Vraag mbt komende merge & nickchange

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56
.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je blijft je nick houden die je nu hebt. Je hebt op die mergepagina's namelijk niet je nick aan elkaar gekoppeld, maar je userID's. Aangezien je userID niet te veranderen is, zal het dus allemaal goed gaan komen. Als de merge daadwerkelijk uitgevoerd wordt, zal dat gebeuren met de meest recente gegevens die dan beschikbaar zijn :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
.

[ Voor 168% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Je FP-nick kun je gewoon laten wijzigen. Open een topic in FA en dan zal je nick veranderd gaan worden. Dat er verwezen wordt naar de GoT-regeling klopt wel, aangezien we op de FP dezelfde regeling aanhouden voor wat zaken :) .

[edit]
Ook maar direct de FAQ daar ietsje aangepast, zodat het nu niet meer onduidelijk kan zijn waar je een topic moet openen als je een nickchange wil op de FP :) .

[ Voor 28% gewijzigd door Harm op 21-07-2004 01:40 . Reden: BTW ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

SchietSchijf schreef op 21 juli 2004 @ 01:34:
OKay weet ik dat ook weer, dank uwe ;)

Trouwens kan ik m'n frontpage nick ook veranderen? als ik in de FAQ van het frontpage subforum kijk word er verwezen naar de mededeling voor de got nickchanges.. ?
Dan zijn het waarschijnlijk dezelfde regels he ;)

* curry684 gaat binnenkort maar eens een sticky typen over de merge en nickchanges btw, dit komt echt wekelijks langs zowat... :X

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harm schreef op 21 juli 2004 @ 01:31:
Je blijft je nick houden die je nu hebt. Je hebt op die mergepagina's namelijk niet je nick aan elkaar gekoppeld, maar je userID's. Aangezien je userID niet te veranderen is, zal het dus allemaal goed gaan komen. Als de merge daadwerkelijk uitgevoerd wordt, zal dat gebeuren met de meest recente gegevens die dan beschikbaar zijn :) .
He verdorie, ik hoopte 'hezik' weer terug te hebben na de merge, daar 'de generaal' een strip is die blijkbaar alleen ik ken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
.

[ Voor 104% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 10:50 . Reden: FA was het ipv FP :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 01:40:
[...]

He verdorie, ik hoopte 'hezik' weer terug te hebben na de merge, daar 'de generaal' een strip is die blijkbaar alleen ik ken..
* curry684 heeft De Generaal vroegah ook met veel plezier gelezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 01:40:
[...]

Echt niet! Heb ik genoeg gelezen :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hallo, ik weet niet of het de bedoeling is dat ik hier een eigen topic over open maar naar aanleiding van deze ben ik het ook gaan invullen (of gaan kijken wat ik ooit ingevuld had).
Ik krijg de melding 'Het Tweakers.net-account is al gekozen bij een mergevoorkeur. Het GoT-acount is al gekozen bij een mergevoorkeur. '
Wat is het nu? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Agent-X schreef op 21 juli 2004 @ 10:09:
Hallo, ik weet niet of het de bedoeling is dat ik hier een eigen topic over open maar naar aanleiding van deze ben ik het ook gaan invullen (of gaan kijken wat ik ooit ingevuld had).
Ik krijg de melding 'Het Tweakers.net-account is al gekozen bij een mergevoorkeur. Het GoT-acount is al gekozen bij een mergevoorkeur. '
Wat is het nu? :)
Dan heb je ze al ooit gekopped he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 17:36
Volgens mij bedoelt Agent-X dat die zinnen niet kloppen. Beide accounts zijn gekozen bij een mergevoorkeur staat er. WELK account is er dan gekozen?? :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09 16:02
TRON schreef op 21 juli 2004 @ 11:56:
Volgens mij bedoelt Agent-X dat die zinnen niet kloppen. Beide accounts zijn gekozen bij een mergevoorkeur staat er. WELK account is er dan gekozen?? :)
Diegenen die hij heeft ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 29-09 11:00
djluc schreef op 21 juli 2004 @ 11:58:
[...]
Diegenen die hij heeft ingevuld?
Ik denk dat er bedoeld word, welk account is gekozen om alle userinfo van over te nemen? :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Morax schreef op 21 juli 2004 @ 12:14:
[...]

Ik denk dat er bedoeld word, welk account is gekozen om alle userinfo van over te nemen? :)
Aha, dat had ie wel iets duidelijker mogen stellen ja :)

Dan is dit het antwoord:
Inmiddels zijn we in de test- en debugfase beland. Geïnteresseerden kunnen hier bekijken wat het resultaat van de merge zou zijn, als hij op dit moment zou worden uitgevoerd. Na het invoeren van een username en wachtwoord word je onder andere verteld wat je nieuwe nick en je nieuwe user-id worden. Enig voorbehoud is hierbij wel op z'n plaats, want eventuele bugs die nog in het script gevonden worden en nieuw ingevoerde voorkeuren zouden nog verandering in dit resultaat kunnen brengen.
Deze prognose is overigens wel wild outdated geloof ik, maar geeft iig aan welke voorkeur je hebt opgegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me trouwens af.. neem mij als voorbeeld. Ik heb t.net usernaam 'hezik' en GoT username 'De Generaal'.

In de tijd dat de voorkeur opgegeven moest worden heette ik op GoT nog 'hezik'. Ik heb t.net als 'bronaccount' aangegeven.

Uit de post van Harm begrijp ik dat je de nick blijft houden die je nu hebt, betekend dit dan dat er twee 'username' velden zullen zijn bij 1 account? Een GoT username en een t.net username?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 13:07:
Ik vraag me trouwens af.. neem mij als voorbeeld. Ik heb t.net usernaam 'hezik' en GoT username 'De Generaal'.

In de tijd dat de voorkeur opgegeven moest worden heette ik op GoT nog 'hezik'. Ik heb t.net als 'bronaccount' aangegeven.

Uit de post van Harm begrijp ik dat je de nick blijft houden die je nu hebt, betekend dit dan dat er twee 'username' velden zullen zijn bij 1 account? Een GoT username en een t.net username?
Als jij je FP account als bron-account hebt opgegeven en ten tijde van de merge heet je daar 'hezik' zal het gemergede account als username 'hezik' hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
TRON schreef op 21 juli 2004 @ 11:56:
Dat bedoelde ik inderdaad :)
Ik wist niet dat je dat kon bekijken met die prognose pagina.

Dan een andere vraag, kan het (nog) anders, de nick die daar uit komt rollen is niet welke ik graag wil hebben. Ik blijf liever bij het GoT profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Agent-X schreef op 21 juli 2004 @ 13:34:
[...]

Dan een andere vraag, kan het (nog) anders, de nick die daar uit komt rollen is niet welke ik graag wil hebben. Ik blijf liever bij het GoT profiel.
Dan moet je even mailen met ACM :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Harm schreef op 21 juli 2004 @ 13:36:
[...]

Dan moet je even mailen met ACM :) .
ACM at tweakers neem ik aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Ok, bedankt voor de hulp allemaal ;)
Pagina: 1