Waarmee krimp je de krimpkous overigens? Bij gebrek aan alternatieven houd ik er vaak maar gewoon een aanstekers naast (niet in de vlam) maar als ik dan de krimpkous zo extreem zou moeten krimpen als je hier oop de molexen doet gaat dat gehied fout, dus ben hier erg benieuwd naar
hete fohn werkt echt prima, met een aansteker zou het het per ongeluk kunnen schroeien. Met een fohn niet
heb je de hendeltjes van de ide brackets losgehaald of afgeplakt?
zo ja hoe? ook geklonken?
zo ja hoe? ook geklonken?
Gewoon ik heb het gedaan met een kleine schoevendraaier, passer werkte ook perfect btwVerwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 22:54:
Haha, mjah krimpkous word meer gebruikt voor als je draden hebt gesoldeerd. Ik ga ook bezig met meshen enz. Kheb op cz 2,5 meter mesh gehaald ( meeste draden zijn van m'n voeding af ).
Maar ik zie er nog steeds tegen op om mijn molexen eraf te halen. Zo'n tooltje ervoor kopen vind ik een beetje overdreven, omdat de prijs van dat ding dan in totaal 15 euro wordt ofzo, en zovaak mesh ik m'n kabels niet. ( 1x per voeding normaal gesproken ).
Iemand nog een tip ? Op bit-tech zag ik wel dat iemand dit met een pen had gedaan, ik kijk nog wel ff verder
(tweakers kopen geen lame tools die veel te duur zijn, tweakers kijken eerst in de kast/gereedschapskist
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Vind dat dit wel handig maar je kan net zo goed een passer pakken als je die in de buurt hebEdiejo schreef op 02 augustus 2004 @ 10:51:
[...]
Ik verwijder met dit apparaatje de molex stekkers.
En de krimpkous ziet niet om de molex stekkers, stopt er net voor. Dan doe ik er nog een slag groter om en die krimpt dan om de molex stekker, en het bindertje.
[afbeelding]
Verder nette mod
Verwijderd
Mjah idd, ik zie net @ bit-tech :El Snorro schreef op 03 augustus 2004 @ 12:05:
[...]
Gewoon ik heb het gedaan met een kleine schoevendraaier, passer werkte ook perfect btw
(tweakers kopen geen lame tools die veel te duur zijn, tweakers kijken eerst in de kast/gereedschapskist)
http://forums.bit-tech.ne...15&highlight=molex+remove
Maar ff ontopic :
Wanneer ga je je glowfeet maken ?
waar is glowfeet op vooraad trouwens ?
Verwijderd
Ik heb ze zelf gemaakt, en Ediejo kennende gaat hij ze ook zelf makenGipsy King schreef op 03 augustus 2004 @ 14:27:
waar is glowfeet op vooraad trouwens ?
een echte modder maakt ze zelf toch? en bij deze kasten is het niet echt moeilijk, heb het zelf ook gedaan bij mijn chieftec
jah goed gedaan met die krimkous enzo om die kabels mooi weg te werken, en die sata kabels zijn zeker stoer jah... verder zijn de lichten mooi geplaatst.
vind je et nou nie jammer dat die weggaat?
vind je et nou nie jammer dat die weggaat?
SteZZz is the Name, Everything is my Game.
Verwijderd
iddAarsbuds0r schreef op 03 augustus 2004 @ 21:52:
Wat kost je per uur =]
ik weet niet of het bij het orgineel ook zo was, maar die goude strip op de voorkant maakt het helemaal!
briljante ingeving.
btw, bij zwart + goud was ik denk ik meer voor rood light gegaan maar dat kan aan mij liggen
anyway erg mooi gedaan
briljante ingeving.
btw, bij zwart + goud was ik denk ik meer voor rood light gegaan maar dat kan aan mij liggen
anyway erg mooi gedaan
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Damn, nice job!

Ps. zelf had ik de fan in het window iets diagonaal geplaats, maar even goed very nice!
Ps. zelf had ik de fan in het window iets diagonaal geplaats, maar even goed very nice!
[ Voor 54% gewijzigd door DryIce op 03-08-2004 22:25 ]
Ziet er strak uit! Gouden strip aan de voorkant maakt het zeker af!Ediejo schreef op 03 augustus 2004 @ 22:24:
[...]
