Toon posts:

Heroes of Might and Magic V

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 2.565 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik was vanochtend wat vroeg op en zat mijn spellencollectie door te kijken. daarin kwam ik "heroes of might and magic III" tegen. ik zal maar niet vertellen hoe ik mij voelde toen ik dat spel weer in mijn handen had(erg blij en al die andere onzin).

enfin. ik besloot in mijn euforische bui maar even op het internet te zoeken naar nieuwe heroes 3 maps, want dit moest uiteraard gevierd worden met een game heroes 3. ik stuitte toen op de volgende webpage :

http://mm-world.gamesurf.tiscali.de/heroes5/

wat gevolgd werd door dit

http://boards.mm-world.ga...topic.php?p=211859#211859

en die werd weer gevolgd door deze

http://boards.mm-world.ga...pbb/viewtopic.php?t=13468

welnu, als je alles zo doorkijkt kun je wel een beetje concluderen dat er een nieuwe heroes aankomt!

ik weet nu niet of ik blij moet zijn of meer bezorgd : Heroes 2 en 3 waren toppers. perfecte games(beetje imba, maar je deed toch alleen maar hot seat : dus alleen maar tower en castle), goede sfeer, mooie landen en leuke muziek. Heroes 4 vond ik dan weer erg tegen vallen. wat zeg ik : ik was diep teleurgesteld! misschien komt het omdat ik het zo hard geanticipeerd had, dat het niet alles was wat ik verwacht had. enfin, ik had ooit een hele post over dat geschreven op een forum, maar die ben ik kwijt :(.

maar wat ik wilde weten was wat jullie ervan verwachten? beter dan 4? slechter dan 4? wat voor een verbeteringen enzo? ik hoop dat de game weer wat naar 3 neigt, en zeker de graphics! ik verwacht een magische wereld .. iets wat ik absoluut niet voelde in heroes 3. verder verwacht ik ook dat de verschillende groepen worden omgegooid en er zo'n combi van undead en inferno niet meer is. plaats jullie verwachtingen en/of ideen hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:43
ik heb echt heel erg lang homm3 gespeeld, heb hier ergens zelfs nog een tactics boekje liggen geloof ik. Hopelijk beseffen die mannen dat ze met homm4 erg hard op hun plaat zijn gegaan, zeker bij de fans, dus ik denk dat ze terug willen naar het niveau van 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, wij hebben ook homm 3 met dat leete boekje, en toen we homm4 voor het eerst zagen was dat echt een tegenvaller :(.

Op grafisch niveau zag het wel redelijk uit, maar de feeling van de vorige delen was ik helemaal kwijt, en dat was nou juist de kracht van homm 2 en 3 (2 hebben we ook, en 3 was gewoon een prefect vervolg op 2).

Nu maar hopen dat ze dit bij 5 weer rechttrekken idd.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-10 20:56
Inderdaad....

1, 2 en 3 waren geweldig.... en deel 4 zuigt echt aan alle kanten...
Heb nu geloof ik zo ongeveer alle maps die te downloaden zijn voor versie 3 gespeeld..

Ik mag echt hopen dat er een waardige opvolger voor de 1e drie komt!!

[ Voor 3% gewijzigd door NightMare op 21-07-2004 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Heerlijk ja is HOMM III ! Eens in de zoveel tijd helemaal verslaafd. Armageddons Blade addon en Shadow of Death ook nog eens bij. Heerlijk gewoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:54
Laatst ook eens gezocht naar nieuwe maps en kwam ik de mod Wake of god tegen, helaas voor mij hebik alleen maar armegeddons Blade en niet Shadow of death.
Heeft iemand enig idee waar ik dat nog voor een schappelijk prijsje op de kop zou kunnen tikken. Want het ziet er naar uit dat die mod heel veel nieuws te bieden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:45

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Je kunt beter op zoek gok ik naar Heroes III Complete. Ik gok dat Shadow of Death echt niet te krijgen meer is.
Hij wordt op eBay nog vrij heftig aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Tnx, ik zal eens een kijkje gaan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Ben dus niet de enige die deel Heroes of Might and Magic V niet goed vind. I, II en III vond ik echt geweldig. Bij IV ontbrak echt de feeling. Dat deel kon mij echt totaal niet boeien. Ik hoop dat ze van het nieuwe deel echt iets goeds gaan maken, de naam verdient een goede game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ha, helemaal vergeten dat ik deze topic gemaakt had .. nou als iemand denkt dat hij een betere starttopic kan maken(waar ik zeker van ben dat ik dat niet kan noch wil) meld het me even ;).

maaaar over het spel : ik heb me er nog niet echt in kunnen verdiepen of nou ja, niet echt de tijd gehad.ik zal na de examens even alles doorspitten en mijn (professionele?) mening hier over geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devalno
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-08 18:03
Kijk hier www.mightandmagicgame.com voor een trailer van Heroes of Might and Magic V.

