valt me tegen van je... jij die meest technisch lult hier... windows KAN geen submappen detecteren, je zult voor elk INF windows erheen moeten leiden en in dit geval heeft bashrat gelijk...hp38guser schreef op 30 augustus 2004 @ 23:12:
Wat een gezeur, Windows XP scant ook alle submappen van de OEMPNPDriversPath. Zo kan je alle drivers in submappen onder de hoofdmap "Drivers" zetten en alleen "\Drivers" opgeven in je OEMPnPDriversPath
@sjakietrekhakie gwoon de cd erinpleuren tijdens XPcreate, hij haalt daarvan de bootbin af. of je zoekt een willekeurig boot.bin voor xp en mietert het daarin.
@feanore je bedoelt de grakadriver van nvidia? onthou dat windows alleen met WHQL certified driver werkt en pak deze uit en pleur het in NVIDIA map en zet in de oempathpnp de pad erheen, vergeet niet de goede volgorde aan te houden.
de mobochipset driver eerst zodat onboard LAN en AGP gaat werken. en dan de nvidia of lan driver.
in mijn geval:
code:
1
| OemPnPDriversPath="Drivers\000_intel_INF;Drivers\001_GIGABIT_LAN\SOURCE;Drivers\002_Nvidia56.72" |
noot: mijn nvidiadriver is al redelijk oud, heb nu een radeon en ben een tijd gestopt met mijn cd...
noot2: de cijfers van mijn mappen zorgen ervoor dat windows de volgorde hanteert die ik wil...
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 10:32 ]