[PC] Counter-Strike: Source Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.489 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
xerix schreef op 18 augustus 2004 @ 11:27:
[...]

De source engine is gewoon een doorontwikkeling van de oude halflife engine wat weer een geupgrade q1/q2 engine was. Daarom is het ook zo makkelijk oude mods te porten. De engine is gewoon uitgebreid met wat fancy directx9 features en een nieuwe physics engine maar verder is de basis hetzelfde. Dus om te stellen dat men weer helemaal op terug is op het punt van beta 5.2 slaat natuurlijk nergens op.
Door die nieuwe grafische features weten ze nog wel leuke plaatjes te generen maar de basis blijft gewoon de halflife engine. Curved surfaces anyone? :/
De Source engine is vanaf de grond gebouwd.. Valve heeft dit zelf gezegd. Anders zou je er trouwens ook niet 5/6 jaar over doen (8>
Ze hebben wel een paar dingen herbruikt zoals de console (en alle commands) en de AI (die wel natuurlijk verbeterd is ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
caspergt schreef op 18 augustus 2004 @ 00:53:
mwahh dit heb ik allemaal van steam forum af gehaald, net zoals deze.

[afbeelding]

Maar na 10 pagina`s doorgelezen te hebben net, krijg ik dit te zien.

Hitbox Filmpje Test 1

Hitbox Filmpje Test 2

Dus het blijkt toch wel te kloppen,die hitboxes .. woehie :)

]
heb je ook een url naar dat topic?
ik kan niks vinden namelijk

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27195

Hmm, die filmpjes bewijzen niet zo veel. Er is volgens sommigen een probleem als een model (of jijzelf) in beweging is dat de hitboxen niet kloppen (of vooruit/achter lopen). natuurlijk kan dat ook aan een slechte ping van de gebruiker liggen, maar het gebeurt ook met goede pings: de server ziet een ander plaatje (frame van de animatie) dan de gebruiker.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 27195 op 18-08-2004 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
BasieP schreef op 18 augustus 2004 @ 11:50:
[...]

heb je ook een url naar dat topic?
ik kan niks vinden namelijk
ja die steamforum search is echt übergaar, nog slechter dan de got search :p
maar hier issie:
conclusie is dus iig wel dat de hitboxes wel klopen.
http://www.steampowered.c...&perpage=15&pagenumber=11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Anoniem: 27195 schreef op 18 augustus 2004 @ 12:10:
Hmm, die filmpjes bewijzen niet zo veel. Er is volgens sommigen een probleem als een model (of jijzelf) in beweging is dat de hitboxen niet kloppen (of vooruit/achter lopen). natuurlijk kan dat ook aan een slechte ping van de gebruiker liggen, maar het gebeurt ook met goede pings: de server ziet een ander plaatje (frame van de animatie) dan de gebruiker.
in tijden van HL1 engine noemden we dat altijd ex_interp....de source engine zal een soortgelijk item in zijn netcode hebben zitten, want je kunt eenmaal niet zonder zoiets. misschien dat het nog niet goed is getweaked ofzo, en dat het daardoor niet helemaal klopt. just beta..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
HyperioN. schreef op 18 augustus 2004 @ 12:16:
[...]

in tijden van HL1 engine noemden we dat altijd ex_interp....de source engine zal een soortgelijk item in zijn netcode hebben zitten, want je kunt eenmaal niet zonder zoiets. misschien dat het nog niet goed is getweaked ofzo, en dat het daardoor niet helemaal klopt. just beta..
ik zat ook aan zoiets te denken..
ik heb ook van andere mensen gehoord dat ze de interp gingen berekenen aan de hand van je ping. deze zou dus autmagisch aangepast worden.

zo heb je met een hoge ping idd zoiets als op dat plaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89518

xerix schreef op 18 augustus 2004 @ 11:27:
[...]

De source engine is gewoon een doorontwikkeling van de oude halflife engine wat weer een geupgrade q1/q2 engine was. Daarom is het ook zo makkelijk oude mods te porten. De engine is gewoon uitgebreid met wat fancy directx9 features en een nieuwe physics engine maar verder is de basis hetzelfde. Dus om te stellen dat men weer helemaal op terug is op het punt van beta 5.2 slaat natuurlijk nergens op.
Door die nieuwe grafische features weten ze nog wel leuke plaatjes te generen maar de basis blijft gewoon de halflife engine. Curved surfaces anyone? :/
Jij weet dus echt HELEMAAL niet waar je het over hebt..doe eerst ff 'research' voor je foute geruchten de wereld in brengt :)

[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 89518 op 18-08-2004 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-06 18:29
Dit zijn pas vette vergelijkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

caspergt schreef op 18 augustus 2004 @ 00:53:
mwahh dit heb ik allemaal van steam forum af gehaald, net zoals deze.

[afbeelding]

Maar na 10 pagina`s doorgelezen te hebben net, krijg ik dit te zien.

Hitbox Filmpje Test 1

Hitbox Filmpje Test 2

Dus het blijkt toch wel te kloppen,die hitboxes .. woehie :)

]
Die filmpje zeggen niks, want die zijn waarschijnlijk opgenomen met fraps, en daarin is alles altijd trager opgenomen ..

Je ziet dan bijvoorbeeld al eerder de naam van je tegenstander in de crosshair , terwijl dit ingame niet zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

hmmm steam legt bij mij weer eens plat, zou dat nou betekenen dat ze eindelijk de beta activeren? want hij moest wel updaten (niet dat ie dat gedaan heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
damn, heb net een reboot gedaan, en ik kan nu niet meer naar steam connecten??!!
mja...khoop dat ie het vanmiddag/vanavond weer doet.
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/bvr_hyperion/steamerror.jpg

edit: damn, b3n666 was sneller.
Anoniem: 93354 schreef op 18 augustus 2004 @ 13:24:
hmmm steam legt bij mij weer eens plat, zou dat nou betekenen dat ze eindelijk de beta activeren? want hij moest wel updaten (niet dat ie dat gedaan heeft).
nee ik denk het niet. waarschijnlijk worden de preloaders weer eens iets te veel...
ik kan me nog herinneren dat 1.6 uitkwam. toen was steam helemaal nog überbrak. downloaden met 1kb/s.....

[ Voor 56% gewijzigd door HyperioN op 18-08-2004 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Anoniem: 89518 schreef op 18 augustus 2004 @ 13:20:
[...]

Die filmpje zeggen niks, want die zijn waarschijnlijk opgenomen met fraps, en daarin is alles altijd trager opgenomen ..