Lees hier over de plannen voor HMM V http://www.celestialheavens.com/viewpage.php?id=130

Ik las dat het volledig 3D wordt. Dus het wordt waarschijnlijk niet erg vergelijkbaar met deel II en III jammer genoeg, maar het wordt dus ook heel anders dan deel IV die semi-3D was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:22

OMD

schopje...

Voor de mensen die HoMM leuk vinden, er is een alpha versie in omloop!!!

voor een paar mooie screens:

http://www.archangelcastle.com/h5/infos_imagesindex.php

ik ben zelf altijd een groot fan geweest van HoMM dus ik kijk er naar uit dat de volledige versie in de schappen ligt :9

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoMM 3 is het beste spel ooit gemaakt imho.
Het speelt heerlijk weg. Iedereen vindt deel 4 tegenvallen, ik ook, maar waarom ik het nou precies vind tegenvallen weet ik eigenlijk niet. Ik kan niet precies aangeven wat er nou mis mee is. Vreemd.
Met dit deel beloven ze de "feel" van deel 3 weer op te pakken, dus dat klinkt goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Laatst online: 16:24

Infinchible

Woef!

Heb ik net 2 uur geleden HoMM 4 gekocht bij de Dixons voor €8,- omdat ik deel 3 toen toch wel erg leuk vond, kom ik nu dit topic tegen :'( .
Mja, ik trek me lekker niks van jullie aan :> .
Deel 5 kijk ik dan ook wel erg naar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

4 is helemaal zo erg nog niet, vind het alleen niet zo uitgebreid als homm 3 :p 4 kan er nogwel mee door, niet het slechte spel wat ik ken.

wat mij opviel bij een van de screenshots is dat een angel z'n zwaard in z'n linker hand houd, dus zou hij links zijn. vroeger werd altijd gezegd dat de duivel links was :p en waren engelen dus automatisch rechts, hier maken ze de duivels rechts en engelen links, appart :o
word weer een hele nieuwe speel stijl bij 5 denk ik. als het goed is zou er nog een demo vanuit komen :p we wachten ^^

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• OMD
  • Laatst online: 17:22

OMD

Die moet dan wel heel snel komen aangezien de Alpha versie al gelekt is. Ik kijk er ook echt naar uit en ben het ook met de meningen eens over deel 4, deel 3 was inderdaad in veel opzichten beter...

Zodra een demo downloadbaar is kan dan iemand link neergooien/

p.s
Voor diegene die nieuwsgroepen gebruiken, Alpha versie zwerft daar rond...
enige error zijn schaduws, die worden niet altijd correct weergeven.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Trouwens de demo van deel 5 is uit!! En ik moet zeggen het ziet er allemaal erg mooi uit. En het draait stukken beter dan die brakke beta game. Maar daar is het dan natuurlijk ook een beta voor geweest.
Meer ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ik hem hem niet zo heel lang gespeeld maar on the whole, erg leuk. Het ziet er netjes uit maar alle strategie van deel 3 is duidelijk terug. Het spel lijkt in tal van aspecten op Homm III (en dat is goed :P).
Ben door de demo in ieder geval wel razend benieuwd geworden naar het complete deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er nu al 5 uurtjes in zitten, alleen crashed hij heel vaak, bijvoorbeeld als ik mijn stad alle creatures wil upgraden, vliegt hij eruit, ook krijg ik spntane reboots. Was vanavond heel goed aan het spelen en had hem gesaved, alleen toen vloog hij eruit toen ik tegen mijn tegenstander ging vechten, helaas is die savegame naar de haaien (ik laad hem en hij vliegt eruit :( ) en moet ik weer 2 dagen (in homm tijd uiteraard ;) ) opnieuw spelen. Voor de rest vind ik het een top-demo, ook al online gevochten ^_^. Ik hoop alleen wel dat die vervelende crashes in de volledige versie eruit zijn, dit is echt irritant te noemen. Dus ik save de game nu elke 2 dagen (wederom homm tijd :Y) ), onder een andere file. Helaas niet zo stabiel, maar het belooft wel een goede game te worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 22:10:
Ik heb er nu al 5 uurtjes in zitten, alleen crashed hij heel vaak, bijvoorbeeld als ik mijn stad alle creatures wil upgraden, vliegt hij eruit, ook krijg ik spntane reboots. Was vanavond heel goed aan het spelen en had hem gesaved, alleen toen vloog hij eruit toen ik tegen mijn tegenstander ging vechten, helaas is die savegame naar de haaien (ik laad hem en hij vliegt eruit :( ) en moet ik weer 2 dagen (in homm tijd uiteraard ;) ) opnieuw spelen. Voor de rest vind ik het een top-demo, ook al online gevochten ^_^. Ik hoop alleen wel dat die vervelende crashes in de volledige versie eruit zijn, dit is echt irritant te noemen. Dus ik save de game nu elke 2 dagen (wederom homm tijd :Y) ), onder een andere file. Helaas niet zo stabiel, maar het belooft wel een goede game te worden. :)
ligt mischien aan je systeem, 'kheb zelf geen problemen namelijk, mischien heb je wat ongewone hardware. (onboard geluidskaarten zijn meestal goed om een spel te laten crashen). meestal wordt alleen gangbare hardware getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een Audigy ZS 2 :P dus denk het ff niet he :P Maar ik heb al meer hierover gezien, ook op de forums van de officiele site, mightandmagicgame.com. Maar spontane reboots zijn wel heel bizar :7

