Toon posts:

vergeef me als dit in het verkeerde forum is

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik wil graag ene eigen server voor ene bepaald spel hosten,om andere naar die server te kunnen laten connecten moeten de poorten 7777 en 2107 open zijn,nou is mijn vraag hoe open ik die??

Verwijderd

Hangt er een beetje vanaf, hangt je server achter een router, of is de server ook de router?

Dus, welk router/modem, wat voor server, welk spel, welke routing software.

Meer info, zou wel handig zijn.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 15:54 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:41

Turkish

zhé germans

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:57

TwoR

Gekleurde stippen

Een beetje meer info zou wel handig zijn. Bijvoorbeeld welke router of welke software je ervoor gebruikt.
Het Grote Poortmappingsverhaal

offtopic:
Gebruik de volgende keer even een duidelijke topic titel.
:'( Turkish was mij voor

[ Voor 23% gewijzigd door TwoR op 19-07-2004 15:56 ]

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Als het forum 'Professional Networking & Servers is, denk je dan dat je in het goeie forum zit? ;)

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-02 20:21
Welke spel wil je draaien. Hangt je server achter een router of direct aan het internet. Dit zijn vooral belangrijke zaken ivm de poorten en het mappen want dit verschilt per software, en dan ook nog weer per hardware en software etc...

Het komt er op neer dat je de poorten die het spel gebruikt (vaak één of meerdere TCP en/of UDP) poorten opent of doorNAT naar je server. Ook is het belangrijk dat je ICMP requests / reply aan hebt staan :)

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Aan je aantal post te zien had je ook wel kunnen weten dat je een betere topic titel had kunnen maken. Want zoals je zelf wel ziet slaat dit dus nergens op. En zoeken was ook wel iets wat je kon doen. :|

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

TwoR schreef op 19 juli 2004 @ 15:55:
Een beetje meer info zou wel handig zijn. Bijvoorbeeld welke router of welke software je ervoor gebruikt.
Het Grote Poortmappingsverhaal

offtopic:
Gebruik de volgende keer even een duidelijke topic titel.
:'( Turkish was mij voor
^^^ Met stom ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.