Microsoft biedt gratis 2.000MB-Hotmail-accounts aan

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 3.750 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:32

Gaitman

The Real One

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: http://64.4.55.45/NL_NL_118x35.gif

Afbeeldingslocatie: http://m1.nedstatbasic.net/n?id=AC/F0gnVaqthcK7Rm3pZLgntSKZg

Let op: Als je nu nog een MSN.COM account aanmaakt ben je te laat want MSN/Microsoft heeft het probleem inmiddels verholpen, bestaande gebruikers die een 2GB account hadden zijn inmiddels ook teruggezet naar 2MB.

Quote van nieuws: Microsoft biedt 2.000MB-Hotmail-accounts aan - Update (2)
Microsoft biedt momenteel gratis Hotmail-accounts aan met een opslag van maar liefst 2.000MB. Tot die conclusie kwam de redactie zonet. Bestaande, gratis Hotmail-accounts hebben weliswaar nog steeds de normale capaciteit van 2MB, maar wanneer er (via MSN Explorer) een nieuw account wordt aangemaakt met een msn.com-adres, lijkt men daadwerkelijk 2.000MB capaciteit ter beschikking te hebben. We namen de proef en de som en zonden twee mailtjes naar een aangemaakt msn.com-adres, samen groter dan 2MB. Beide mailtjes werden keurig ontvangen. Ook wanneer er een Tweakers.net-server werd ingeschakeld om een groot aantal mails van 250KB te sturen, werden alle mailtjes ontvangen. Of het gaat om een 'bugje' of een nieuwe strategie van Microsoft om de concurrentie aan te gaan met bijvoorbeeld Gmail, dat een capaciteit van één gigabyte heeft, kon of wilde men ons bij Microsoft USA nog niet vertellen. Meer nieuws hieromtrent volgt.

Update: een Microsoft-woordvoerster heeft verklaard dat Microsoft sinds woensdagavond bezig is de capaciteit van de betalende Hotmail Plus-accounts te upgraden naar 2,000MB, zoals eerder al aangekondigd was. Het is echter nog steeds mogelijk om gratis Hotmail-accounts (met msn.com-adres) aan te maken met een storage van 2,000MB. Daarnaast blijkt uit reacties op GoT dat een aantal 'gewone' Hotmail-accounts ook ineens een upgrade naar 2,000MB heeft ontvangen. Volgens de woordvoerster onderzoekt Microsoft dit momenteel; het zou hoe dan ook nog steeds de bedoeling zijn de gratis accounts te voorzien van 2MB aan opslag. Wel zal er volgens Microsofts plannen voor deze accounts nog deze zomer een upgrade naar 250MB komen, maar ook dat is eerder al gemeld.

Update (2): intussen is het niet meer mogelijk om de hierboven beschreven accounts aan te maken. Alle nieuwe adressen hebben weer de normale capaciteit van 2MB. Het lijkt er dus op dat het ging om een technische fout bij Microsoft. Men was en is bezig met een upgrade naar 2.000MB voor betalende gebruikers (Hotmail Plus) en schijnbaar heeft men per abuis ook een deel van de gratis accounts deze capaciteit toegekend. De accounts in kwestie hebben overigens nog steeds een opslag van 2.000MB ter beschikking. Blijkbaar heeft Microsoft een deel van deze accounts de status van 'Hotmail Plus' gegeven, aangezien er nergens meer wordt aangeboden om over te stappen op Hotmail Plus voor meer opslag.

Een hulppagina van Hotmail wekt overigens de indruk dat de gratis Hotmail-accounts zeer binnenkort de aangekondigde upgrade naar 250MB zullen ontvangen: "With a free Hotmail account, you have up to 250 megabytes (MB) of storage space", vermeldt de pagina nu al.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1090450910.jpg
Links:
www.msn.com
www.hotmail.com

Nieuwsberichten op Tweakers.net:

FAQ

is dit een 'bugje' of een nieuwe strategie?
Volgens de woordvoerster onderzoekt Microsoft dit momenteel; het zou hoe dan ook nog steeds de bedoeling zijn de gratis accounts te voorzien van 2MB aan opslag.