edit:

voorbeeld http://forums.ubi.com/gro...f/7811096804/m/1951034334

Volgende vond ik ook op hetzelfde forum:

Having the same issue, crashes when loading a saved game or anytime I use the Marketplace in a singleplayer custom game.

specs:
Comp:
Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.050301-1519)
Language: English (Regional Setting: English)
Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.40GHz (2 CPUs)
Memory: 2048MB RAM
Page File: 304MB used, 3635MB available
DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
Video:
Card name: NVIDIA GeForce 7800 GT
Driver Version: 6.14.0010.7777 (English)
Sound:
Description: SB Audigy 2 ZS Audio [A000]
Driver Version: 5.12.0001.0402 (English)

Dus hardware zegt niet zoveel, ik heb zegmaar dezelfde problemen. AMD 3000+, 1024 MB, 6600GT, AUDIGY ZS2 allemaal @ stock en in het spel alles voluit.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 00:27 . Reden: linkje erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Dat is toch wel apart, ik hoop idd dat ze dat in de volledige versie eruit hebben gekregen!
De autosave gebruik je niet? Want die zit wel weer in het spel, alleen niet standaard geactiveerd. Daar kwam ik ook pas achter nadat ik in de campaign een paar keer dacht, goh ik kan nu best vluchten ik heb de autosave toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik helaas geen autosave, vanaf nu wel, hij vloog er net weer uit, overigens wel raar dat ik dit alleen heb als ik een los scenario speel, in de campagnes geen probleem en online ook niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-10 19:23
Ha, heb net de demo gespeeld en het bevalt me wel. Ik heb weer de hom 3 gevoel. Lekker door de levels heen galopperen en je casteeltje bouwen. Vind de demo level wel erg moeilijk zeg. Heb al een paar keer verloren, even wennen weer dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-10 17:01
Ik ben het ook aan het spelen. Met name omdat ik een vriend van mij af en toe nog wel eens homm3 zie spelen wilde ik dit ook eens proberen.
Ik vind wel dat het behoorlijk zwaar draaid. Als ik de camera zo draai dat je veel van het level zou moeten zien volgens de radar (ook al is het nog allemaal mist) wordt het spel heel traag, ik heb zelf 512MB, 1 GB geheugen is dus aan te raden (draai wel op een hoge res 1680x1050 verder alles op low).
Ook de moeilijkheidsgraag vind ik aardig hoog liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-10 20:49
De demo is echt superlomp, ben nu al twee keer opnieuw begonnen in het eerste campaignleveltje, maar ik word nog steeds ingemaakt. Goud is voornamelijk het gebrek... Maar wat is het mooi. De sfeer, het geluid, de graphics. Dit wordt een toppertje :)

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje raar.... ik word er na 1 week uitgegooid met de campaign :( . De opdracht is om binnen een week een town in te nemen, dat doe ik, maar toch word ik er elke keer naar een week uitgelazerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 21:02:
Beetje raar.... ik word er na 1 week uitgegooid met de campaign :( . De opdracht is om binnen een week een town in te nemen, dat doe ik, maar toch word ik er elke keer naar een week uitgelazerd.
Je moet dat meisje redden uit de kooi :-)). Rechtsboven je stad ligt een gevangenis, bevrijd haar binnen 1 week en neem de stad over (allebei in een week).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
Ik heb de eerste demo level af. Wat mij opvalt is dat het spel zwaar speelt. Met een x800xt ben ik van very high naar medium quality gestapt maar toch vind ik het een beetje traagjes. Volgens mij moet dat sneller kunnen.

