Toon posts:

ik ben op zoek naar een standalone DVD speler

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie een goede standalone DVD speler (prijs/kwaliteit) +/- 200 euro?
Ik dacht zelf aan een Onkyo dv sp-501, heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderd

Ik zou naar de winkel gaan en zelf beoordelen welke er beter is. Kijk dan ook naar het verschil met een goude scartkabel....

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:54
Lees even onze policy door: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime

Het is niet de bedoeling om een topic te starten met "ik heb XXX euro, wat moet ik kopen?". De bedoeling is dat je eerst zelf een boel onderzoek verricht. Ga er eens op uit, langs een aantal winkels. Nu is dat misschien wat lastig te vergelijken (niet alle spelers zijn aangesloten op hetzelfde scherm), maar kijk eens rond wat er zoal te krijgen is, laat je informeren, schrijf wat typen en prijzen op. Ga ook eens op zoek naar wat reviews op internet, en zijn zat plekken waar DVD spelers worden vergeleken. Verdiep je een beetje in de materie, dan weet je ook waarop je je keuze kunt baseren. Veel mensen doen dat namelijk enkel op uiterlijk en wat functies die op het kaartje staan, maar er kan veel meer achter zitten. Dan mag je best hier bespreken, maar doe eerst zelf wat onderzoek. Zie bovenstaande policy voor meer info.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.