Toon posts:

ide 1/2, master, slave, dualboot...

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Graag wilde ik even een korte vraag stellen. Ik ga over een aantal dagen een tweede hd kopen, maxtor 80 gb 8mb. Hierop ga ik een 2e OS draaien, zeg winxp home. Ik heb al een hd met winxp pro. Verder nog een dvd lezer en een dvd brander. Ik wil een dual-boot systeem maken, zodat ik kan kiezen onder het opstarten welke schijf moet gaan booten.

- Wat is nu de beste/veiligste/snelste primair-master-slave-secundair-... config?
- Weet iemand misschien snel te weten hoe je zo'n dual-boot scherm kan creëren?

Graag bedankt,

Mcclane

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

1) kijk eens in de FAQ van dit subforum: OM FAQ - Hoe kan ik mijn IDE config het beste indelen?
2) daar zorgt WinXP helemaal vanzelf voor, je hoeft niks te doen :Y) Anders had je ook even kunnen searchen: [search=windows xp dual boot maken]. Of je had in de FAQ van Windows Operating Systems kunnen kijken. Daar staat een meer gedetailleerde uitleg :)

Al met al FAQ/zoek-vraagjes en dat is nou net niet de bedoeling hier op GoT. Het is de bedoeling dat je hier vooronderzoek pleegt eer je een topic opent. Dat staat ook duidelijk in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] uitgelegd B)

Dit topic is gesloten.