Toon posts:

[Alg] Inspirerende muziek voor tijdens het programmeren

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 560 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:40

BCC

Prodigy, Rammstein, Chemical Brothers.. dan is alles de volgende ochtend af! Maar ik heb meestal gewoon 3FM Webcast aanstaan :)

[ Voor 26% gewijzigd door BCC op 20-07-2004 22:13 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Verwijderd

Voor wat betreft de andere interesses voldoe ik wel aan het gestelds voorbeeld, ik hou van SF en Fantasy ( zowel op tv als boeken ), hou van woordspelingen ( als je dat combineert met de fantasy kom je al snel op terry pratchett en douglas adams uit ). De muziek is echter misschien wat afwijkend, als ik thuis aan het programmeren ben ( dus op mijn werk niet ) dan zet ik meestal Slay radio aan, een Internet radio station met C64 Remixes.

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-12 14:49
Zie Slashdot, staat net een artikel over :)

oh, en ik luister afentoe muziek als ik code aan het kloppen ben. Moet wel in de stemming zijn ervoor, soms kan ik me _echt_ niet concentreren en dan gaat ie gewoon af. Soms ook wel eens gewoon 3FM stream ofzo, maar dat is vaak als ik wat anders aan het doen ben, surfen ofzo :)

[ Voor 55% gewijzigd door MisterData op 20-07-2004 22:17 ]

• BCC

BCC

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 22:13:
Slay radio aan, een Internet radio station met C64 Remixes.
Oeh, Held :)! Gelukkig hebben ze mij nog steeds in de PlayList :) - 757 en 710 :D

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12 12:22
Ik luister tristania, therion, trail of tears en dat soort gerelateerde muziek graag tijdens het programmeren!

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• BCC

BCC

MisterData schreef op 20 juli 2004 @ 22:15:
Zie Slashdot, staat net een artikel over :)
Hier bedoel je:
http://www.theregister.co...usical_preference_survey/

Hehe, Microsoft Gecertificeerde mensen luisteren naar Britney. Developers naar Heavy Metal en Linux mensen naar Electro. De wereld is zo simpel :)

[ Voor 21% gewijzigd door BCC op 20-07-2004 22:19 ]

• MisterData
  • Laatst online: 10-12 14:49
Job: Linux
Favoured genre: Electro

Top three bands:

1. The Orb
2. Underworld
3. Kraftwerk

Job: Developers
Favoured genre: Heavy Metal

1. Megadeth
2. Iron Maiden
3. Slipknot

Job: Database administrators
Favoured genre: Indie

1. The Smiths
2. Haven
3. Suede

Job: Project manager
Favoured genre: Rock

1. Pink Floyd
2. Queen
3. Rolling Stones

Job: CIO/IT director
Favoured genre: Classical

1. Mozart
2. Handel
3. Vivaldi
Dat ja :)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

BCC schreef op 20 juli 2004 @ 22:17:
[...]

Hier bedoel je:
http://www.theregister.co...usical_preference_survey/

Hehe, Microsoft Gecertificeerde mensen luisteren naar Britney. Developers naar Heavy Metal en Linux mensen naar Electro. De wereld is zo simpel :)
Bij een steekproef genomen uit 200 mensen uit één regio is dat wel een heel grote generalisatie, vind je ook niet?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:59

curry684

left part of the evil twins

Ahum omdat het vakantie is strijk ik maar een keer over m'n hart, normaal had ik dit naar Stuffis Generalis getrapt maar daar heeft de topicstarter geen XS, dus.... :)

Professionele website nodig?

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12 21:15

mulder

ik spuug op het trottoir

Faithless is lekker, hasj jointje erbij...

oogjes open, snaveltjes dicht

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-12 16:30
Tijdens het ontwikkelen staat er vaak trance of techno op. Soms staat er echter ook wel eens 3fm op voor de afwisseling :)

Tijdens het designen wordt het spul echter wel nog verder naar de achtergrond geschoven qua volume.

-

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 11:06

Macros

I'm watching...

Ik luister vooral naar Pop. Maar ja, Alarmnummer is waarschijnlijk niet de enige die vind dat ik een beetje een afwijkende devver ben ;)

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-12 19:42

Tux

Ik kan bij alles goed devven eigenlijk, behalve zooi als Dragostea Din Tei want als ik dat hoor kan ik echt niet devven :P

[ Voor 12% gewijzigd door Tux op 20-07-2004 22:31 ]

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• BCC

BCC

Don Facundo schreef op 20 juli 2004 @ 22:28:
Faithless is lekker, hasj jointje erbij...
Oeh, die was ik even vergeten :)
Tux schreef op 20 juli 2004 @ 22:30:
Ik kan bij alles goed devven eigenlijk, behalve zooi als Dragostea Din Tei want als ik dat hoor kan ik echt niet devven :P
Doeba doeba déé... doeba doeba doeba déé!

[ Voor 43% gewijzigd door BCC op 20-07-2004 22:32 ]

Verwijderd

Klaus Schulze, Namlook, Biosphere, the Orb, Moody Blues, Pink Floyd, Ashra, Dead can Dance, Silence, Spyra

Of ik pak iets uit de kast

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

eigenlijk maakt het me niet zoveel uit wat ik draai, als er maar niet gepraat wordt. Om niet constant hetzelfde te horen en/of muziek uit te hoeven zoeken heb ik dan ook bijna altijd KinkFM aan staan via de stream op hun website ;)

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-12 20:33

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik vind vaak wat steviger wel lekker met proggen (niet dat ik dat veel doe maar toch) lekker in het temp tikken.

niet helemaal terzaken doende. Maar als ik ergens vast zat met mijn simulatie modellen tijdens mijn stage ging ik pissen . Vaak kwam ik achter/voor de pisbak tot de meest geniale invallen.

