[audio/mic] kan dpvsetup.exe niet instaleren

Pagina: 1
Acties:

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-06 15:22
Ik was aan vervanging toe van mijn headset. Ik had een labtec usb headset die het altijd heeft gedaan. Nu heb ik er een van creative gekocht, met 2 van die plugs (geen usb).

Hij deed het in het begin niet, en de search gaf me dit topic:
Nieuwe mic.

Na hier wat rond gekeken te hebben deed hij het, toen ik bij configuratiescherm --> geluid e.d. --> geavanceerd --> opties --> afspelen de microfoon aanzette (afspelen voor microfoon, klopt niet echt in mijn ogen, maar kan aan mij liggen)

Mijn microfoon deed het in ieder geval. Na 2 dagen viel hij toch opeens uit. in het midden van een gesprek viel hij uit, en ik kreeg hem niet meer aan de gang. ik hoorde mezelf wel praten maar in ventrilio hoorde niemand me. ook in een programma voor geluid op te nemen nam hij mijn geluid niet op. toen heb ik mijn audigy drivers geupdate, maar hij deed het nog steeds niet. Het enige verschil was dat ik mezelf ook niet meer hoorde praten.

Ik heb een audigy 2 platinum, met de laatste nieuwe drivers.

Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn? Ik weet niet of jullie hier genoeg info mee hebben, of dat ik wat screens moet maken van mijn instellingen. Alvast hartelijk bedankt!

Verwijderd

moet je dan niet eerst "wat men hoort" open zetten en de microfoon als input selecteren :S