Hoe kun je een MSN.COM adres aanmaken?
Dit kan in MSN Explorer door de optie "Nieuwe gebruiker toevoegen" te kiezen.
Heb je MSN Explorer niet dan kun je deze downloaden van: http://explorer.msn.nl/

Hoe groot mag de mail zijn die je opstelt?
Als abonnee van MSN Hotmail Extra Opslagruimte of MSN Internetservice kun je berichten van maximaal 10 megabyte (inclusief bijlagen) verzenden en ontvangen.

Heb je bij Hotmail nu ook 2000MB tot je beschikking?
Nee, op dit moment nog niet.

Indien één van de bovenstaande antwoorden niet helemaal goed is, geef dat dan aan in dit topic.

Let op: Als je nu nog een MSN.COM account aanmaakt ben je te laat want MSN/Microsoft heeft het probleem inmiddels verholpen, bestaande gebruikers die een 2GB account hadden zijn inmiddels ook teruggezet naar 2MB.

[ Voor 111% gewijzigd door Gaitman op 18-08-2004 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doineann
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-11-2024
Kan dit alleen via de MSN exploder aangemaakt worden ? En zo nee, hoe dan anders, want bij het aanvragen van een MSN hotmail account kan ik kennelijk alleen een @hotmail.com account openen.

[ Voor 56% gewijzigd door Doineann op 22-07-2004 01:06 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one. - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:32
En? Wat wil je met dit topic bereiken? Dit is gewoon knippen en plakken.
offtopic:
wordt trouwens de laatste tijd een beetje moe van mensen die topicgeil zijn, die grote topics willen openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Leuke startpost btw
Ik heb het willen testen maar ik heb geen cookies aan staan en kan niet @ .net passport komen (met firefox en WEL cookies aan :D)

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Het werkt enkel met msn.com-adressen, en die kunnen inderdaad enkel (AFAIK) met MSN Explorer worden aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doineann
AFAIK is een term die ik nog nie ken ;) Care to expleen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Laatst online: 10:54
TheGathering schreef op 22 juli 2004 @ 01:07:
AFAIK is een term die ik nog nie ken ;) Care to expleen :)
As Far As I Know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 15:20

DJ

Hmmz . . . Mijn hotmail account is nu ook al 2GB! En ik heb een oud account (paar jaar oud).

Het werkt dus ook met al bestaande hotmail accounts! Alhoewel, die van mijn vriendin is nog 2MB . . .

[ Voor 37% gewijzigd door DJ op 22-07-2004 01:10 ]

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Cisco & Ubiquity powered network

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
afaik = as far a i know, maar ik heb nu zelf ook een 2000MB account aangemaakt via msn explorer. Dit was de eerste keer dat ik dat opstartte in mijn lange gebruik van winxp :p

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

(as far as i know)

vriend van me had vanavond al 2 gig op zn hotmail account, zn normale hotmail account...

[ Voor 73% gewijzigd door itsgreen op 22-07-2004 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Ben benieuwd hoe lang dit blijft totdat MS geld begint te vragen van gebruikers :(

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doineann
offtopic:
Had ik natuurlijk zelf kunnen bedenken... (laten we het maar op houden dat het laat is :)) thx anywee !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Gedaan en het werkt.
0% of 2000MB

Neem Extra Opslagruimte

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:05
DJ schreef op 22 juli 2004 @ 01:08:
Hmmz . . . Mijn hotmail account is nu ook al 2GB! En ik heb een oud account (paar jaar oud).

Het werkt dus ook met al bestaande hotmail accounts! Alhoewel, die van mijn vriendin is nog 2MB . . .
Dit vind ik eigenlijk nog veel interessanter dan het bericht van de frontpage. Mijn inziens zijn ze dus bezig mondjesmaat alle reeds bestaande hotmail accounts te upgraden. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

DJ, kun je dat bewijzen dmv een screenshot :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm hier nog steeds 2mb...Ik wacht en check anders morgen nog wel even. Ik hoop dat dit blijvend is...dan gaat mijn G-mail account in de prullenbak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Topicstarter
Ik heb zojuist nog een nieuw Hotmail adres aangemaakt echter deze is nog steeds gewoon 2MB. Ook mijn twee oude Hotmailadressen zijn nog steeds 2MB

edit:
Ik teste hier de Hotmail adressen en niet de MSN.COM adressen zoals ik in de topicstart vermeld. Ik had al twee MSN.COM adressen aangemaakt met 2000MB :)