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Macros schreef op 20 juli 2004 @ 22:30:
Ik luister vooral naar Pop. Maar ja, Alarmnummer is waarschijnlijk niet de enige die vind dat ik een beetje een afwijkende devver ben ;)
Jij hebt gewoon geen smaak ;)
TrailBlazer schreef op 20 juli 2004 @ 22:37:
Ik vind vaak wat steviger wel lekker met proggen (niet dat ik dat veel doe maar toch) lekker in het temp tikken.

niet helemaal terzaken doende. Maar als ik ergens vast zat met mijn simulatie modellen tijdens mijn stage ging ik pissen . Vaak kwam ik achter/voor de pisbak tot de meest geniale invallen.
Ik tijdens het schijten ;) Hogere bloeddruk.. goed voor je hersenen.. en je hebt meer tijd (want op het werk ligt niets te lezen) :P

[ Voor 5% gewijzigd door Alarmnummer op 20-07-2004 22:47 ]

• Parlor_Inventor
  • Laatst online: 25-01-2023

Parlor_Inventor

I doubt, therefore I might be

Lange tracks (>10 minuten of albums waarop de tracks een eenheid vormen), rustig, up-tempo, geen zang. Jazz dus. Of de Tindersticks.

Maar soms ook metal, punk, indierock, electro, klassiek, of wat dan ook.

Als er echt nagedacht moet worden (ontwerp) heb ik het liefst geen muziek aan, en maakt mijn computer plaats voor mijn schrijfblok en het bijbehorende schrijfgerei.

...And the world goes on racing, like the world always will...

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12 23:04

TeeDee

CQB 241

Ik luister in principe naar van alles. Van stampende, beukende house (in al zijn vormen, als het maar hard is) tot raggende metal.

House: Pavo, Luna etc.
Metal: Slipknot, Meshuggah, Devildriver, Deftones, Drowning Pool, Static X, 36 Crazyfists.
Rest: Prodigy, Buena Vista SC, Underworld, The Roots etc. etc.

Maar, zoals velen zeggen: bij "concentratie" werk, zet ik het toch liever uit of zacht. Op mijn werk daarentegen zet ik gewoon een paar beukende livesets van +/- 60 minuten achter elkaar op en dan werkt het ook wel goed :)

Oja, SF, comics vind ik ook wel leuk :)

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Parlor_Inventor
  • Laatst online: 25-01-2023

Parlor_Inventor

I doubt, therefore I might be

[..]
Als ik ergens niet uitkom ga ik vaak (als ik thuis prog) de hond uitlaten of iig ff wat anders doen op een andere plek dan achter mijn computer. Op stage probeer ik dat op te lossen door de huidige status op een papiertje te krabbelen en even ergens anders mee bezig te gaan. Als ik er dan even later weer mee doorga dan heb ik meestal erg snel een oplossing.

Om deze off-topic afdwaling te beeindigen een artikeltje over de psychologie van het programmeren

[ Voor 11% gewijzigd door Parlor_Inventor op 20-07-2004 22:59 ]

...And the world goes on racing, like the world always will...

Verwijderd

Tux schreef op 20 juli 2004 @ 22:30:
:+ Helemaal mee eens. Wat is dat een :r nummer

• pistole
  • Laatst online: 14:06

pistole

Frutter

Hmm eigenlijk van alles... Ween, Pink Floyd, Dire Straits, Chumbawamba 8)7 ... maar soms ook in volledige stilte.
Ligt aan de stemming enzo

Ik frut, dus ik epibreer

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Ik luister ook van alles, alleen nooit heavy metal ed. Vooral 'vrolijke' nummers vind ik goed, of juist heel klassiek achtig en hmmm emotioneel?

Hou ook van sf, terry pratchet humor is ook top. Maar verder... eigenlijk wil ik me zo min mogelijk associeren met het stereotype...casemodeen en jolt doen we dus niet aan :P

Eigenlijk bij nader inzien is klassiek ook wel heel goed, begin het steeds meer te waarderen. Als kind kon ik nooit begrijpen waarom m'n moeder dat altijd luisterde met haar koptelefoon op en had ik er een hekel aan. Toen kreeg ik te horen "als je later groot bent vind je dit ook mooi"...leek me erg sterk, en zie nu :)

[ Voor 35% gewijzigd door Zoijar op 20-07-2004 23:27 ]

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het liefst iets zonder tekst, dat leidt alleen maar af. Vaak luister ik dingen als Orbital en Antiloop e.d. Ik ben ook wel een Jazz-liefhebber maar dat is te relaxend, dan raak ik uit m'n code-rush :)

En anders kijk maar in mijn Audioscrobbler profiel :)

[ Voor 24% gewijzigd door Bigs op 20-07-2004 23:23 ]

• creative8500
  • Laatst online: 29-10 07:57

creative8500

freedom.

Voornamelijk Electro, Trip-Hop, [genre van Gare du Nord], en dergelijke muziek. Geen rock, dat leid me teveel af. Miles Davis, John Coltrane en Brubeck gaan er dan trouwens ook in als koek (vraag me niet: "wáárin?"), evenals een enkele keer Astor Piazzolla. Relaxed. :)

[ Voor 3% gewijzigd door creative8500 op 20-07-2004 23:25 ]

• semicolon
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik luister voornamelijk:
Queen
The Rolling Stones
Sweet
Pink Floyd
en dergelijke

En ik zie mezelf niet echt als een project manager. :)
Job: Project manager
Favoured genre: Rock

1. Pink Floyd
2. Queen
3. Rolling Stones

:D/-<

• Apache
  • Laatst online: 16-12 23:31

Apache

amateur software devver

moodlex (Belgische lounge DJ)
voor het chillere werk

tot D&B vlakbij een deadline ;)

daartussen zitten techno/trance livesetjes, liefst livesetjes omdat ik met de flow mee kan programmeren, elke keer wat anders, ander tempo enz begint me erg te irriteren na een tijdje, je hebt het natuurlijk ook in livesets maar daar word er een mooie overgang gemaakt :)

If it ain't broken it doesn't have enough features

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Ik luister naar:
System.NullReferenceException: De objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld.
at Radio.PlayList.GetActiveNumber() in Audio.cs:line 27266

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Verwijderd

Ik luister naar de stilte die ons mooie kantoor te bieden heeft, gezien haar ligging in the middle of De Polder. Muziek leidt me af.

• dingstje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-01-2024
Ik luister vaak naar opera (Wagner) en soms een beetje klassiek. Op andere momenten dan weer (eventueel vocal) trance (mixes van DJ Doboy bvb.). Alles dat tussen die twee muziekstijlen ligt vind ik niet zo mooi ;-)

If you can't beat them, try harder

• JeroenTheStig
  • Laatst online: 05:44
Vandaag heb ik de nieuwe album van The Prodigy (Always Outnumbered Never Outgunned) op repeat staan. Lekker om bij te proggen.

Ook heb ik wel eens van dat hele softe house erop staan.. geen idee hoe deze house genre wordt genoemd, maar misschien weet Alarmnummer wel wat ik bedoel als ik zeg dat dit ook wel vrij veel in het Newscafe aan de waagplein wordt gedraaid. (als je daar uberhaupt komt :D )
Gewoon hele rustige relaxte house, zonder zang, soms met vage zeegeluid op de achtergrond :+

M'n collega's noemen het dan ook wel muziek 'wat je bij die goedkope rtl5 soft-pr0n films' hoort :D

[ Voor 8% gewijzigd door JeroenTheStig op 21-07-2004 10:49 ]

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-12 18:15

alienfruit

the alien you never expected

Black Sabbath, Led Zeppelin, The Stones, Beatles, Beach Boys, Maroon, Red Hot Chilli Peppers, Within Temptation, Carlos Santana, Dave Brubeck, Stan Getz, Toni Braxton, Foo Fighters, Daft Punk, Robbie Williams, 3 Doors Down, Andre 3000 en wat klassieke muziek en filmuziek om wat mooie Viool stukken te vinden om na te spelen :+

• Alarmnummer
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Boktor schreef op 21 juli 2004 @ 10:48:
Vandaag heb ik de nieuwe album van The Prodigy (Always Outnumbered Never Outgunned) op repeat staan. Lekker om bij te proggen.
Een nieuw album van hun? Woei.. die moet ik ff halen.
Ook heb ik wel eens van dat hele softe house erop staan.. geen idee hoe deze house genre wordt genoemd, maar misschien weet Alarmnummer wel wat ik bedoel
Van dat black en white edition hardtrance jengel house. Ik weet het.. je hebt me er lang genoeg mee lastig gevallen :P

*bokter is stagiair bij mijn oude werkgever geweest*
M'n collega's noemen het dan ook wel muziek 'wat je bij die goedkope rtl5 soft-pr0n films' hoort :D
Dat is nou eens easy listening. Alleen niet geschikt oner het proggen, ik moet dan de hele tijd allerlei scenes voor de geesthalen :P

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 01:34
Moby, Faithless (Insomnia maxi single :~ ) , Dusted (Rollo), Underworld (Everything Everything), Chicane, Robert Miles, Coldplay.

Ben er nog niet uit op welke muziek ik nu het beste kan werken ;) .

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:24

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Klassiek of instrumentaal. Voornamelijk tenminste, ik wil ook wel eens rustige pop opzetten (Suzanne Vega, Mathilde Santing, in die richting).
Maar mijn behoefte aan muziek is recht evenredig aan het omgevingslawaai. Ik zit nu in zo'n f$%&ing kantoortuin waar er ook nog eens types zijn die een radio hoorbaar aan hebben staan of waar even rustig een half uur over de kledingkeuze van vanmorgen wordt gezeurd. Dan denk ik eerst 'rot een eind op' en doe dan de oordopjes in.

Signatures zijn voor boomers.

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

atm luister ik naar het gezoem en geblaas van de servers in mijn 'kantoor' terwijl ik aan het devven ben.

Thuis is het altijd de filmmuziek van 'The Rock' of wat oude muziek van Robert Miles, lekker rustig en kan hard én zacht beluisterd worden P.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Ik luister altijd naar Techno4Ever inet radio. Hardhouse/Hardstyle/Techno/Hardcore. Heeft wel goede muziek.

En op stage is het meestal rammstein of linkin park of soms ook wel hardhouse/hardstyle.

• RedRose
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

RedRose

Icebear

Tijdens code kloppen: Tool, A perfect circle, Red Hot Chili Peppers (hence de icon ;) ) Led Zeppelin, Hendrix (Drivin South!), The Doors, maar ook Coldplay, Limp bizkit, Moby, Evanescense.

Tijdens ontwerpen: Beethoven, Mozart, of wat rustigere muziek en veel blues. :)
TeeDee schreef op 20 juli 2004 @ 22:56:
Metal: Slipknot, Meshuggah, Devildriver, Deftones, Drowning Pool, Static X, 36 Crazyfists.
Dat is absoluut geen metal, maar nu-troep. :X ;)

[ Voor 31% gewijzigd door RedRose op 21-07-2004 11:43 ]

Sundown Circus

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05 09:40

GX

Nee.