Je ziet dan bijvoorbeeld al eerder de naam van je tegenstander in de crosshair , terwijl dit ingame niet zo was.
ja wat heeft die traagheid nou weer te maken met hitboxes. je ziet duidelijk dat, wanneer hij langs het model mikt, hij mist. en wanneer hij op het model mikt, raakt hij. hitboxes kloppen dus wel imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:16
[...]

uh mja sure :>

hitbox is prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
[...]

dit is echt grote bullshit

die filmpjes zeggen idd niks, maar dan niet om die reden
de rede dat ze niks zeggen, is omdat de ventjes stilstaan. het zijn vooral de bewegende hitboxes waar het om gaat.

en fraps kan niet 1 game aspect sneller laten lopen dan de ander.
het neemt alleen screenshots elke xx miliseconde.
en dat je de naam al eerder ziet dan wanneer hij in je crosshair is, dat is ingame ook zo.
is ook een bug, en is bekent bij valve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Nou stilstaand klopt er volgens mij ook geen hol van die hitboxes, ik zat in een server te spelen. Ik mik met me awp op een stilstaand ventje dat niet bewoog toen ik schoot en die kogel was gewoon mis terwijl ik toch 100% zeker met die crosshair op ze hoofd zat. En dit was niet 1x, maar 3x achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

heel steam is plat, het forum is plat, de stats zijn plat.. geen CSS???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Anoniem: 60403 schreef op 18 augustus 2004 @ 14:09:
heel steam is plat, het forum is plat, de stats zijn plat.. geen CSS???
Ik ben nog gewoon ingelogd, sterker nog ik reboot net en hij logged gewoon in. Maar wanneer kunnen we nou die beta een spelen, ik kan nog steeds de pre-load niet openen. :'(

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zolang je ingelogd bent (en blijft) kan je gewoon nog spelen (ook ofline modus), maar voor de gene die nog niet ingelogd zijn.... die krijgen allemaal error, en kunnen ook niet offline modus spelen..

edit: het is me net wel gelukt om in te loggen.. ff steampowered checken
edit: de stats zijn weer online, en gaan weer langzaam omhoog :), forum is nog wel down

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 60403 op 18-08-2004 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2020
Anoniem: 89518 schreef op 18 augustus 2004 @ 13:17:
[...]

Jij weet dus echt HELEMAAL niet waar je het over hebt..doe eerst ff 'research' voor je foute geruchten de wereld in brengt :)
Nee ik heb echt geen idee waar ik het over heb, ik weet ook helemaal niets van de halflife engine af en heb helemaal geen ervaring met game coding.
Maar jij, nee jij kent gabe persoonlijk en bent ook niet iemand die blindelings achter valve aanloopt, nee jij hebt ervaring op dit gebied en doet gegronde uitspraken!

Oh wat viel valve door de mand toen de source en bèta versie lekte. Nee hoor, geen scripting, ja compleet herschreven engine. :X

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81502

Anoniem: 93354 schreef op 18 augustus 2004 @ 14:02:
Nou stilstaand klopt er volgens mij ook geen hol van die hitboxes, ik zat in een server te spelen. Ik mik met me awp op een stilstaand ventje dat niet bewoog toen ik schoot en die kogel was gewoon mis terwijl ik toch 100% zeker met die crosshair op ze hoofd zat. En dit was niet 1x, maar 3x achter elkaar.
Volgens mij heeft dat helemaal niets te maken met hitboxes, maar gewoon het feit dat alle wapens een paar centimeter boven de crosshair schieten. Schiet maar eens met awp tegen een muur vanop groote afstand, de inslag gaat 4cm boven je crosshair zijn. Op korte afstand is het verschil minder, maar tog genoeg om storend te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
xerix schreef op 18 augustus 2004 @ 15:48:
[...]

Nee ik heb echt geen idee waar ik het over heb, ik weet ook helemaal niets van de halflife engine af en heb helemaal geen ervaring met game coding.
Maar jij, nee jij kent gabe persoonlijk en bent ook niet iemand die blindelings achter valve aanloopt, nee jij hebt ervaring op dit gebied en doet gegronde uitspraken!

Oh wat viel valve door de mand toen de source en bèta versie lekte. Nee hoor, geen scripting, ja compleet herschreven engine. :X
Sorry, maar je hebt niet gelijk :(
Scripting was er idd, maar ook als ik het laatste bezoekje aan Valve lees is de AI gewoon erg goed. Zo zag een combine de speler naar een blikje kijken, gooide hij dit blikje op de grond en beveelde de speler hem op te rapen.
En doe zeker is research, want er zijn stukken herschreven, en niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Xrenity schreef op 18 augustus 2004 @ 16:01:
[...]

Sorry, maar je hebt niet gelijk :(
Scripting was er idd, maar ook als ik het laatste bezoekje aan Valve lees is de AI gewoon erg goed. Zo zag een combine de speler naar een blikje kijken, gooide hij dit blikje op de grond en beveelde de speler hem op te rapen.
En doe zeker is research, want er zijn stukken herschreven, en niet helemaal.
Volgens mij geef je hem met deze post juist gelijk :X
Engine is niet compleet from scratch en het onderdeeltje AI is verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
[...]

anders kuis jij je taal eventjes..

netjes gedragen is wel zo normaal op een forum. hij kent gabe natuurlijk niet, maar heeft wel gelijk. jouw post was een loze reactie, en gewoon niet waar.

hij heeft geen woord teveel gezegt, en de engine is wel van scratch af geschreven.
(dit is code technish ook amper anders te doen)

verder viel valve alleen maar door de mand met het 'bot scripting' gedeelte. Daar hadden ze idd toch scripting gebruikt op somige plaatsen, en dit was meer dan alleen het 'enablen' van somige monsters, maar ook de besturing was in somige gevallen anders dan puur AI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-06 20:00
BasieP schreef op 18 augustus 2004 @ 16:19:
[...]

netjes gedragen is wel zo normaal op een forum. hij kent gabe natuurlijk niet, maar heeft wel gelijk. jouw post was een loze reactie, en gewoon niet waar.

hij heeft geen woord teveel gezegt, en de engine is wel van scratch af geschreven.

verder viel valve alleen maar door de mand met het 'bot scripting' gedeelte. Daar hadden ze idd toch scripting gebruikt op somige plaatsen, en dit was meer dan alleen het 'enablen' van somige monsters, maar ook de besturing was in somige gevallen anders dan puur AI
bottomline: source is wel een volledig nieuwe engine. Er is namelijk geen enkel tegenbewijs dat dat niet zo zou zijn, dus laten we Valve hierin nu maar gewoon geloven. En by the way; wat boeit het eigenlijk. Spel moet gewoon goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Anoniem: 37384 schreef op 18 augustus 2004 @ 16:14:
[...]

Volgens mij geef je hem met deze post juist gelijk :X
Engine is niet compleet from scratch en het onderdeeltje AI is verbeterd.
oh ik dacht dat hij het over na de leak had :X (stom achteraf)
nee deze is from scratch getikt.
de CS map files zijn denk ik alleen vrij makkelijk te converten met Hammer.
Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat de_dust gewoon helemaal opnieuw gemaakt was, maar dit weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
hully schreef op 18 augustus 2004 @ 16:22:
[...]

bottomline: source is wel een volledig nieuwe engine. Er is namelijk geen enkel tegenbewijs dat dat niet zo zou zijn, dus laten we Valve hierin nu maar gewoon geloven. En by the way; wat boeit het eigenlijk. Spel moet gewoon goed zijn.
klopt.
en ik ben er wel van overtuigt dat hl2 goed gaat komen. dit houd ook in dat de CS:S crew zijn werk goed kan doen, en dat dat hitboxes verhaal een verklaring krijgt (zoals bijv. interp)

ook denk ik dat iedereen zich veel te druk maakt om een beta.
natuurlijk zitten er bugs in, maar de meeste van jullie weten niet hoe makkelijk dit soort bugs op te lossen zijn.

het zou erger zijn als op bijv. alle winxp machines met minder dan 512 mb geheugen hij op onverklaarbare wijze zou crashen.
dan heb je een veel grotere bug dan hitboxes.
denk maar aan hoe vaak ze die al gewijzigd hebben in 1.6 (en 1.5 en 1.4 en 1.3 etc.)
Xrenity schreef op 18 augustus 2004 @ 16:25:
[...]

oh ik dacht dat hij het over na de leak had :X (stom achteraf)
nee deze is from scratch getikt.
de CS map files zijn denk ik alleen vrij makkelijk te converten met Hammer.
Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat de_dust gewoon helemaal opnieuw gemaakt was, maar dit weet ik niet zeker.
de_dust is idd helemaal opneiuw gemaakt.
dit kan je zien aan muren die bijv. niet meer doorlopen, en opeens opgedeelt zijn in 2'en
ik heb even uitgezoomed en screenies gemaakt van de_dust van CSS en van normaal CS, en als je ze over elkaar legt zie je dat er niet veel meer hetzelfde is. Alle muren staan net een beetje anders.

en source is natuurlijk niet van scratsch getikt. Hij is wel van scratsch gemaakt (design), maar voor een groot deel is het kopieren van code van functies erg makkelijk.
ook omdat ze de hl1 code er naast hebben kunnen ze veel dingen kopieren.
daarbij komt dat de physics functies niet van hunzelf zijn maar van havoc.
ook daar komt weer kopieren bij kijken

[ Voor 36% gewijzigd door BasieP op 18-08-2004 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie_N
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06-2022
BasieP schreef op 18 augustus 2004 @ 16:19:
[...]

Welke " onkuise " taal hebtie dan gebruik...
" blindelings" ? " door de mand vallen" moehahaha

Maar lijkt me alleen maar beter als ze ook wat van de oude engine dr in hebben laten zitten, zat een hoop goeds in anders speelde nu geen x duizend aantal mensen nog steeds op die paar jaar oude engine.
Van dat gedoe met die hitboxen en dat scheve schieten krijg ik alweer de kriebels lijkt me niet fijn als ze dat verkloot hebben

K wil vooral nieuwe graphics en wat nieuwe "physics" (beetje meer interactie met de omgeving, barrels enz)
Voorde rest mogen ze van mij best wat van de " feeling " t zelfde laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Vinnie_N schreef op 18 augustus 2004 @ 16:27:
[...]

Welke " onkuise " taal hebtie dan gebruik...
" blindelings" ? " door de mand vallen" moehahaha
vinnie ik had je slimmer verwacht...
hij zat rechtstreeks te flamen, en das ni netjes.. jij doet er nou ook hard een mee en ook das ni echt netjes..

't moet toch ook normaal kunnen of niet?
Maar lijkt me alleen maar beter als ze ook wat van de oude engine dr in hebben laten zitten, zat een hoop goeds in anders speelde nu geen x duizend aantal mensen nog steeds op die paar jaar oude engine.
Van dat gedoe met die hitboxen en dat scheve schieten krijg ik alweer de kriebels lijkt me niet fijn als ze dat verkloot hebben

K wil vooral nieuwe graphics en wat nieuwe "physics" (beetje meer interactie met de omgeving, barrels enz)
Voorde rest mogen ze van mij best wat van de " feeling " t zelfde laten
zoals ik al eerder gezegt heb:
ze kunnen de engine niet kopieren. Technisch gezien is het extreem veel werk om een 5 jaar oud spel (of nog langer) te poorten op zo'n nieuwe engine.
daarom hebben ze hem dus opnieuw geschreven.
wel proberen ze de feelings idd zo goed mogelijk hetzelfde te houden.

en idd, CSS is nu zo scheef als een banaan, maar ik ben er van overtuigt dat ze daar wel verandering in kunnen brengen. ik weet nog wel dat de eerste beta's van CS ook niet zo verschrikkelijk recht waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
mja als hem vergelijkt met beta 1 van cstrike.. dan staat ons nog heel wat te w8 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Shockers schreef op 18 augustus 2004 @ 16:36:
mja als hem vergelijkt met beta 1 van cstrike.. dan staat ons nog heel wat te w8 :9
ja die hebben er ook een aantal jaar over gedaan om op hun hoogtepunt te komen (CS 1.5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
aangezien deze server
212.123.177.238:27015
down is.

heb ik zelf maar een server opgestart als er een wachtwoord wordt gevraagd is dat nijntje

dit is ut ip

82.217.86.162:27015

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie_N
BasieP schreef op 18 augustus 2004 @ 16:34:
[...]

hij zat rechtstreeks te flamen, en das ni netjes.. jij doet er nou ook hard een mee en ook das ni echt netjes..

Oke, oke :P
Iedereen is natuurlijk erg opgewonden voor de beta en dan worden er wel eens wat dingen gezegd die ongemeend zijn B) ;(

Tere zieltjes hier op GoT }) (j/k :P)

Overigens hoop ik van dat scheve dat t meevalt, ik heb die illegale niet geprobeerd en wacht dus met smart tot mn Steam zegt van Vinnie kom we gaan speuluhhh :*)
Maar als ik die plaatjes zo bekijk van die hitboxen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
  • Laatst online: 10-12-2020
BasieP schreef op 18 augustus 2004 @ 16:34:
[...]