[ Voor 37% gewijzigd door Gaitman op 22-07-2004 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayaret
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-02-2022

Sayaret

Tony

ik heb ook ff een accountje aangemaakt mooi 2000 mb opslag
altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

le-zen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Zou het niet misschien kunnen dat je huidige account via een script "ge-activeerd" wordt, waardoor je na de "activatie" de beschikking hebt over een 2000MB inbox?
Ik wist niet goed welk woord te gebruiken, dus vandaar dat ik activeren tussen haakjes heb gezet. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik d8 dit is bull-sh*t maar ik probeerde het toch maar even uit, en wat schetst mijn verbazing het werkt :*) heb nu dus en 1gb gmail account + 2gb Msn account. Dit is echt wel btr. Ben benieuwd wat hun volgende move is om de concurrentie te killen ;) maybe een gratis mobieltje ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zazra
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06 09:00
Kheb ook nog steeds maar 2 MB erg jammer zal morgen nog eens kijken of het al aangepast is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
Handig zon 2gb accountje :) hoe groot mogen trouwens de attachents zijn? 10mb?

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Topicstarter
Spider_NL schreef op 22 juli 2004 @ 01:34:
Handig zon 2gb accountje :) hoe groot mogen trouwens de attachents zijn? 10mb?
Als abonnee van MSN Hotmail Extra Opslagruimte of MSN Internetservice kun je berichten van maximaal 10 megabyte (inclusief bijlagen) verzenden en ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Update, Microsoft heeft gemaild dat het bezig is de Hotmail Plus accounts te upgraden naar 2.000MB opslag, maar het zou niet de bedoeling zijn dit ook met gewone accounts te doen. Ze onderzoeken de zaak...
Update: een Microsoft-woordvoerster heeft verklaard dat Microsoft sinds woensdagavond bezig is de capaciteit van de betalende Hotmail Plus-accounts te upgraden naar 2,000MB, zoals eerder al aangekondigd was. Het is echter nog steeds mogelijk om gratis Hotmail-accounts (met msn.com-adres) aan te maken met een storage van 2,000MB. Daarnaast blijkt uit reacties op GoT dat een aantal 'gewone' Hotmail-accounts ook ineens een upgrade naar 2,000MB heeft ontvangen. Volgens de woordvoerster onderzoekt Microsoft dit momenteel; het zou hoe dan ook nog steeds de bedoeling zijn de gratis accounts te voorzien van 2MB aan opslag. Wel zal er volgens Microsofts plannen voor deze accounts nog deze zomer een upgrade naar 250MB komen, maar ook dat is eerder al gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJKs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 12:00

PJKs

Young, Free and Single

*SNIP* Verkeerd gelezen. Heb Hotmail Plus en wist dit al lang, maar thread gaat over gratis account

[ Voor 101% gewijzigd door PJKs op 22-07-2004 01:59 ]

ja, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:16
Steve schreef op 22 juli 2004 @ 01:16:
DJ, kun je dat bewijzen dmv een screenshot :) ?
http://home.wanadoo.nl/jillhoogenband/msnmail.jpg

:)

Wel raar dat er nog bij staat "Get extra Storage"... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Topicstarter
OutSIdeR schreef op 22 juli 2004 @ 01:58:
[...]

http://home.wanadoo.nl/jillhoogenband/msnmail.jpg

Wel raar dat er nog bij staat "Get extra Storage"... :p
Bij DJ ging het om een Hotmail adres en niet om een MSN.COM adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het werkt ! Heb net een account geregistreerd :). Nu heb ik 2gb + 1gb gmail = 3gb ..

Hoe lang blijft dit zo ?

edit:

"more space soon" ?
Afbeeldingslocatie: http://img33.exs.cx/img33/604/morespacesoon.gif
meer dan 2gb :9~ zijn ze nouw echt gek. Zeker een foutje daar

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

http://www.xs4all.nl/~duivenv/forum/msn.JPG

Edit: verneukte de layout een beetje

[ Voor 36% gewijzigd door Tyrian op 22-07-2004 02:14 ]

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Nieuw aangemaakt, of had je die al langer? Want in dat laatste geval is 't niet echt bijzonder meer ;).