Tijdens het programmeren zelf komt het neer op enigzins electronische muziek (Underworld, Leftfield, nieuwe Radiohead).
Tijdens brainstormen is het meestal iets als Pink floyd, Radiohead, Tool.

maar nu luister ik naar de schoonmaak machines van de schoonmakers, die de koffie automaat hebben uitgeschakeld omdat ze moeten 'schoonmaken' :(. Funest voor m'n inspiratie

• JeroenTheStig
Alarmnummer schreef op 21 juli 2004 @ 10:53:
[...]
Een nieuw album van hun? Woei.. die moet ik ff halen.
:) Weer met de ouderwetse diepe bassen, dus schroef je volumeknop maar vol open
Van dat black en white edition hardtrance jengel house. Ik weet het.. je hebt me er lang genoeg mee lastig gevallen :P

*bokter is stagiair bij mijn oude werkgever geweest*
mwoah, alsof ik met mijn prut-monitorspeakertjes boven jouw geluidsinstallatie kon komen :+
Trouwens, die hardtrance luister ik niet meer naar, eigenlijk is dat best vervelende herrie 8)7
Dat is nou eens easy listening. Alleen niet geschikt oner het proggen, ik moet dan de hele tijd allerlei scenes voor de geesthalen :P
:D Ja, straks ga je code produceren die je beter niet aan je werkgever kunt laten zien:

Java:
1
2
3
4
5
int lul = 0;
while(kut) {
     dickList.getItem(lul).nuek();
     lul++;
}

:+

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenTheStig op 21-07-2004 11:42 ]

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Boktor schreef op 21 juli 2004 @ 11:41:

Java:
1
2
3
4
5
int kut = 0;
while(neuk) {
     dickList.getItem(kut);
     kut++;
}
Op mijn stage was er een andere stagair die precies zo code. No joke.
Qua variabelen dan.
Ik luister ook van alles. Het liefst wel dezelfde stijl allemaal.
Want na een tijdje valt bij mij de muziek geeneens meer op.
Als je ophoudt: Oh ja die had ik nog aanstaan. Als je zoals bij 538 of 3FM steeds
iets anders hoort raak ik afgeleidt. Maar dat is heel persoonlijk... sliss. :D

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

• drm
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

Boktor:
Java:
1
2
3
4
5
int lul = 0;
while(kut) {
     dickList.getItem(lul).nuek();
     lul++;
}
Euh :X, kunnen we tenminste proberen het niveau nog een beetje hoog te houden :? 't Is al een beetje de vraag wat dit topic hier doet, maar laten we het dan iig niet definitief naar HK-niveau laten verzakken, ajb ...

* drm doet meestal Jazz, Portishead, Massive attack en dat soort relaxte zooi. Soms wat klassiek. Als ik echt dom klopwerk moet doen meestal Faithless, Underworld/prodigy-achtige zut, en wat andere trance/techno rommel die ik een keer van iemand gekopieerd heb. Dat is vooral thuis, op m'n werk staat 3FM aan, maar daar blaast de airco met 500 dB overheen, dus daar hoor ik niet zoveel van :P

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• JeroenTheStig
drm schreef op 21 juli 2004 @ 11:56:
[...]
Euh :X, kunnen we tenminste proberen het niveau nog een beetje hoog te houden :? 't Is al een beetje de vraag wat dit topic hier doet, maar laten we het dan iig niet definitief naar HK-niveau laten verzakken, ajb ...

* drm doet meestal Jazz, Portishead, Massive attack en dat soort relaxte zooi. Soms wat klassiek. Als ik echt dom klopwerk moet doen meestal Faithless, Underworld/prodigy-achtige zut, en wat andere trance/techno rommel die ik een keer van iemand gekopieerd heb. Dat is vooral thuis, op m'n werk staat 3FM aan, maar daar blaast de airco met 500 dB overheen, dus daar hoor ik niet zoveel van :P
offtopic:
sorry, je hebt gelijk... was even als reactie op alarmnummer z'n 'voor de geest haal scenes' quote

Waar het op neer komt is dat je gewoon geen muziek moet draaien met veel zang waar je automatisch naar gaat luisteren. Nederlandse pop is iig funest voor je prog-brouwsels. Daarom hou ik het bij simpele drum en bass, house, en muziek in de categorie underworld/faithless/prodigy/junkie xl/fat boy slim

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:05

Tim Schuhmacher

abasios

Boktor schreef op 21 juli 2004 @ 12:05:
[...]
underworld/faithless/prodigy/junkie xl/fat boy slim
Ik kan wel in dit lijstje komen. Met als toevoeging syntheziser muziek (Jarre enzo). Maar meestal is het gewoon 3fm/yorin/veronica wat aan staat.

Verwijderd

Meestal wat relaxe muziek geen gebeuq of andere zut. Enya of Chopin... Zo kan ik tenminste lekker relax code kloppen. Wanneer ik dingen aan het uitdenken ben, gaat de muziek uit. Alleen tijdens het code tikken staat bij mij de muziek aan.

Ik denk trouwens niet dat 'Zangerige' muziek invloed heeft op de kwaliteit van je code...

Verwijderd

Ik heb op dit moment meestal Keane op. Verder luister ik Lenny, Maroon5,Coldplay,Counting Crows, Travis etc.
Vroeger luisterde ik altijd blink183, The Vandals, The Travoltas, Offspring en aanverwanten.

Maar wat ik altijd heb is dat ik de eerste 2 nummers echt hoor.
En dan niet meer, waardoor soms 8 uur lang dezelfde cd op staat, en ik dat niet eens meer door heb.

Op mijn werk staat helaas de box aan, dat hoor ik wel. Komt denk door de muziek die ze er draaien en door de reclames. Daardoor wordt de concentratie onderbroken.

Bij zang heb ik altijd dat ik meezing(of wat daar op lijkt) maar dat heb ik zelf niet door, alleen mijn vriendin wel dat ze niet echt kan waarderen :(
Maar het stoort mij dus niet ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 12:22 ]

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12 10:03
Jemig, ik mis hier tot nu toe toch typische nerdherrie als van Aphex Twin, Squarepusher, Plastikman, Funkstörung...
Ken het zo uit mijn hoofd dat het prima voldoet als behang! (labels als Warp/Ninja Tunes brengen beide veel lekker spul uit)
Verder kan het bij mij flink variabel zijn. Tom Waits via Ween naar Orbital/Biosphere en dan Lee 'Scratch' Perry erachteraan. En zo kan ik wel even doorgaan met bv. Portishead, Sparklehorse, Swans, Nick Cave, Sonic Youth of aanverwante noise, wat Rammelzee (soort Bustah Rhymes-like rap, daar is de zang/rap misschien toch wel iets te afleidend ;) ) en vaak heb ik de luisterpaal van 3voor12 aanstaan.
Meestal wel bui-gerelateerd. Kan ineens week lang alleen electronix luisteren, de week daarna alleen nog maar gitaar/noise/punk.
Maar goed, ik geef toe dat ik een flinke muzieknerd ben. Mag ook wel met ca. 900+ cd's en bijna de helft aan lp's (gezamenlijke collectie van mij en net zo music-minded vriendin overigens ;)). In tegenstelling tot mijn vriendin heb ik met codekloppen wel graag muziek aanstaan.

