Doom III deel 3

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.547 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 14:15
Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 23:07:
Hmm als dit waar is vind ik het een beetje jammer en lijkt het meer op propaganda om de 'next-gen' kaarten te verkopen :/
Op pagina 3 staat een benchmark met een 9800XT en een 5950. Dat die nieuwere sneller zijn mag geen wonder heten toch? En verder heb ik ergens gelezen (sorry weet ff de bron niet meer), dat ze ook oudere, meer mainstream kaarten gaan testen bij HardOCP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
corpseflayer schreef op 22 juli 2004 @ 22:15:
Marketingstunt?
*Beide kaarten gebruiken hetzelfde ARB2 path.
Nu heb ik aardig wat OpenGL geprogrammeerd, en als jij dat ook hebt gedaan, had je geweten dat het ARB2 'path' inhoudt dat ze dezelfde extensies/ARB functies gebruiken in de drivers, met dezelfde shader programma's maar dat dat NIET inhoudt dat de drivers die die programma's uitvoeren ook even rap lopen, immers, dat is aan de driver programmeur.
*Er staat duidelijk dat niemand demo materiaal had van de final dus cheaten is ook niet het geval.
Joh. nVidia betaalt een enorme bak geld en krijgt daar niets voor terug? :)
Waarom de kaart dan sneller is?
*Ultrashadow levert een mooie boost op van 30% in het meest ideale geval, dus als jij in D3 10 spiders tegenkomt ga je echt een hogere fps hebben dan op een ATI kaart want een groot deel van die opeengepropte spiders hebben een overlapte shadow die dus niet of slechts deels gerenderd hoeft te worden.
Een duidelijker voorbeeld: als een spider onder een tafel kruipt hoeven er geen shaduwen voor de spider meer berekend te worden omdat de shaduw van de tafel de spider al voor 100% bedekt.
Je zei net dat beide het ARB2 path gebruiken :) m.a.w.: er is geen apart shader programaatje voor nvidia. En nu komt het: de drivers van de kaarten die de shaders uitvoeren / opengl extensie functies aanbieden, mappen die weer op hw functies intern (iedere driver maker doet dat: ze hebben 1 set functies intern en daar mapt opengl en dx op) en nu heeft nvidia een driver die wel optimaal de doom3 shaders kan mappen op de nvidia hardware maar ati niet een driver die de doom3 shaders optimaal op de ati hw kan mappen (komt nog wel, let maar op).
*De OGL drivers van nVidia zijn altijd al de beste geweest, JC gaat zoiets zeker niet zeggen als het niet waar is.
ATi's opengl drivers zijn jarenlang vrij brak geweest, echter ze hebben een aantal jaren geleden al een bedrijfje opgekocht die erg veel met OpenGL deed (iets met fire en gl ;)) en tegenwoordig doet de ati driver niet veel meer onder voor nvidia's. nvidia heeft veel oud SGI medewerkers op de loonlijst, maar dat zegt ook niet alles meer, veel dan die prominenten doen geen loopgravenwerk meer maar zijn tegenwoordig manager of designer (Mark Kilgard bv)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand bij welk forum ik moet zijn als ik met de ontwikkelaars in discussie wil, of welk forum door ze gelezen word? Op de officiële website en de startpost van deze topic staan wel wat links naar sites, maar ik kan geen officiëel forum vinden ofzo.

Ik wil namelijk wel even flink gaan zeiken en klagen over de prijs (€ 59,95!) en het feit dat het niet op DVD uitkomt omdat het te duur is voor ze (van die 10 euro's extra zou je denken dat ze toch wel een DVD kunnen betalen hè? Zooitje afzetters. UT2004 kostte gewoon de normale prijs en kwam uit op DVD. Hoge dollarkoers is ook een kloteexcuus). Ik krijg kopiëerneigingen door die hogere prijzen. En ja, op gcshop.nl is het voor 45 euro te pre-orderen. Maar als het gewoon 50 euro was geweest was dat waarschijnlijk 40 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjonge jonge.. wat gezeur over dat een spel gaat lopen of niet, 'goh ik twijfel of hij wel gaat lopen om mijn 6800 ultra of x800 XT PE' -> wat een onzin... tuurlijk gaat dit spel lopen als je x800 pro koopt, daar is toch geen twijfel over mogelijk? Volgens mij hebben de meeste hier het volgende zinnetje in de HardOCP benchmarks niet gelezen, maar alleen snel naar de plaatjses gekeken:

"Again I caution you as John did to keep in mind that these are just benchmarks as the true DOOM 3 gaming experience is looking to be very flexible and forgiving in terms of hardware needs"

oftewel, deze benchmarks gaan uit van de zwaarste situaties, die je maar zelden tegen gaat komen in het spel, en als het dan op een 9800XT nog steeds gemiddeld 27 FPS haalt op 1024*786 met 4AA en 8AF, en 46 FPS met geen AA en 8AF, dan is er toch nix aan de hand of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 11:01:
Ik wil namelijk wel even flink gaan zeiken en klagen over de prijs (€ 59,95!) en het feit dat het niet op DVD uitkomt omdat het te duur is voor ze (van die 10 euro's extra zou je denken dat ze toch wel een DVD kunnen betalen hè? Zooitje afzetters. UT2004 kostte gewoon de normale prijs en kwam uit op DVD. Hoge dollarkoers is ook een kloteexcuus). Ik krijg kopiëerneigingen door die hogere prijzen. En ja, op gcshop.nl is het voor 45 euro te pre-orderen. Maar als het gewoon 50 euro was geweest was dat waarschijnlijk 40 euro...
Dan bestel je toch gewoon de DVD-versie in Engeland (www.play.com) @ 27.99 pond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 11:02:
'goh ik twijfel of hij wel gaat lopen om mijn 6800 ultra of x800 XT PE'
Volgens mij zie ik daar niemand over klagen hoor. Het zijn wel de mensen die met een videokaart zitten van een jaar oud of ouder, die zich dit afvragen. En terecht denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 11:02:
tjonge jonge.. wat gezeur over dat een spel gaat lopen of niet, 'goh ik twijfel of hij wel gaat lopen om mijn 6800 ultra of x800 XT PE' -> wat een onzin... tuurlijk gaat dit spel lopen als je x800 pro koopt, daar is toch geen twijfel over mogelijk? Volgens mij hebben de meeste hier het volgende zinnetje in de HardOCP benchmarks niet gelezen, maar alleen snel naar de plaatjses gekeken:

"Again I caution you as John did to keep in mind that these are just benchmarks as the true DOOM 3 gaming experience is looking to be very flexible and forgiving in terms of hardware needs"

oftewel, deze benchmarks gaan uit van de zwaarste situaties, die je maar zelden tegen gaat komen in het spel, en als het dan op een 9800XT nog steeds gemiddeld 27 FPS haalt op 1024*786 met 4AA en 8AF, en 46 FPS met geen AA en 8AF, dan is er toch nix aan de hand of wel?
Prik eens door dat verhaaltje heen. Dit zijn veel te veel lovende woorden zonder feiten die erbij staan... feiten als in benchmarks van andere systemen met de mainstream kaarten zoals gf4 en ati9700 en vergelijkbaar. Juist daarom zei ik dat het meer op 'propaganda' lijkt om de nieuwe top-kaarten te verkopen dan werkelijk een idee te geven hoe het op een gemiddeld systeem van de tegenwoordige gamer zal gaan lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:48

AvK

Ready Set Go

Laat ik nu meerdere keren gelezen hebben dat Doom3 zelfs op een GF3 nog enjoyable / speelbaar is. :o
Leest iedereen daar overheen of zo?
Wat maak je het jezelf moeilijk als je 's nachts wakker ligt of je vers aangeschafte kaart van EUR 450,- de beelden wel aan kan. |:(

Mijn onderstaande configuratie gaat het prima doen, zeker weten. :7

NB: Hier naast me staat mijn reserve PC: een AMD1200 met een GF3 en 512Mb geheugen.
Als ik het spel gekocht heb zal ik het daar ook op installeren en even de resultaten rapporteren.

[ Voor 3% gewijzigd door AvK op 23-07-2004 11:24 ]

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Ben echt superbenieuwd naar dit spel. Vooral over de gaming experience. Ik ben toch al wat schrikkerig als ik helemaal in een spel zit, en voor zover ik tot nu toe heb gelezen speelt Doom3 daar mooi op in.

Wel zal het een game worden die nu aardig op mn systeem draait (wel alles op low of medium op 1024*768) en ik over een jaar of 2 nog eens uit de kast pak wanneer ik een nieuw systeem heb, om dan alle pracht en praal te zien.

Ik moet zeggen at ik het bij Far Cry helemaal niet storend vond om alles op low te hebben, het deed voor mij weinig af aan de game-ervaring, en ik verwacht dat het bij Doom3 hetzelfde zal zijn (hoopt, hoopt, hoopt ;) )

-edit-
En ik zie dat het op een 1.5 p4 met een gf3 nog leuk speelbaar is, dan moet het op een ti4200 ook goed werken lijkt me.
Moet zeggen dat ik het heel knap zou vinden als ze het spel zo flexibel hebben gekregen!

[ Voor 15% gewijzigd door cheiron op 23-07-2004 11:57 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:07
AvK schreef op 23 juli 2004 @ 11:22:
Laat ik nu meerdere keren gelezen hebben dat Doom3 zelfs op een GF3 nog enjoyable / speelbaar is. :o
Leest iedereen daar overheen of zo?
Wat maak je het jezelf moeilijk als je 's nachts wakker ligt of je vers aangeschafte kaart van EUR 450,- de beelden wel aan kan. |:(

Mijn onderstaande configuratie gaat het prima doen, zeker weten. :7

NB: Hier naast me staat mijn reserve PC: een AMD1200 met een GF3 en 512Mb geheugen.
Als ik het spel gekocht heb zal ik het daar ook op installeren en even de resultaten rapporteren.
zoals al eerder is gezegt het spel zal draaien op verschillende code paths, dus jah hij zal draaien maar iedereen wilt tog in volle teugen genieten van alle eye-candy :)

btw nieuw filmpje met nieuwe beelden,

http://www.gamestar.hu/kommentek.php?sid=12764

- haalde net 890kbps, dus speeds zijn snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:59
BlowFish schreef op 23 juli 2004 @ 11:58:
[...]

zoals al eerder is gezegt het spel zal draaien op verschillende code paths, dus jah hij zal draaien maar iedereen wilt tog in volle teugen genieten van alle eye-candy :)

btw nieuw filmpje met nieuwe beelden,

http://www.gamestar.hu/kommentek.php?sid=12764

- haalde net 890kbps, dus speeds zijn snel :P
helaas, Doet t al niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Waarom bij mij wel dan?

(Movie - 71,83MB)

[ Voor 32% gewijzigd door Nik op 23-07-2004 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 11:05:
[...]