Trouwens, wat ik me afvraag: moest blijken dat dit inderdaad een subtiel bugje is, wat zullen ze dan doen met alle data van nieuw aangemakte accounts, die intussen al lekker gevuld zijn met grote mails? Ze kunnen het misschien wel zo laten tot de officiële upgrade tot 250MB voor de gratis accounts, maar wat met de mensen die er intussen al meer dan 250MB op hebben staan?

[ Voor 65% gewijzigd door Steve op 22-07-2004 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-01-2022
je kan maximaal van 4 andere e-mailaccounts email ophalen in je hotmail account.
Ik wil nu de emails van me oude hotmails accounts laten bezorgen in deze nieuwe, kan dat is hotmail een POP server email en wat is de POP-servernaam dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:55
Net een msn.com account aangemaakt via de msn explorer, de email inbox is idd 2gB. Maar ik moet nog zien hoe lang dat goed gaat :P We wachten af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op mijn nieuwe msn account is het idd 2000MB mar mijn hotrmail is nog steeds 2MB :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/~opper227/msn.jpg

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als je gratis al 2gigabyte aan ruimte krijgt... waarom zou je dan in hemelsnaam nog willen upgraden? Wat gebeurt er als je op "neem extra opslagruimte" drukt? Krijg je dan de mogelijkheid om nog meer opslagruimte te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROFL!

Maar... dit geldt alleen voor de MSN-Plus gebruikers. Dus ik hoop voor MS dat ze nu nog kunnen achterhalen wie Plus is en wie niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Ik heb zelf al enkele maanden een "MSN Premium" hotmail account met 25MB. Heb nog geen veranderingen gezien.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar daar zul je ook voor betaald hebben denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 05:29:
Maar daar zul je ook voor betaald hebben denk ik?
Gekregen van Microsoft als bedankje voor het betatesten van MSN 9. Normaal gesproken betaal je er wel voor.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doineann
Zo ik heb voor de zekerheid ff met m'n gewone email account (IMAP) ff tig mails met 13.5 MB attachments verstuurd naar mijn nieuwe sets @msn.com account, zodat alle nu MEER dan 250 MB aan data bevatten ;) Het zou toch schandalig zijn als MS dit zomaar 'ongedaan' zou maken nietwaar :*)

Zie hier:

Afbeeldingslocatie: http://img49.exs.cx/img49/2563/360_mb_dummy1.jpg%20+%20http://img49.exs.cx/img49/2563/360_mb_dummy1.jpg

>:)

[ Voor 18% gewijzigd door Doineann op 22-07-2004 06:21 . Reden: ff bijschaven ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

TheGathering schreef op 22 juli 2004 @ 06:13:
Zo ik heb voor de zekerheid ff met m'n gewone email account (IMAP) ff tig mails met 13.5 MB attachments verstuurd naar mijn nieuwe sets @msn.com account
Zou je die ook even naar mijn msn.com-adresje willen sturen? Ik heb atm namelijk niet echt een snelle upload ter beschikking om zoveel data door te pompen. Stuur maar mailtje naar (mijnnick) at tweakers punt net, dan geef ik het je adres. Thanks alvast :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjaar
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-03 18:59
Echt Nederlanders he.... als er wat gratis te halen valt zijn we er als de kippen bij :-)

maar ik heb nog steeds mijn magere 2 Mb :-( (bestaande hotmail account)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Steve schreef op 22 juli 2004 @ 02:12:
Trouwens, wat ik me afvraag: moest blijken dat dit inderdaad een subtiel bugje is, wat zullen ze dan doen met alle data van nieuw aangemakte accounts, die intussen al lekker gevuld zijn met grote mails? Ze kunnen het misschien wel zo laten tot de officiële upgrade tot 250MB voor de gratis accounts, maar wat met de mensen die er intussen al meer dan 250MB op hebben staan?
Ze kunnen de account blokkeren (geen mails meer verzenden en ontvangen) totdat hij terug onder de limiet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Mijn god, wat gaat dit geven, de ene nog hoger dan de andere. Ik denk dat er menig hotmail kantoren zijn die een kleine capaciteits upgrade mogen gaan uitvoeren, kom google doe gezellig mee. Niet dat ik nu niet blij ben met mn gmail adresje, want 1 gig is echt veel als je niet veel of zware att. krijgt