[off-topic]
Om even in te haken op de altijd terugkerende discussie over RIAA en al dan niet kopen van cd's: 99% van de cd's zijn nog de officiële ook! Al download ik van -mij nog onbekende- bands eerst de mp3's...
[/off-topic]

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd

Als ik thuis bezig ben heb ik meestal Iron Maiden op staan. Zang kan soms afleidend zijn, maar meestal let ik er niet eens op

Verwijderd

Eens kijken... Op dit moment zit er Rammstein in mijn CD-rom, maar verder zet ik graag Gothic Metal (Nightwish), commerciële Hiphop (Wyclef), Rockblues (ik heb één verzamel-CD, maar hij is geweldig) of iets rustigs (Tori AMos) op.

De muziek gaat uiteraard gepaard met sloten koffie. Koffie is belangrijk; zéér belangrijk.

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 13:24:
Eens kijken... Op dit moment zit er Rammstein in mijn CD-rom, maar verder zet ik graag Gothic Metal (Nightwish)
Nightwish is zeker geen gothic metal eerder melodische heavy metal :)
Ik zelf draai ik vooral (sommige band langer als andere) moonspell, wumpscut (die nieuwe CD is echt wel goed), soilwork, to elysium, recentelijk ook reel big fish (erg verslavende muziek, erg vrolijk) en heb ik cradle of filth helemaal her-ontdekt :)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Gewoon radio (Yorin FM of 538)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 13:24:
De muziek gaat uiteraard gepaard met sloten koffie. Koffie is belangrijk; zéér belangrijk.
Nooit koffie, wel thee en water.

Qua muziek is het op het werk over het algemeen stil en hoor je alleen het ritmische getik van toetsenborden :P . Thuis draai ik afhankelijk van m'n stemming, en dat varieert van knetterharde black metal tot goa trance en industrial. Geen rnb, dnb en dat soort 'opdringerige' muziek. Ook bij voorkeur muziek waarbij de vocals niet al te nadrukkelijk aanwezig zijn (dus geen after forever, maar bijvoorbeeld weer wel amorphis)...
Als het moeilijk wordt en ik me echt moet gaan concentreren gaat de muziek zacht, of gewoon uit.

• BHR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-12 19:40

BHR

Ik luister meestal naar Conjure One 8) of Delerium.
Soms wat "zwaarder" :), dan luister ik naar Linkin Park, The Offspring of Guano Apes.

No amount of key presses will shut off the Random Bug Generator

• bartware
  • Laatst online: 25-03-2023

bartware

@jabber.org

Neem naar mijn werk altijd een laptop mee met verzameld Outlaw141 werk. Oftewel your average KinkFM muziek.
(cp:Underworld - Dinosaur3D)

Zit hier op een &$#^%# kantoortuin waar het nogal eens een teringherrie kan zijn. Overal mensen die met elkaar overleggen, gemiddeld 3 radio's over de hele vloer aan en dan de nodige (mobiele) telefoons die afgaan.
Dan sluit ik me lekker af met de oordopjes.

Thuis ook meestal KinkFM (enige zender die is ingeprogrammeerd :P ) En als daar teveel wordt geluld, hetzelfde als ik al beschreef.

Kortom, het moet niet irritant muzikaal behang zijn. Lekkere luister CD's dus ook niet, want dan ga ik daar naar luisteren en komt er van programmeren niets terecht. ;)

Heb ik me begrepen?
Cycle Vision 2020: 17-20 juli Sportpark Sloten & Wheelerplanet Spaarnwoude

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
De band waarop ik lekker doorscript is Helloween of Sepultura (:D). Maar ik luister natuurlijk nog veel meer metal. In feite werk ik gewoon het beste als ik een goed metal muziekje op de achtergrond hoor.

[ Voor 5% gewijzigd door Hans1990 op 21-07-2004 20:29 ]

• Dutchmega
  • Niet online
Ik luister meestal naar trance en soms hardcore.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:29

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Oeh een opsomtopic, slotjuh!!! Afbeeldingslocatie: http://www.gameskool.nl/locked.gif :P

* .oisyn houdt wel van triphop, drum'n'bass en electro
M'n favorieten onder het coden zijn daarom ook Massive Attack, Tricky, Lamb, Portishead, Orbital en Underworld

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 21-07-2004 21:35 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• coubertin119
  • Laatst online: 14-12 15:04
Niemand die punk luistert onder het proggen, foei :(.

Ik ben dus zo te zien de enige die het hardst proggen kan onder het eentonige gejengel van groepen als Rich Kids On LSD, New Found Glory en andere, veelal newschool, punkgroepjes.

Skat! Skat! Skat!