Dan bestel je toch gewoon de DVD-versie in Engeland (www.play.com) @ 27.99 pond?
Dat is dan misschien wat wel wat goedkoper dan gcshop.nl, maar ik heb gehoord dat play.com buiten de EU ligt, en dat de douane bestellingen ondeerschept. Dan kun je alsnog flink dokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

WOW 18 minuten aan materiaal :D HULDE :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 12:09:
[...]

Dat is dan misschien wat wel wat goedkoper dan gcshop.nl, maar ik heb gehoord dat play.com buiten de EU ligt, en dat de douane bestellingen ondeerschept. Dan kun je alsnog flink dokken.
play.com resideert in Jersey, das binnen de EU richtlijnen dus geen import belasting

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Blackhole schreef op 20 juli 2004 @ 21:44:
Even een vraagje zullen deze dingen ook weer terug komen :D

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://www.gamestar.hu/apix/0407/dx1.jpg >:)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 12-09 14:49
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 12:09:
Ik heb de afgelopen jaren al redelijk wat bij Play.com besteld, zowel DVD films als games, en nog nooit heb ik extra BTW / importheffing hoeven betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
hehe one scary m*thaf*cker :P :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit soort specials mogen ook wel op de Nederlandse TV komen eik :P

Ben nu nog enthousiaster geworden na het zien van dit filmpje :D

The pain, the horror, I smell fear, I smell human >:)

Btw, in het filmpje dacht ik gezien te hebben dat mars een blauwe lucht had, was dat in de alpha leak (oid) niet een rode lucht? Grappig als ze dat veranderd hebben n.a.v. de foto's :P

//edit: vond deze nog btw :+ :
Afbeeldingslocatie: http://hl2.gamingsource.co.uk/content/media/shots/fanart_25.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Laatst online: 15:48

AvK

Ready Set Go

Leuk detail in deze film:
Op een gegeven moment zie je kartonnen replica's van een aantal demons.
En wie staat er tussen?
Jawel: George W. Bush :D

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Vet filmpje! :D

Doom 3 vanochtend net besteld bij DimPlus, ga voor de limited edition, hopen dat ze er genoeg van binnen krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker een vet filmpje :) Echt prachtig die lichteffecten, en dat gejank van die baby op het einde echt heel griezelig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op 23 juli 2004 @ 12:20:
[...]

play.com resideert in Jersey, das binnen de EU richtlijnen dus geen import belasting
Haay schreef op 23 juli 2004 @ 12:39:
[...]

Ik heb de afgelopen jaren al redelijk wat bij Play.com besteld, zowel DVD films als games, en nog nooit heb ik extra BTW / importheffing hoeven betalen.
Ok dan, ik zal wel overwegen het daar te bestellen dan. Ik wacht wel tot er iets op inkoopacties.net komt.

Maar mijn echte vraag: wat is er/is er een officië(e)l(e) forum voor Doom 3? Ik zou het graag willen weten, want dan kan ik flink gaan klagen bij de ontwikkelaars. Op de id-site staat niks, op de activision site staat niks, op de doom 3 site staan alleen links naar fansites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 01-09 17:41
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 12:56:
[...]

[...]

Ok dan, ik zal wel overwegen het daar te bestellen dan. Ik wacht wel tot er iets op inkoopacties.net komt.

Maar mijn echte vraag: wat is er/is er een officië(e)l(e) forum voor Doom 3? Ik zou het graag willen weten, want dan kan ik flink gaan klagen bij de ontwikkelaars. Op de id-site staat niks, op de activision site staat niks, op de doom 3 site staan alleen links naar fansites.
Wat loop je toch te zeuren man. Vroeger kocht ik ook nintendo spellen van 150+ gulden. Ok, pc spellen waren altijd wel iets goedkoper maar waren toch ook vaak 99,95. Inflatie en alles meegerekend zou dat nu ook een gulden of 120 zijn geweest. Dus pff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:33
Even een vraagje ik heb net DOOM Collector's Edition gekocht voor nog geen 15 euro.

Afbeeldingslocatie: http://archive.gamespy.com/articles/december03/doom/play/collectors.jpg

Description:
DOOM: Collector's Edition delivers full versions of The Ultimate DOOM(tm), DOOM II(tm) and Final DOOM(tm) in one package. The essential collection in first person action gaming, Collector's DOOM lets gamers relive the nightmarish thrill again and again.

Requirements/Recommendations:
Windows 95/98/2000
* ravw Processor: 486/50 MHz or Higher Video Card: SVGA Graphics Card Hard Drive: 140 MB HD CD-ROM: 4X or Faster RAM: 8 MB RAM

http://www.gamezone.com/gamesell/p19192.htm

Maar nu zit ik met een vraag.
Er is een update in omloop voor de nieuwe versie van DOOM CE waarbij je geen pixels meer te zien krijgt.
Weet iemand waar ik die kan halen :)

* ravw Dat waren nog eens normale systeem eisen voor een game

[ Voor 43% gewijzigd door ravw op 23-07-2004 13:28 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Blackhole schreef op 23 juli 2004 @ 13:24:
* Max|Burn Dat waren nog eens normale systeem eisen voor een game
Ehh...in die tijd niet hoor.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
MaxBurn schreef op 23 juli 2004 @ 13:32:
[...]

