Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk!! De Samsung E800 is uit.

Dus ik ben ijverig op zoek gegaan waar op het internet ik mijn T-Mobile 300 abonnement het beste voor 2 jaar kan verlengen om dit toestel zo goedkoop mogelijk te krijgen. Nou laat dat goedkoop er maar vanaf, want op de minst dure site moest ik maar liefst 73 euro bijbetalen.

Sterker nog, ik weet niet precies waar het aan ligt maar ook de D410 van Samsung is ineens overal 50 to 75 euro duurder... :-(

Heeft iemand daarom een tip voor mij of een goedkopere site waar ik de Samsung E800 kan krijgen. Verschillen de prijzen bijvoorbeeld ook per week?

Groeten,

Chand

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 15:10
Welkom op GoT Chand. Je bent overduidelijk nieuw en hebt zoals vele nieuwe niet de regels die gelden op dit forum gelezen.

Op dit moment is er al een topic over de Samsung E800 namelijk hier

Het is dan dus niet gewenst om er nog een topic over te starten. Als je iets wilt vragen ga je verder in het bestaande topic.
Verder kan ik je nog verwijzen naar de regels op dit forum met betrekking op Internet en Telefonie Regels!

Ook zijn er nog algemene regels die je even kan gaan lezen ;) Succes op GoT

Verwijderd

Topicstarter
Okidokie! Dank je, ik had inderdaad nog niet gezien dat er regels voor dit forumgedeelte zijn.

Groeten,

Chand

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Volgende keer eerst even naar de faq zoeken ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.