Wat de gouden strip op de voorkant betreft, ik weet ook niet of dat bij het origineel ook zo is, was een ingeving van mij maakte het compleet in mijn ogen.
BTW zou het niet nog mooier zijn als je i.p.v. blauwe ccfl's, UV ccfl's erin zou zetten? Zou IMHO wel mooi zijn i.c.m. met die rode fan. Maar het ziet er zeker wel strak uit.
Ziet er nice uit, wanneer kan ik mijn kast sturen
?
Verwijderd
Ziet er goddelijk uit idderdaat. Maar nu ben iktoch benieuwd wat diegene jou moet betalen. Want je hebt er heel veel uur in gestopt.
nice man erg goed gedaan
Steam: CatBearCow
Verwijderd
Denk dat het een goede vriend van hem is..
Daarnaast vind ik het, natuurlijk is hij heel erg mooi geworden, een beetje saai om je kast simpelweg te laten modden. Toch veel leuker om het zelf te doen? Kan me niet voorstellen dat het leuk is om zo'n ding gewoon onder je bureau te schuiven met de wetenschap dat je er zelf nix aan hebt gedaan
Daarnaast vind ik het, natuurlijk is hij heel erg mooi geworden, een beetje saai om je kast simpelweg te laten modden. Toch veel leuker om het zelf te doen? Kan me niet voorstellen dat het leuk is om zo'n ding gewoon onder je bureau te schuiven met de wetenschap dat je er zelf nix aan hebt gedaan
hij is zeer mooi geworden, petje ervoor af hoor !
Dit doe ik niet vaak, maar voor deze maak ik een uitzondering
wat jij er van maakt is echt een kunstwerk
[ Voor 20% gewijzigd door Lennieboy83 op 04-08-2004 02:13 ]
Als je er zelf aan zou moeten modden zu ik sowieso geen kast nemen die al 1000x is langsgekomenVerwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 00:10:
Denk dat het een goede vriend van hem is..
Verwijderd
het is uitermate interessant om een kast te pakken die wel bekend is en er dan toch iets aparts en ZEKER iets heel moois van te maken.
Verder is het gewoon een goeie kast denk ik zo.
Super geslaagde mod in mijn ogen. Lekker strak
Verder is het gewoon een goeie kast denk ik zo.
Super geslaagde mod in mijn ogen. Lekker strak
Verwijderd
Denk dat deze mod redelijk uniek is, althans ik heb hem nog nooit eerder gezien! Wat ik meer probeerde te zeggen is dat het eigenlijk niet zo leuk is (voor de Tweaker dan_ferry_ schreef op 04 augustus 2004 @ 09:36:
[...]
Als je er zelf aan zou moeten modden zu ik sowieso geen kast nemen die al 1000x is langsgekomen
Verwijderd
Ziet er echt netjes uit man...gouden handjes zou ik zo zeggen
. Als ik dit zo zie ga ik maar is gauw met mijn chieftec aan de gang.
Ps. Heeft iemand niet toevallig 2 setjes van die plastic railtjes liggen. Ik wil in mijn chieftec 2 cd-drives inhangen...maar ik heb die railtjes niet meer
Ps. Heeft iemand niet toevallig 2 setjes van die plastic railtjes liggen. Ik wil in mijn chieftec 2 cd-drives inhangen...maar ik heb die railtjes niet meer
Verwijderd
Ziet er echt netjes uit man...gouden handjes zou ik zo zeggen
. Als ik dit zo zie ga ik maar is gauw met mijn chieftec aan de gang.
(mailto: mac_crush@hotmail.com) thx
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 13:34 ]
Verwijderd
Nog ff aan Ediejo, waar heb je dat fluoriserende cablesleeve vandaan? Ik zoek me een bult, maar kan het nergens vinden (overigens zoek ik de grijze variant
)
Op verzoek verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Ediejo op 04-08-2004 21:32 ]
EB cardetailing tot aan uw huis
Verwijderd
Hoe heb je het eigenlijk opgelost met plexi en de hd vergrendeling ? ( had ik ook al in een mail gezet )
eynstein heeft het , Het is van dat AC Ryan cablesleeving kits.Ediejo schreef op 04 augustus 2004 @ 21:33:
[...]
Zal het even aan de eigenaar van de kast vragen waar hij het vandaan heeft.
Eynstein heeft de UV blauw/groen/rood sleeving van AC Ryan. Ik heb zelf de zwarte gekocht bij Challenge. Wel een stuk duurder daar.