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 17:12
hier ook nog steeds op 2x accounts 2mb, nuja, zal de komende maand nog wel wijzigen hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 17:28
whehe , kheb een neiuw account met 2gb + spymac account van 1 gb :P
ownage :) 3 gb ruimte @ email

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0ndersp00n
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 08:46
Nu heb ik net ook een msn.com adres gemaakt via msn explorer, maar ik heb maar 2mb ruimte :'(

I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
ow da is raar heb zonet ook 1 aangemaakt en ik heb 2 GB! Wat ik me wel afvraag is het volgende. Zou het mogelijk zijn om je mails die je toekrijgt uit je oude msn automatisch te laten sturen naar je nieuwe 2 GB account??

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me 2 ook 2mb :'(
Mss ligt het aan de versie van msn explorer? of hoe doen jullie dit?
ik heb de standaard versie die bij xp pro zit (non sp1)
Ik heb nu al 2x geprobeert maar het lukt niet :(

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Topicstarter
Worado schreef op 22 juli 2004 @ 09:56:
Nu heb ik net ook een msn.com adres gemaakt via msn explorer, maar ik heb maar 2mb ruimte :'(
Inderdaard als je een nieuw account aanmaakt is het weer 2MB dus het is voorbij :'(

Echter mijn bestaande zijn nog 2GB :)

[ Voor 22% gewijzigd door Gaitman op 22-07-2004 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
En de oude 2Gigs, werken die nog?

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Topicstarter
G F0rce 1 schreef op 22 juli 2004 @ 10:12:
En de oude 2Gigs, werken die nog?
Ja die werken nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Vreemde fout van MSN(/Microsoft, maar ik geloof dat het officieel een apart bedrijf is).

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lukt het bij iemand nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jups, bij mij vanmorgen nog
(en nu eens kijken hoe lang dit blijft werken..)

ow :/
rond 07:00 uur nog wel, maar of het _nu_ nog werkt..... geen idee

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 10:17 . Reden: om 07:00 uur deed ie het nog ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist ook een account gemaakt via explorer maar helaas ook max 2mb :(

Misschien hebben ze de bug nu al opgelost of zo.

http://www.xs4all.nl/~evilnick/zooi/msn.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
ik heb hem ook vanochtend gemaakt , 5 mins voordat ik mijn bericht postte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn k was weer te laat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Topicstarter
kenny89 schreef op 22 juli 2004 @ 10:17:
ik heb hem ook vanochtend gemaakt , 5 mins voordat ik mijn bericht postte
Dan hebben ze om ongeveer 9:45uur het probleem waarschijnlijk gevonden/opgelost

[ Voor 4% gewijzigd door Gaitman op 22-07-2004 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonRacer
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 09:31
Ik maakt er ook net 1 aan via de MSN Explorer en krijg vervolgens maar 2 MB opslagruimte :'(

Hoe kan dit? Ik wil ook 2 GB :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik geloof dat ze het opgelost hebben, want ik heb net een MSN account aangemaakt, en ik heb maar 2MB :(
Maar ja, het viel te proberen natuurlijk, 2000 gratis MB's is nooit weg natuurlijk... :)
Kan die MSN Explorer ook weer van me PC af :9

[ Voor 44% gewijzigd door CH4OS op 22-07-2004 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Heb er al 2 gemaakt, en beide hadden maar 2MB. Hopelijk komt hotmail maar vlug met die 250MB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
je moet we de allerlaatste versie hbben van msn explorer anders is het niet mogelijk om een 2 GB te krijgen ....

Is het normaal als je een mail wil zenden van 10 MB dat je ongeveer 10 minuten moeten wachten vooraleer hij de bijlage aan de mail gelinkt heeft?