Waar zie je een flame dan? Ik geef alleen aan hoe kortzichtig zijn eigen reactie is. Hij verwijdt mij van ongegronde uitspraken en weet mij wel even te vertellen dat ik HELEMAAL niet weet waar ik het over heb. Hoezo ongegronde uitspraken...

Als hij zelf 'research' had gedaan was hij tot de zelfde conclusie gekomen. Dat de source engine van scratch is geschreven is gewoon onzin. Ik snap niet dat iedereen hier zo tegenin moet gaan. Alsof het een aanval is op 'jullie' spel. Valve zou wel dom zijn om de complete engine te herschrijven en hiermee de, naar mijn mening, goeie 'feeling' van halflife kwijtraken.
Maar door zo'n oude engine als basis te nemen loop je gewoon tegen beperkingen aan. Zo is bijvoorbeeld alles is nog zo vierkant als wat.. en de performance is ook niet wat je van hedendaagse engines gewend bent.
[...]

zoals ik al eerder gezegt heb:
ze kunnen de engine niet kopieren. Technisch gezien is het extreem veel werk om een 5 jaar oud spel (of nog langer) te poorten op zo'n nieuwe engine.
daarom hebben ze hem dus opnieuw geschreven.
wel proberen ze de feelings idd zo goed mogelijk hetzelfde te houden.
Je spreekt jezelf wel erg tegen hier. Het is veel werk om een 5 jaar oud spel te poorten naar een nieuwe engine, dus hebben ze maar een nieuwe engine geschreven :?

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
xerix schreef op 18 augustus 2004 @ 16:56:
[...]

Waar zie je een flame dan? Ik geef alleen aan hoe kortzichtig zijn eigen reactie is. Hij verwijdt mij van ongegronde uitspraken en weet mij wel even te vertellen dat ik HELEMAAL niet weet waar ik het over heb. Hoezo ongegronde uitspraken...

Als hij zelf 'research' had gedaan was hij tot de zelfde conclusie gekomen. Dat de source engine van scratch is geschreven is gewoon onzin. Ik snap niet dat iedereen hier zo tegenin moet gaan. Alsof het een aanval is op 'jullie' spel. Valve zou wel dom zijn om de complete engine te herschrijven en hiermee de, naar mijn mening, goeie 'feeling' van halflife kwijtraken.
Maar door zo'n oude engine als basis te nemen loop je gewoon tegen beperkingen aan. Zo is bijvoorbeeld alles is nog zo vierkant als wat.. en de performance is ook niet wat je van hedendaagse engines gewend bent.
nou oke, ik geef je het voordeel van de twijfel, misschien was het niet bedoelt als flame, maar dan mag je van mij toch alsnog je post wel eens onderbouwen, want volgens iedereen die ik hierover heb gehoord is source gewoon een frissen nieuwe engine, en geen poort van de oude hl.
maar als jij andere bronnen heb dan hoor ik het graag hoor
Je spreekt jezelf wel erg tegen hier. Het is veel werk om een 5 jaar oud spel te poorten naar een nieuwe engine, dus hebben ze maar een nieuwe engine geschreven :?
nou ik zie niet waar ik mezelf tegenspreek hoor, maar ik weet zeker dat jouw dat wel lukt.
dat je me woorden wil verdraaien moet je zelf weten, maar doe het dan iig goed...
Ik zeg niet dat ze een nieuwe engine hebben gebouwd omdat een 5 jaar oud spel moeilijk te poorten is.
dit kan je trouwens zelf ook wel bedenken. lees me post maar 10x over en als je het dan nog niet snapt wil ik het wel voor je uitleggen

[ Voor 4% gewijzigd door BasieP op 18-08-2004 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-06 18:29
dikki dik schreef op 18 augustus 2004 @ 16:44:
aangezien deze server
212.123.177.238:27015
down is.

heb ik zelf maar een server opgestart als er een wachtwoord wordt gevraagd is dat nijntje

dit is ut ip

82.217.86.162:27015
jow -=dod=-nl ik heb vanmorgen nog met je op 212.123.177.238:27015 gegamed, weet je nog (ik= Devilion)

ik denk dat 212.123.177.238:27015 wel weer up komt maar anders kom ik wel naar die van jou.

Ik heb trouwens een soort wallhack bug geconstateerd; als je vanaf de CT spawn naar de deur naar BSA loopt en een paar meter voor die deur blijft staan (zodat achter je de underpass ingang is) dan kun je als er iemand direct achter die deur staat, hem door de deur heen zien (niet echt een player model maar meer de schaduw op de deur). Iemand dit ook al opgemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Russian Phoenix schreef op 18 augustus 2004 @ 17:43:
[...]

jow -=dod=-nl ik heb vanmorgen nog met je op 212.123.177.238:27015 gegamed, weet je nog (ik= Devilion)

ik denk dat 212.123.177.238:27015 wel weer up komt maar anders kom ik wel naar die van jou.

Ik heb trouwens een soort wallhack bug geconstateerd; als je vanaf de CT spawn naar de deur naar BSA loopt en een paar meter voor die deur blijft staan (zodat achter je de underpass ingang is) dan kun je als er iemand direct achter die deur staat, hem door de deur heen zien (niet echt een player model maar meer de schaduw op de deur). Iemand dit ook al opgemerkt?
ik zou zeggen, doe een bug report...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-06 15:40

BioHazard

*\o/*

Ik krijg telkens invalid steam userID ticket? :'(
What to do? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
BioHazard schreef op 18 augustus 2004 @ 17:49:
clientregistry.blob verwijderen...

overigens, wie gaat er de nacht opblijven om te wachten op de unlock??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 12:43

srblackbird

ThinkGEEK

HyperioN. schreef op 18 augustus 2004 @ 17:50:
[...]

Wie niet ;)

Persoonlijk moet ik bekennen dat ik er lang op heb gewacht om eindelijk de nieuwe engine legaal te mogen proberen

[ Voor 20% gewijzigd door srblackbird op 18-08-2004 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoelaat word er ge-unlockd dan? zou toch vandaag al zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9178

Aangezien de werkdag in Seatle nu net begonnen is kan het nog wel ff duren. Zit iets van 9uur tijdsverschil tussen als ik me niet vergis dus theoretisch kan het morgenochtend om 9uur zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
ik heb die bug idd ook gezien, schudwen komen door somige (dunne) muren heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

HyperioN. schreef op 18 augustus 2004 @ 17:50:
[...]

