Toon posts:

[Access]Reageren op dropdownmenu?

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb een databaseje voor me zelf gemaakt in Access XP met daar in een tabel met klanten en een tabel met problemen.

Mij is het wel gelukt om een formulier te maken voor het invoegen met klanten maar nu wil ik het volgende:

Ik wil graag een nieuwe formulier met daar in een dropdown menu met de klanten en daar onder de problemen van de klant die je ge selecteerd heb in de dropdown menu.

Nu heb ik het wel voor mekaar gekregen om de klanten in die dropdown menu te krijgen en heb het ook voor mekaar gekregen om een subformulier te maken met de problemen, Ook is het me gelukt om die twee in een hoofdformulier te krijgen :*)

Het Probleem:

Ik krijg het niet voor mekaar om die dropdown menu te koppelen aan die subformulier, zodat als ik (mocht het een keer werken ;) ) een klant kiest in de dropdown menu dat daar de bijbehorende problemen bij krijg in de subformulier.

Alvast bedankt _/-\o_

PS. Mijn IT Leraar wou me niet helpen omdat het te makkelijk was :? Maar ik heb me echt overal letterlijk stuk gezocht:
Knowledge Base
Google
GOT
En zelfs heb ik allerlei Access Templates afgespeurt...

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:53

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Misschien dat je hiermee iets vindt: [google=master detail form microsoft access dropdown box]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Topicstarter
NMe84 schreef op 18 juli 2004 @ 15:27:
Misschien dat je hiermee iets vindt: [google=master detail form microsoft access dropdown box]
Thnx, ga ik zeker ff in zoeken :*)

Mochten er nog meer oplossingen zijn hoor ik het heel graag

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:27

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Crossposting doen we niet aan.. :) Aangezien hier alleen een link naar Google staat en in je andere topic in Software Algemeen iets meer, doe ik deze dicht. :)

[rml][ Access]Reageren op dropdown menu?[/rml]/

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.