Toon posts:

Microfoon werkt niet, enkel uitgang als opname

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier al een heel lange tijd in de forums liggen zoeken naar de informatie die ik nodig heb. Mijn microfoon heeft het altijd gedaan - maar nu is het zo dat het het uitgangssignaal van de computer ook als ingang heeft...

Er hebben al meerdere mensen dit probleem gehad en gepost en krijgen steeds te horen over het aanvinken van de microfoon en van alles en nog wat...
Dit staat gewoon goed - al1 nog steeds werkt het niet?

Ik snap er echt niks van :s

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:01
Wellicht handig om dan ook te vertellen om welke geluidskaart het gaat :)
(topictitel is ook niet echt veelzeggend, lees de policy even door, staat globaal in wat je moet doen qua topicstart).

Post anders even wat plaatjes van hoe je instellingen nu staan. Je hebt overigens wel de microfoon als opname apparaat geselecteerd? (dus niet afspeelapparaat maar voor opname, in de record mixer o.i.d.)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet zo niet uit me hoofd wat mijn geluidskaart is - maar dit is me al eerder overkomen - toen ik mijn microfoon kocht. Daarna is alles goed gekomen en deed het zoals het moest...

Maar zo moeilijk is het niet om een headset aan te sluiten & alle instellingen staan ook goed
- microfoon bij opname
Maar nog steeds krijg ik als ingangsignaal het uitgangsignaal

(jah ik ben heel goed in uitleggen :s

• ShittyOldMan
Als je naar je afspeel mixer gaat (dat luidsprekertje rechtsonderin dus), klik je daar op 'opties', dan staat bovenaan bij mixer device (of afspeel apparaat ofzo) welke kaart je hebt.
Heb je de speaker instellingen op stereo staan?
Sinds wanneer zijn deze problemen, heb je iets veranderd?
(titel bijgeschaaft :) )

[ Voor 5% gewijzigd door ShittyOldMan op 16-07-2004 02:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
C-Media Wave Device dat kan ik eruit halen hahah! Instellingen staan op stereo

Deze problemen heb ik sinds een paar uurtjes geleden en ik heb nergens geen instellingen veranderd.. daarom vind ik het ook zo gek? Zoals ik al zei heb ik dit al eerder mee gemaakt en na een tijdje deed ie het gewoon weer? maar daar kan het toch niet aan liggen lijkt me?

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-07 14:38

Jag

Je bent idd een uitlegwonder. Als het goed is zien je instellingen er ongeveer zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://jag.airliner.nl/Recording.gif

Weet je zeker dat je de recording en niet de weergave instellingen aan het veranderen bent?

• ShittyOldMan
Klinkt als onboard geluidskaart. Wellicht kun je kijken voor nieuwe drivers op de site van de moederbordfabrikant.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 21:57
C-media = AC'97 onboard geluid :P
werkt je mic zelf wel? (in een andere PC, of test ff in je stereo)

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Topicstarter
Jah ik ben wel in de recoriding bezig jah, en de microfoon werkt ook nog gewoon?
Pagina: 1