[ Voor 40% gewijzigd door nvidia op 22-07-2004 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom doet iedereen hier zo blij over die 2gb accounts? :P
het mag toch duidelijk zijn dat het een fout van MS is en dat waarschijnlijk iedereen dus ook weer netjes terug gaat naar 2mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak net met de allerlaatste versie van msn exploren een account aan, en heb ook gewoon 2gb. echt heerlijk. maar de 2 maal ervoor had ik ook 2 mb :)

dus volgens mij doet hij het random bij het aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caesu
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
ik heb al maanden 10MB ipv 2MB en ik betaal er niets voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tuurlijk zal M$ die fout proberen te herstellen
ben alleen heel benieuwd hoe ze dat gaan doen!
opeens een mailbox van 2 GiB naar 2 MiB omzetten kan technisch gezien natuurlijk wel, maar denk eens aan de negatieve pr die dat met zich brengt...
als jij gratis wat krijg en het wordt opeens (terrecht) afgenomen, voel je je toch gepakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Topicstarter
nvidia schreef op 22 juli 2004 @ 10:24:
je moet we de allerlaatste versie hbben van msn explorer anders is het niet mogelijk om een 2 GB te krijgen ....
Ik heb vanochtend en vannacht dezefde MSN Explorer gebruikt en vanacht had ik 2GB en als ik er nu één aanmaak 2MB. Dus ook bij de nieuwste versie krijg je nu weer 2MB accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 10:30:
tuurlijk zal M$ die fout proberen te herstellen
ben alleen heel benieuwd hoe ze dat gaan doen!
opeens een mailbox van 2 GiB naar 2 MiB omzetten kan technisch gezien natuurlijk wel, maar denk eens aan de negatieve pr die dat met zich brengt...
als jij gratis wat krijg en het wordt opeens (terrecht) afgenomen, voel je je toch gepakt
owh?
Er zal vast wel ergens op de site staan waar je aanmeld dat het gaat om een hotmail account van 2MB. Anders misschien wel ergens in de voorwaarden oid waarmee je accoord gaat. Bovendien krijg je ook negatieve berichten als microsoft de gelukkigen die 2gb account laat houden. Waarom krijgen degene die toevallig gisteren/nu een account aanmaken 2gb en ik 2mb? :'(
Ik ben er van overtuigd dat ze zullen proberen het op te lossen. Desnoods door de 2gb accounts dan maar terug te zetten naar 250mb, die krijgt toch iedereen binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
ja dat zal zeker reacties uitlokkken. Denk gewoon da ze die mensen die al een 2 GB account hebben het beter niet zouden afpakken want dit zou hen in een 'negatief' daglicht stellen en dat zal men zeker niet willen.

Enderzijds heb ik nu ook een account, ben er wel blij mee, enkel is de load om een bijlage aan je mail te linken ontzettend traag, daar zou men toch iets aan moeten veranderen!

Maja ze hebben altijd het recht om de mensen die 'illigaal' weliswaar door de fout van MS een account verkregen hebben, het account te reduceren naar 2 MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 10:34:
owh?
Er zal vast wel ergens op de site staan waar je aanmeld dat het gaat om een hotmail account van 2MB. Anders misschien wel ergens in de voorwaarden oid waarmee je accoord gaat. Bovendien krijg je ook negatieve berichten als microsoft de gelukkigen die 2gb account laat houden. Waarom krijgen degene die toevallig gisteren/nu een account aanmaken 2gb en ik 2mb? :'(
Ik ben er van overtuigd dat ze zullen proberen het op te lossen. Desnoods door de 2gb accounts dan maar terug te zetten naar 250mb, die krijgt toch iedereen binnenkort
Niet waar hoor, ik heb vandaag account aangemaakt en het lukte me nog en er zijn hier nog mensen die het deze morgen geprobeerd hebben en met succes! Je moet juist de laaste nieuwe versie downloaden van MSN Explorer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

nvidia schreef op 22 juli 2004 @ 10:24:

Is het normaal als je een mail wil zenden van 10 MB dat je ongeveer 10 minuten moeten wachten vooraleer hij de bijlage aan de mail gelinkt heeft?
Bij mij werd MSN Explorer inderdaad net geupdate, maar nog steeds krijg ik een 2MB grootte inbox hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik heb de laatste versie van MSN explorer, maar het lukt nog niet. Heb juist voor de 3e keer geprobeerd en weer 2MB.
Het zou mooi meegenomen zijn, want 2MB is echt te weinig. Met 250MB ben ik al blij, als het dan nog lang duurt, dan neem ik wel iets anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Topicstarter
nvidia schreef op 22 juli 2004 @ 10:38:
[...]
Niet waar hoor, ik heb vandaag account aangemaakt en het lukte me nog en er zijn hier nog mensen die het deze morgen geprobeerd hebben en met succes! Je moet juist de laaste nieuwe versie downloaden van MSN Explorer ...
GJ-tje schreef op 22 juli 2004 @ 10:38:
[...]
Bij mij werd MSN Explorer inderdaad net geupdate, maar nog steeds krijg ik een 2MB grootte inbox hoor :)
nvidia schreef op 22 juli 2004 @ 10:38:
[...]
Ik ge mezelf maar nog een keer quoten
GJAman schreef op 22 juli 2004 @ 10:19:
[...]

