Zal wel niet zo makkelijk zijn.
En als dat zo is zit je mooi met je displaytje wat niet werkt
En als dat zo is zit je mooi met je displaytje wat niet werkt
Zo'n Antratek ding is dus een Seetron.
Antratek is importeur van SEEtron. Dus dat werk gewoon. Staat ook in de ondersteuningslijst van LCDriver. Je kunt dan kiezen voor Wirz/SEEtron serial backpack. Zou je gezien moeten hebben als je em gedownload hebt.
Bij Antratek zijn ze ook importeur van Matrix Orbital. Dus het heeft niet zoveel zin denk ik om te gaan onderhandelen met Matrix Orbital USA.....
Ik ga zelf alleen een SEEtron backpack of controller chip kopen en dan zelf een LCD eraan hangen.
De backpack kost in de States $20, de chip alleen kost $9 maar dan moet je er zelf een schakeling van solderen.
Antratek is importeur van SEEtron. Dus dat werk gewoon. Staat ook in de ondersteuningslijst van LCDriver. Je kunt dan kiezen voor Wirz/SEEtron serial backpack. Zou je gezien moeten hebben als je em gedownload hebt.
Bij Antratek zijn ze ook importeur van Matrix Orbital. Dus het heeft niet zoveel zin denk ik om te gaan onderhandelen met Matrix Orbital USA.....
Ik ga zelf alleen een SEEtron backpack of controller chip kopen en dan zelf een LCD eraan hangen.
De backpack kost in de States $20, de chip alleen kost $9 maar dan moet je er zelf een schakeling van solderen.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Er moet wel ff overlegd worden wat je er allemaal bij krijgt he
hoe kom je daar nou weer bij, ze leveren gewoon matrix orbitals hoor, en die zou ik boven die seetron's nemen, die leveren ze ook maar die zou ik niet willen nemen omdat LCDproc (waar dus dat windows progje van afgeleid is) in eerste instantie voor die MO gemaakt is, alleen CZ is mooier, maarja dat levert antratek nietZo'n Antratek ding is dus een Seetron.
Ik heb deze topic met ineteresse gelezen, maar als je niet zo handig bent met solderen en dat soort stuff en het gewoon compleet wil kopen ben je $92,- kwijt:? Is er niet een manier om er goedkoper aan het komen?
http://www.crystalfontz.com/cgi-bin/pricing.pl?product=634
ik had ondermeer op deze site gekeken, die wel het meest overzichtelijk is. Daar kun je het dus compleet bestellen, maar wel duur;(
Of is er al een actie dat een paar lui iets besteld hebben?
ik had ondermeer op deze site gekeken, die wel het meest overzichtelijk is. Daar kun je het dus compleet bestellen, maar wel duur;(
Handtekening
Zucht,
Dat staat toch in mijn berichtje dat ze Matrix Orbital leveren?
Het ging er mij om dat in voorgaande berichtjes over "zo'n Antratek ding" werd gesproken. Dus ik specificeer het even nader alszijnde dat ik het over een SEEtron had.
Tja, wat ondersteuning betreft de een ondersteund dit en de andere dat. Mij gaat het erom dat LCDriver onder Win2K het maar doet. Daar ik al een LCD heb liggen koop ik dus alleen een backpack.:7
Dit is het laatste berichtje dat ik over dit topic plaats, want er ik wordt een beetje moe van het feit dat mensen niet ff het hele topic lezen en exact begrijpt wie op wat reageerd en dan maar de woorden uit zijn verband trekken
Veel succes met de LCD Displays
Dat staat toch in mijn berichtje dat ze Matrix Orbital leveren?
Het ging er mij om dat in voorgaande berichtjes over "zo'n Antratek ding" werd gesproken. Dus ik specificeer het even nader alszijnde dat ik het over een SEEtron had.
Tja, wat ondersteuning betreft de een ondersteund dit en de andere dat. Mij gaat het erom dat LCDriver onder Win2K het maar doet. Daar ik al een LCD heb liggen koop ik dus alleen een backpack.:7
Dit is het laatste berichtje dat ik over dit topic plaats, want er ik wordt een beetje moe van het feit dat mensen niet ff het hele topic lezen en exact begrijpt wie op wat reageerd en dan maar de woorden uit zijn verband trekken
Veel succes met de LCD Displays
ff een beetje wat anders hoor, maar als idereen zo'n ding wil hebben kan je dat niet regelen via nokdown ofzowiets ?
Zo gezegd, zo gedaan.
Als ik zo'n ding bestel, kan ik hem dan gelijk aansluiten (dat die dus helemaal compleet is), en dat windows dat ding dan aanstuurt (door middel van LCDriver)? Of heb je dan nog meer dingen nodig?Op zaterdag 30 december 2000 12:18 schreef Balboa het volgende:
Ik heb deze topic met ineteresse gelezen, maar als je niet zo handig bent met solderen en dat soort stuff en het gewoon compleet wil kopen ben je $92,- kwijt:? Is er niet een manier om er goedkoper aan het komen?
Ik heb hier een topic geplaats met uitleg over software en bijbehorende hardware=> http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/96191
De beschreven producten werken zonder aanpassing met betreffende software.
Dat betekend dat je een LCD Display krijgt met daaraan een printplaat met een seriele (compoort) aansluiting. Die kun je dan aan je pctje hangen.
Maybe dat we met zijn allen bij www.antratek.nl kunnen bestellen. Als we boven de 550 gulden uitkomen scheelt dat 22 gulden admin kosten....(wel meer als iedereen apart besteld)
De beschreven producten werken zonder aanpassing met betreffende software.
Dat betekend dat je een LCD Display krijgt met daaraan een printplaat met een seriele (compoort) aansluiting. Die kun je dan aan je pctje hangen.
Maybe dat we met zijn allen bij www.antratek.nl kunnen bestellen. Als we boven de 550 gulden uitkomen scheelt dat 22 gulden admin kosten....(wel meer als iedereen apart besteld)
nou Shuriken.. schrijf mij maar op dan ! ik wil wel zo'n display hebben
(dus compleet met backpack he.. dat ik hem zo kan aansluiten op serieele poort)
Have a wheelie good weekend!
Verwijderd
Als iedereen nu gewoon ff op deze tread replyd.
Deze is namelijk zo onduidelijk enzo.
Check Dees:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/96191
hf
Deze is namelijk zo onduidelijk enzo.
Check Dees:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/96191
hf
Euhm ik heb even geinformeert over de prijzen en zo goedkoop blijken ze niet te zijn. De prijzen worden nl in EUROS vermeld en niet in guldens. oftewel :
Seetron BPI-216N (2 x 16) FL 125
Seetron BPP-420L (4 x 20) FL 251
Matrix-Orbital LCD2041 (4 x 20) FL 198
Matrix-Orbital BLC2041 (4 x 20) FL 308
Gewoon ff ter info
Owjah dit is nog excl 19% BTW
Seetron BPI-216N (2 x 16) FL 125
Seetron BPP-420L (4 x 20) FL 251
Matrix-Orbital LCD2041 (4 x 20) FL 198
Matrix-Orbital BLC2041 (4 x 20) FL 308
Gewoon ff ter info
Owjah dit is nog excl 19% BTW