Wel slecht van de uitgever om zo'n irritant level in de demo te zetten vind ik. Het vinden van een verbordgen schat, kijk daat heb ik in homm 3 ook slechte ervaringen mee en nu krijg er meteen weer mee te maken. Doe mij maar de klassieke "verover de kasteeltjes" missies :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05-2024
zo wat een spel ben nu bezig met de demo maar vind het jammer dat je maar 5 dagen speeltijd hebt (gametijd) om je einddoel te behalen ,er ia zovel tedoen en tehalen in het level dat je je einddoel moeilijk kan halen.
ik heb vroeger met heel veel plezier age of wonders gespeeld waar dit veel op lijkt.
dus ik ga dit spel zeker kopen :)

Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Het gehele spel is nu uit :) Ervaringen?

[ Voor 18% gewijzigd door GandalfTheGrey op 10-05-2006 16:29 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

GandalfTheGrey schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 16:29:
Heel erg leuk om te spelen, ziet er erg leuk uit, verhaal is tot nu toe ook leuk, ben blij dat ik hem gepreordered heb, geen weggegooid geld dit keer :Y)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Laatst online: 15-10 22:30
GandalfTheGrey schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 16:29:
Issie tekoop?
Volgens mij heb ik wat gemist :)

[ Voor 10% gewijzigd door Flint op 10-05-2006 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Hij is in het illegale circuit uitgekomen. Ga hem ook maar eens proberen want het gaat nog zeker wel 2 weken duren voordat mijn preorder binnen is (releasedate staat op de 19e mei bij Play.com).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Ehm, ik las ergens dat er maar 6 custom maps zijn in totaal. 1 voor elk ras. En dat je niet kan kiezen welk ras je wilt zijn die map, dus dat het al vooraf bepaald is. Grapje hoop ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
3 Gb :X

Maar /me anandus gaat hem ook even uitproberen, ben benieuwd :)
(Hopen dat het beter is dan de demo :/ )

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-10 13:13
Ik heb hem ook net binnen en ik moet zeggen dat hij er erg gelikt uit ziet... Mijn x800pro kan hem daarom maar net op medium trekken.. Toch maar weer is een nieuwe kaart kopen.. Vooral de speciale campaigns zijn leuk, zoals in de demo-level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 09:11
thecompany schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 20:36:
Ik heb hem ook net binnen en ik moet zeggen dat hij er erg gelikt uit ziet... Mijn x800pro kan hem daarom maar net op medium trekken.. Toch maar weer is een nieuwe kaart kopen.. Vooral de speciale campaigns zijn leuk, zoals in de demo-level.
wat voor processor heb je dan :/ lijkt mij niet helemaal best als je net medium settings kan spelen met die kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:50

Sjaak_Afhaak

Bleh!

kan ik dan het ergste vrezen met m'n XP2000+ en GF4 TI4200?

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Lawtje.com schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 20:38:
[...]

wat voor processor heb je dan :/ lijkt mij niet helemaal best als je net medium settings kan spelen met die kaart.
Ik weet niet, da's al nummer 2 in dit topic die op die kaart op die setting speelt :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
Ik heb ook die kaart en processor is 3ghz en ik speelde de demo gewoon op max setting 1280x960. En dat liep vloeiend.

Maar ik weet niet hoe het zit wanneer je op een grote map speelt die volledig explored is met allemaal details erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Mr_Knight schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 20:51:
Ik heb ook die kaart en processor is 3ghz en ik speelde de demo gewoon op max setting 1280x960. En dat liep vloeiend.

Maar ik weet niet hoe het zit wanneer je op een grote map speelt die volledig explored is met allemaal details erin.
Ik heb 2.6 ghz.. Misschien maakt die 400 mhz het verschil? Ik zal nog eens een beetje klooien met de instellingen.. Heb je AA enabled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Lawtje.com schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 20:38:
[...]

Eigenlijk had ik dit verkeerd gezegd.. Hij kan hem net trekken op high... maar het lopen bijvoorbeeld gaat niet zo soepel, op medium is dit geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
thecompany schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 21:24:
[...]

Ik heb 2.6 ghz.. Misschien maakt die 400 mhz het verschil? Ik zal nog eens een beetje klooien met de instellingen.. Heb je AA enabled?
Mwa, denk niet dat dat veel uitmaakt. AA heb ik wel uit staan. Vind ik niet echt veel mooier en het loopt dan idd zwaar minder.

Demo heb ik niet meer, dus kan het me niet goed herinneren, maar schaduwen heb ik ook altijd op low staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 11:02
Geweldig spel! Erg goede graphics en goede sfeer.
Heroes 3 was erg goed, Heroes 4 was waardeloos. Gelukkig lijkt Heroes 5 meer op Heroes 3 dan op Heroes 4.

Maar ik zit vast in de campaign. De 1e campaign (The Queen) op Mission 3 (The Siege). Er zijn 2 objectives:
- clear the area of enemy scouts
- build jousting arena and upgrade it.

Die jousting arena heb ik gebouwd en geupgrade, die objective is afgevinkt. Maar ik kan geen enemy scouts ontdekken 8)7

Beter gezegd: ik heb de hele kaart verkend, alle mijnen en dergelijke zijn van mij, maar ik ben nog geen PC tegengekomen. Hoe wil ik dan een enemy scout verslaan als ik geen scout kan ontdekken? Is dit een bug of heb ik iets heel erg doms gedaan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ergens rechtsbovenin is een zeer grote rode demon, die moet je verslaan en daarna nog een legertje :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Laatst online: 22-09 13:34

Mystic_X

What does this button do

zwahillius schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 20:52:
Geweldig spel! Erg goede graphics en goede sfeer.
Heroes 3 was erg goed, Heroes 4 was waardeloos. Gelukkig lijkt Heroes 5 meer op Heroes 3 dan op Heroes 4.

Maar ik zit vast in de campaign. De 1e campaign (The Queen) op Mission 3 (The Siege). Er zijn 2 objectives:
- clear the area of enemy scouts
- build jousting arena and upgrade it.

Die jousting arena heb ik gebouwd en geupgrade, die objective is afgevinkt. Maar ik kan geen enemy scouts ontdekken 8)7

Beter gezegd: ik heb de hele kaart verkend, alle mijnen en dergelijke zijn van mij, maar ik ben nog geen PC tegengekomen. Hoe wil ik dan een enemy scout verslaan als ik geen scout kan ontdekken? Is dit een bug of heb ik iets heel erg doms gedaan? :?
Zit als het goed is een enemy hero in het oosten bij het donkere gedeetle, eerst naar het noorden dan naar het oosten

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Laatst online: 15-10 22:30
Ik vind 'm erg leuk.
Ziet dr ook mooi uit. 't loopt op mijn pc redelijk goed op alles max (A643500+ en X1600)

Ik moet wel zeggen dat 't zeker niet makkelijk is. Al 'n paar keer de maps opnieuw moeten starten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Weet iemand waar je in de vierde missie van de Haven Campaign, Het elven legen van Alanor vind waar je mee moet meeten. Verder heb ik alle Objectives afgerond.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 16-10 15:11
gewoon over het water de kapotte brug over :) dan stukje doorlopen dan krijg je vanzelf een cut-scene.

Verder moet ik zeggen dat het spel echt top is weer! na de aanfluiting die deel 4 was is dit een erg aangename goedmaker.

Graphics zijn ook erg goed gedaan, veel en mooie effects, goede animation ook op de units.

Heb al maanden lang een Collectors Edition in bestelling staan ;p die mag nu wel erg snel komen \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:42
een leuke map-weetje gevonden in de 4e missie van de haven campaign:

spoiler:
Wanneer je de schoenen hebt gevonden waarmee je over het water kan lopen, ga helemaal linksonder van de map met behulp van de schoenen. Je vindt op een gegeven moment een carthographer, waarmee alle land zichtbaar wordt. Als je die map hebt gekocht hebt, ergens aan de linkerkant van de map zit een tank :p Je kan er verder niks mee maar de map makers hebben iig humor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Laatst online: 17-10 10:49
Just_a_Gamer schreef op zondag 14 mei 2006 @ 22:48:
een leuke map-weetje gevonden in de 4e missie van de haven campaign:

spoiler:
Wanneer je de schoenen hebt gevonden waarmee je over het water kan lopen, ga helemaal linksonder van de map met behulp van de schoenen. Je vindt op een gegeven moment een carthographer, waarmee alle land zichtbaar wordt. Als je die map hebt gekocht hebt, ergens aan de linkerkant van de map zit een tank :p Je kan er verder niks mee maar de map makers hebben iig humor :p
Dat viel mij ook al op ja, heb er gister zelfs een screenshot van gemaakt :P
Zal ff kijken of ik m vinden kan...