Hier zijn ze allevier voor een tientje per stuk te krijgen.
Grijze sleevekits bestaan bestaan voor zover ik weet niet.
Vantec heeft ook sleevekits uitgebracht in dezelfde kleuren als AC Ryan + UV Geel. Ik weet niet waar die te krijgen zijn.
Hier zijn ze allevier voor een tientje per stuk te krijgen.
Grijze sleevekits bestaan bestaan voor zover ik weet niet.
Vantec heeft ook sleevekits uitgebracht in dezelfde kleuren als AC Ryan + UV Geel. Ik weet niet waar die te krijgen zijn.
Sommige mensen willen niet modden maar toch een mooie kast hebben. tzelfde als bij auto's. je kan wel een golf helemaal gaan tunen, uitbouwen enz. totdat ie net zo mooi is als een duurder model. Maar je kan ook gewoon de moeite besparen en meteen een duurdere auto kopen. Beter lui dan moeVerwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 10:42:
[...]
Denk dat deze mod redelijk uniek is, althans ik heb hem nog nooit eerder gezien! Wat ik meer probeerde te zeggen is dat het eigenlijk niet zo leuk is (voor de Tweaker dan) om een case te laten modden i.p.v. het zelf te doen!
En uniek tjah ach, zo ongeveer alles wat in deze kast gegaan is kun je in de winkel kopen.
NOFI hoor, maar mensen die iemand die dit aanbidden en beginnen te kwijlen zouden eens wat verder moeten kijken dan hun muisaanwijzer lang is.

Dan ontdek je hoe mooi een chieftec kan worden. Ik zeg dus niet dat ik deze kast niet mooi vind! ik vind em juist leuk afgewerkt met de gouden strip. Maar er zijn zoveel kasten waarbij dit in het niets valt, maar de meeste zijn zich daar gewoon niet van bewust en lopen de massa achterna als het gaat om replys als "wow, geweldig
sorry als dit meteen als topic vervuiling wordt gezien, maar in mij ogen is dit een nuttige reply waar wel eens bij stil gestaan mag worden
Op verzoek verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Ediejo op 05-08-2004 10:57 ]
Goed gezegd, maar officieel is het pin 14 en pin 16Ediejo schreef op 02 augustus 2004 @ 00:08:
[...]
Somige zien alles.
De Atx-stekker pin 4 en 6 doorverbinden, dan doet ie het.
[afbeelding]
Nog veiliger voor nummerhaters: verbind groene draad met 1 van de zwarte draden.
Voor uitleg:
http://pages.infinit.net/..._supply/PS_conn_pins.html
Niet waar? Het is verder een prachtige kast, bijna ideaal voor rijke oliebaron
[ Voor 8% gewijzigd door MrDummy op 06-08-2004 13:50 ]
Verwijderd
Uuhhh....wrijf..wrijf in mijn ogen het lijkt verrekt op mijn pc...
Zo eindelijk een project van 8 maanden af....
Hierbij wil ik de THE KING OF CASE MODD Ediejo bedanken voor zijn inzet energie...
....Ik ben er zeer blij mee met de resultaat... 
http://community.webshots.com/album/154005942tamKqI
Zo eindelijk een project van 8 maanden af....
Hierbij wil ik de THE KING OF CASE MODD Ediejo bedanken voor zijn inzet energie...
http://community.webshots.com/album/154005942tamKqI
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 17:03 ]
Ikzelf ben ook niet vies van een beetje modden, maar ik vind echt dat meneer mooi werk afgeleverd heeft. Alleen dat handvat voor het openen van de case vind ik zonde. Ik vind hem van binnen eigenlijk zo mooi(combi moederbord + zalman koeler) dat ik die window juist wat jammer vind en geen vrij zicht op het binnenste heb:)
Ook blij dat de mod echt af is. Ik ben de CIPs een beetje zat. Het gaat natuurlijk om het eindresultaat.
Ook blij dat de mod echt af is. Ik ben de CIPs een beetje zat. Het gaat natuurlijk om het eindresultaat.
[ Voor 18% gewijzigd door REDFISH op 06-08-2004 18:13 ]
Verwijderd
Hij is niet mega origineel maar ik vind hem wel erg mooi afgewerkt. Front ziet er geil uit met die gouden strip en het window ziet er ook erg mooi uit. Binnenkant is mooi opgeruimd en met die fan in het zijpaneel en de verlichting is het een erg mooi geheel. Ik vind het een erg geil kastje geworden, kortom mijn complimenten Ediejo.