• alienfruit
  • Laatst online: 15-12 18:15

alienfruit

the alien you never expected

Ik luister alleen na www.wisehead.nl :+

• zeroxcool
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:25
Pfff, als ik dit zo lees zit ik volgens mij echt tussen iedereen in :). Normale TOP40 (dus geen 'baila moe...' ;)) luister ik graag. Maar groepen/personen als deze horen er ook tussen:

U2 (met stipt bovenaan overigens), Faithless (No Roots ownt), Alanis Morissette (old-skool nummers dan), Red Hot Chili Peppers (blijft kewl), Goldfinger (nu wat nummers van, moet me nog eens in gaan verdiepen), Queen (old-skool kool), Beatles (old-skool kool), Blof (eindelijk weer iets goeds NL), Acda & De Munnik (zie Blof) en als het 's avonds laat is nog eens wat cabaret zeker wel te waarderen door mijn oortjes :).

zeroxcool.net - curity.eu

• psyBSD
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-01-2021

psyBSD

Hates 0x00 bytes

nectarine demoscene radio. _/-\o_

| Olympus OM-D EM10 mk2 | m.Zuiko 14-42mm f/3.5-5.6EZ | m.Zuiko 40-150mm f/4-5.6 R | m.Zuiko 60mm f/2.8 | 2x Godox v860 | Godox X1 |

• megamuch
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Als het lange nachten zijn dan braziliaanse / latin chill out muziek, met veel jazzy invloed.
Overdag tijdens m'n normale routine gebeuren staat er wel een webstream aan van 538 / 3fm/ sky radio. Maakt niet zoveel uit.

Overigens gaat de muziek echt uit, als ik vast zit en ik me even heel erg moet concentreren.

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ZeRoXcOoL schreef op 22 juli 2004 @ 00:27:
en als het 's avonds laat is nog eens wat cabaret zeker wel te waarderen door mijn oortjes :).
Leidt dat niet heel erg af? (denk eraan, we waren aan het programmeren he :))

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-12 22:18

krvabo

MATERIALISE!

Alles, zolang het maar oud is (en ben 15.. maar ok..)
Blues Brothers, ATB, basement jaxx, Queen, Anouk, REM, happy hardcore, en dan nog losse liedjes van oa. kiss, Robert Miles, Supertramp, No Doubt, Coldplay, etc.

Als ik simpele dingen maak staat de muziek aan, maar zodra het wat moeilijk wordt; even op pauze, en daarna weer aan. Zoals anderen kan ik urenlang naar dezelfde playlist luisteren zonder het door te hebben.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12 12:32
Op het moment Obituary, maar kan ook andere black/death/grind wezen. :o
En soms ook gewoon Marco of iets anders waar je lekker mee kan bleren tijdens het typen van standaard meuk. ;)

• Soultaker
  • Laatst online: 15:34
Dit vat het wel aardig samen, denk ik:
Audioscrobbler :: User :: Soultaker

Overigens gaat bij ingewikkelder werk ook hier de muziek uit.

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

krvabo schreef op 22 juli 2004 @ 03:22: Robert Miles

Als ik simpele dingen maak staat de muziek aan, maar zodra het wat moeilijk wordt; even op pauze, en daarna weer aan. Zoals anderen kan ik urenlang naar dezelfde playlist luisteren zonder het door te hebben.
_/-\o_

En over dat laatste stukje: het is bij mij precies hetzelfde :)

• RedRose
  • Niet online

RedRose

Icebear

Soultaker schreef op 22 juli 2004 @ 12:09:
Dit vat het wel aardig samen, denk ik:
Audioscrobbler :: User :: Soultaker

Overigens gaat bij ingewikkelder werk ook hier de muziek uit.
Annihilitor, In Extremo (dat je dat al kent sowieso), Motorhead: _/-\o_

Sundown Circus

Verwijderd

1 preisner
2 Bach, J.S.
3 The Dave Brubeck Quartet
4 Aphex Twin
5 Cure, The
6 Kraftwerk
7 David Gray
8 Morrissey
9 Jeff Buckley
10 David Bowie
Klassiek, jazz, electro en zachte rock dus. Kraftwerk kan natuurlijk niet ontbreken als programmeermuziek.

Verwijderd

Muziek en programmeren tegenlijk vind ik maar irritant. Je word constant afgeleid (ow dis wel een leuk lied...). Ik moet me gewoon 100% kunnen concentreren op het programmeren anders duurt het gewoon 2 keer zo lang allemaal...

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-12 19:42

PromWarMachine

Forsaken Archer

Tijdens mijn stage had ik al geen radio op het werk, nu ik in de zomervakantie bij ditzelfde bedrijf de hele dag programmeer, heb ik nog steeds geen radio. Er is zoveel 'kort' overleg tussen collega's (lees: even snel iets vragen) dat een mp3-speler met oordopjes ook niet erg interessant is. De rest van de afdeling wil geen muziek. Als ik thuis wat dev-werk doe, dan luister ik vooral:

- Muse
- Simply Red
- Robbie Williams
- Nelly Furtado O+
- Ferry Corsten

Ook heb ik veel cabaret, maar dat is tijdens 't devven iets minder gewenst. :+

[ Voor 3% gewijzigd door PromWarMachine op 22-07-2004 13:19 ]

Dividend for Starters

• Tp21
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-11 14:03
cat /vmlinux > /dev/audio :P
nee, eff serieus, ik luister vooral naar de muziek die op een van de oude knoppix cd's staan. >:) gaan over programmeren + linux :)
vindt ik lekker veel inspiratie.

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-12 08:55

een sigaret deed bij mij meestal wonderen.

ik luister tijdens he proggen electro met regelmatig tiesto omdat het lekker dromerig is.

