Toon posts:

Nieuwe mic.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een mic. gekocht om mee te teamspeaken maar hij doet het niet.
Als ik op hardware testen drukt krijg ik de foutmelding Kan DPVsetup niet uitvoeren ga naar start>instellingen>programmas toevoegen/verwijderen

De oplossing die er staat slaat nergens op
Ik heb net ff research gedaan maar kan niks vinden behalve dat er op de off. site van microsoft een oplossing staat die ook al nergens op slaat (iets met de hardware acceleratie aanpassen :s anyway het werkt niet)

Ik heb Directx 9
geluidskaart weet ik niet precies maar daar ligt het niet aan

Kan iemadn me helpen?

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:24

PnD

like in Pinda ^_^

configuratiescherm --> geluid e.d. --> geavanceerd --> opties --> openemen --> mic aanvinken

misschien

Verwijderd

Topicstarter
nope ik heb het al gevonden gewoon de nieuwe Directx instaleren dan kopieert hij alle .dll's en setup's blijkbaar als je een niet bij windows inbegrepen msn versie installeerd dan corrupt hij dpvsetup zo dat niet meer gebruikt kan worden

Nu heb ik alleen nog een vraagje ik heb een aldi pc waar voorin zo'n klepje in zit met daarachter een aantal in en uitgangen (firewire/usb/line in audio) alleen die stekker van mijn mic. kan niet goed in die line in. Hoe kan ik zorgen dat ik de line in gebruik die achter op mijn pc zit ipv. voor???

alvast bedankt

• Loran
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-07 16:38
zou hij niet in de mic-in moeten, die is speciaal bedoeld voor mic-in, staat :

configuratiescherm --> geluid e.d. --> geavanceerd --> opties --> openemen --> mic aangevinkt? (of daar dus line in)

Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...

Verwijderd

Topicstarter
Ja nou doet ie het maar het geluid is heeeeeel zachtjes (te zacht voor Teamspeak) en al het volume staat op zijn hoogst

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:39

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

configuratiescherm --> geluid e.d. --> geavanceerd --> opties --> openemen --> mic > advanced en dan mic boost oid aanvinken.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Loran
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-07 16:38
als ie in line in zit, dan kan dat kloppen dat hij heel traag is, probeer hem eens in de mic-in(als je dat immidels nog niet hebt)

Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...

Pagina: 1