Ehh...in die tijd niet hoor.
Dat weet ik niet want de mense nwaar ik toen thuis kwam die een PC hadden , die konden hem wel spelen :)
Dus misschien zit het hier wel in de Familie om up to date te blijven met je pc :D

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:32
Dat was idd geen normale systeem eis. Toen doom uit kwam heb ik hem ook gekocht voor een groeps pc bij een instelling en dat was toen een 386 nog . 486's waren toen ook zwaar duur. Dus nee het was zeker geen normale systeemeis.

btw Bush in samenwerking met een demon from hell
Afbeeldingslocatie: http://south.teambvd.com/images/bushinhell.jpg

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Windows 95/98/2000
* Exe-cuter Processor: 486/50 MHz or Higher Video Card: SVGA Graphics Card Hard Drive: 140 MB HD CD-ROM: 4X or Faster RAM: 8 MB RAM
140 MB ! Waaruit bestaat die CE dan allemaal ? De gewone Doom 1 is toch maar enkele MB's ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:32
hehe.. ik heb hier een versie van doom liggen waar je 600 mb voor nodig hebt ..maar ja dat ziet er dan ook supadupa uit ( 3d engine )

en nee het is geen doom³

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldbelow
  • Laatst online: 13-09 12:57
Dat filmpje is écht heel vet, kan niet wachten tot ik 'm heb!

Besteld bij Play.com voor £ 27,99 en dat is omgerekend € 42,90 dus dat valt reuze mee, is nog onder de fl 100,- ;)

Nog even geduld... nog even geduld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog zo'n 20 dagen tot hier in de winkels ligt.... en als we geluk heben misschien nog wel eerder... 20 dagen.... veeeeeels te lang !!!!

Als je Doom III bestelt hebt dan ja... beetje zonde om alle filmpjes te gaan kijken..

Hier een goed interview: http://www.gamespot.com/pc/action/doom3/preview_6103236.html

GS: How has the initial reception been among consumers? Can you reveal any preorder numbers?

Todd Hollenshead: I don't know the preorder stats. I know they were supposed to be very strong, but part of that was probably because of the preorder campaign that started last fall! [Laughs] It was a little earlier than our preference would have been for it to start, but we got pushed into that a little bit by Activision. Certainly the retailers have been very excited about it. I know the numbers for Activision are the biggest ever for any PC title they've done, and the ship will be bigger than for any id title before now. In the world of big, it's bigger than big. [Laughs]

8)7

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Even een vraagje ik heb net DOOM Collector's Edition gekocht voor nog geen 15 euro.

[afbeelding]

Description:
DOOM: Collector's Edition delivers full versions of The Ultimate DOOM(tm), DOOM II(tm) and Final DOOM(tm) in one package. The essential collection in first person action gaming, Collector's DOOM lets gamers relive the nightmarish thrill again and again.

Windows 95/98/2000
* evaarties Processor: 486/50 MHz or Higher Video Card: SVGA Graphics Card Hard Drive: 140 MB HD CD-ROM: 4X or Faster RAM: 8 MB RAM

Er is een update in omloop voor de nieuwe versie van DOOM CE waarbij je geen pixels meer te zien krijgt.

* evaarties Dat waren nog eens normale systeem eisen voor een game
Uhm, probeer hier eens: Google Ik kan zelf nie voo rje kijken (meeste sites geblokkeerd op mijn werk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
LOL ook in DOOM 3 zijn ze verslaaft aande XTC :)

Zo na 1 pilletje :)
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2002/e32002/pc/doom3/doom3_0523_screen018.jpg

Na 2 pillen })
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2002/e32002/pc/doom3/doom3_0523_screen017.jpg

Zo en nu zijn ze uitgewerkt :|
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2002/e32002/pc/doom3/doom3_0523_screen019.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:32
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 12:41:
Dit soort specials mogen ook wel op de Nederlandse TV komen eik :P

Ben nu nog enthousiaster geworden na het zien van dit filmpje :D

The pain, the horror, I smell fear, I smell human >:)

Btw, in het filmpje dacht ik gezien te hebben dat mars een blauwe lucht had, was dat in de alpha leak (oid) niet een rode lucht? Grappig als ze dat veranderd hebben n.a.v. de foto's :P

//edit: vond deze nog btw :+ :
[afbeelding]
Aaah, het is gabe! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Die video gaat echt te verrrrrrrrr!! Eindelijk zie je de cacodemon, echt vet hoe je zicht deformed als hij zn vuurbal schiet. En dat baby gehuil!!! "They took my baby" en dan opeens krijgt die gast een rode waas voor zn ogen en hoor je een baby scary janken. Dit spel gaat echt te eng worden. Ben benieuwd hoe de cyberdemon eruit komt te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
http://pc.gamespy.com/pc/doom-3/532605p1.html

GameSpy: How many CDs is the game shipping on?
Todd Hollenshead: Three.

Geen 4 cd's dus :)

GameSpy: Can you give us any idea how much hard drive space everyone will need?
Todd Hollenshead: About 2 GB. Also, tell people to defrag their hard drive before they install!

2GB, valt goed mee.

[ Voor 55% gewijzigd door XWB op 23-07-2004 19:19 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
deuxani schreef op 23 juli 2004 @ 19:03:
[...]

Die video gaat echt te verrrrrrrrr!! Eindelijk zie je de cacodemon, echt vet hoe je zicht deformed als hij zn vuurbal schiet. En dat baby gehuil!!! "They took my baby" en dan opeens krijgt die gast een rode waas voor zn ogen en hoor je een baby scary janken. Dit spel gaat echt te eng worden. Ben benieuwd hoe de cyberdemon eruit komt te zien.
Is geen rode waas voor z'n ogen.
Het licht in de hal wordt gewoon rood.

Maar dat babygehuil :{
Ik sterf nu al van de angst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Dat babygehuil is idd _/-\o_

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-RaX
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-08 11:47
Beide links naar dat filmpje doen het niet meer. Heeft iemand een andere link of mirror?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

deuxani schreef op 23 juli 2004 @ 19:03:
[...]

watje!
nu durf ik niemeer te kijken ;) (tog maar ff downloade.. kan ik straks nog slapen :+ ?)

