EB cardetailing tot aan uw huis
Zoooww....Chieftec-kasten waren niet echt mijn smaak geweest, maar wat jij ervan maakt...Ediejo schreef op 31 juli 2004 @ 16:03:
Soms zit het ook iets tegen de vergrendeling van de h.d. bay zit in de weg.
[afbeelding]
geeeiilllll
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Verwijderd
[Bookmarked]
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2005 12:42 ]
hahaha ga zo door man, et ziet er gewoon goed uit
SteZZz is the Name, Everything is my Game.
Leuk idee om de binnenkant die kleur te geven, dat maakt het helemaal af
Ook netjes alle kabels weggewerkt achter dat mobo-plate (kan ik dat mooi bij mijn matrix ook doen
Alleen het goud vind ik zelf iets minder maar dat is mijn persoonlijke smaak
Keep on modding
Volgens mij is ie de draadjes van de fanweerstanden aan het solderenVerwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 15:18:
Misschien beetje domme vraag, maar wat moet er precies allemaal gesoldeerd worden?

Klussen met strijkers!Ediejo schreef op 01 augustus 2004 @ 19:07:
De bovenkant vastpopen, ik hou de popnageltang zo vast dat je niet uitschiet tijdens het popen, want dan krijg je krassen.![]()
[afbeelding]
Hij wordt mooi, die case!
vergis ik mij of is de ATX-stekker niet aangesloten? Heb je de stekker dan zo verbouwd dat de voeding wel aan gaat?Ediejo schreef op 01 augustus 2004 @ 22:20:
Het is weer 22.00 uur geworden laat zat voor de zondag, nog even de bezel aangepast.
Schakelaars een voor de ccfl en één voor de glowfeets.
Twee potmeters om de Case fans te regelen.
[afbeelding]
Dan ook nog even een avond shot.![]()
[afbeelding]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Ediejo op 02-08-2004 11:02 ]
Verwijderd
Huh, tis mij iig nog niet erg duidelijk wat precies je probleem is. Je kunt de sleeve toch gewoon erover heen duwen? Door eerst een stukje van je sleeve, tussen 2 vingers te nemen, en die naar elkaar toeduwen, zodat je sleeve wat ruimer wordt, en vervolgens overheen duwenVerwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 13:04:
Uiteraard haal ik eerste de connectors er vanaf, maar probleem is dat ik dan de krimpkous niet tot aan de voetjes van de molex die het dichtst bij de voeding zit krijg.
[ Voor 17% gewijzigd door Yellowneck op 02-08-2004 13:50 ]
(moet ik het er gewoon omdoen ofzo?)
Btw enorm mooie mod, ik doe veel inspiratie op voor mijn Cip (nog niet @ got) maar dat komt wel!
Respect m8!!
[ Voor 34% gewijzigd door El Snorro op 02-08-2004 21:47 ]
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Verwijderd
Bedankt, ik d8 al eens gelezen te hebben dat t iets met verhitten was, maar nu weet ik t zeker en kan ik weer verder met mn modVerwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 22:32:
Een krimpkous die doe je eromheen, dan maak je hem heet met een aansteker, en dan trekt het zich vast om de kabel.
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Verwijderd
Maar ik zie er nog steeds tegen op om mijn molexen eraf te halen. Zo'n tooltje ervoor kopen vind ik een beetje overdreven, omdat de prijs van dat ding dan in totaal 15 euro wordt ofzo, en zovaak mesh ik m'n kabels niet. ( 1x per voeding normaal gesproken ).
Iemand nog een tip ? Op bit-tech zag ik wel dat iemand dit met een pen had gedaan, ik kijk nog wel ff verder
ps ik ben ook bezig aan case 2 , mach 2 gt-li metallic design
Hoe ben je dan het bochtje doorgekomen? Op een gegeven moment komt de "beugel" van de zaag toch tegen de kap?Waar heb je de inlets op de bovenkant zo mooi rond mee gekregen?
Met een figuurzaag, kan je lekker precies zagen.
never mind, ik dach niet logisch.
[ Voor 12% gewijzigd door Pakjebakmeel op 03-08-2004 09:04 ]
zo ja hoe? ook geklonken?
Gewoon ik heb het gedaan met een kleine schoevendraaier, passer werkte ook perfect btwVerwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 22:54:
Haha, mjah krimpkous word meer gebruikt voor als je draden hebt gesoldeerd. Ik ga ook bezig met meshen enz. Kheb op cz 2,5 meter mesh gehaald ( meeste draden zijn van m'n voeding af ).
Maar ik zie er nog steeds tegen op om mijn molexen eraf te halen. Zo'n tooltje ervoor kopen vind ik een beetje overdreven, omdat de prijs van dat ding dan in totaal 15 euro wordt ofzo, en zovaak mesh ik m'n kabels niet. ( 1x per voeding normaal gesproken ).
Iemand nog een tip ? Op bit-tech zag ik wel dat iemand dit met een pen had gedaan, ik kijk nog wel ff verder
(tweakers kopen geen lame tools die veel te duur zijn, tweakers kijken eerst in de kast/gereedschapskist
Vind dat dit wel handig maar je kan net zo goed een passer pakken als je die in de buurt hebEdiejo schreef op 02 augustus 2004 @ 10:51:
[...]
Ik verwijder met dit apparaatje de molex stekkers.
En de krimpkous ziet niet om de molex stekkers, stopt er net voor. Dan doe ik er nog een slag groter om en die krimpt dan om de molex stekker, en het bindertje.
[afbeelding]
Verder nette mod
Verwijderd
Mjah idd, ik zie net @ bit-tech :El Snorro schreef op 03 augustus 2004 @ 12:05:
[...]
Gewoon ik heb het gedaan met een kleine schoevendraaier, passer werkte ook perfect btw
(tweakers kopen geen lame tools die veel te duur zijn, tweakers kijken eerst in de kast/gereedschapskist)
http://forums.bit-tech.ne...15&highlight=molex+remove
Maar ff ontopic :
Wanneer ga je je glowfeet maken ?
Verwijderd
Ik heb ze zelf gemaakt, en Ediejo kennende gaat hij ze ook zelf makenGipsy King schreef op 03 augustus 2004 @ 14:27:
waar is glowfeet op vooraad trouwens ?
vind je et nou nie jammer dat die weggaat?
SteZZz is the Name, Everything is my Game.

>>>>>

vakwerk, zeer netjes
Verwijderd
iddAarsbuds0r schreef op 03 augustus 2004 @ 21:52:
Wat kost je per uur =]
briljante ingeving.
btw, bij zwart + goud was ik denk ik meer voor rood light gegaan maar dat kan aan mij liggen
anyway erg mooi gedaan
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Ps. zelf had ik de fan in het window iets diagonaal geplaats, maar even goed very nice!
[ Voor 54% gewijzigd door DryIce op 03-08-2004 22:25 ]
Ziet er strak uit! Gouden strip aan de voorkant maakt het zeker af!Ediejo schreef op 03 augustus 2004 @ 22:24:
[...]
Wat de gouden strip op de voorkant betreft, ik weet ook niet of dat bij het origineel ook zo is, was een ingeving van mij maakte het compleet in mijn ogen.
BTW zou het niet nog mooier zijn als je i.p.v. blauwe ccfl's, UV ccfl's erin zou zetten? Zou IMHO wel mooi zijn i.c.m. met die rode fan. Maar het ziet er zeker wel strak uit.
Verwijderd
Steam: CatBearCow
Verwijderd
Daarnaast vind ik het, natuurlijk is hij heel erg mooi geworden, een beetje saai om je kast simpelweg te laten modden. Toch veel leuker om het zelf te doen? Kan me niet voorstellen dat het leuk is om zo'n ding gewoon onder je bureau te schuiven met de wetenschap dat je er zelf nix aan hebt gedaan
[ Voor 20% gewijzigd door Lennieboy83 op 04-08-2004 02:13 ]
Als je er zelf aan zou moeten modden zu ik sowieso geen kast nemen die al 1000x is langsgekomenVerwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 00:10:
Denk dat het een goede vriend van hem is..
Daarnaast vind ik het, natuurlijk is hij heel erg mooi geworden, een beetje saai om je kast simpelweg te laten modden. Toch veel leuker om het zelf te doen? Kan me niet voorstellen dat het leuk is om zo'n ding gewoon onder je bureau te schuiven met de wetenschap dat je er zelf nix aan hebt gedaan
Verwijderd
Verder is het gewoon een goeie kast denk ik zo.
Super geslaagde mod in mijn ogen. Lekker strak
Verwijderd
Denk dat deze mod redelijk uniek is, althans ik heb hem nog nooit eerder gezien! Wat ik meer probeerde te zeggen is dat het eigenlijk niet zo leuk is (voor de Tweaker dan_ferry_ schreef op 04 augustus 2004 @ 09:36:
[...]
Als je er zelf aan zou moeten modden zu ik sowieso geen kast nemen die al 1000x is langsgekomen
Verwijderd
Ps. Heeft iemand niet toevallig 2 setjes van die plastic railtjes liggen. Ik wil in mijn chieftec 2 cd-drives inhangen...maar ik heb die railtjes niet meer
Verwijderd
Ps. Heeft iemand niet toevallig 2 setjes van die plastic railtjes liggen. Ik wil in mijn chieftec 2 cd-drives inhangen...maar ik heb die railtjes niet meer
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 13:34 ]
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Ediejo op 04-08-2004 21:32 ]
Verwijderd
eynstein heeft het , Het is van dat AC Ryan cablesleeving kits.Ediejo schreef op 04 augustus 2004 @ 21:33:
[...]
Zal het even aan de eigenaar van de kast vragen waar hij het vandaan heeft.
Hier zijn ze allevier voor een tientje per stuk te krijgen.
Grijze sleevekits bestaan bestaan voor zover ik weet niet.
Vantec heeft ook sleevekits uitgebracht in dezelfde kleuren als AC Ryan + UV Geel. Ik weet niet waar die te krijgen zijn.
Sommige mensen willen niet modden maar toch een mooie kast hebben. tzelfde als bij auto's. je kan wel een golf helemaal gaan tunen, uitbouwen enz. totdat ie net zo mooi is als een duurder model. Maar je kan ook gewoon de moeite besparen en meteen een duurdere auto kopen. Beter lui dan moeVerwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 10:42:
[...]
Denk dat deze mod redelijk uniek is, althans ik heb hem nog nooit eerder gezien! Wat ik meer probeerde te zeggen is dat het eigenlijk niet zo leuk is (voor de Tweaker dan) om een case te laten modden i.p.v. het zelf te doen!
En uniek tjah ach, zo ongeveer alles wat in deze kast gegaan is kun je in de winkel kopen.
NOFI hoor, maar mensen die iemand die dit aanbidden en beginnen te kwijlen zouden eens wat verder moeten kijken dan hun muisaanwijzer lang is.

Dan ontdek je hoe mooi een chieftec kan worden. Ik zeg dus niet dat ik deze kast niet mooi vind! ik vind em juist leuk afgewerkt met de gouden strip. Maar er zijn zoveel kasten waarbij dit in het niets valt, maar de meeste zijn zich daar gewoon niet van bewust en lopen de massa achterna als het gaat om replys als "wow, geweldig
sorry als dit meteen als topic vervuiling wordt gezien, maar in mij ogen is dit een nuttige reply waar wel eens bij stil gestaan mag worden
[ Voor 8% gewijzigd door Ediejo op 05-08-2004 10:57 ]
Goed gezegd, maar officieel is het pin 14 en pin 16Ediejo schreef op 02 augustus 2004 @ 00:08:
[...]
Somige zien alles.
De Atx-stekker pin 4 en 6 doorverbinden, dan doet ie het.
[afbeelding]
Nog veiliger voor nummerhaters: verbind groene draad met 1 van de zwarte draden.
Voor uitleg:
http://pages.infinit.net/..._supply/PS_conn_pins.html
Niet waar? Het is verder een prachtige kast, bijna ideaal voor rijke oliebaron
[ Voor 8% gewijzigd door MrDummy op 06-08-2004 13:50 ]
Verwijderd
Zo eindelijk een project van 8 maanden af....
Hierbij wil ik de THE KING OF CASE MODD Ediejo bedanken voor zijn inzet energie...
http://community.webshots.com/album/154005942tamKqI
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 17:03 ]
Ook blij dat de mod echt af is. Ik ben de CIPs een beetje zat. Het gaat natuurlijk om het eindresultaat.
[ Voor 18% gewijzigd door REDFISH op 06-08-2004 18:13 ]
Verwijderd
And now get back to your Lian biatch
die popnagels die je hebt uitgeboord .. heb je daar popnagels voor terug in de plaatst gedaan ?
of hoe heb je het anders weer vast gekregen ?
euh...Gipsy King schreef op 08 augustus 2004 @ 20:04:
ediejo klein vraagje van mij ...
die popnagels die je hebt uitgeboord .. heb je daar popnagels voor terug in de plaatst gedaan ?
of hoe heb je het anders weer vast gekregen ?

12 euro bij de bouwmarkt. Dan krijg je er ook wat (meer dan 50) popnagels bijGipsy King schreef op 09 augustus 2004 @ 10:21:
waar zijn die tangen en popnagels te koop ? en wat is de prijs ongeveer ?
Hoe heb je de hendeltjes van de IDE brackets losgekregen zodat je ze niet meespuit?
@bioblade, geen id hoe duur die dingen zijn. Ik laat mijn pa er 1je van zn werk lenen. Inc popnagels.
Konica Minolta Dynax 7D | Mijn foto gallery | Biglines.nl