Hebbes: http://www.fuxcaps.nl/junk/ScrnShot_140506_212133.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Occy74 op 15-05-2006 17:56 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 16-10 15:11
Jeuj! vandaag mijn Collectors box opgehaald bij de Dynabyte:

Afbeeldingslocatie: http://www.pcmedia.nl/info/boxshots/12937.jpg

wat er in zat:

* Homm2 op CD!
* Homm5 DVD (met extra maps + ingame effect als special, dit heeft de normale versie dus niet)
* A2 kaart van de wereld
* "Rassen" uitklap kaart met alle units erop
* Artboekje
* normale handleiding

niet een groot bijzonder iets, maar wel erg leuk vind ik :) vooral de extra Homm2 Gold die erin zit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Laatst online: 17-10 10:49
Jaguar645 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 00:00:* Homm5 DVD (met extra maps + ingame effect als special, dit heeft de normale versie dus niet)
Maar is wel simpel te vinden })

Deze game heeft me trouwens helemaal "hooked" atm... _/-\o_

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valt me wel op dat er weinig mensen hier posten. komt dat misschien omdat iedereen aan het gamen is of dat het toch een beetje overschaduwd is door andere games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Nee, volgens mij is elke gamer daar buiten op een paar na wow aan het spelen ofzo... Spellforce 2 en rise of legends krijgen hier ook amper aandacht terwijl ook die (net als deze) prima games zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Laatst online: 11-10 01:11
Ik zit in level 4 of 5 van missie 1 en ik kom niet verder... Is hetzelfde level volgens mij als het demo level... Zou iemand mij via die mooie manier zoals hierboven op deze pagina (spoiled ofzo?) kunnen vertellen waar ik die dinges moet opgraven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

das missie 5, daar zit ik ook :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaNtJuH schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 17:00:
Ik zit in level 4 of 5 van missie 1 en ik kom niet verder... Is hetzelfde level volgens mij als het demo level... Zou iemand mij via die mooie manier zoals hierboven op deze pagina (spoiled ofzo?) kunnen vertellen waar ik die dinges moet opgraven?
alle obeliskjes vinden?? als je dat niet lukt zou ik het spel op een lager niveau gaan spelen, inferno campain wordt lastig namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Nou ik wordt elke keer aangevallen en de laatste keer met een best zwaar leger dus heb niet echt meer een leger... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 25-09 16:34
Zit er geen level editor meer bij? Dat vond ik altijd het leukste van HOMM2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Er is in het noord-oosten, midden en zuid-westen een obelisk in het level 5 van missie 1. Als je die hebt zie je in het midden dat ding die je moet vinden en op de achtergrond de plek (de achtergrond is de kaart). De plek is dus ergens bij de training center in het noorden van het level, iets rechts van je stad... Ik heb al 2 keer daar heel dicht in de buurt gegraven maar kon nog niks vinden :(

[ Voor 4% gewijzigd door plofkip op 20-05-2006 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 20:03:
valt me wel op dat er weinig mensen hier posten. komt dat misschien omdat iedereen aan het gamen is of dat het toch een beetje overschaduwd is door andere games...
* M.I.G. belooft te gaan posten

Ik wist niet eens dattie uit was. Was een ferfent HOMM3 speler, 4 gekocht en nooit aangeraakt (ja, de eerste keer dan en vervolgens in de hoek gegooid). Nu hopelijk 5 een goede vervanger van 3, ik blijft sceptisch, maar proberen kan altijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Hier ligt hij!
http://www.pvfoqus.nl/Plek.png

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2006 22:53 . Reden: Screenshots van 2.5MB zijn te groot ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
Het is dus per game verschillend. Je bent dus verplicht om alle oblisk langs te gaan of in iig 2 oblisk te vinden om te gokken waar de artifact is. Ik heb mijn artifact ergens anders gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Bij mij lag hij bijna op dezelfde plek als bij Fantjuh
Alleen ik heb nu de missie uitgespeeld, Eindfilmpje gezien en daarna kreeg ik MIssion Completed. Vervolgens is de Tweede Campaign niet unlocked? wtf?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 17:14
Wat Just_a_gamer zegt klopt inderdaad, bij mij lag hij op een compleet andere plek, meer ergens in het noorden-midden net naast waar je units op kon pikken. En bij mij was de 2e campaign wel open :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
Hmm bij werd het ook geunlocked. Ik heb zelfs geprobeerd om de agreal te verslaan maar dat is dus niet te doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Kan iemand voor mij campaign 2 starten, het eerste level en dan de save posten :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:08
GandalfTheGrey schreef op zondag 21 mei 2006 @ 22:23:
Kan iemand voor mij campaign 2 starten, het eerste level en dan de save posten :)
kan ik wel regelen :)

stuur maar even een mailtje naar me (johan_de_vries at hotmail dot com) als je het niet van iemand anders kunt krijgen... anders krijg je er mss ineens een hele berg. wordt wel pas morgenmiddag op zijn vroegst want ik ga nu naar bed en dan morgen vroeg werken :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norjee
  • Niet online
2nd Campaign: save_54.rar - 1.95MB

