Tja, maar voor mij speelt design welliswaar mee, maar niet zo'n grote rol. Als er maar een dunne rand om 't scherm zit, en 't verder niet te lelijk is, vind ik 't wel best.
Alleen dat een Apple 20" Cinema alleen DVI als input heeft, vind ik een minpunt. Die HP L
2335 heeft DVI / VGA / Composite / Svideo / component dus daar kun je nog eens wat anders op aansluiten; xbox of een andere gameconsole of een DVD speler. Echter heb je dan waarschijnlijk weinig aan je breedbeeld scherm.
De Apple heeft echter weer USB en Firewire hub aan boord, en voornamelijk een firewire hub komt weinig voor op een scherm. En het design is inderdaad erg mooi.
Maar je hebt dan wel 20" en niet
23" zoals de HP. Dus je krijgt een mooier maar kleiner scherm met minder mogelijkheden voor je geld; zo zie ik 't dan.
Ik heb mijn Dell 2001FP ook gekocht omdat deze meer input mogelijkheden heeft en verder weinig verschilt met de vergelijkbare viewsonic (zelfde panel). Het is duidelijk dat in die prijsrange de huidige Apple schermen nog niet interessant zijn.
Maar goed, staar je niet blind op de HP L
2335 of de Apple 20" Cinema, er is nog meer te koop. 't was slechts een voorbeeld van een breedbeeld TFT aangezien Maximus een breedbeeld TFT wil.
(let wel op dat niet alle games breedbeeld goed ondersteunen, laat staan zulke hoge resoluties)
Edit: dan heb ik 't nog niet over pivot gehad..
[
Voor 5% gewijzigd door
blackd op 09-10-2004 14:58
]