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-12 12:58

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

- nightwish *zeer vaak*
- theatre of tragedy
- muse *vaak*
- apocalyptica (4 cello's en zeer speciaal)
- moby
- enigma
- sic (klein bandje)
- sinq (idem- lounge)
- the prodigy
- the offspring
- UB40
- hellfish&producer (spastische beukmuziek, met de nadruk op spatisch) *zeer vaak*
- cabaret
- bach
- chemical brothers
- aphex twin
- children of bodom
- coldplay
- doop (voor als je GEEN concetratie nodig hebt)
- eat static
- flogging molly
- fisherspooner
- party animals, dune, metal theo&charly lownoise *vaak*
- rammstein *vaak*
- rachmaninov

zeer gevarieerd dus, en soms door elkaar - ook een zeer bekend kenmerk :)

[ Voor 4% gewijzigd door powerflux op 22-07-2004 13:30 ]

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

Verwijderd

Tijdens het coden meestal monotoon, hard en minimalistisch (vooral techno):
Umek
Chris Liebing
Dave Clarke
Dj Rush
Richie Hawtin (= Plastikman)

Tijdens het debuggen meestal gestoorder maar ook rustiger:
Squarepusher
Aphex Twin
Green Velvet
Umek (ja alweer)
Funkstörung
Midfield General

Tijdens onderzoek en voorwerk meestal oude troep:
Led Zeppelin
Bowie
Bach
Chopin

Als het niet lukt:
Raggende Manne
Stockhausen (grapje)

• Webgnome
  • Laatst online: 15:33
Als ik code ( PHP)

dan heb ik meestal dingen aan als DarkCore etc. Kan me daarbij goed concentreren alleen als het moeilijk wordt ( ik ben niet zo superprogger dus dingen als multidim array's enzo zijn bij mij al als 'moeilijk' geklasificeerd) dan gaat de muziek ffkes uit en dan als ik het af heb of ik ga het over een totaal andere boeg gooien (omdat ik er zelf f niet meer uitkom ) dan gaat de muziek weer an :)

offtopic:
en ja ik hou ook van sci-fi ( startrek ) en woordspelingen zijn ook wel leuk maar daar houd ik me niet zo mee bezig

[ Voor 17% gewijzigd door Webgnome op 22-07-2004 16:58 ]

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Ligt aan mijn bui. Meestal iets van Neophyte, Promo, Stunned Guys enzo.. Maar soms ook Linkin Park of de soundtrack van Queen of the Damned of de soundtrack van Noir. Eigenlijk vanalles, maar ik heb het belangrijkste nu even opgenoemd...

• zeroxcool
  • Laatst online: 11:25
.oisyn schreef op 22 juli 2004 @ 03:16:
[...]

Leidt dat niet heel erg af? (denk eraan, we waren aan het programmeren he :))
Ik dwaalde daar idd af :).

zeroxcool.net - curity.eu

Verwijderd

mijn favo voor onder het proggen: monkey radio @ http://205.188.234.37:8038, met winamp5=> media library=>internet radio zoeken op genre: funkjazztechnoporn of search: => monkey radio
sweeeeeet _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2004 14:11 ]

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

ik heb sinds kort puuir 'Snakenet Metal Radio' opstaan.
Das online radio, www.snakenetmetalradio.com.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• 0siris
  • Laatst online: 12-12 10:54
Alarmnummer schreef op 20 juli 2004 @ 22:46:
Ik tijdens het schijten ;) Hogere bloeddruk.. goed voor je hersenen..
Oh gelukkig, ik dacht altijd dat dat een afwijking van mij was :P
Ik programmeer weinig, maar denk nogal eens dingen uit, en werk dat samen met een collega uit (ben nou eenmaal niet zo goed in programmeren, hoewel ik het wel leuk vind)
Nederlandstalig werkt bij mij voor geen ene meter creatief gezien, evenals liedjes met een echt meezingrefrein. Verder alles tussen lekker beuken en raggende gitaren in, maar ook rustige dingen (beasty boys, the in sound from way out, StGermain).
Even wat naampjes: Iron Maiden, Chemical Brothers, Aphex Twin, Metallica (and Justice for all), Blink 182, Paul van Dijk, Dave Clarke.
En als ik moe ben en echt iets af moet hebben: Atari Teenage Riot (wat een ###herrie is dat, dan BLIJF je wel wakker ;))

Maar bijv. iets als Red Hot Chili Peppers weer niet: dat vind ik zo mooi dat ik er weer door afgeleid wordt omdat ik perse wil luisteren :)

ach...in een volgend leven lach je er om!

• Soultaker
  • Laatst online: 15:34
Rhapsody schreef op 24 juli 2004 @ 14:18:
ik heb sinds kort puuir 'Snakenet Metal Radio' opstaan.
Das online radio, www.snakenetmetalradio.com.
Ja, die heb ik ook volle dagen aanstaan. Is echt een aanrader voor liefhebbers van het genre!

• Delpix
  • Laatst online: 27-11-2021

Delpix

Alanis Fan

* Delpix luisterd zo'n beetje van alles tijdens het proggen. Van Alanis Morissette, U2, Norah Jones, Queen, The Corrs naar After Forever, Autumn, Amaran, Cradle of Filth, Dimmu Borgir. Apocalyptica is ook wel lekker, daar zit geen tekst in :)

...beter bekend als AMFan

• dixon
  • Laatst online: 27-11 10:12
Hier is m'n playlist :) En dan Shuffle!
http://members.ams.chello.nl/dixonline/playlist.htm

Het liefst luister ik opzwepende trance, en als ik me moet concentreren gewoon wat achtergrond muziek, rustige trance of lounge muziek.

en een jointje op zijn tijd kan helpen :)

[ Voor 11% gewijzigd door dixon op 24-07-2004 17:26 ]

Wat een onzin..

Verwijderd

Als ik aant proggen ben luister ik het liefst muziek zonder tekst, anders gaat ik meezingen en ga ik typen wat ik zeg. Kheb het wel een gehad met Acda en de Munnik op....

if($a!=tlijkt of het regent als altijd.... HO!

• demonite
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-12 09:54

demonite

the way is up

1) Hebben jullie soms allemaal een eigen kantoor ofzo ? Deur dicht en herrie aan?
2) Of zit iedereen daar met een koptelefoon op ? Nee ik ben niet aanspreekbaar !

Ik heb nog geen enkele keer meegemaakt dat muziek luisteren op het werk mogelijk was. D'r is altijd wel iemand die er problemen mee heeft... Of met de muziek keuze, of het volume, of met geluid uberhaupt.

Als ik heel eerlijk ben "presteer" ik ook meest als ik me volledig kan concentreren (graftombe modus dus... nee geen orgel muziek maar doodstil).

Dus mijn muziek luister ik in de auto op weg naar het werk.. FF alles eruit gooien met snoeiharde tering herrie (ben je ook meteen wakker) en op weg naar huis na een uitputtende dag hard zwoegen achter het scherm en mentaal uitgeput te zijn houdt diezelfde herrie me wakker tijdens de terug reis.

(voor degene die dit ook eens willen proberen: Severe Torture, Last Days of Humanity, Gronibard, Six Feet Under etc etc)

• Rhapsody
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

demonite schreef op 25 juli 2004 @ 11:28:
1) Hebben jullie soms allemaal een eigen kantoor ofzo ? Deur dicht en herrie aan?
2) Of zit iedereen daar met een koptelefoon op ? Nee ik ben niet aanspreekbaar !

Ik heb nog geen enkele keer meegemaakt dat muziek luisteren op het werk mogelijk was. D'r is altijd wel iemand die er problemen mee heeft... Of met de muziek keuze, of het volume, of met geluid uberhaupt.

Als ik heel eerlijk ben "presteer" ik ook meest als ik me volledig kan concentreren (graftombe modus dus... nee geen orgel muziek maar doodstil).

Dus mijn muziek luister ik in de auto op weg naar het werk.. FF alles eruit gooien met snoeiharde tering herrie (ben je ook meteen wakker) en op weg naar huis na een uitputtende dag hard zwoegen achter het scherm en mentaal uitgeput te zijn houdt diezelfde herrie me wakker tijdens de terug reis.

(voor degene die dit ook eens willen proberen: Severe Torture, Last Days of Humanity, Gronibard, Six Feet Under etc etc)
Op mijn werk zit ik met oordopjes in, net als de 2 anderen. Vaak heb ik maar 1 dopje in zodat ik de rest nog wel kan horen.

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Hé Mathieu, jij ook hier?

• BasieP
  • Laatst online: 19-10 08:18
voor mij muziek zonder zang.. als ik mee ga zingen word ik afgeleid.
vooral engels, terwijl ik engels aan't programmeren ben enzo

soms nog wel eens noors of zweedse zang, maar dat versta ik toch niet, dus word ik niet door afgeleid.

als ik een goed scherp idee heb, en eigenlijk alleen maar uit me hoofd naar me code om te zetten dan heb ik het liefst snelle muziek
(metal-rock)

als ik een probleem heb in een hele berg code, en alles moet naspitten, dan heb ik het liefst klassieke muziek. licht en simpel, echte achtergrond muziek
Delpix schreef op 24 juli 2004 @ 17:06:
* Delpix luisterd zo'n beetje van alles tijdens het proggen. Van Alanis Morissette, U2, Norah Jones, Queen, The Corrs naar After Forever, Autumn, Amaran, Cradle of Filth, Dimmu Borgir. Apocalyptica is ook wel lekker, daar zit geen tekst in :)
my thought's exactly :)

offtopic:
valt me trouwens op hoeveel proggers er van dat soort muziek houden

[ Voor 31% gewijzigd door BasieP op 25-07-2004 11:52 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Geef mij maar metal!
-Slayer
-Iced Earth
-Metallica
-Iron Maiden

• Rhapsody
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

AtleX schreef op 25 juli 2004 @ 11:44:
Hé Mathieu, jij ook hier?
jup ;-)

• MissingDog
  • Niet online
php -> SLAY radio (brings back good memories)
vb -> drum 'n bass (heerlijk staccato op 't keyboard raggen)
overige sysadmin taken -> 538 of een willekeurige playlist uit de collectie.

• Monga
  • Registratie: Mei 2002
Ik ga dan toch overwegend voor de rustige, meer classic rock: The Who (Tommy!), Bowie, Pink Floyd, Radiohead, Live, R.E.M., Weezer, Coldplay, Alanis Morrissette. Vooral de eerste 4 kan je bij mij regelmatig tegenkomen.

En af en toe wat Rammstein of klassiek :)

• 0siris
  • Laatst online: 12-12 10:54
BasieP schreef op 25 juli 2004 @ 11:49:
...
offtopic:
valt me trouwens op hoeveel proggers er van dat soort muziek houden
tja, zie dit bericht voor een interessant onderzoekje over dit verschijnsel
Monga:...meer classic rock: The Who (Tommy!)...
ken je dan de klassieke versie hiervan? met het London Symphonic Orchestra, heel apart!

[ Voor 21% gewijzigd door 0siris op 25-07-2004 13:08 ]

ach...in een volgend leven lach je er om!

• Monga
  • Registratie: Mei 2002
0siris schreef op 25 juli 2004 @ 13:05:
[...]

tja, zie dit bericht voor een interessant onderzoekje over dit verschijnsel

[...]

ken je dan de klassieke versie hiervan? met het London Symphonic Orchestra, heel apart!
offtopic:
Ik kende alleen het origele album en live at leeds, maar ik zie m staan bij Bol. Die gaat mee met de volgende bestelling :)

• r0nz0r
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

r0nz0r

I ate it!

demonite schreef op 25 juli 2004 @ 11:28:

....

Heey, meer mensen die Goregrind luisteren. Toch vind ik wel dat Rompeprop niet in dit rijtje mag ontbreken.

Verder luister ik meestal niets tijdens het programmeren omdat me dat gewoon teveel afleid. Maar als ik even 'dom werk' kan vinden dan gaat er wel meteen een CD'tje op.

Iets van o.a. bovengenoemde bands of:

The Dillinger Escape Plan
Death
Exodus
Morbid Angel
Cannibal Corpse
etc...

Hymns of indigestible suppuration

• markvt
  • Laatst online: 16:19

markvt

Peppi Cola

Ik luister c-dance webradio www.c-dance.be tijdens het devven.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Topicstarter
Heel leuk om die vele, diverse reacties te lezen en ik heb weer wat nieuwe ideetjes opgedaan.
Pagina: 1 2 Laatste