Toon posts:

Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik me comp wil overclocken naar 114 mhz(800mhz) dan start hij opnieuw op maar de monitor gaat niet aan en me comp loopt niet door?Wat is het probleem?ook al op 107 mhz crasht hij soms.Maar wil dan wel opstarten
Atlon 700
300 watt voeding
52 speed cd rom
18 gb hardisk
geforce DDR
Iiyama 404 17 inch
Sb live 1024

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Athlons kun je gewoon niet zo goed op FSB overklokken. Mijne post bij 112mhz al niet meer.

Verwijderd

Topicstarter
Ja,maar 1 ding..Me neef heeft ongeveer de zlefde comp als mij en clockt hem op de zelfde manier over als mij hij heeft ook een ook athlon 700 etc maar die krijg hem lopen op 900

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Zucht..

les 1. Geen enkel systeem is hetzelfde. Je moet geluk hebben. Je kunt niet zeggen: Hij heeft ongeveer hetzelfde systeem, dus ik moet ook zo hoog komen...

Verwijderd

Les 2: Koop een gfd (neem aan dat et een classic is?) en ga dan gewoon mulitiplier oc'en

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op maandag 25 december 2000 23:06 schreef G3R10 het volgende:
Les 2: Koop een gfd (neem aan dat et een classic is?) en ga dan gewoon mulitiplier oc'en
De FSB verhogen zorgt over het geheel voor een hogere performanceverbetering dan de multiplier verhogen... als het lukt natuurlijk :)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Ik had mijne op 149 gezet in plaats van 133.
Want dat was de kleinste stap.
Toen deed mijn alles het wel. Maar het werd te heet. Dus een goede koeler erop en klaar. Dan loopt mijn 800 op 944. Makkelijk hoor.
Maar ga het toch niet doen.
Pagina: 1