And now get back to your Lian biatch
!
And now get back to your Lian biatch
ediejo klein vraagje van mij ...
die popnagels die je hebt uitgeboord .. heb je daar popnagels voor terug in de plaatst gedaan ?
of hoe heb je het anders weer vast gekregen ?
die popnagels die je hebt uitgeboord .. heb je daar popnagels voor terug in de plaatst gedaan ?
euh...Gipsy King schreef op 08 augustus 2004 @ 20:04:
ediejo klein vraagje van mij ...

waar zijn die tangen en popnagels te koop ? en wat is de prijs ongeveer ?
12 euro bij de bouwmarkt. Dan krijg je er ook wat (meer dan 50) popnagels bijGipsy King schreef op 09 augustus 2004 @ 10:21:
Ik vind het wel heel wijs, denk dat ik de binnenkant van mijn chieftec ook maar gaat spuiten. Wat gebeurt er als je niet schuurt? Zou het dan gaan bladderen? Tis toch al vrij ruw?
Hoe heb je de hendeltjes van de IDE brackets losgekregen zodat je ze niet meespuit?
@bioblade, geen id hoe duur die dingen zijn. Ik laat mijn pa er 1je van zn werk lenen. Inc popnagels.
Hoe heb je de hendeltjes van de IDE brackets losgekregen zodat je ze niet meespuit?
@bioblade, geen id hoe duur die dingen zijn. Ik laat mijn pa er 1je van zn werk lenen. Inc popnagels.
kast schuren is niet persee nodig , als je hem eerst maar in de primer zet, dan de lak , en daarna met blanke lak afwerken
soon meer @ me nieuwe project
ziet er idd goed uit
Konica Minolta Dynax 7D | Mijn foto gallery | Biglines.nl
Verwijderd
Ik kijk al uit naar die matrix2[b]Ediejo schreef op 04 augustus 2004 @ 21:30
Laat die er nog aankomen van een vriend en ook weer een Chieftec Matrix, kan je één ding beloven deze wordt totaal anders en ik heb het nog niet eerder gezien....... Maar nu eerst even een kleine vakantie. Dan de Lian Li af maken dan de Chieftec Matrix2
Ben ook al wat ideetjes aan het verzamelen om m'n matrix een andere look te geven. Eén ding staat bij mij al vast, er komt een volledig nieuw front op
Op verzoek verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Ediejo op 10-08-2004 10:00 ]
mijn prom en lian-li zijn net zo strak gespoten als een auto door een spuiterij 
ontvetten doe je met een kleefdoek
ontvetten doe je met een kleefdoek
[ Voor 23% gewijzigd door Gipsy King op 11-08-2004 23:20 ]
Verwijderd
kijk eens in e 5 euro bakGipsy King schreef op 09 augustus 2004 @ 10:21:
Verwijderd
Toch maar eens goed kijken. Er zit overigens ook niets geen techniek aan zo'n ding. Gelukkig kan ik ze gewoon lenen van het werk.Ediejo schreef op 13 augustus 2004 @ 09:34:
[...]
Daar vindt je geen degelijke popnageltang voor rond de 20 euro komt eerst, kijk maar op de gereedschap afdeling.
Maare ik moet denk ik ook maar eens aan het werk dit is namelijk mijn case atm.

Heb je nog meer foto's van de achterkant van de wegwerking van die kabels achter het mobo. En ps wat heeft het zo ongeveer gekost???
GRTZ Poelman
gelukkig heb je een mooie wallpapers
Verwijderd
Mooi gedaan... Vooral met die profielstrip.
Alleen ik ben net naar de Praxis (in groningen naast de Ikea) geweest en heb echt de hele winkel 2 keer doorgezocht maar kon het niet vinden die profielstrip
. Zijn ze er eigenlijk ook in zilver of blauw?
Alleen ik ben net naar de Praxis (in groningen naast de Ikea) geweest en heb echt de hele winkel 2 keer doorgezocht maar kon het niet vinden die profielstrip

Verwijderd
Hm, Ben vandaag naar de Doeland in Vianen geweest daar was een klinknagel tang 17 euro ofzo zonder nagels. Ediejo weet je misschien of in nieuwegein nog een goedkope boer is waar je een popnageltang kan kopen?Tutti-frutti schreef op 09 augustus 2004 @ 10:24:
[...]
