Toon posts:

[XP] Mp3 bestanden verdwenen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 3 partities, en op een van die, (D :) heb ik mijn mp3's staan, toen ik op een gegeven moment een bepaald liedje zocht was dat er opeens niet meer, en nadat ik verder had gekeken waren in verschillenden mappen liedjes weg.

Alles bij elkaar zijn er bijna 1400 liedjes weg!

heeft iemand enig idee hoe dit kan zijn gekomen?

Ik heb windows XP.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Leijoo,

Welkom op GoT :)
Toen je je registreerde op GoT ben je accoord gegaan met de Registratievoorwaarden en faq - hierin staan een boel regeltjes die gelden op GoT.

De drie belangrijkste voor het starten van een topic noem ik nog even op:
  • Kies een goede topic titel die je probleem kort omschrijft. Let ook op eventuele exra eisen die we nog in een subforum stellen - zo willen we in Windows Operating Systems het OS tussen vierkante haakjes hebben staan.
  • Vertel altijd even wat je zelf gedaan hebt om je probleem op te lossen (heb je bv. al eens gezocht op dit probleem - welke keywords heb je dan gebruikt?, of heb je al eens je harddisk gecontroleerd op fouten?)
  • Vertel je probleem zo helder en duidelijk mogelijk - vertel ook eventueel andere relevante informatie (heb je bv. net een virus gehad?)
Ik pas je topic titel even aan - zie verder de link van Turkish om het eventueel terug te krijgen. Verder denk ik niet dat we hier veel meer dan kunnen gokken naar wat jij hebt gedaan om de bestanden te wissen ;)