[ Voor 7% gewijzigd door RMB op 23-07-2004 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Laatst online: 22:49

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Als ik ergens niet tegen kan is het wel babygehuil in spannende games.

In Max Payne 1 was het al echt..... :/

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Van deze krijg je wel kippevel :p

Woei :p :
Het Entertainment Software Rating Board (ESRB) heeft eindelijk een rating aan Doom 3 gegeven. Een EC "Early Childhood" of E "Everyone" zat er niet voor de titel van id Software niet in. Om Doom 3 te kopen en spelen moet je minimaal 17 jaar oud zijn. Het spel heeft van het ESRB als omschrijving gekregen "Blood and Gore,Intense Violence," wat inhoudt dat er geen sex in het spel aanwezig zal zijn, anders had het een "Adults only" rating gekregen.
http://www.gamer.nl/nieuws/22905

[ Voor 7% gewijzigd door XWB op 23-07-2004 20:53 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
T-RaX schreef op 23 juli 2004 @ 20:25:
Beide links naar dat filmpje doen het niet meer. Heeft iemand een andere link of mirror?
http://www.bfmaps.nl/~lighteye/doom3/doom_final1.avi dit is de 70 MB versie, gaarne niet teveel spammen op andere fora of irc ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Jammer dat de site met het filmpje het niet meer doet, het downloaden ervan. Heeft iemand een link aangezien ik razend benieuwd ben geworden na die verhalen van jullie :P

[na lang klikken pakt hij het dan toch eindelijk]

[ Voor 14% gewijzigd door Fietsbel op 23-07-2004 20:58 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat baby gehuil is btw een rip-off van Max Payne :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 21:32
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 21:05:
Baby gehuil wordt in zoveel shit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 21:05:
Zeuren dat iets een rip-off is van iets anders is ook niet echt origineel hoor :P

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Laatst online: 22:49

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Heb video's gezien, ik vind het baby gehuil in MP toch enger. :P

Je kunt rustig slapen na de video's. ;)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Egt behoorlijk geil allemaal, dit spel gaat roeleren !!

Tis en blijft natuurlijk w88 totdat ie hier geinstalled is, ik mun kat, buurjongen en alle anderen huis uit heb geschopt en m speel ... totdat ik echt kan oordelen over ut spel ... Maar gaat wel goedkomen denk ik zo ...

En tja ...FPS en al die shit ... dat gaat echt wel goedkomen lijkt me ... maak IK me iig nie druk over ...

Damn, is ut al 13 aug ?? Kheb um besteld bij Bol.com zijn tot nu toe altijd snel geweest met leveren dussss.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-RaX
  • Laatst online: 13-08 11:47
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 20:57:
[...]

http://www.bfmaps.nl/~lighteye/doom3/doom_final1.avi dit is de 70 MB versie, gaarne niet teveel spammen op andere fora of irc ofzo.
Kep um kunnen downloaden van fileplanet. Moest wel 37 minuten wachten tot ik kon downloaden maar ut filmpje was het wel waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Voor diegenen die het filmpje nog niet hebben .. binnen een uurtje staat het op http://www.damn.be/files2 ...

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hum die 144 mb versie is iets korter en anders dan die 70 mb versie. Die 70 mb versie heeft volgens mij ietwat meer info over geschiedenis van Doom en minder reclame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Iemand enig idee wat dat beest moet voorstellen dat door die deur heen probeert te komen?

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/ibubic/d1.jpg

Die cacodemon heeft veel weg van een walvis. :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/ibubic/d2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/ibubic/d3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal1ty gaat gelijk na de release doom3 spelen (1on1 waarschijnlijk) en heeft zijn handen al gelegd op de config van een beta versie :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Mirror van het filmpje op http://www.damn.be/files2 ...

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt, ik zat al te kijken ;) gaat hier met net boven de 200kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
ZO net even DOOM (Ultimate) uit gespeeld :)

Dat was wel weer even leuk om te doen.
Nu weer verder met de andere DOOM versie. (Final)

En dan op naar DOOM 2 :D
En dan mag DOOM 3 wel snel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 14:05
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 23:21:
Fatal1ty gaat gelijk na de release doom3 spelen (1on1 waarschijnlijk) en heeft zijn handen al gelegd op de config van een beta versie :S
Dat lijkt me een slimme stap van em. Na een vrij tegenvallende prestatie van em op eswc (4de plaats) in een game met een vrij kleine scene nl. painkiller en dat spel is toch dood als d3 uitkomt misschien dat ie zich nog bewijst in de zomer cpl in pk maar ik hoop natuurlijk dat vo0 daar wint.

Ik hoop echt dat doom3 een net zo'n grote multiplayer scene krijgt als q3 in het begin ,het geeft echt een grote meerwaarde mee aan het spel als het lang actief gespeeld wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shame on me ... wist niet wie John Carmack is, maar weet het nu inmiddels. Een paar J.C. quotes die ik tegen kwam:

"Note to self: Pasty-skinned programmers ought not stand in the Mojave desert for multiple hours."
"The speed of light sucks."
"Story in a game is like a story in a porn movie. It's expected to be there, but it's not that important."
"I'm good? Seriously?"

At the risk of sounding like old news ... Doom III gaat rocken! Hoop alleen dat er niet meer spoilers komen te staan in dit topic. Vind het leuk om de meningen en ideëen te lezen enzo, maar heb al het een en ander gelezen dat ik liever niet onder ogen had gehad :(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2004 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je 1 van de interviews van 22 juli had gelezen stond er dat ID zelf gokt dat ze 10 tot 15% prijs hebben gegeven tot nu toe aan de media :P

Nu gok ik erop dat die video die vandaag uit is gekomen wel weer wat procenten toevoegt maar veel zal het niet zijn ;)

Verder ben ik natuurlijk ook voor spoiler tags maar dat is imo nu nog niet echt aan de orde.

Die quotes zijn wel grappig ja, las het ook afgelopen avond, die one-liner van 'story in a game...' is de beste in het rijtje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

volgens mij word het mp gedeelte in doom3 helemaal niks. D3 lijkt me een typisch voorbeeld van een spel dat puur ontwikkeld is om het grafische, heb nog helemaal niks gehoord over de gameplay.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
amahusu schreef op 24 juli 2004 @ 01:01:
volgens mij word het mp gedeelte in doom3 helemaal niks. D3 lijkt me een typisch voorbeeld van een spel dat puur ontwikkeld is om het grafische, heb nog helemaal niks gehoord over de gameplay.
Dan heb jij niet goed gehoord :+ wij moeten/mogen dat straks lekker zelf ervaren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:44

MAZZA

Barbie is er weer!

amahusu schreef op 24 juli 2004 @ 01:01:
Doom 3 is een singleplayer game dus dat zou maar zo eens kunnen dan. Maar ze zijn erg lang nog bezig geweest met MP op het laatst dus wie weet wat het ons weer brengen zal :)

In ieder geval dus de map The edge die iedereen wel zal kennen :9 The edge in een doom 3 jasje lijkt me zeker geen slechte MP man iig ;)

Overigens is het niet zo heel vreemd dat je nog weinig hebt gehoord over de gameplay. Het spel is nog niet uit namelijk ;) Maar als we de verhalen van reviewers mogen geloven zit dat dus wel goed. Het schijnt nogal een game-experience te zijn. En dat is natuurlijk al een lekkere basis voor een fijn spel.

Ik kan niet wachten iig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Geen idee wat er uit die poort zit te komen... maar het ziet er wel hoogst erotisch uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 01:05:
[...]

Dan heb jij niet goed gehoord :+ wij moeten/mogen dat straks lekker zelf ervaren ;)
zou toch een max op 4 spelers staan?
althans, ik zie 2on2 matches wel gebeuren, wat ze volgens mij ook op Quakecon deden.
Ook al is 't niet gebaseert op MP, zal 't waarschijnlijk wel aanslaan (en de plaats van painkiller moeiteloos innemen), simpelweg doordat het doom3 is :) en voor de verandering ben ik 't daar mee eens, I don't care what you hippies say :P
HuggyB schreef op 24 juli 2004 @ 01:28:
Geen idee wat er uit die poort zit te komen... maar het ziet er wel hoogst erotisch uit :P
rofl het is DOOM man! :DDDdddd

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2004 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn, ik zit nu Doom 1 en 2 weer ns te spelen, en nu weet ik waarom Doom zo legandarisch is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

4 on 4 doet mij sterk aan RocketArena3 denken. En dat is toch een van de vetste Q3A Mods! _/-\o_ Verveelt niet snel. Ook van het multiplayer gedeelte heb ik ground breaking verwachtingen.

[ Voor 4% gewijzigd door JJ Le Funk op 24-07-2004 08:29 ]

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Description:

Windows 95/98/2000
/me Processor: 486/50 MHz or Higher Video Card: SVGA Graphics Card Hard Drive: 140 MB HD CD-ROM: 4X or Faster RAM: 8 MB RAM

/me Dat waren nog eens normale systeem eisen voor een game
Je kan als engine Legacy gebruiken. Ziet er niet zo mooi uit als Jdoom maar werkt imo lekkerder. er zit ook goede netcode bij voor een fatsig snel potje doom multiplayer.
http://legacy.newdoom.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Prutz0r schreef op 23 juli 2004 @ 21:38:
Heb video's gezien, ik vind het baby gehuil in MP toch enger. :P

Je kunt rustig slapen na de video's. ;)
babygehuil was niet echt scary... wat ik wel scary vond was hoe realistisch die pinkydemon liep!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
RMB schreef op 24 juli 2004 @ 11:54:
[...]

babygehuil was niet echt scary... wat ik wel scary vond was hoe realistisch die pinkydemon liep!!!!
Max Payne had gewoon babygehuild. Dit is een soort distorted geluidje.... ik vond 't niet om aan te horen iig (in a good way).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Laatst online: 25-08 12:54
Ja, dat met die moeder en die baby was echt some scary shit...

"they took.... They took my baby"
"Whehhheeeeehhhhhee" :P

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:56

RvV

Ik ben benieud of ik het spel zonder god mode durf te spelen. :) In die beta had ik af en toe al kippenvel op mijn armen staan en schrok mij een ongeluk als er ineens zo'n zombie voor mij stond.

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Die beta stelt nix voor, als je daar al kippenvel van krijgt zal je de full niet overleven vrees ik >:)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Hacku schreef op 24 juli 2004 @ 12:44:
Die beta stelt nix voor, als je daar al kippenvel van krijgt zal je de full niet overleven vrees ik >:)
ok... RIP voor de mensen die de beta eng vonden :+

offtopic:
denk nu niet dat ik over de beta kan oordelen en kan zeggen of ie wel of niet scary was... nooit gespeeld :o

[ Voor 22% gewijzigd door RMB op 24-07-2004 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Ik wel, het eerste level is geen donder aan, tweede level is te doen, maar dat derde level is toch wel retescary :D Ben daar meerdere malen geschrokken, eerst toen er zo'n monster langs dat raam liep, toen met die figuur in de schadow, toch wel leuke momenten :D

Maar het engste lijkem jij die spinnen en die muurkruipers, ze kunnen letterlijk overal vandaan komen, zelfs van achter je! Doodeng lijkt me dat :D

Ik heb net even de beta nog gespeeld zonder bumpmapping en dat soort zaken, maar dan zie je hoe low poly die modellen zijn! Nog erger als Unreal 1 ! Geen grapje hoor! Ze zijn extreem low poly. Wat al die effecten wel niet unnen toevoegen aan zo´n spel he :P

[ Voor 25% gewijzigd door Nik op 24-07-2004 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik als oldtime ID games fan ben toch een beetje teruggekomen van mijn tomeloze enthousiasme voor Doom III. Ik heb toch zo'n vermoeden dat het allemaal een beetje too little too late is. Als ik de nieuwste trailers zie ben ik best onder de indruk. Maar aan de andere kant, als ik het vergelijk met andere nieuwe spellen die al uit zijn (zoals Farcry), valt het best wel mee met het grafische geweld. De concurrentie heeft gewoon niet stilgestaan.

Ik heb een beetje het idee dat het vooral de donkere omgeving is die alle (licht)effecten nog mooier doet uitkomen dan bij andere spellen. Maar verder vraag ik me toch af hoe vernieuwend Doom III werkelijk zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Wait and see, dat is het enige correcte antwoord wat er op het moment kan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppotter10
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-07 18:23
Er gaan geruchten dat het spel al op internet is te verkrijgen :| Zou dit waar zijn?

Intel Q9550, 4GiB, 250 GB SSD, HD7770

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Nee, alleen een beta.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppotter10 schreef op 24 juli 2004 @ 18:35:
Er gaan geruchten dat het spel al op internet is te verkrijgen :| Zou dit waar zijn?
Als dat waar is, zal vanavond en morgen het Internet wel weer wereldwijd recorddoorvoer halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
ppotter10 schreef op 24 juli 2004 @ 18:35:
hmm.. lijkt me stug, anders was de hel al uitgebroken, waar heb je info vandaan. zag je een torrent, of zag je het op kazaa }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Nu online
ik zit ook met smart te wachten op doom3 :D heb de special limited edition besteld @ bol.com eergister...
wat er zo special limited aan is: geen id, ik hoor geruchten over een beeldje van pinky :P
ik dus ff gezocht:
klik :)

Afbeeldingslocatie: http://gamez.punt.nl/upload/doom3_figure.gif
dus krijgt dat iedereen die special limited koopt?? wel gaaf beeldje IMO...

maar ik kwam ook dit tegen:
klik :)
De eerste 20 klanten krijgt het tinnen beeldje van "Pinky Deamon".
nee toch zeker? :o

meer duidelijkheid hierover misschien, iemand?

verder wacht ik gewoon kluisterend voor me brievenbus, de 11de augustus :D

[ Voor 5% gewijzigd door enira op 24-07-2004 18:41 . Reden: linkjes deden vaag :) ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

* DinX heeft hem deze middag besteld voor 46€ :)

Daarvoor maar gelijk een nieuwe proc gekocht :p

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 24 juli 2004 @ 18:32:
Wait and see, dat is het enige correcte antwoord wat er op het moment kan komen :)
True, true.

Als het spel wel z'n verwachtingen inlost ga ik eindelijk na 4 jaar een nieuwe compu kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 21:16
proller schreef op 24 juli 2004 @ 17:07:
Ik wel, het eerste level is geen donder aan, tweede level is te doen, maar dat derde level is toch wel retescary :D Ben daar meerdere malen geschrokken, eerst toen er zo'n monster langs dat raam liep, toen met die figuur in de schadow, toch wel leuke momenten :D

Maar het engste lijkem jij die spinnen en die muurkruipers, ze kunnen letterlijk overal vandaan komen, zelfs van achter je! Doodeng lijkt me dat :D

Ik heb net even de beta nog gespeeld zonder bumpmapping en dat soort zaken, maar dan zie je hoe low poly die modellen zijn! Nog erger als Unreal 1 ! Geen grapje hoor! Ze zijn extreem low poly. Wat al die effecten wel niet unnen toevoegen aan zo´n spel he :P
Onthoud wel dat die versie die jij speelde in een extreem vroeg stadium gemaakt is en dus eigenlijk voor 75% niet meer kan meekomen met de huidige status. In 2 jaar ontwikkeltijd passen ze vaak nog de nieuwste foefjes toe om modern te blijven (en dan heb ik het nog niet eens over de afwerking en de modellen die toen nog lang niet af waren) Ik heb al aardig wat screenshots uit die beta gezien en ik vind die dan ook erg kaal en beta overkomen. Hoop niet dat mensen het eindproduct gaan beoordelen op basis van de beta want dat is echt geen vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Idd, in een interview met carmack zei de man zelf dat de versie die gelekt was zelf geen alpha was, gewoon iets dat ze "rap" in elkaar hadden gestoken voor op het E3 te kunnen tonen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Nu online
sjek schreef op 24 juli 2004 @ 18:50:
[...]