12 euro bij de bouwmarkt. Dan krijg je er ook wat (meer dan 50) popnagels bij
Is die ook in andere kleuren te krijgen ? Wil het misschien ook gaan toepassen als ik de zaag in mijn zijpaneel ga zetten Ben alleen bang dat dat goudkleurtje niet zo tof bij mijn mod staat...Ediejo schreef op 27 juli 2004 @ 11:52:
[...]
Het is van plastic, even een close up foto dan om het beter te zien.
[afbeelding]
17€ valt toch nog mee? Die van mij is 75€, maar die gaat lekker soepel en gaat langer mee. Is het zeker waard als je er een hoop moet doen.Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 18:31:
[...]
Hm, Ben vandaag naar de Doeland in Vianen geweest daar was een klinknagel tang 17 euro ofzo zonder nagels. Ediejo weet je misschien of in nieuwegein nog een goedkope boer is waar je een popnageltang kan kopen?
Maar zilverkleurig zou juist weer prima staan bij mijn case dus dat is dan voor de bakker. In mijn case zitten maar drie smaken: traanplaatfolie, aluminium of donkergrijs gespoten plaatwerk, daar moet geen goud bij maar zilver kan prima.Ediejo schreef op 16 augustus 2004 @ 16:37:
[...]
Volgens mij is het er alleen in goud en zilver kleurig.
Very nice Job.
Hulde
Hulde
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Ik vindt dit echt klasse,ongelooflijk mooi,krijg gewoon zin om ook te gaan case modden
lol Ediejo heb je zundapp ??

zeer strakke mod joh

zeer strakke mod joh
My favorite programming language is solder.
Ziet er netjes uit ik vind hem er erg op lijken
[ Voor 35% gewijzigd door Addict op 12-09-2004 12:38 ]
Addict
ik wil die kast !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee serieus, kvind het een zeer mooi gelukte mod. Ben er erg jaloers van
Nee serieus, kvind het een zeer mooi gelukte mod. Ben er erg jaloers van
Specs: http://specs.tweak.to/9454
hmm, die CCFL's die erin zitten van welk merk zijn die? Rond het mobo ziten er 2 van 10cm en boven en onder in de case van 30cm zeker?
Maakt het veel uit welk merk CCFL je neemt? (niet van bijgeleverd accesoires, maar kwalitatief - lichtintensiteit, duurzaamheid,...) Revoltec? Sharkoon? Sunbeam? ...
thnx in advance
Maakt het veel uit welk merk CCFL je neemt? (niet van bijgeleverd accesoires, maar kwalitatief - lichtintensiteit, duurzaamheid,...) Revoltec? Sharkoon? Sunbeam? ...
thnx in advance
Hmm, ik heb tot nu toe alleen ervaring met Sharkoon en met Revoltec... Die van Revoltec heb ik tegelijk met die van Sharkoon gekocht en hebben dus evenveel uren gebrand... Nu na een jaar zie je dat die van Revoltec gewoon wegvallen in het licht van de Sharkoon... Die van Revoltec stralen bijna geen licht meer uit en er zijn bij die nog maar half branden... Dus mijn advies is: geef iets meer geld uit en koop een paar degelijke Sharkoon CCFL's, daar heb je meer aan dan die Revoltec troep...smason schreef op 21 oktober 2004 @ 16:40:
hmm, die CCFL's die erin zitten van welk merk zijn die? Rond het mobo ziten er 2 van 10cm en boven en onder in de case van 30cm zeker?
thnx in advance
Oja, Sunbeam schijnt ook wel goed te zijn, en zij zijn volgens mij pioniers op het CCFL gebied...
oke dan worden het die van sharkoon! zijn trouwens maar even duur dus das geen probleemGr0wLiThE schreef op 21 oktober 2004 @ 17:07:
[...]
Hmm, ik heb tot nu toe alleen ervaring met Sharkoon en met Revoltec... Die van Revoltec heb ik tegelijk met die van Sharkoon gekocht en hebben dus evenveel uren gebrand... Nu na een jaar zie je dat die van Revoltec gewoon wegvallen in het licht van de Sharkoon... Die van Revoltec stralen bijna geen licht meer uit en er zijn bij die nog maar half branden... Dus mijn advies is: geef iets meer geld uit en koop een paar degelijke Sharkoon CCFL's, daar heb je meer aan dan die Revoltec troep...