Dan hebben ze om ongeveer 9:45uur het probleem waarschijnlijk gevonden/opgelost
Dus iedereen die nu een account aanmaakt krijgt weer een 2MB account zie ook TopicStart

[ Voor 68% gewijzigd door Gaitman op 22-07-2004 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
alle ik ben blij dat het deze morgen, tussen 9 - 10 bij mij nog gelukt is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
thanx to me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJAman schreef op 22 juli 2004 @ 10:44:

[...]
maar jong, ik heb na die tijd nog een account aangemaakt. en ik heb wel 2 GB.
heb binnen 20 minuten 3 accounts aangemaakt, de eerste 2 waren 2MB en de laatste gelukkig 2GB. dat was rond 10:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

GJAman schreef op 22 juli 2004 @ 10:44:

[...]
True, volgens mij is er niks randoms meer aan. Microsoft heeft het gewoon door en zorgt dat we niks meer krijgen. Dan maar Gmail blijven gebruiken :)

Geniet maar tweak met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 10:46:
[...]

heb binnen 20 minuten 3 accounts aangemaakt, de eerste 2 waren 2MB en de laatste gelukkig 2GB. dat was rond 10:15
Dan lukt het dus niet zo makkelijk meer of je hebt geluk gehad!

Zijn er nog meer mensen waarvan het na 9:45uur gelukt is?

[ Voor 3% gewijzigd door Gaitman op 22-07-2004 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:21
Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 10:46:
[...]

Denk dat ze gewoon 1 voor 1 hun servers aan het updaten zijn oid. Misschien is nu 67% OK, heb je nog 33% kans op 2 GB, over een uurtje zal bijna alles wel weer goed staan bij hun en lukt het echt niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Wow cewl, zo'n space :) kan ik eindelijk me backups ergens online zetten (winrar partjes aanmaken tot 9,99 MB per stuk :))

Waarom zou het bij de ene persoon wel werken met de nieuwste versie van msn explorer en bij de ander niet, zoals mikey2k3 al zei, dit is kennelijk dus verschillend (random)
toch blijf ik het een raar verhaal vinden, lijkt me ene bug oid

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 10:52 . Reden: tag foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn test emails van boven de 2mb komen nu niet meer aan op de 2000mb account, dit terwijl er nog wel 2000mb staat. Ik denk dus dat ze de accounts intern al weer hebben terug gezet naar 2mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 10:55:
Mijn test emails van boven de 2mb komen nu niet meer aan op de 2000mb account, dit terwijl er nog wel 2000mb staat. Ik denk dus dat ze de accounts intern al weer hebben terug gezet naar 2mb
Misschien een Titelfix: Microsoft pakt gratis 2.000MB-Hotmail-accounts af!

Ik ga het ook even testen!

[ Voor 4% gewijzigd door Gaitman op 22-07-2004 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXistenz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-01 21:13
Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 10:55:
Ik heb net nog een mail van 14 mb gestuurd en die kwam gewoon aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eXistenz schreef op 22 juli 2004 @ 11:20:
[...]

Ik heb net nog een mail van 14 mb gestuurd en die kwam gewoon aan
Hmm, vaag ik krijg hem gewoon terug:

msn.com op 22-7-2004 10:44
Dit bericht is groter dan de huidige systeemlimiet of het postvak van de geadresseerde is vol. Kort het bericht in of verwijder bijlagen. Probeer het bericht vervolgens opnieuw te verzenden.

En het is toch echt een 2000mb account, en ik had een mailtje van 17mb verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:21
Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 11:29:
En het is toch echt een 2000mb account, en ik had een mailtje van 17mb verzonden
probeer eens max 10 MB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-09 14:27

RammY

Dát!