Onthoud wel dat die versie die jij speelde in een extreem vroeg stadium gemaakt is en dus eigenlijk voor 75% niet meer kan meekomen met de huidige status. In 2 jaar ontwikkeltijd passen ze vaak nog de nieuwste foefjes toe om modern te blijven (en dan heb ik het nog niet eens over de afwerking en de modellen die toen nog lang niet af waren) Ik heb al aardig wat screenshots uit die beta gezien en ik vind die dan ook erg kaal en beta overkomen. Hoop niet dat mensen het eindproduct gaan beoordelen op basis van de beta want dat is echt geen vergelijking.
ben ik het helemaal met je eens, de beta was gewoon "3x nix" vergeleken met het hele spel :P
alhoewel de beta al superhard roelde :) heb em meerdere malen gespeeld maar zit vast 8)7 op het einde van level kom je gewoon in een ruimte met wat dozen, en een lange hal, niets te beleven verder...
hoort erbij he :)

trouwes, is doom3 een nvidia cardbased game of van ati meer? want ik moet dringend een neiuwe vidkaart, heb nu gf 4 ti 4200, 128 mb 8x agp....
zuigding ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
jarnotjuh schreef op 24 juli 2004 @ 18:55:
[...]
trouwes, is doom3 een nvidia cardbased game of van ati meer? want ik moet dringend een neiuwe vidkaart, heb nu gf 4 ti 4200, 128 mb 8x agp....
zuigding ! :D
http://www2.hardocp.com/article.html?art=NjQy al bekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
jarnotjuh schreef op 24 juli 2004 @ 18:55:
ben ik het helemaal met je eens, de beta was gewoon "3x nix" vergeleken met het hele spel :P
alhoewel de beta al superhard roelde :) heb em meerdere malen gespeeld maar zit vast 8)7 op het einde van level kom je gewoon in een ruimte met wat dozen, en een lange hal, niets te beleven verder...
hoort erbij he :)
Het is namelijk ook de bedoeling dat je op het eind van level 3 doodgemaakt wordt door die hell knight voor een end sequence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Nu online
deuxani schreef op 24 juli 2004 @ 20:30:
[...]

Het is namelijk ook de bedoeling dat je op het eind van level 3 doodgemaakt wordt door die hell knight voor een end sequence.
ow, ok dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:51
deuxani schreef op 24 juli 2004 @ 20:30:
[...]

Ah nee, en ik op de E3 van 2002 maar 30x naar die demonstratie gaan in de hoop dat ie een keer voorbij dat monster zou komen, was dus gewoon doorgestoken kaart :{ |:(

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
* Niet crossposten. Men ziet het topic vanzelf wel *

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2004 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

sjek schreef op 24 juli 2004 @ 18:50:
[...]

Uuuhm... lees eens? Ik zeg juist dat DOOM III zo gaaf is, die engine dan he, dat door middel van bumpmaps en effecten alles extreem mooi weergegeven wordt, op extreem lage polygonen modellen. Heeft verder niets met beta of niet te maken, maar gister had ik een mooi foefje om het speel eens te bekijken zonder alle "effecten" zoals bumpmapping, maar dan verbaas ik me hoe erg het er dan uit ziet! Die effecten voegen zoveel toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 12-09 14:49
Heb mij ook laten aansteken door de "upgrade-koorts" voor Doom ]|[ en een snellere processor besteld >:) M'n Radeon 9700 Pro doet het nog best aardig, maar m'n Athlon XP2000+ begon toch een beetje magertjes te worden vond ikzelf. Dus nu maar een XP2800+ en een Coolermaster Aero 7 Lite besteld.

En ik ga dit keer niet in de val lopen nu een X800 kaart te kopen. ATI heeft het al een paar keer geflikt nu om bij een nieuwe generatie videokaarten de eerste versie duur te verkopen en dan een half jaar later een verbeterd model voor minder geld op de markt te brengen. M'n eerste ATI kaart was een Radeon 64DDR wat op dat moment de topkaart van ATI was. Later kwam de Radeon 7500 uit, werd mijn kaart hernoemd tot 7200, en werd die 7500 voor minder verkocht dan ik daarvoor de 7200 gekocht had! En eventjes is de 9700 Pro de topkaart geweest, tot ATI met de verbeterde 9800 serie uitkwam en de 9700 serie snel uitgefaseerd werd. Dus het zal me niks verbazen als ATI begin volgend jaar met een verbeterde X800 (X900 ?) uitkomt voor een lager bedrag dan de X800 XT nu verkocht wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Dat heet vooruitgang? je loopt altijd achter de fijten aan... :?

[ Voor 52% gewijzigd door Nik op 24-07-2004 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Haay schreef op 24 juli 2004 @ 21:43:
Heb mij ook laten aansteken door de "upgrade-koorts" voor Doom ]|[ en een snellere processor besteld >:) M'n Radeon 9700 Pro doet het nog best aardig, maar m'n Athlon XP2000+ begon toch een beetje magertjes te worden vond ikzelf. Dus nu maar een XP2800+ en een Coolermaster Aero 7 Lite besteld.

En ik ga dit keer niet in de val lopen nu een X800 kaart te kopen. ATI heeft het al een paar keer geflikt nu om bij een nieuwe generatie videokaarten de eerste versie duur te verkopen en dan een half jaar later een verbeterd model voor minder geld op de markt te brengen. M'n eerste ATI kaart was een Radeon 64DDR wat op dat moment de topkaart van ATI was. Later kwam de Radeon 7500 uit, werd mijn kaart hernoemd tot 7200, en werd die 7500 voor minder verkocht dan ik daarvoor de 7200 gekocht had! En eventjes is de 9700 Pro de topkaart geweest, tot ATI met de verbeterde 9800 serie uitkwam en de 9700 serie snel uitgefaseerd werd. Dus het zal me niks verbazen als ATI begin volgend jaar met een verbeterde X800 (X900 ?) uitkomt voor een lager bedrag dan de X800 XT nu verkocht wordt!
Joh :/

Sorry hoor, maar onder welke rots kom jij vandaan :?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.