Veel software engineers schijnen zo'n beetje dezelfde interesses te koesteren, wat op zich niet zo opmerkelijk is, ....als je voor het eerst ervan verneemt. Eric S. Raymond heeft al veel over dit onderwerp geschreven (shared interest in: woordspelingen, science fiction, heavy metal, etc.) en dit is wellicht ook niet het juiste forum hiervoor, maar als ik het post in Levensbeschouwelijk heb ik er grote kans op dat veel developers het geen blik waardig gunnen.
De uiterst belangrijke, nieuwe topic
krijgt nu meer specifieke vorm. Tromgeroffel alom....... Het is een soort poll, maar dan anders. Wat vinden jullie heerlijke muziek om bij te programmeren?
Persoonlijk vind ik Metallica, vooral "...And Justice For All', 'Muster Of Puppets' en 'The Black Album' subliem. Verder is Nine Inch Nails heerlijk om bij te programmeren.
Ben vaak op zoek naar betere heavy metal muziek, maar dat kost je soms uren om uit te vinden. Kortom, wellicht bij de gratie van de moderator kunnen we hier in deze topic inspiratie op doen.
PS: Hoop dat de moderator clementie betoont of anders een beter forumonderdeel aanwijst
Kortom, laat ons ook eens minder braaf zijn en het als developer hebben over een environmental important issue.
De uiterst belangrijke, nieuwe topic
Persoonlijk vind ik Metallica, vooral "...And Justice For All', 'Muster Of Puppets' en 'The Black Album' subliem. Verder is Nine Inch Nails heerlijk om bij te programmeren.
Ben vaak op zoek naar betere heavy metal muziek, maar dat kost je soms uren om uit te vinden. Kortom, wellicht bij de gratie van de moderator kunnen we hier in deze topic inspiratie op doen.
PS: Hoop dat de moderator clementie betoont of anders een beter forumonderdeel aanwijst