hully schreef op 18 augustus 2004 @ 16:22:
[...]
bottomline: source is wel een volledig nieuwe engine. Er is namelijk geen enkel tegenbewijs dat dat niet zo zou zijn, dus laten we Valve hierin nu maar gewoon geloven. En by the way; wat boeit het eigenlijk. Spel moet gewoon goed zijn.
klopt.
en ik ben er wel van overtuigt dat hl2 goed gaat komen. dit houd ook in dat de CS:S crew zijn werk goed kan doen, en dat dat hitboxes verhaal een verklaring krijgt (zoals bijv. interp)
ook denk ik dat iedereen zich veel te druk maakt om een beta.
natuurlijk zitten er bugs in, maar de meeste van jullie weten niet hoe makkelijk dit soort bugs op te lossen zijn.
het zou erger zijn als op bijv. alle winxp machines met minder dan 512 mb geheugen hij op onverklaarbare wijze zou crashen.
dan heb je een veel grotere bug dan hitboxes.
denk maar aan hoe vaak ze die al gewijzigd hebben in 1.6 (en 1.5 en 1.4 en 1.3 etc.)
Xrenity schreef op 18 augustus 2004 @ 16:25:
[...]
oh ik dacht dat hij het over na de leak had

(stom achteraf)
nee deze is from scratch getikt.
de CS map files zijn denk ik alleen vrij makkelijk te converten met Hammer.
Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat de_dust gewoon helemaal opnieuw gemaakt was, maar dit weet ik niet zeker.
de_dust is idd helemaal opneiuw gemaakt.
dit kan je zien aan muren die bijv. niet meer doorlopen, en opeens opgedeelt zijn in 2'en
ik heb even uitgezoomed en screenies gemaakt van de_dust van CSS en van normaal CS, en als je ze over elkaar legt zie je dat er niet veel meer hetzelfde is. Alle muren staan net een beetje anders.
en source is natuurlijk niet van scratsch getikt. Hij is wel van scratsch gemaakt (design), maar voor een groot deel is het kopieren van code van functies erg makkelijk.
ook omdat ze de hl1 code er naast hebben kunnen ze veel dingen kopieren.
daarbij komt dat de physics functies niet van hunzelf zijn maar van havoc.
ook daar komt weer kopieren bij kijken
[
Voor 36% gewijzigd door
BasieP op 18-08-2004 16:30
]
This message was sent on 100% recyclable electrons.