[ Voor 41% gewijzigd door Norjee op 21-05-2006 23:13 . Reden: graag gedaan ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Dankjewel hij werkt!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Pff denk je dat missie 5 moeilijk was totdat je aan campaign 2 begint :? Hoe the f*ck wil je die doen?! Ik dacht dat ik eindelijk bij m'n allies was, gaan ze tegen me vechten en verlies ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Voor wie er echt niet meer uitkomt is er een trainer in omloop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
spoiler:
De key van die missie is zo straight forward mogelijk de key ophalen. Alleen de noodzakelijke enemies aanvallen en negeer alle resources/artifacts om zo je army te besparen. Als je ondergrond bent evt. de niet schietende gasten pakken om zo resources te verzamelen en klein army op te bouwen. Aanvalluh maar :)

[ Voor 14% gewijzigd door Just_a_Gamer op 22-05-2006 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaNtJuH schreef op maandag 22 mei 2006 @ 17:09:
Voor wie er echt niet meer uitkomt is er een trainer in omloop...
en je kan em ook gewoon in easy spelen, toch?? als je er niet meer uitkomt. Moet zeggen dat het spel lastig wordt vanaf inferno level 3, maar het is vooral een kwestie van weten wat je moet doen en veel saven, zodat je niet alles overnieuw hoeft te doen. Tis wel is een keer leuk om een keer moeite te doen om een spel uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Just_a_Gamer schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:50:
spoiler:
De key van die missie is zo straight forward mogelijk de key ophalen. Alleen de noodzakelijke enemies aanvallen en negeer alle resources/artifacts om zo je army te besparen. Als je ondergrond bent evt. de niet schietende gasten pakken om zo resources te verzamelen en klein army op te bouwen. Aanvalluh maar :)
Als je ondergrond bent komt gelijk die gast op je af om je af te maken... Maar ben er nu voorbij ;)
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 22:07:
[...]

en je kan em ook gewoon in easy spelen, toch?? als je er niet meer uitkomt. Moet zeggen dat het spel lastig wordt vanaf inferno level 3, maar het is vooral een kwestie van weten wat je moet doen en veel saven, zodat je niet alles overnieuw hoeft te doen. Tis wel is een keer leuk om een keer moeite te doen om een spel uit te spelen.
Easy? Ik zie als laagste Normal...

[ Voor 31% gewijzigd door plofkip op 22-05-2006 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
FaNtJuH schreef op maandag 22 mei 2006 @ 23:06:
[...]

Als je ondergrond bent komt gelijk die gast op je af om je af te maken... Maar ben er nu voorbij ;)

[...]

Easy? Ik zie als laagste Normal...
Normal is idd laagste. Er zal nog wel een patch komen met een easy optie. En Nival kan het idd vrij lastig maken ;). Ik kan me etherlords 1 nog wel herinneren. Was bijna niet te doen, zelfs op normal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind hem ook erg moeilijk. Vooral als je een tegenstander hebt van de Necromancer, die zit steeds te 'resurrecten' en aangezien je de heroe zelf niet meer kan doden is winnen dus bijna onmogelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Weet er iemand al een webshop waar je het spel voor een redelijke prijs kan kopen?

Het goedkoopste wat ik heb gezien is 38 euro ongeveer...

Of hoe je het spel zonder het te kopen online kan spelen? :P

[ Voor 19% gewijzigd door Tanuki op 23-05-2006 11:26 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
l0c4lh0st schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 11:23:
Denk niet dat dit soort vragen gewaardeerd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
FaNtJuH schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 12:07:
[...]

Denk niet dat dit soort vragen gewaardeerd worden...
Ik bedoel, hoe je het spel zonder de online key van Ubisoft online kan spelen?

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragfreak
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-10 13:27
l0c4lh0st schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 11:23:
Weet er iemand al een webshop waar je het spel voor een redelijke prijs kan kopen?

Het goedkoopste wat ik heb gezien is 38 euro ongeveer...

Je kan hem hier kopen http://www7.cd-wow.nl/index.php. Kost daar maar €32 en dat is inclusief verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Met alle respect, maar ik vind de TS echt foeilelijk. Is er niet iemand die een mooie frisse TS kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verzin er zelf 1 :S

Trouwens deze game is echt top! Multiplayer is echt moelijk :O ( tegen npc's )
Campaign is prachtig! zit nu bij missie 5 ofzo..
spoiler:
ben net gevangen genomen :(

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
DeepSeven schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 01:06:
Nee, volgens mij is elke gamer daar buiten op een paar na wow aan het spelen ofzo... Spellforce 2 en rise of legends krijgen hier ook amper aandacht terwijl ook die (net als deze) prima games zijn.
ik beken

ik ben ook een wow junkie.

ik heb sinds dien 4 a 5 andere games gekocht.... de meeste niet eens aangeraakt, of misschien 1 avondje gespeeld...... en daarna weer terug naar WOW

laatste voorbeeld : Oblivion. gezien bij kameraad. ::cool! wil ik ook, gekocht, geinstalleerd, 1 avond lol....... daarna saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaii (maar wel MOOOOOOOI)

sindsdien niet meer naar omgekeken.

HOMM V lijkt me ook prachtig, maar ik beheers me en ga het niet eens kopen, want ik weet al dat ik er toch geen tijd voor heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Ik zit nu in campaign 3, missie 2 of 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
FaNtJuH schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 17:17:
Ik zit nu in campaign 3, missie 2 of 3...
Oké.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10 21:13

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Damn die campaign met de demon Agreal is echt moeilijk, de 1e lvl is wel oke, dat je moet vluchten en daarna die artifact moet pakken lukt ook wel. Maar die 2e, dat je door het elven land moet is echt moeilijk. Het groene leger is gewoon veel te sterk, straks maar ff overnieuw proberen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
dat is cker campaign 8-10 ofzo? ik begin nu net met " de koning " ofzo :O

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nee ik geloof de 3e. Missie 2.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy
  • Laatst online: 09-10 15:55

Dizzy

Where am I?

Kan iemand mij vertellen hoe je fatsoenlijk online speelt? ik log braaf in met mijn accountje online, maar kan vrijwel geen enkel spel joinen omdat ik geen rating heb.

Komt er op neer dat ik geen normale games kan joinen, maar alleen battles. Ik wil gewoon een lekkere dikke map met wat andere spelers online spelen, maar krijg dit dus niet echt voor elkaar.

Begin er zowat spijt van te krijgen dat ik hem legaal gekocht heb :P

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

blackadder75 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 15:48:
[...]

ik beken

ik ben ook een wow junkie.

ik heb sinds dien 4 a 5 andere games gekocht.... de meeste niet eens aangeraakt, of misschien 1 avondje gespeeld...... en daarna weer terug naar WOW

laatste voorbeeld : Oblivion. gezien bij kameraad. ::cool! wil ik ook, gekocht, geinstalleerd, 1 avond lol....... daarna saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaii (maar wel MOOOOOOOI)

sindsdien niet meer naar omgekeken.

HOMM V lijkt me ook prachtig, maar ik beheers me en ga het niet eens kopen, want ik weet al dat ik er toch geen tijd voor heb
Ga jij maar lekker wow'en. Lekker zinloos spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Jou post is zinloos. Heb je wel eens WoW gespeeld? Zo nee, moet je dat doen en dan een oordeel maken, zo ja, had je in een grote guild moeten spelen met veel vrienden.

"The Conquest" is echt moeilijk, die stomme elven zijn sterk met hun range attacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag wist niet eens dat HOMMV all uit was..

Ga hem nu wel ff proberen ja, heb net even de trailer bekeken en zag er wel strak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar worden de savegames eigenlijk in opgeslagen?Onder de gewone map van homm5 kan ik ze nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

[Documents&SettingsMap\My Games\Heroes of Might & Magic V\

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 15:07
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:18:
Waar worden de savegames eigenlijk in opgeslagen?Onder de gewone map van homm5 kan ik ze nergens vinden
Slaat ie ze wel op :+.

Mijn documenten -> My Save Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:22:
[Documents&SettingsMap\My Games\Heroes of Might & Magic V\
Thx :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlusive
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-10 18:18
MrVegeta schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 15:56:
Jou post is zinloos. Heb je wel eens WoW gespeeld? Zo nee, moet je dat doen en dan een oordeel maken, zo ja, had je in een grote guild moeten spelen met veel vrienden.

"The Conquest" is echt moeilijk, die stomme elven zijn sterk met hun range attacks.
Heb hem nu ook al een keer of 3 geprobeerd, maar het is niet echt mogelijk om een sterk leger op te bouwen en tegelijkertijd die druids uit te schakelen...
Iemand die het al wel gehaald heeft ?
zoja, hoe ?
Pagina: 1 2 Laatste