Oja, Sunbeam schijnt ook wel goed te zijn, en zij zijn volgens mij pioniers op het CCFL gebied...
Ik heb hier groene Sunbeam en Sharkoon ccfl's, en ik zweer bij Sunbeam. Deze geven een meer gifgroene gloed en de Sharkoon een meer
wit-groene gloed.
Maar kwalitatief zijn ze allebei gewoon goed
wit-groene gloed.
Maar kwalitatief zijn ze allebei gewoon goed
Verwijderd
Ik heb dezelfde toren wel eens waar niet zo gemod maar goed. vraagje voor ediejo;
Ik heb nu dit ...pic--->
Nu vind ik het kwa licht nogal overkill dus wil ik het op een andere manier aan de voorkant verlichten en de 2 ccfl's in me kast plaatsen. Ik dacht zelf aan 2 ledjes maar hoe kan ik die het beste aan mijn voeding verbinden??
p.s. heb je wel eens uitgerekend wat het kwa stroom verbruik is?!
Op verzoek verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Ediejo op 14-02-2005 22:38 ]
@smason en alle anderen:
Als dit topic toch gekicked is
Ik zal kijken of ik vandaag een foto kan maken met alle 3 soorten CCFL's... Ik heb nu ook Sunbeams in mijn assortiment dus dat moet kunnen
Als dit topic toch gekicked is
[ Voor 9% gewijzigd door tafkaw op 15-02-2005 12:11 ]
Verwijderd
Poe ik heb nu ong net zo'n design alleen dus ik het dus met een big-tower. Wat is dit een pokke zaagwerk... maar goed geduld. Figuur zaag is iig goedkoper als een dremel
(5 euro + 3 euro zaagjes)
Hoelang deed jij over de jouwe?
vraagje: ik heb toevallig een dremel, kun je daarmee net zo goed een mooie vorm uit metaal snijden dan ? zoja, met welk kopje ? (slijpschijfjes ofzo ?)Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:17:
Poe ik heb nu ong net zo'n design alleen dus ik het dus met een big-tower. Wat is dit een pokke zaagwerk... maar goed geduld. Figuur zaag is iig goedkoper als een dremel(5 euro + 3 euro zaagjes)
You can't stop the waves from coming, but you can learn how to surf.
Je zou mss ook glowwire (neon-string) kunnen gebruiken in het front, dan is het licht wat gelijkmatiger verdeeld over de hele voorkant en heb je denk ik ook al een stuk minder overkill aan licht, ff een plaatje:Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 22:25:
![]()
Ik heb dezelfde toren wel eens waar niet zo gemod maar goed. vraagje voor ediejo;
Ik heb nu dit ...pic---> PICTURE
Nu vind ik het kwa licht nogal overkill dus wil ik het op een andere manier aan de voorkant verlichten en de 2 ccfl's in me kast plaatsen. Ik dacht zelf aan 2 ledjes maar hoe kan ik die het beste aan mijn voeding verbinden??
p.s. heb je wel eens uitgerekend wat het kwa stroom verbruik is?!

Leuke kast trouwens, ik heb 'm zelf ook
Verwijderd
thnx, zal eens even kijken, post hem als die af is.Nls87 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 11:47:
[...]
Je zou mss ook glowwire (neon-string) kunnen gebruiken in het front, dan is het licht wat gelijkmatiger verdeeld over de hele voorkant en heb je denk ik ook al een stuk minder overkill aan licht, ff een plaatje:
[afbeelding]
Leuke kast trouwens, ik heb 'm zelf ook
Verwijderd
Het gaat het beste met een diamant schijfje maar die zijn nogal prijzig. Ik doe het met de figuur zaag maar dat is ook gekke werk. (drom doe ik hetase- schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 01:05:
[...]
vraagje: ik heb toevallig een dremel, kun je daarmee net zo goed een mooie vorm uit metaal snijden dan ? zoja, met welk kopje ? (slijpschijfjes ofzo ?)
Verwijderd
Die strip!! grrr klote doe-het-zelf zaken hier in arnhemEdiejo schreef op woensdag 21 juli 2004 @ 01:35:
[...]
Volgens mij is het een lijst van goudkleurig plastic.
Kun jij niet even een strip voor me kopen en dat ik dan ff geld overmaak?