trouwens jongens waar is bliep laatste tijd ik zie ze nooit meer op forum gestopt met pt? or hoe zit dat
bb all
bb all
Verwijderd
Lekker zijn is een gave :)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
k zal ik es proberen.nightwishXXX schreef op donderdag 25 november 2004 @ 00:24:
ik ben op het dak van bellatra geweest =D
als je helemaal op het uiteinde gaat staan, moet je er afgaan.
[ Voor 94% gewijzigd door nightwishXXX op 25-11-2004 14:52 ]
Verwijderd
Had je niet beter all str kunnen gaan?Fanatic_FS schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:47:
ww0000, ben eindelijk na al die tijd dat ik pt speel level 70 geworden met mijn fighter
[afbeelding]
mijn stats
Hier ben ik, heel af en toe wip ik nog ff langs om te kijken hoe het hier gaatgerwingood schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:01:
trouwens jongens waar is bliep laatste tijd ik zie ze nooit meer op forum gestopt met pt? or hoe zit dat
bb all
agility is nodig om een jagged axe te kunnen gebruiken, spirit is nodig voor een tomahawk te gebruiken (lvl 70 axe) en health om niet dood te gaan, ik snap dus echt niet hoe jij het een verspilling kunt noemenVerwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:28:
[...]
Had je niet beter all str kunnen gaan?:s die health/agil/spirit points zijn echt verspilling
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 12:52 ]
Verwijderd
ja alleen kpt test serf heeft eeuwige event girlnightwishXXX schreef op maandag 29 november 2004 @ 17:02:
vet geluk xD
chaf heb je het niet over de kpt test server?
jij zegt nu wel dat onze build slecht is van fighter maar 1 ding kpt heeft nog steeds andere hp formule en event girl die doen gewoon op lvl 75 of 80 stats reset en alles naar str en dan houden ze gewon nice hp van lvl 1 tm 70 str doen is te heavy met vechten dan heb je soms geen eens 400 hp of er net boven dat is niet genoeg voor tanken in ds voor fighter.Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 12:49:
Echter is het zo dat Str meer hp geeft voor een fighter dan health.
Str geeft voor fighters: +1Max/Min per 5 points, def, abs.
level 99 Fighter in KPT heeft trouwens 450~ str. Dat is een aardige build. 183 Str op level 70 is absoluut te weinig.
Edit: in KPT hebben uberhaupt alle hoge melee chars pure str build. Dit komt mede doordat ze in KPT eeuwige event girl hebben
Precies zoals gerwin zegt.......kpt formule is heel anders als in ept dus dit klopt al niet...Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 12:49:
Echter is het zo dat Str meer hp geeft voor een fighter dan health.
Str geeft voor fighters: +1Max/Min per 5 points, def, abs.
level 99 Fighter in KPT heeft trouwens 450~ str. Dat is een aardige build. 183 Str op level 70 is absoluut te weinig.
Edit: in KPT hebben uberhaupt alle hoge melee chars pure str build. Dit komt mede doordat ze in KPT eeuwige event girl hebben
Verwijderd
... Jongetje van 20+Brummetje schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:32:
[...]
Health geeft meer hp als strength....
Dus ga jou theorie toch maar even aanpassen jongetje....
Niet de moeite waard om te vermelden ^__^
hehe doe is niet so boos opeensVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 09:29:
[...]
... Jongetje van 20+
Echter is het zo dat in galantia alle hoge lvl fighters (70+) minstens 250 Str hebben. Maargoed.. je zoekt het maar uit. Ik hoef je lage dmg fighter niet te spelen dus het is mijn probleem niet.
[ Voor 27% gewijzigd door nightwishXXX op 01-12-2004 19:11 ]
Verwijderd
Verwijderd
de wands van af lvl 65 hebben allemaal 50 str nodig (ns, gaat dus nog wat vanaf)cls schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:27:
Waarom zie ik zoveel mages met een tower shield? Zijn ze gewoon n00b om strength te geven? Of zijn het speciale die geen str nodig hebben? Anyways, ik ga voor bijna pureBeetje talent maar, rest Health en Spirit.