Mijn mobo is zojuist overleden, en ik heb echt geen idee wanneer m'n nieuwe binnenkomt, dus ik iig niet :(

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-06 20:11
xerix schreef op 18 augustus 2004 @ 16:56:
[...]

Een simpele search op google levert op:
It all started with the engine. Right after the original Half-Life shipped, a group of guys from the development team went off in to a secret area and began working on the new technology. The new engine, called Source, was built entirely from scratch specifically for Half-Life 2. But though it was built from scratch, it took its direction from the limitations of the first game's engine. "There was a bunch of stuff at the end of Half Life 1 that got cut, right? Things that people wanted to do. That's always the natural starting point. We had all these great ideas and things we had in mind that we weren't able to do with the last tech."
http://pc.ign.com/articles/400/400985p1.html?fromint=1

Je hebt dus gewoon niet gelijk, daarom word er zo tegen je in gegaan :)

[ Voor 33% gewijzigd door SouLmaN op 18-08-2004 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
BioHazard schreef op 18 augustus 2004 @ 17:49:
Niet create game doen, je zit vast achter een NAT router ofzo :) gwoon op een server spelen, of je eigen server hosten met HLDS :)

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

die scripting was er ingedaan om te kunnen laten zien , op e3 2003 al, hoe het zou worden. Kijk maar naar half-life 2 als het uit is, in combat situaties geen scripting (vermoed ik tenminste :P)

De source engine is een VOLLEDIG nieuwe engine. Als je bronnen kunt laten zien waarin staat dat dit niet zo is, en het blijkt dat dit waar is, ben ik volledig uitgeluld en hoor je mij niet meer. Maar volgens mij is wat jij zegt NIET zo.

"nee jij hebt ervaring op dit gebied en doet gegronde uitspraken!" -- dank je :D

En stop is met dat uitgekauwde 30 sept 2003 verhaal, ga is door met je 'game-leven' ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 89518 op 18-08-2004 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:45
Uhm....ik heb net CS:Source beta gedownload, niet via steam maar van het internet. Kan ik deze gewoon spelen via mijn oude counterstrike (1.6 via steam). Of moet je hiervoor CS:CZ hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BasieP schreef op 18 augustus 2004 @ 13:55:
[...]

dit is echt grote bullshit

die filmpjes zeggen idd niks, maar dan niet om die reden
de rede dat ze niks zeggen, is omdat de ventjes stilstaan. het zijn vooral de bewegende hitboxes waar het om gaat.

en fraps kan niet 1 game aspect sneller laten lopen dan de ander.
het neemt alleen screenshots elke xx miliseconde.
en dat je de naam al eerder ziet dan wanneer hij in je crosshair is, dat is ingame ook zo.
is ook een bug, en is bekent bij valve
Ik heb gelezen dat dit wel door fraps werd veroorzaakt, dat je in het filmpje dingen anders ziet dan dat ze in game zijn.
( tenzij het ingame ook zo is natuurlijk)

Dat je bijv 1 fractie van sec later de naam van de tegenstander op je crosshair ziet verschijnen, doordat het opgenomen is. Terwijl je dit in het spel zelf, gewoon op het goeie moment kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Anoniem: 89518 schreef op 18 augustus 2004 @ 19:30:
[...]

Ik heb gelezen dat dit wel door fraps werd veroorzaakt, dat je in het filmpje dingen anders ziet dan dat ze in game zijn.
( tenzij het ingame ook zo is natuurlijk)

Dat je bijv 1 fractie van sec later de naam van de tegenstander op je crosshair ziet verschijnen, doordat het opgenomen is. Terwijl je dit in het spel zelf, gewoon op het goeie moment kreeg.
nofi, maar dat KAN gewoon niet. FRAPS doet niks anders dan frames capturen. hij maakt als het waren een xx keer per seconde een beeldje van wat er op je scherm staat verder niks.
FRAPS kan dus NIET onderscheidt maken tussen de 'echte' 3D-graphics, en de VGUI-elementen zoals de door jou genoemde playername...hij ziet het allemaal gewoon als pixels, die hij verwerkt in zijn plaatje.
Het is dus complete onzin dat FRAPS de playername later in het filmpje kan zetten oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
^^ with stupid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
T i M schreef op 18 augustus 2004 @ 19:29:
Uhm....ik heb net CS:Source beta gedownload, niet via steam maar van het internet. Kan ik deze gewoon spelen via mijn oude counterstrike (1.6 via steam). Of moet je hiervoor CS:CZ hebben.
ligt eraan....als je de illegale cracked versie hebt gedownload moet je snel je mond dicht houden hier maar dan kan het dus wel ja...

als je de legale "counter-strike source shared content.gcf" hebt gedownload, dan heb je idd een CS:CZ of ATI key nodig. Je moet dan die file in je steam\steamapps\ directory zetten, daar waar Steam alle gcf's zet (game content file), dan zal Steam automatisch aangeven dat de preload van cs:source 100% is. Dan moet je net als ons nog even een dagje (hopelijk iets minder) wachten tot ie unlocked wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik zie cs:s (nog) niet bij mijn games staan (dus kan ik niet preloaden). Mijn huidige steam account heeft een normale hl key, mijn ati key heb ik nog nooit gebruikt. Moet ik nu een nieuw account maken met die ati-key om te kunnen preloaden / spelen?

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Keizer schreef op 18 augustus 2004 @ 20:13:
Ik zie cs:s (nog) niet bij mijn games staan (dus kan ik niet preloaden). Mijn huidige steam account heeft een normale hl key, mijn ati key heb ik nog nooit gebruikt. Moet ik nu een nieuw account maken met die ati-key om te kunnen preloaden / spelen?
nee, hoeft niet.
Steam » Browse Games » Register a product I allready own..
en daar tik je die code in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Niet online
Ah tnx :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Commander Koen
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-03-2020
Russian Phoenix schreef op 18 augustus 2004 @ 08:46:
Shotguns zijn lomp verbeterd in CS:Source, hoor.

Hier staat een interessant artikel over weapons (met officiele statistieken).
Wat ik dan jammer vind is dat de eerste kogel als referentie is gebruikt. En die lijkt juist af te wijken. Het had beter geweest dat ze het punt waar het midden van de croshair op staat ten tijde van het afvuren van het eerste schot als referentie hadden genomen.

Wel is het handig om te weten van die croshair, dat was me nog niet echt opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93564

Als het zo doorgaat als nu kunnen we pas de 19e spelen.

Het netwerk is overloaded, en ik denk niet dat ze het eerder unlocken totdat het wat rustiger wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Commander Koen schreef op 18 augustus 2004 @ 21:21:
[...]

Wat ik dan jammer vind is dat de eerste kogel als referentie is gebruikt. En die lijkt juist af te wijken. Het had beter geweest dat ze het punt waar het midden van de croshair op staat ten tijde van het afvuren van het eerste schot als referentie hadden genomen.

Wel is het handig om te weten van die croshair, dat was me nog niet echt opgevallen.
dat hebben ze toch gedaan? of zie ik dat verkeerd.. ze beginnen (logisch) met de eerste kogel.. dus die heeft al een afwijking (wat zo hoord) en die afwijking is (neem ik aan) van je crosshair..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Commander Koen
BasieP schreef op 18 augustus 2004 @ 21:47:
[...]

dat hebben ze toch gedaan? of zie ik dat verkeerd.. ze beginnen (logisch) met de eerste kogel.. dus die heeft al een afwijking (wat zo hoord) en die afwijking is (neem ik aan) van je crosshair..
Nee ze hebben de eerste kogel als referentie genomen en vanaf dan de recoil gemeten. Nou is in 1.6 het eerste schot met een ak altijd in het midden van je croshair, maar bij cs source niet. Maar dat valt buiten de meting, omdat de eerste kogel als referentie is gebruikt. En mogelijk is het ook een bug die zich op bepaalde configuraties voordoet (vreemd maar het zou kunnen). Ik heb het net nog op cs 1.6 geprobeerd om het zeker te weten, als je je horizontale lijn van je croshair uitlijnt met de naad tussen vloer en muur komt de kogel ook daar, bij cs source dus niet :(

Wat ook raar is dat als je mik op het bovenste puntje van een vat, komt de kogel een paar centimeter erboven in de muur maar het olivat gaat wel staan wankelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Commander Koen schreef op 18 augustus 2004 @ 21:57:
[...]

Nee ze hebben de eerste kogel als referentie genomen en vanaf dan de recoil gemeten. Nou is in 1.6 het eerste schot met een ak altijd in het midden van je croshair, maar bij cs source niet. Maar dat valt buiten de meting, omdat de eerste kogel als referentie is gebruikt. En mogelijk is het ook een bug die zich op bepaalde configuraties voordoet (vreemd maar het zou kunnen). Ik heb het net nog op cs 1.6 geprobeerd om het zeker te weten, als je je horizontale lijn van je croshair uitlijnt met de naad tussen vloer en muur komt de kogel ook daar, bij cs source dus niet :(

Wat ook raar is dat als je mik op het bovenste puntje van een vat, komt de kogel een paar centimeter erboven in de muur maar het olivat gaat wel staan wankelen.
er mag natuurlijk niet zoveel over gespeculeerd worden, maar dr zijn hier zo veel mensen die het al gespeeld hebben dat ik het toch even vraag: spelen jullie nou allemaal de illegale versie of zitten jullie werkelijk de hele middag in een cybercafé??

en ondertussen blijven eerlijke mensen zoals ik rustig vol geduld wachten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
(jarig!)
Als het zo doorgaat als nu kunnen we pas de 19e spelen.

Het netwerk is overloaded, en ik denk niet dat ze het eerder unlocken totdat het wat rustiger wordt
Ik begreep dat steam netwerk gedossed word/werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Commander Koen schreef op 18 augustus 2004 @ 21:57:
[...]

aha!
dat laatse zou dus betekenen dat alleen op jouw pc je aim erboven inslaat, en niet op de server..

in oude halflife hadden ze een functie om kogel inslagen van de server te halen ipv ze te 'gokken' op je eigen systeem.
dit was cl_lb, cl_lc, en cl_lw geloof ik (zo uit me hoofd) maar deze werken helaas alle 3 niet meer in CS:Source....

even over dat eerste gedeelte van je post.. als ik zo'n grafiekje erbij pak:
Afbeeldingslocatie: http://www.csnation.net/images/content/image_31213.png
dan zie ik echt dat er begonnen word met de eerste kogel..

ik zie ook dat (volgens dat artikel sinds 1.6) het niet meer zo is dat je eerste kogel altijd raak schiet (in 1.6 dus)

of bedoel jij iets anders?

[ Voor 6% gewijzigd door BasieP op 18-08-2004 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Commander Koen
Dat de kogels op de goede plek komen en alleen de decals hoger komen is niet zo, als je op blikjes mikt moet je ook iets lager mikken. Dat is juist het vreemde, bij blikjes wel bij vaten niet.
I collected some data. I wrote some bullet stats code and added the same code to Source & GoldSrc CS (rizzuh: GoldSrc is 1.6). The code takes the first shot of a weapon as reference and measures for each following shot the distance and time delta. I tested the M4A1, AK47 & MP5, fired 4 [magazines] each in 15 shot bursts (standing, not moving).
De eerste kogel is waarschijnlijk kogel 0. In de grafiek staat vanaf kogel 1 ingetekend.
ik zie ook dat (volgens dat artikel sinds 1.6) het niet meer zo is dat je eerste kogel altijd raak schiet (in 1.6 dus)
Ehm zie ik het over het hoofd :? ik kon het niet vinden. Zou je het stukje willen quoten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-06 10:00

2mb

ff een vraagje tussendoor, hoe lang gaat het beta testen eigenlijk duren?

Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117823

Hmm de enkele sites verwachten de beta in de namiddag(zoals http://www.csnation.net/ , maar die zijn niet echt bereikbaar door teveel traffic) , ik denk dat dat redelijk is en nog eens niet zo laat , als je kijkt naar het nieuws op steampowered.com zie je dat het waarschijnlijk zal zijn tussen 2PM en 5PM Valve tijd en dat is slechts 2u s'nachts in GTM+1 ;) .

August 11, 2004, 2:14 pm

The first phase of the Counter-Strike: Source beta has begun at all cyber cafés that subscribe to the Valve Cyber Café Program.

August 13, 2004, 3:03 pm

An update to the Counter-Strike: Source beta has been released to cyber cafés that subscribe to the Valve Cyber Café Program.

August 16, 2004, 4:33 pm

Pre-loading of the Counter-Strike: Source Beta to owners of Counter-Strike: Condition Zero and the ATIHL2 bundle has begun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81502

Ik heb juist zitten spelen met een paar Gotters op 212.123.177.238:27015. Meteen eens die physics getest met zen allen. Wat kan dat toch geestig zijn. Ook hebben we kunnen skywalken, zo kan je de hele map doorlopen op de daken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
je loopt niet op de sky :P
gewoon op de muren etc. klein bugje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Commander Koen
Anoniem: 81502 schreef op 18 augustus 2004 @ 22:32:
Ik heb juist zitten spelen met een paar Gotters op 212.123.177.238:27015. Meteen eens die physics getest met zen allen. Wat kan dat toch geestig zijn. Ook hebben we kunnen skywalken, zo kan je de hele map doorlopen op de daken.
Leuk uitzicht daar? en hoe kom je daar ? ik heb gehoord met een granaat maar mij lukt het niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112546

Linksachterin op BSA kan je een krat of wat het ook is op springen en dan een kozijn op en dan de muur op en dan kan je een flink stuk van het level over randen van daken lopen.
Met granaten kun je jezelf een boost geven, als je een beetje oefent kan je zo dus ook op de randen komen.
Gelieve dit soort dingen niet te doen op pubs, erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Anoniem: 112546 schreef op 18 augustus 2004 @ 22:43:
Linksachterin op BSA kan je een krat of wat het ook is op springen en dan een kozijn op en dan de muur op en dan kan je een flink stuk van het level over randen van daken lopen.
Met granaten kun je jezelf een boost geven, als je een beetje oefent kan je zo dus ook op de randen komen.
Gelieve dit soort dingen niet te doen op pubs, erg irritant.
aapie...eerst gezellig vertellen hoe het moet en dan vragen om het niet te doen.
stom lame gedrag heb ik zo'n hekel aan he...speel gewoon de game zoals het bedoelt is man.als ik bij valve zou werken zou ik express sky's maken waarop je kan lopen, maar dan zodra je erop komt je gekickt word van de server ofzo ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112546

Dit had ik al verwacht, wat maakt het nou uit om het te vertellen, 1x spelen en je weet het.
Je kan zelf ook wel aardig woorden verdraaien trouwens.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 112546 op 18-08-2004 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HyperioN. schreef op 18 augustus 2004 @ 19:34:
[...]

nofi, maar dat KAN gewoon niet. FRAPS doet niks anders dan frames capturen. hij maakt als het waren een xx keer per seconde een beeldje van wat er op je scherm staat verder niks.
FRAPS kan dus NIET onderscheidt maken tussen de 'echte' 3D-graphics, en de VGUI-elementen zoals de door jou genoemde playername...hij ziet het allemaal gewoon als pixels, die hij verwerkt in zijn plaatje.
Het is dus complete onzin dat FRAPS de playername later in het filmpje kan zetten oid...
ok je hebt gelijk. Fucking domme opmerking van me nu ik erover nadenk :)
( had ik eerder moeten doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Anoniem: 112546 schreef op 18 augustus 2004 @ 23:41:
Dit had ik al verwacht, wat maakt het nou uit om het te vertellen, 1x spelen en je weet het.
Je kan zelf ook wel aardig woorden verdraaien trouwens.
verklaar je nader?

maaruh, ontopic:
Grote Valve-baas Gabe Newell zegt dit op het HL2 Fallout forum:
- ATI/CZ users will get turned on later tonight for the CS: Source test

- An update will be out today as well. This is largish (~60 MB).
zie hier.

Goed nieuws dus, ik blijf nog ff op :D

HyperioN. schreef op 18 augustus 2004 @ 23:54:
[...]

verklaar je nader?

maaruh, ontopic:
Grote Valve-baas Gabe Newell zegt dit op het HL2 Fallout forum:

[...]

zie hier.

Goed nieuws dus, ik blijf nog ff op :D
Suc6. Ik wacht er niet op.

Tis daar -8gmt.. betekend dat voor later vannavond bij ons ergens vroeg in de morgen is.

Het is daar nu 15:00.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 93564 op 19-08-2004 00:09 ]

• dikki dik
Anoniem: 81502 schreef op 18 augustus 2004 @ 22:32:
jah was egt laguh sommige momente lig je egt helemaal dubbel. Bijvoorbeeld wij waren zo op die muren aan t lopen en iemand (VOGEL) stond dus op 5m afstand van mij ik gooi zo een een flash nog een flas een rookbom naar hem. Als je op hem gooit gaat er 1 hp af lol. en uiteindlijk gooi ik zo een nade, de andere viele allemaal naast de muur, maar die nade blijft dus liguh en VOGEL word zo de lucht in gelanceerd weg van het muurtje en valt zo te pletter op de grond hahahah :D :P

En zo heb je egt nog zoveel andere geweldige momente (campe in het busje :p met zijn tweeen ).

Egt leuk spel gewoon, jammer van sommige bugs maar ik geloof dat die der wel uit worden gehaald in verloop van tijd.

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
lezen en nadenken voordat je nog eens replied :{
hint: [rml]Crash in "[ PC] Counter-Strike: Source"[/rml]

[ Voor 122% gewijzigd door Crash op 19-08-2004 00:28 ]

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:56
Toch weer even opscheppen?? 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door Crash op 19-08-2004 00:27 ]

• HyperioN
Anoniem: 93564 schreef op 19 augustus 2004 @ 00:01:
[...]

Suc6. Ik wacht er niet op.

Tis daar -8gmt.. betekend dat voor later vannavond bij ons ergens vroeg in de morgen is.

Het is daar nu 15:00.
mja heb je wel gelijk in eigenlijk....niet zo bij nagedacht.
kga zo ook maar eens slapen :Z

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Hijs nu klaar met pre-loaden [of mss al een tijdje, neit echt op gelet], maar ik zat eens te kijken of er al CS:Source servers wren, maar je in het "servers" sfcherm kan nog niet filteren op CS of CS:S. Zou er een steam update komen om dit te fixen, of moeten we straks gewoon lang gaan zoeken en naar servernamen gaan kijken om de juiste te vinden?
Of kijk ik gewoon ergens overheen? :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• w3news
  • Laatst online: 25-03 21:42
Hij is nu te spelen!
Als je HL2 coupon hebt, of cscz hebt gekocht, dan moet je nu je steam checken, en zie, CS:S beta.
Ik ga nu direct uitproberen natuurlijk.
Er stond ook al aangegeven dat vanmorgen op 4 uur zou zijn (7pm PST), ik heb daar dus even op gewacht.

Een beter internet begint bij jezelf...

Anoniem: 97470

steam servers are currently too busy :'(

• w3news
  • Laatst online: 25-03 21:42
Hoe zal dat toch komen ;)

Een beter internet begint bij jezelf...

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
het is ff wachten maar dan heb je ook iets:
Engine Error
Invalid property: DT_BaseAnimating/m_flPoseParameter (array of datatables)
omg omg
|:( |:(

mijn eerste source foutmelding, HHJJ

Hehe Wekkertje gezet =P

Idd servers te druk :(

Dat gaat nog wel een tijdje duren voordat de drukte weg is.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 93564 op 19-08-2004 04:58 ]

• Peertje
  • Niet online
Ik heb al kunnen updaten en spelen. Sluit ik cs:s af en wil weer opnieuw starten moet ik weer opnieuw updaten :P

Het is trouwens wel gekkenhuis op steam nu: Elke server zit compleet vol!

Inmiddels hier is die ook aan het updaten. Hopelijk kan ik hem zo spelen! :D

Gewoon om de 5 minuten een keertje proberen.

• Peertje
  • Niet online
Schrik trouwens niet als ie tijdens het updaten er opeens mee kapt dat ie weer "too busy" is :/

Peertje schreef op 19 augustus 2004 @ 05:07:
Schrik trouwens niet als ie tijdens het updaten er opeens mee kapt dat ie weer "too busy" is :/
Tot nu toe gaat alles goed :p

Alleen 1 seconde is 1 minuut bij steam :D

Het laatste stukje pompt die lekker door @ 300kb/sec

En toen die klaar was starte ik hem op! Kreeg een zwart scherm :D en daarna sprong die weer terug naar mn bureaublad :)

Refreshrate op uitgeschakeld gezet. Opnieuw opgestart krijg ik een achtergrondje te zien, en vervolgens gaat die weer terug naar het bureublad.

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 93564 op 19-08-2004 05:20 ]

• Peertje
  • Niet online
Dat hoor ik vaker (op irc) dat mensen terug knallen naar hun dekstop..

Peertje schreef op 19 augustus 2004 @ 05:22:
Dat hoor ik vaker (op irc) dat mensen terug knallen naar hun dekstop..
hopeloos :(

Probeer straks wel ff op het steam forum.. zullen ongetwijfeld meerdere mensen zijn met dit probleem.

Of hij slaat vast.. Of hij knald terug naar het bureaublad

Voor mensen met hetzelfde probleem is er een thread gaande op steampowered.com

http://www.steampowered.c...5&perpage=15&pagenumber=1

FF -window geadd. Krijg de volgende foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://yukio.csd-team.com/error.JPG

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 93564 op 19-08-2004 06:26 ]

• hully
ik heb CSS via CS CZ, of te wel de legale versie. Ik heb vanochtend ff snel getest, maar ik kan alleen maar een server createn. Als ik op "find servers" druk gebeurt er niets. Iemand een oplossing?

Anoniem: 119903

damn het crasht bij mij gelijk weer naar de desktop geen melding ofso :(

firewall ofso hully ?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 119903 op 19-08-2004 09:38 ]

• hully
Anoniem: 119903 schreef op 19 augustus 2004 @ 09:37:
damn het crasht bij mij gelijk weer naar de desktop geen melding ofso :(

firewall ofso hully ?
zou kunnen, maar ik gaf hl2.exe toestemming om online te gaan alvorens ik opstartte...

• Vinnie_N
Anoniem: 93564 schreef op 19 augustus 2004 @ 05:24:
[...]

hopeloos :(

Probeer straks wel ff op het steam forum.. zullen ongetwijfeld meerdere mensen zijn met dit probleem.

Of hij slaat vast.. Of hij knald terug naar het bureaublad

Voor mensen met hetzelfde probleem is er een thread gaande op steampowered.com

http://www.steampowered.c...5&perpage=15&pagenumber=1

FF -window geadd. Krijg de volgende foutmelding:

[afbeelding]
Moet je ff je custom refreshrates (reforce oid) uitschakelen. Je kan kiezen voor een backup naar je oude settings met reforce. Anders ff vga driver opnieuw installen

Is wel kut want nou draait de hele meuk op 60 hz :(
Maarja eerst ff spelen dalijk verder kijken naar oplossing :9

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:59

DeX

Als ik nu CZ via steam koop, krijg ik dan ook iets van een ISO ofzo zodat ik het mee kan nemen naar een PC zonder internet aansluiting? Of kan ik beter een hardcopy oppikken bij de Bart Smit?

• dikki dik
DeX schreef op 19 augustus 2004 @ 10:01:
Als ik nu CZ via steam koop, krijg ik dan ook iets van een ISO ofzo zodat ik het mee kan nemen naar een PC zonder internet aansluiting? Of kan ik beter een hardcopy oppikken bij de Bart Smit?
goeie vraag, zou t ook graag willen weten

en hahaha zijn der nou egt mense zo gek om uit hun bed te blijven of hun bed uit te gaan. De rest van de dag ben je nergens man, das tog ook niet leuk spelen. Ik zou een paar uurtjes wachten maar goed, dat ben ik :p

• dikki dik
Dan mail je me maar als je daarover wilt discussieren, want het is wel offtopic en draagt totaal niks bij aan dit topic.

[ Voor 36% gewijzigd door Crash op 19-08-2004 11:13 ]

• Valkyre
  • Laatst online: 08:14

Valkyre

Kitesurf FTW!

dit heb ik weer cs source ge preload (ati bon) vandaag d8 ik eindelijk spelen, download nog een update, nu probeer ik source op te starten, ik krijg de achtergodn van het menu te zien.
en dan boem sta ik weer op de desktop, meer mensen dit probleem?

ook bij find server, kan ik geen source filteren?

[ Voor 10% gewijzigd door Valkyre op 19-08-2004 10:57 ]

iRacing Profiel

• Keizer
  • Niet online
Gohan-san schreef op 19 augustus 2004 @ 10:55:
ook bij find server, kan ik geen source filteren?
Dat heb ik ook ja, erg irritant. Heb al wel ff een beetje rondgelopen, maar geen server te vinden om ff online te fraggen :(

Anoniem: 89184

Mensen die CZ kopen via steam daarna de game CZ gewoon via steam downloaden. Niks geen iso. ;)

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-06 11:28
Ik denk dat je beter een hardcopy kan halen. Want zover ik weet is het niet mogelijk om CS-CZ vauit steam op cd te zetten en dan zonder Steam weer op een andere pc te installeren zonder I-net verbinding... (met de juiste account en I-net kan het volgens mij wel..)
Misschien dat je van Valve een hardcopy kan krijgen als je hem online koopt, maar dat denk ik niet.. Ik heb 'm ook online gekocht (Ik kon 'm ook meteen na de release spelen :*) preorder.) en ik wil ze nog een keertje vragen of ze een cd'tje willen opsturen, voor m'n collectie.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.