Na 3 adressen met MSN Explorer te hebben gemaakt nog steeds geen 2000mb :(
Dus maargoed :)
Wat me wel opviel is dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.cafedemolen.nl/got/opslag.JPG

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry, dacht dode link. maar is goed.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Yes, heb nu ook een 2 gb account. Nu net om 11.35 aangemaakt. :P :>

[ Voor 8% gewijzigd door niels88 op 22-07-2004 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niels88 schreef op 22 juli 2004 @ 11:36:
Yes, heb ook een 2 gb accaunt. Nu net om 11.35 aangemaakt. :P :>
Als dat waar is, bewijst het maar weer dat het nog steeds klopt.
Ik zie nergens nieuws, of info vanauit de Microsoft kant dat er een fout is, en ik kan nog steeds bestanden groter dan 2 mb in mijn mail ontvangen.

Ik blijf erbij dat de accounts van 2GB random worden weg gegeven, omdat het mss net als gmail nu nog in een testfase is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-09 17:04
Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 01:18:
Hmm hier nog steeds 2mb...Ik wacht en check anders morgen nog wel even. Ik hoop dat dit blijvend is...dan gaat mijn G-mail account in de prullenbak :P
bij mij toch niet hoor! gMail heeft niet van de achterlijke banenrs, is snelelr en de reply functie vind ik top! Dus gMail is een blijvertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 11:39:
[...]
...
Als dat waar is, bewijst het maar weer dat het nog steeds klopt.
Ik zie nergens nieuws, of info vanauit de Microsoft kant dat er een fout is, en ik kan nog steeds bestanden groter dan 2 mb in mijn mail ontvangen.

Ik blijf erbij dat de accounts van 2GB random worden weg gegeven, omdat het mss net als gmail nu nog in een testfase is.
Quote van Tweakers.net en TopicStart
een Microsoft-woordvoerster heeft verklaard dat Microsoft sinds woensdagavond bezig is de capaciteit van de betalende Hotmail Plus-accounts te upgraden naar 2,000MB.
...
Volgens de woordvoerster onderzoekt Microsoft dit momenteel; het zou hoe dan ook nog steeds de bedoeling zijn de gratis accounts te voorzien van 2MB aan opslag.

[ Voor 36% gewijzigd door Gaitman op 22-07-2004 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Klopt, ze geven af en toe 2gb accounts weg. Heb net om 11.35 een aangemaakt en heb 2 gb. Nu om 11.49 heb ik er nog een aangemaakt die maar 2mb is. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RikTW schreef op 22 juli 2004 @ 11:30:
[...]
probeer eens max 10 MB ;)
Hmm, vaag krijg net een mailtje binnen van 14mb wat ik om 9.44 had verzonden , het is nu 11.50. Misschien dat de andere dan ook nog binnen komen. Misschien zijn de servers daar overbelast door al die tweakers die proberen en zenden })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
ik heb er net een aangemaakt, 2GB.

Het werkt erg goed, maar ben benieuwd hoelang nog :)

HOWTO:
-surf naar explorer.msn.nl
-downloaden + installeren
-nieuw account aanmaken
-tadaa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
kunnen jullie je msn e-mail accounts controleren met outlook express? Bij mij doen ze het niet terwijl mijn normale hotmails account het nog wel doen. Het gaat dus om de @msn.com accounts (waar ik er nu twee van heb :) )

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

addictive schreef op 22 juli 2004 @ 11:53:
ik heb er net een aangemaakt, 2GB.

Het werkt erg goed, maar ben benieuwd hoelang nog :)

HOWTO:
-surf naar explorer.msn.nl
-downloaden + installeren
-nieuw account aanmaken
-tadaa!
Nice tried, maar je howto klopt niet... Ik krijg wéér een 2MB mailbox... :)

OS is trouwens XP, misschien dat ik daarom geen 2GB account krijg, omdat daar MSN Explorer er al in zit...

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 22-07-2004 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
GJ-tje schreef op 22 juli 2004 @ 11:58:
[...]
Nice tried, maar je howto klopt niet... Ik krijg wéér een 2MB mailbox... :)
bij mij ging het wel zo :? vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Topicstarter
addictive schreef op 22 juli 2004 @ 12:01:
[...]

bij mij ging het wel zo :? vreemd
Waarschijnlijk zijn nog niet alle Hotmail/MSN servers up-to-date. Dus er is nog een kleine kans dat je een 2GB account krijgt.
Pagina: 1 2 Laatste