Verwijderd
Klinkt coolArcane Moriff, who is in charge of studying for Aging, went on a journey for finding new Sheltoms. So, his best pupil, Newter has studied the aging on Moriff’s behalf.
But the strange things happen. There seems to be something wrong about Arcane Moriff. He comes to be violent and attacks everyone he meets with Sheltoms.
All travelers and warriors, Be careful! He may attack all of you.
Please hunt him down.
Oh! There’s important news. If you beat him down, he will drop various Sheltoms, from Lucidy to Devine!
Don’t forget and keep in mind this. He’s going to appear all over the Priston land during Dec 8 to 15.
And then, have your journey of joy.
Enjoy PT.
voordat je hier andere mensen hun build begint af te zeiken post je eerst maar eens je eigen en dan eens zien hoe jij het ervanaf brengtVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 09:29:
[...]
... Jongetje van 20+
Echter is het zo dat in galantia alle hoge lvl fighters (70+) minstens 250 Str hebben. Maargoed.. je zoekt het maar uit. Ik hoef je lage dmg fighter niet te spelen dus het is mijn probleem niet.
waarvoor moet je hen dan bellen? ik dacht dat jij alleen maar 0900 nummers beldelordspacie schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:41:
Hehehe die gasten van PT klinken best wel aardig door de telefoon net ff halt uurtje met ze gebelt
Fanatic_FS schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:56:
[...]
waarvoor moet je hen dan bellen? ik dacht dat jij alleen maar 0900 nummers belde
hopelijk ik geen problemen mee mijn engels is little bit badlordspacie schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 09:13:
Oh had wat problemen met hun afhandeling van een payment voor mijn vriendinneke![]()
En op all4u en email reageerde ze niet snel genoegdus ging ik ze maar ff bellen
[ Voor 12% gewijzigd door Thrillseeka op 08-12-2004 20:44 ]
[ Voor 7% gewijzigd door nightwishXXX op 09-12-2004 04:31 ]
Verwijderd
ik had een highlander gevonden, was ns dus ook npc ermeenightwishXXX schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 19:32:
onze clan ging alleen achter de rasha's aan.
er werd een styx gedropped. i wou hem oppakken, wt limit (zoals altijd) en toen werd die geloot >< door een prs. clan leader pmed hem/haar en hij/zij zei dat die de styx genpc'ed had.
je zou verwachten dat iemand 51+ een 6x drop niet zou gaan npc'en
[ Voor 95% gewijzigd door Jdemon op 13-12-2004 20:43 ]
Verwijderd
Verwijderd
Zie de voorgaande posts over dit topic. Er staan er genoeg in. Ikzelf hebt gewoon via de Rabobank betaald. PT heeft een rekeningnummer hier in nederland, waar je het geld naar toe kan boeken.KayFatih38 schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 22:37:
ik zit hier met een probleem, ik ben lvl 39... ik wil gaan betalen, maar niet met een credit card omdat me ouders het niet vertrouwen... dus ik d8 dat paybycash het beste zou zijn.. maar ik heb geen idee hoe dat in elkaar zit, misschien dat een van jullie het wel weet?
hmm ok... ik zal ff het hele topic doorlezen.. thxVerwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 15:19:
[...]
Zie de voorgaande posts over dit topic. Er staan er genoeg in. Ikzelf hebt gewoon via de Rabobank betaald. PT heeft een rekeningnummer hier in nederland, waar je het geld naar toe kan boeken.
thx, ik begrijp het nu wat meer..ColTju schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 16:14:
kijk anders even op http://www.coltju.nl/paybycash.doc heb m voor m8 gemaakt.. als ie onduidelijk is kan je tuulk ff mailen
9. er staan nu een heleboel gegevens over wat je moet doen, het is heel simpel
Ga nu het geld overmaken zoals je altijd geld overmaakt en gebruik die gegevens die er staan. Belangrijk is dat je bij de omschrijving het reference nummer invult.
Verwijderd
[ Voor 172% gewijzigd door Laythian op 20-12-2004 09:43 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq