[PC] Counter-Strike: Source Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.576 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'm zojuist over het internet gespeelt.
Ik ga 40-60 fps (dus prima speelbaar) @ 1024x768 met alles max (zonder fsaa en ani), alleen daar krijg je geen super graphics voor terug a la Far Cry, Doom III of UT 2004. Maar het ziet er toch nog wel redelijk uit en de physics maken ook een hoop goed. Alleen de models moeten nog flink getweaked worden want die zien er weird uit en bewegen als de doorsnee knoop in je zakdoek deelnemer.

Er zitten heel wat verbeteringen in en het is op dit moment al redelijk speelbaar, alleen de netcode is nog wat buggy (laggen terwijl je ping 20 is en je geen pl en choke hebt).

Een ander (groot) minpunt zijn de hitboxes, daar kloopt imho nog steeds geen ene fuck van. Het is toch een beetje raar dat ik in MoH:AA wel mensen met gemak headshots kan geven maar hier in cs het alleen lukt door te sprayen (bursten/mikken resulteert bijna altijd in mis schieten).

Al met al toch nog wel een vermakelijk spelletje, plus, het blijft nog een beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 22:29:
Heb 'm zojuist over het internet gespeelt.
Ik ga 40-60 fps (dus prima speelbaar) @ 1024x768 met alles max (zonder fsaa en ani), alleen daar krijg je geen super graphics voor terug a la Far Cry, Doom III of UT 2004. Maar het ziet er toch nog wel redelijk uit en de physics maken ook een hoop goed. Alleen de models moeten nog flink getweaked worden want die zien er weird uit en bewegen als de doorsnee knoop in je zakdoek deelnemer.

Er zitten heel wat verbeteringen in en het is op dit moment al redelijk speelbaar, alleen de netcode is nog wat buggy (laggen terwijl je ping 20 is en je geen pl en choke hebt).

Een ander (groot) minpunt zijn de hitboxes, daar kloopt imho nog steeds geen ene fuck van. Het is toch een beetje raar dat ik in MoH:AA wel mensen met gemak headshots kan geven maar hier in cs het alleen lukt door te sprayen (bursten/mikken resulteert bijna altijd in mis schieten).

Al met al toch nog wel een vermakelijk spelletje, plus, het blijft nog een beta.
Ik heb me laten wijsmaken dat CZ:source ook niet volledig gebruik maakt van z,n engine. Dat word bewaard voor HL2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Ik heb weer een aantal offtopic en niets bijdragende replies moeten trashen. Kunnen we het van nu af aan gewoon ontopic en nuttig houden? Denk dus even na over je reactie voordat je reageert in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:14
Heeft iemand al getest of je pijn krijgt als door een explosie bijvoorbeeld een ton op je hoofd krijgt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Is me nog niet overkomen helaas... lijkt me wel lache als dat zo zou zijn. Geeft egt zo'n bevredigend gevoel als je iemand finished met een granade en je ziet zijn lijk sierlijk door de lucht vliegen met die ragdolls en physics. Wat alleen wel fake is, is dat als je wel full kevlar + helmet hept en je tossed een granaatje naar je eigen voeten, dat je dan net niet dood gaat. Dat houdt een beetje armour egt niet tegen hoor.. maar ja... tis en blijft een beta ;)

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:14
Na ja, in 1.6 kon je ook gewoon in een granaat gaan staan zonder dood te gaan, dus op zich klopt het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiddle schreef op 17 augustus 2004 @ 00:57:
Wat alleen wel fake is, is dat als je wel full kevlar + helmet hept en je tossed een granaatje naar je eigen voeten, dat je dan net niet dood gaat. Dat houdt een beetje armour egt niet tegen hoor.. maar ja... tis en blijft een beta ;)
Mail Valve erover. Daar is die hele beta voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiddle schreef op 17 augustus 2004 @ 00:57:
Is me nog niet overkomen helaas... lijkt me wel lache als dat zo zou zijn. Geeft egt zo'n bevredigend gevoel als je iemand finished met een granade en je ziet zijn lijk sierlijk door de lucht vliegen met die ragdolls en physics. Wat alleen wel fake is, is dat als je wel full kevlar + helmet hept en je tossed een granaatje naar je eigen voeten, dat je dan net niet dood gaat. Dat houdt een beetje armour egt niet tegen hoor.. maar ja... tis en blijft een beta ;)
10 kogels in je lijf krijgen om vervolgens vrolijk rond te huppelen alsof je helemaal niet bent geraakt is zeker niet fake :?

Als spellen te realistisch worden qua physics & damage dan hoeft het voor mij niet meer. Dan is er geen lol meer aan te beleven. Mooi zo laten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 14:01

w0w

Ik snap niet dat je klaagt over het realisme van de HE granaten in Counter-Strike. Geen één gun is realisitisch in Counter-Strike. Weinig mensen overleven een burst van een Glock 18 in de borst, in CS kun je er een stuk of 4 van overleven. Zelfde verhaal bij elke handgun. Shotguns helemaal no way op overleven, sub-machine guns misschien 1 of 2, de rifles overleef je zowiezo niet en dan heb ik het nog niet eens over de machine gun :X

Daarbij is het een High Explosive grenade, en geen Cluster Grenade, die veeeel meer schade aanrichten, en veel meer gebruikt worden irl. Mensen sterven zelden aan de explosie van de granaat, veel vaker aan de rondvliegende scherven van de grenaat.

Als ik bij ValvE had gewerkt, had ik zo min mogelijk verandert aan het hele CS concept. CS is groot geworden door wat het is(was eigenlijk..) Niet kunnen boosten maakt het er echt niet leuker op hoor :O Zelfde als zo'n schild waar niemand op zat te wachten. Laat ze de grote veranderen brengen van CS 1.x naar CS 2.0, niet van 1.5 naar 1.6 en van 1.6 naar CS:S (want dat zou eigenlijk een regelrechte port moeten worden...)

(ds begrijpt het ;) )

[ Voor 21% gewijzigd door w0w op 17-08-2004 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
spokje schreef op 17 augustus 2004 @ 00:41:
Heeft iemand al getest of je pijn krijgt als door een explosie bijvoorbeeld een ton op je hoofd krijgt? :)
ik plantte bomb op CT spawn (A?)
ga in die arch staan en ben half dood bij de explosie. krijg een rondvliegende ton tegen me aan en wordt 3 meter verder naar achter gesmackt en ben dood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

CU2morO schreef op 17 augustus 2004 @ 03:41:
[...]

ik plantte bomb op CT spawn (A?)
ga in die arch staan en ben half dood bij de explosie. krijg een rondvliegende ton tegen me aan en wordt 3 meter verder naar achter gesmackt en ben dood :D
lol :D >:).

Cool dat die physics wel degelijk werken op deze manier :).

Kreeg je daar nog een death voor dan? want in 1.x krijg je geen death als je door de bom geplopt wordt :P./

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
pff geen idee hoor:z
heb het maar ~10 minuutjes lokaal gespeeld aangezien de officiele beta (voor ati-coupon houders als ons) nog niet uit is/was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:29
Nou de ATI/CZ download is iig uit, je kan hem preloaden, nu is het alleen nog even wachten op de 18e zodat je hem kan spelen.

o/t : Ook wordt vandaag HL2 ge-pre-load, als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Gister avond heb ik voor het eerst CSS gespeeld, en moet zeggen dat het me goed beviel :) Niet zo geweldig mooi als ik verwacht had, maar de physics zagen er wel ontzettend goed uit. Feeling was IMO nog hetzelfde als CS, wat een goed punt is :P

Wat ik wel jammer vind, is dat het (lame) schildje weg is... Was altijd wel lache met dat ding er tussen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:49
vaag ...kan hem nog niet pre-loaden :?

*EDIT*
SOURCE ENGINE BETA TEST

--------------------------------------------------------------------------------

As we get closer to releasing Half-Life® 2, we need to deploy the Source engine to a wide group to find any remaining configuration issues. We will accomplish this by conducting a limited-time beta test of Counter-Strike™: Source™ via Steam to a select group of our customers. During this beta, problems can be reported using the in-game bug-reporting tool. In addition any crashes will automatically generate a report back to our bug database. Valve thanks you for your on-going support, and we hope that Half-Life 2 lives up to your expectations.

> CLICK HERE TO PRE-LOAD THE BETA NOW

(Note that the beta won't be playable until approximately August 18, 2004.)

CounterStrike: Source Beta is open to registered owners of
Counter-Strike™: Condition Zero™ and ATI Fulfillment Coupon holders. The Beta software will be available for a limited time only for testing purposes.
btw shield in css:
http://blazinskratch.com/de_dust0046.jpg

[ Voor 84% gewijzigd door Shockers op 17-08-2004 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:15
CS:S BETA Preloading

Preloading has started!

The Counter-Strike: Source BETA will be preloading to Counter-Strike: Condition Zero owners and ATI voucher holders today. Phase 2 of the BETA will begin Wednesday afternoon, when the preload cache will be unlocked and players around the world will get a glimpse at the next stage in Counter-Strike history. Here's Doug Lombardi's announcement:
Counter-Strike: Source Beta Pre-Loading Phase 2

Pre-loading of the Counter-Strike: Source Beta to owners of Counter-Strike: Condition Zero and the ATI\HL2 bundle begins today. On Wednesday, this second phase of the beta will open and the beta will be playable to this group.

For more information on the Counter-Strike: Source beta, please visit:
this site.
The CS: Source BETA contains one map (de_dust) and a single player model for each team. It is the first open test of the Source engine (info) that powers Half-Life 2.

Bron: CS-Nation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 18:55

Row

Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 13:23:
[...]

En wat ben ik dan als ik al CS speel sinds 1.3 ? >:)
slimme man beta 7 was mischien 2 jaar eerder dan jou 1.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus CS:Source is een 'port' van CS:1.6
maar hoe zit het met CS:CZ ? deze had toch meer dan CS:1.6(, naast BOTS)? Deze dingen worden dus niet mee geport naar CS:Source?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik ben em nu maar aan het preloaden, want gisteravond waren alle Steamservers te druk bezig. Ik kon geen eens meer Condition Zero doen.

Jammer dat er alleen maar Dust in zit, want ik zag op screens dat ze ook al met Aztec bezig waren.

Ach ik mag eigenlijk niet zeuren => ik mag morgen lekker CS-Source spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Ik heb 'm vanochtend ook gepreload, ging trouwens zeer snel (tegen 07.00 uur)
Weet iemand al hoe laat (CET time) we kunnen spelen?

[ Voor 5% gewijzigd door DasHMauL op 17-08-2004 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 10:40
DasHMauL schreef op 17 augustus 2004 @ 11:08:
Ik heb 'm vanochtend ook gepreload, ging trouwens zeer snel (tegen 07.00 uur)
Weet iemand al hoe laat (CET time) we kunnen spelen?
Ik had 'm ook rond die tijd, maar 02:00 had ik nog niets... Dus ik dnk dat het spelen dan ook pas de 19e gaat worden, door het tijdsverschil...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Laatst online: 21-04 03:10
Ejj wrom zijn alle servers down :( ik kan niets adden op mn favorites :?

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Cool ik dacht dat ze hadden besloten om de shields niet meer te gebruiken.
Soms was dat ook wel irritant. :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43
Er zitten geen shields in css beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:29
Ik ben hem nu ook maar gaan Pre-Loaden.....kan niet wachten tot morgen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 17-08-2004 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 21:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

yaay ik ben hem ook aan het preloaden, was wel 2 pogingen, telkens steam servers to busy.

ik dacht eerst dat de steam upload snelheid gelockt was op onegveer 30 kb/s, (vond ik opzich wel eerlijk)
maar nu hoor ik net een vriend van mij, die haalt hem met 175 kb/s binnen?

het ligt echt net aan mijn verbinding @ home breedband.

als ik ook maar 30 kb/s met HL2 haal schiet het ook niet echt op :P

[ Voor 103% gewijzigd door Valkyre op 17-08-2004 12:51 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
Heren, zullen we de posts met "ik ben nu aan het preloaden" maar achterwege laten?
Aan dit soort informatie heeft namelijk niemand iets, en het staat gelijk aan "ik ben nu xxx aan het downloaden met xxx KB/s" reacties die ook niet gewenst zijn, wat duidelijk in de faq staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
slechte timing, lees het bericht hier direct boven nog eens

[ Voor 78% gewijzigd door Crash op 17-08-2004 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Vaag hoor dat steam.... normaal download ik bestanden met 110 a 130 kb/s wat normaal is voor mijn verbinding (adsl van planet @ 1024/384), terwijl ik die beta download bij steam @ 500 a 600 kb/s. Ik was dus binnen notime klaar. kan iemand uitleggen hoe dat kan met die snelheid, terwijl in normaal maar met 110 a 130 kb/s download?

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

mischien niet het juiste topic om dit te vragen maar niet iedereen heeft een turbo computer en misschien zijn er al mensen die de nodige tweaks in cs s hebben uit gevoert voor betere fps. en dan bedoel ik niet alleen details settings op low en directx instellingen van je videokaart driver op prestatie te zetten ( wat best goed helpt).

@fidle: volgens mij geeft steam monitor het niet het kb maar in Kb of anders om :D snap zelf nooit. soms zie ik die van mij tot 1 mb gaan mijn max snelheid is 1 mbit dus dat zal het wel zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door gakkethijs op 17-08-2004 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Fiddle schreef op 17 augustus 2004 @ 13:17:
Vaag hoor dat steam.... normaal download ik bestanden met 110 a 130 kb/s wat normaal is voor mijn verbinding (adsl van planet @ 1024/384), terwijl ik die beta download bij steam @ 500 a 600 kb/s. Ik was dus binnen notime klaar. kan iemand uitleggen hoe dat kan met die snelheid, terwijl in normaal maar met 110 a 130 kb/s download?
hij download ook dingen van je eigen schijf. als je dus al hl 1 heb gaat ie daar dingen van kopieren enzo. bovendien gaat ie er volgens mij van uit dat ie ALLES moet updaten (dus ook steam) terwijl steam al geinstalleerd is.

ff een ander vraagje over CS:Source..

hoe zit het met buymenu's?
ik heb namelijk dat autobuy.cfg ding geopend, en daar worden wapens gewoon gekocht door 'm4a1' of 'deagle' te zeggen zegmaar.
maar wanneer je datzelfde invult in je console dan koop je hem niet (wat bij 1.6 wel zo was)
heeft al iemand uitgevonden hoe dat zit, of werkt dat gewoon niet?

ik trouwens @ 40 fps met Geforce3 Ti200 en alles op low quality.
spokje schreef op 17 augustus 2004 @ 00:41:
nee, die kratten/kisten/blikjes/tonnen zijn in CS:S allemaal zo dat ze door je heen vallen. ook kan je er niet op springen. dan zak je er doorheen en schop je ze zegmaar weg.

je kan ook niet meer 'boosten', want als je op elkaar staat dan kan de bovenste niet meer springen. (wat ik opzich jammer vind)

verder gaat er als er een flashbang naast je ontploft 1 armor point af. maar of dat een bug is, of dat dat zo hoort weet ik nog niet

ow en in de_dust kan je alweer skywalken (maar dat fixen ze vast wel, 't is ni voor niks een beta)

[ Voor 35% gewijzigd door BasieP op 17-08-2004 13:32 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 21:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

gakkethijs schreef op 17 augustus 2004 @ 13:24:
mischien niet het juiste topic om dit te vragen maar niet iedereen heeft een turbo computer en misschien zijn er al mensen die de nodige tweaks in cs s hebben uit gevoert voor betere fps. en dan bedoel ik niet alleen details settings op low en directx instellingen van je videokaart driver op prestatie te zetten ( wat best goed helpt).

@fidle: volgens mij geeft steam monitor het niet het kb maar in Kb of anders om :D snap zelf nooit. soms zie ik die van mij tot 1 mb gaan mijn max snelheid is 1 mbit dus dat zal het wel zijn.
ja de steam meter rekent in kilobit en some megabit , het getal wat daar staat moet je gedeelt door 8 doen en dan heb je de snelheid in Kilobyte per seconden. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
? sinds ik de beta via steam steam heb gedownload doet mijn non-steam versie het niet meer? Meer mensen met dit probleem? (ah well... dan maar weer w88 tot vrijdag ochtend ivm tijdverschil, de beta kon ik namrelijk ook pas preloaden sinds vanochtend namelijk)

[ Voor 85% gewijzigd door Fiddle op 17-08-2004 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:48
BasieP schreef op 17 augustus 2004 @ 13:27
verder gaat er als er een flashbang naast je ontploft 1 armor point af. maar of dat een bug is, of dat dat zo hoort weet ik nog niet
wat denk je van scherven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog werkende servers voor de non-steam CSS?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Heel leuk dat je CS:S kunt preloaden, maar hoe? M'n broer heeft een HL2 coupon, maar ik ben de enigste die steam draait enzo
Ik krijg wel zo leuk een link naar steampowered.com, maar daar kan ik niks mee :(

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Blade_V schreef op 17 augustus 2004 @ 14:39:
Heel leuk dat je CS:S kunt preloaden, maar hoe? M'n broer heeft een HL2 coupon, maar ik ben de enigste die steam draait enzo
Ik krijg wel zo leuk een link naar steampowered.com, maar daar kan ik niks mee :(
browse games > add game I already own > ATI code invullen
lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14

BioHazard

*\o/*

62.195.55.184:27016

Servertje :) Niet altijd online houdt daar rekening mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 14:37:
Weet iemand nog werkende servers voor de non-steam CSS?
212.123.177.238:27015 <- goede server, bijna altijd online.

[ Voor 10% gewijzigd door FlashBang op 17-08-2004 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Xrenity schreef op 17 augustus 2004 @ 15:17:
[...]

browse games > add game I already own > ATI code invullen
lijkt me.
Niet eens aan gedacht, tnx :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Als je na CSS weer 1.6 gaat spelen merk je wel dat de feel duidelijk anders is. Het burst headien lukt gewoon en je weet waar je sproeit, dit wil echt niet bij CSS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
SCIxX schreef op 17 augustus 2004 @ 17:13:
Als je na CSS weer 1.6 gaat spelen merk je wel dat de feel duidelijk anders is. Het burst headien lukt gewoon en je weet waar je sproeit, dit wil echt niet bij CSS.
yup en als je dan weer 1.5 speelt weet je waar je moet MIKKEN en dan schiet je idd first bullet heady's zoals het hoort..

in 1.6 is het sprayen geworden, maar in CS:Source zoals het er tot nog toe uit ziet (let wel:het is beta) is het uber sprayen en kan je het ook met je ogen dicht doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
BasieP schreef op 17 augustus 2004 @ 17:15:
[...]

yup en als je dan weer 1.5 speelt weet je waar je moet MIKKEN en dan schiet je idd first bullet heady's zoals het hoort..

in 1.6 is het sprayen geworden, maar in CS:Source zoals het er tot nog toe uit ziet (let wel:het is beta) is het uber sprayen en kan je het ook met je ogen dicht doen
valt ook wel lomp mee, met de galil/mp5 kun je uber sprayen maar met andere guns moet je toch wel raak schieten voor kills.
daarbij is het nog een beta en als veel mensen hierover klagen veranderd Valve dit echt wel, en dat kan ook nog na de release van de full version (met steam updates).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Je ziet sobiso niet goed waar je kogels heen gaat. Je ziet mini stofwolkjes waardoor je echt niet ziet waar de spray nou naar toe gaat. De headshots zijn ook erg onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
SCIxX schreef op 17 augustus 2004 @ 17:30:
Je ziet sobiso niet goed waar je kogels heen gaat. Je ziet mini stofwolkjes waardoor je echt niet ziet waar de spray nou naar toe gaat. De headshots zijn ook erg onduidelijk.
yup klopt.. en wat ik ook merk is dat als je zegmaar op 2 meter afstand van iemand gaat staan met AK47 en dan die knop inhoud dat je bijna niks raakt
de eerste kogel is goed raak, maar het lijkt net of valve, om sproeien tegen te gaan, heeft gezorgt dat als je niet burst met AK je gewoon geen dmg doet.

ik heb al verschillende keren gehad dat ik 30 kogels van 2 meter afstand van een afk'er sproeide en dat ie dat gewoon overleefde :|

verder kan je ook niet zoals in gewoon CS (alle versies) achter een muurtje vandaan strafen, en dan bursten en dan weer terug. je word gewoon pas geraakt als je achter de muur staat, en je raakt zelf geen flikker.
dit is in gewoon CS ook zo, maar dan wel als je een ping van 200 heb..
alleen in CS:Source heb ik een ping van 30 ofzo (ook op lan geprobeerd met ping van 10) en nog raak je dan bijna niks, en zit er een vertraging in wanneer je geraakt word.
misschien dat het langer duurt om op de server te berekenen of het raak is of niet? :?

ow en dat hitboxes fucked zijn valt ook wel mee, volgens mij is de netcode eerder bugged.
het is namelijk zo dat als je op een stilstaand ventje 1 kogel schiet (pistol) dat je dan altijd echt goed raakt.
alleen als hij of jij loopt mis je best veel terwijl je toch goed richt.

[ Voor 11% gewijzigd door BasieP op 17-08-2004 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
hit boxes slaan gewoon nergens op als je het mij vraagt. Voorbeeld:
Ik heb in mijn handen een AK47 en ziet op ongeveer 30 a 50 meter afstand een vijand die rustig en doodstil staat te campen. Ik wist dattie mij niet door had dus in gaat rustig door de knieen.... aim op zijn hoofd.. houd nog even de triggen los om aim te perfectioneren, en vervolgen los ik 3 a 4 schoten op zijn hoofd met een interval van een seconde... zuiver schietwerk dus. Maar nix headschot dus. na die paar schoten had campertje me door en ging trug knallen. ik maakte een paar simpele burts en dat volstond..
Maar waar slaat het op dat ik iemand super zuiver door het hoofd knal en er amper wat gebeurt. Is het dan zo moeilijk om die hitboxes gelijk te maken aan de omtrek van het poppetje? jaja het is dan wel een beta.. maar als ze van plan zijn om dit zo te houden hoeft het van mij niet meer.

[ Voor 7% gewijzigd door Fiddle op 17-08-2004 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
BasieP schreef op 17 augustus 2004 @ 17:40:
[...]

yup klopt.. en wat ik ook merk is dat als je zegmaar op 2 meter afstand van iemand gaat staan met AK47 en dan die knop inhoud dat je bijna niks raakt
de eerste kogel is goed raak, maar het lijkt net of valve, om sproeien tegen te gaan, heeft gezorgt dat als je niet burst met AK je gewoon geen dmg doet.

ik heb al verschillende keren gehad dat ik 30 kogels van 2 meter afstand van een afk'er sproeide en dat ie dat gewoon overleefde :|
hier heb ik ook last van, ik stond recht tegenover een reloadende vijand, ik sproei mijn m4 leeg (20 kogels ongeveer) en hij reload rustig verder en schiet mij neer omdat ik toen moest reloaden!

dat is wel zuivere shit natuurlijk, maar morgen gaan ongeveer 20000 mensen CS: Source beta spelen (17000+ CS:CZ + 3000 cker met ATi coupon) en dan zal er wel veel bugreports gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook weleens van dichtbij volle spray en niks raak. Het lijkt zoveel op lag, dat ik denk dat het aan de bandbreedte ligt van de servers, vaak zijn het spelers die ff snel een servertje opzetten. De ping blijft echter wel goed.

Het kan ook zijn dat de netcode nog brak is ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Mwah toen FF (friendly fire) aanstond op de server, stond mannetje naast mij, en ik schoot op zijn hoofd met glock maar er gebeurde niks.. :/

Dit met gewoon 30 ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
en met een ak47 raak je dus ook egt geen flikker... van ver en van dichtbij

(offtopic: BassieP, hey! zat ik net met jouw in die server als terrorist? tot die weeris chrashete :()

[ Voor 42% gewijzigd door Fiddle op 17-08-2004 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Wat veel mensen denk ik vergeten is dat het nog steeds om een bèta gaat!! Doordat zelfs de bèta zo'n groot publiek bereikt, hebben mensen er (te) hoge verwachtingen van.
Maar denk eens terug aan de eerste CS1 bèta's.....met natuurlijk bèta 5.2 als uitgangspunt. Vergelijk dat met nu 1.6, of CS:CZ...een WERELD van verschil, en dat op voor 99% dezelfde engine!
Als je dat in je achterhoofd houdt, kun je pas bedenken hoe goed CS:Source of eventueel CS2 kan worden....

[ Voor 3% gewijzigd door HyperioN op 17-08-2004 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hallo dat weet ik ook wel. Maar de netcode enzo is gewoon van 1.6 hoor, het is alleen gepoort naar nieuwe engine. Het is echt niet zo dat ze begonnen met het niveau van cs beta 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik denk dat als Steam hoord hoeveel Gamers dit probleem (of hier tegen zijn) hebben, dat Valve 't heus wel weer goed zet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 19:49:
Ja hallo dat weet ik ook wel. Maar de netcode enzo is gewoon van 1.6 hoor, het is alleen gepoort naar nieuwe engine. Het is echt niet zo dat ze begonnen met het niveau van cs beta 8)7
ook hoi.
JUIST omdat het een port is, is deze beta belangrijk. denk je dat je zomaar alle dingen van 1.6 over kan zetten naar de source engine? NIET DUS!
De netcode is daar een van de dingen van..die moet dus nog geoptimaliseerd worden..en daar is juist de beta voor!
Dus loop niet zo te zeiken van "dit is niet goed, dit slaat nergens op, dit werkt niet.." want daarvoor is juist de beta!! Wees blij dat Valve dit doet man..ik heb nog nooit een publieke betafase van andere gamemakers gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook niet te klagen, ik constateer alleen iets wat ik raar vind. Ik weet ook wel dat het een beta is en dat veel dingen nog zullen verbeteren, maar ik geloof nooit dat ze cs:source van begin af aan hebben geprogrammeerd weer. Dat zou veel te veel werk zijn, en ze zouden hem dan nooit gratis bij HL2 doen.

Nogmaals, het zal in de final wel opgelost zijn, het viel me alleen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 20:05:
Ik zit ook niet te klagen, ik constateer alleen iets wat ik raar vind. Ik weet ook wel dat het een beta is en dat veel dingen nog zullen verbeteren, maar ik geloof nooit dat ze cs:source van begin af aan hebben geprogrammeerd weer. Dat zou veel te veel werk zijn, en ze zouden hem dan nooit gratis bij HL2 doen.

Nogmaals, het zal in de final wel opgelost zijn, het viel me alleen op.
Je gooit wel ff allemaal dingen in het rond die nergens op gebaseerd zijn en gewoon een gok zijn. Weet jij hoeveel man aan CS Source werken ? Weet jij hoeveel man bij Valve werken ? Zeg dan gewoon nix...
Als ze 1.6 gewoon in de Source engine konden copy/pasten zouden ze al veel eerder klaar geweest zijn en zou je veel meer levels/skins bij de beta krijgen bijvoorbeeld....

[ Voor 7% gewijzigd door SouLmaN op 17-08-2004 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, ben je kwaad ofzo?

Dat weet ik inderdaad niet, maar ik neem aan OMDAT je em gratis bij HL2 krijgt, DAT er niet zoveel werk aan heeft gezeten om een geheel nieuwe game te produceren (dat zei ik net toch ook al??).

Daarbij komt nog dat de gameplay eigenlijk hetzelfde is, merk ik als ik speel. Ze hebben trouwens zelf toch ook gezegd dat het een port is? Het kost wel werk om te porten, maar je begint niet van begin af aan met schrijven. Anders kan je net zo goed opnieuw beginnen.

Wat voor onzin heb ik dan allemaal gezegd??

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 10-09 13:41
Neej vind het alleen raar dat je zulke uitspraken doet terwijl je duidelijk GEEN onderzoek gedaan hebt, terwijl andere mensen dat wel gedaan hebben :)
Maar de netcode enzo is gewoon van 1.6 hoor, het is alleen gepoort naar nieuwe engine.
Netcode van CS Source is van HL2. Waarom zou je de netcode van 1.6 gebruiken als het spel draait op een engine waar al een netcode bij zit ?
Daarbij komt nog dat de gameplay eigenlijk hetzelfde is, merk ik als ik speel. Ze hebben trouwens zelf toch ook gezegd dat het een port is? Het kost wel werk om te porten, maar je begint niet van begin af aan met schrijven. Anders kan je net zo goed opnieuw beginnen.
Alles is zoveel mogelijk op 1.6 gebaseerd. Als je kijkt naar bv hoeveel werk er in de playermodels is gestoken en de levels , kan je echt niet spreken van een port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiddle schreef op 17 augustus 2004 @ 19:45:
en met een ak47 raak je dus ook egt geen flikker... van ver en van dichtbij

(offtopic: BassieP, hey! zat ik net met jouw in die server als terrorist? tot die weeris chrashete :()
Dat kan toch niet ?
In normale CS is AK47 zelfs beter dan de M4A1, vooral voor ver
Schiet je er wel goed mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Jongens.....Chill.....Relax......CS:S is nog niet uit....tot die tijd moeten we het gewoon doen met de BETA, die natuurlijk zoals de meeste BETAs bugs bevat, maar daar is ie nou eenmaal voor.
Ikzelf geloof dat het heus wel goed komt met CS:S ik heb alle vertrouwen in Valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Je moet niet vergeten dat ze aan HL2 5 jaar hebben gewerkt en ze hebben alles gemaakt met in het achterhoofd dat de huidige HL1 mods (waaronder CS) makkelijk op de engine moet kunnen draaien.. Ze hebben het (vast en zeker) zo gemaakt dat CS makkelijk naar de HL2 engine om te zetten is. Daarnaast heeft Valve ook gemeld dat ze alleen het laatste half jaar aan CS:Source hebben gewerkt. En het is vaker genoemd dat het een port is.. Anders hebben ze er wel meer features ingestopt en werd het CS2 genoemd...

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchmega op 17-08-2004 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Commander Koen
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-06 14:00
Er zijn meer redenen om cs source gratis bij half life te geven. Ten eerste omdat het een vervaninging van de normale half-life multiplayer is. En ten tweede omdat mensen half life voor cs source gaan kopen. Cs source ging volgens mij ook los verkocht worden, maar ik denk dat heel wat mensen voor de meerprijs graag half-life2 erbij nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiddle schreef op 17 augustus 2004 @ 18:08:
hit boxes slaan gewoon nergens op als je het mij vraagt. Voorbeeld:
Ik heb in mijn handen een AK47 en ziet op ongeveer 30 a 50 meter afstand een vijand die rustig en doodstil staat te campen. Ik wist dattie mij niet door had dus in gaat rustig door de knieen.... aim op zijn hoofd.. houd nog even de triggen los om aim te perfectioneren, en vervolgen los ik 3 a 4 schoten op zijn hoofd met een interval van een seconde... zuiver schietwerk dus. Maar nix headschot dus. na die paar schoten had campertje me door en ging trug knallen. ik maakte een paar simpele burts en dat volstond..
Maar waar slaat het op dat ik iemand super zuiver door het hoofd knal en er amper wat gebeurt. Is het dan zo moeilijk om die hitboxes gelijk te maken aan de omtrek van het poppetje? jaja het is dan wel een beta.. maar als ze van plan zijn om dit zo te houden hoeft het van mij niet meer.
Misschien hebben ze de wapenphysics verandert; mayb iets erboven knallen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 16:04
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 20:31:
[...]

dat zou helemaal leip zijn, dus als jij een echt pistool in je klauwen hebt schiet je ook 3 meter boven zijn hoofd om een headshot te maken? ok ok, wat overdreven, maar zo breng je het wel!

idd belachelijk dat dat niet gewoon goed is: op het hoofd knallen is headshot, klaar!

screenies hier :9~
alst niet mag dan haal maar weg :)

deze zijn gemaakt op 1024x768 alles hoog, AA 4x en AF 4x
best cool IMHO

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Commander Koen
[...]

Iets eronder. In gewoon cs is zit er geen recoil in het eerste schot, bij cs source wel. Ik heb net in een langame op blikjes geschoten en op de naad tussen muur en vloer, en het blijkt dat je wel wat lager moet mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op 17 augustus 2004 @ 20:38:
[...]

dat zou helemaal leip zijn, dus als jij een echt pistool in je klauwen hebt schiet je ook 3 meter boven zijn hoofd om een headshot te maken? ok ok, wat overdreven, maar zo breng je het wel!

idd belachelijk dat dat niet gewoon goed is: op het hoofd knallen is headshot, klaar!

best cool IMHO
ok, dat is waar; van 30/40 meter moet zo'n AK47 wel zuiver schieten.. vooral de eerste kogel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_SouLmaN_ schreef op 17 augustus 2004 @ 20:26:
Neej vind het alleen raar dat je zulke uitspraken doet terwijl je duidelijk GEEN onderzoek gedaan hebt, terwijl andere mensen dat wel gedaan hebben :)

[...]
Ja, voortaan ga ik onderzoek doen voordat ik gewoon post dat me iets is opgevallen :D

Ik zei alleen dat het lijkt alsof de hits niet registreren, iets wat lijkt op lag. Dat is toch niet gelijk zeiken?

En die netcode van HL2 zal niet zo veel verschillen met die van cs denk ik. Ze gaan niet steeds het wiel opnieuw uitvinden. Netcode en gameplay van cs is gewoon onwijs goed, en wellicht nog steeds de beste van alle games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 10:26
HyperioN. schreef op 17 augustus 2004 @ 19:54:
[...]

Dus loop niet zo te zeiken van "dit is niet goed, dit slaat nergens op, dit werkt niet.." want daarvoor is juist de beta!! Wees blij dat Valve dit doet man..ik heb nog nooit een publieke betafase van andere gamemakers gezien.
ID Software heeft ook beta's van Quake3 gereleased om te kijken wat de 'community' ervan vond en hebben op basis daarvan de final gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
  • Laatst online: 10-09 22:56
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 20:29:
[...]

Dat kan toch niet ?
Een AK47 is echt niet beter dan m4a1!! Dat vind ik iig...
*niet naar vragen

[ Voor 10% gewijzigd door Crash op 17-08-2004 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GleNnoS_ schreef op 17 augustus 2004 @ 20:47:
[...]

Uhh beta? Waar kan ik die downloade? :X
Als je goed met de AK47 overweg kan overruled het al gauw de M4a1; AK47 heeft zwaarder kaliber, dus meer dmg per kogel, en als je de terugslag eenmaal onder knie hebt kan het voor dichtbij ook beter zijn dan de M4a1. - een CS diehard veteraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
GleNnoS_ schreef op 17 augustus 2004 @ 20:47:
[...]

*knip
lol waar ben jij geweest? mars ofzo:?
je kan alleen meedoen met de betatest als je cs:cz hebt, of zo'n ATI coupon die je krijgt bij aankoop van een r9800xt...

[ Voor 8% gewijzigd door Crash op 17-08-2004 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
jarnotjuh schreef op 17 augustus 2004 @ 20:38:
[...]

best cool IMHO
dat is NO WAY 4x Antialiasing man, echt niet...kijk maar bijvoorbeeld naar deze: http://members.lycos.nl/r4z0rtjuh/hlsource/image004.jpg en dan die houten horizontale bruine balken...zo kartelig als maar kan..
maar toch wel mooie plaatjes, hoewel je wel wat meer wapens had kunnen showen. (alhoewel ik die al genoeg gezien heb op andere sites..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
[...]

Misschien hebben ze de wapenphysics verandert
hebben ze niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij opvalt is da met alle sniper rifles en met sommige andere wapens zoals pistols, de inslag een paar centimeter hoger is dan het mikpunt, ook al sta je volledig stil of gebukt. Misschien is het een bug bij mij, maar als ik naar een muur schiet, is de inslag altijd een paar centimeter boven mijn mikpunt. Bij m4a1 heb ik dit niet. Hebben andere dit probleem ook, of is ligt het gewoon bij mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 21:11:
Wat mij opvalt is da met alle sniper rifles en met sommige andere wapens zoals pistols, de inslag een paar centimeter hoger is dan het mikpunt, ook al sta je volledig stil of gebukt. Misschien is het een bug bij mij, maar als ik naar een muur schiet, is de inslag altijd een paar centimeter boven mijn mikpunt. Bij m4a1 heb ik dit niet. Hebben andere dit probleem ook, of is ligt het gewoon bij mij?
Commander Koen heeft het ook schrijft hij enkele posts hierboven. Heb er zelf niet zo op gelet, zal ik zo ff doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Commander Koen
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 21:11:
Ik heb het getest met ak, m4 en deagle en meer niet, en die hebben het allemaal juist wel. Iets hoger, of het nieuwe wapen physics zijn of dat het een bug is weet ik niet, dat zullen we moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
  • Laatst online: 10-09 22:56
HyperioN. schreef op 17 augustus 2004 @ 20:54:
[...]

lol waar ben jij geweest? mars ofzo:?
je kan alleen meedoen met de betatest als je cs:cz hebt, of zo'n ATI coupon die je krijgt bij aankoop van een r9800xt...
Nope ik kom niet van mars :/ Tja dat wist ik niet...

edit:
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 20:52:
Als je goed met de AK47 overweg kan overruled het al gauw de M4a1; AK47 heeft zwaarder kaliber, dus meer dmg per kogel, en als je de terugslag eenmaal onder knie hebt kan het voor dichtbij ook beter zijn dan de M4a1. - een CS diehard veteraan
Daar heb je wel gelijk in ja.. Maar ik vind m4a1 toch wat fijner :) m4a1 heeft bijv ook demper!!

[ Voor 42% gewijzigd door GleNnoS_ op 17-08-2004 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Weet iemand misschien hoe laat de mensen die CS:S vandaag hebben ge-preload morgen kunnen gamen?? Over een paar al misschien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Commander Koen schreef op 17 augustus 2004 @ 21:33:
[...]

Ik heb het getest met ak, m4 en deagle en meer niet, en die hebben het allemaal juist wel. Iets hoger, of het nieuwe wapen physics zijn of dat het een bug is weet ik niet, dat zullen we moeten zien.
Meld het toch maar :) Het zou leuk zijn als mijn mede-Gotters alle bugs zouden oplossen voordat ik CS:Source ga spelen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 20:29:
[...]

Dat kan toch niet ?
lol jij hebt duidelijk geen CSS beta gespeelt..
die AK in CSS is gewoon scheef (net als de meeste guns)

paar guns die redelijk schieten zijn;

colt
deagle
awp
dual beretta's <-- don't ask
en de shotguns

mp5 is wel recht, maar doet geen dmg, en alle andere guns mis je gewoon mee als je stiltstaat en op 1 meter afstand de knop inhoud.

ik heb niks gemerkt dat guns hoger schieten, wel dat je recoil opeens heel raar werkt, en je zoals eerder gezegt, geen stofwolkjes ziet waar je kogels inslaan.

[ Voor 15% gewijzigd door BasieP op 17-08-2004 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Yonix schreef op 17 augustus 2004 @ 22:56:
Weet iemand misschien hoe laat de mensen die CS:S vandaag hebben ge-preload morgen kunnen gamen?? Over een paar al misschien??
misschien staat het hier
edit:
CS:S Unlock Time and Date...

Ok, VALVe's timezone is -8GMT or Pacific Time. They're located in the State Of Washington.

* It's 8:19PM, August 16th -8GMT. (At the time of this post...)
* CS:S Will not be playable until August 18th 12:00AM~7:00PM
-8GMT Time (That's Pacific Time in the US)

Figure out which GMT Timezone you're in to understand when YOU should be able to play the Beta.

I say "12:00AM~7:00PM" because it was preloaded today at 6:30PM -8GMT Today.

(Times are estimates)

Here are the timezones w/ the estimate release times:

* -12GMT || 8:00PM (Aug 17th) - 3:00PM (Aug 18th)
* -11GMT || 9:00PM (Aug 17th) - 4:00PM (Aug 18th)
* -10GMT || 10:00PM (Aug 17th) - 5:00PM (Aug 18th)
* -9GMT || 11:00PM (Aug 17th) - 6:00PM (Aug 18th)
* -8GMT || 12:00AM (Aug 18th) - 7:00PM (Aug 18th)
* -7GMT || 1:00AM (Aug 18th) - 8:00PM (Aug 18th)
* -6GMT || 2:00AM (Aug 18th) - 9:00PM (Aug 18th)
* -5GMT || 3:00AM (Aug 18th) - 10:00PM (Aug 18th)
* -4GMT || 4:00AM (Aug 18th) - 11:00PM (Aug 18th)
* -3GMT || 5:00AM (Aug 18th) - 12:00AM (Aug 19th)
* -2GMT || 6:00AM (Aug 18th) - 1:00AM (Aug 19th)
* -12GMT || 7:00AM (Aug 18th) - 2:00AM (Aug 19th)
* 0GMT || 8:00AM (Aug 18th) - 3:00AM (Aug 19th)
* +1GMT || 9:00AM (Aug 18th) - 4:00AM (Aug 19th) <--- wij zijn dit d8 ik
* +2GMT || 10:00AM (Aug 18th) - 5:00AM (Aug 19th)
* +3GMT || 11:00AM (Aug 18th) - 6:00AM (Aug 19th)
* +4GMT || 12:00PM (Aug 18th) - 7:00AM (Aug 19th)
* +5GMT || 1:00PM (Aug 18th) - 8:00AM (Aug 19th)
* +6GMT || 2:00PM (Aug 18th) - 9:00AM (Aug 19th)
* +7GMT || 3:00PM (Aug 18th) - 10:00AM (Aug 19th)
* +8GMT || 4:00PM (Aug 18th) - 11:00AM (Aug 19th)
* +9GMT || 5:00PM (Aug 18th) - 12:00PM (Aug 19th)
* +10GMT || 6:00PM (Aug 18th) - 1:00PM (Aug 19th)
* +11GMT || 7:00PM (Aug 18th) - 2:00PM (Aug 19th)
* +12GMT || 8:00PM (Aug 18th) - 3:00PM (Aug 19th)

[ Voor 76% gewijzigd door FlashBang op 17-08-2004 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
het is sowieso de amerikaanse tijd dat valve handhaaft.
stel, dat valve precies om 18-03 00:00 cs:source vrijgeven, dan zou dat om 5uur snachts bij ons zijn.
en dit scenario is heel erg onwaarschijnlijk..waarschijnlijk wordt het geunlocked smiddasgs, of zelfs savonds amerikaanse tijd.
stel dat dat dus bijvoorbeeld om 19u savonds is...dan zou dat precies om 00:00 zijn bij ons...maar dan op donderdag weliswaar.

Verwacht dus niet dat je morgenmiddag al CS:Source kan spelen..helaas..

edit: okee russische foeniks was sneller met zn mooie tabel...daarin is het iets positiever dan ik verwacht.....alhoewel ze ook uiterste tijd 4uur snachts donderdag aangeven....

[ Voor 12% gewijzigd door HyperioN op 17-08-2004 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Ik denk niet dat je kunt spreken over 'betere' guns. Elke gun heeft z'n pro en z'n con. De ak is idd sterker dan de colt, maar heeft daarintegen geen mogelijkheid tot silencer, maar de loop is wel weer een stuk korter. Het gaat er dus om wát je met de gun doet, niet welke gun het is. Een cpl'er zal een gemiddelde cs'er ongetwijfeld ownen met een MP5 als hij een ak of colt heeft, terwijl de MP5 toch veel minder damage doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
w0w schreef op 18 augustus 2004 @ 00:00:
Ik denk niet dat je kunt spreken over 'betere' guns. Elke gun heeft z'n pro en z'n con. De ak is idd sterker dan de colt, maar heeft daarintegen geen mogelijkheid tot silencer, maar de loop is wel weer een stuk korter. Het gaat er dus om wát je met de gun doet, niet welke gun het is. Een cpl'er zal een gemiddelde cs'er ongetwijfeld ownen met een MP5 als hij een ak of colt heeft, terwijl de MP5 toch veel minder damage doet...
heb jij het nou over 1.5/1.6 of over CSS??
want in CSS kan je niet echt spreken van betere guns, aangezien de helft nog niet goed werkt.. (beta enzo)
pas als echte versie uit is ga ik pas guns vergelijken van 'deze is beter' ofzo

[ Voor 5% gewijzigd door BasieP op 18-08-2004 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 01:24

ThaHandy

Discovery Channel

woei, als je geflashed word geeft dat een lijp effect 8)7
wel mooi gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
hmmz hitboxes van CS:S beta :9 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.myplayonline.net/css/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.myplayonline.net/css/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.myplayonline.net/css/3.jpg

Geen wonder dat de AK scheef is haha, alles is gwoon scheef :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
BasieP schreef op 18 augustus 2004 @ 00:05:
[...]

heb jij het nou over 1.5/1.6 of over CSS??
want in CSS kan je niet echt spreken van betere guns, aangezien de helft nog niet goed werkt.. (beta enzo)
pas als echte versie uit is ga ik pas guns vergelijken van 'deze is beter' ofzo
ze willen CSS zoveel mogelijk op CS1.6 laten lijken dus er gaan echt geen major changes komen ofzo.

Dus ga er maar vanuit dat de verhoudingen tussen de wapens ongeveer hetzelfde blijven, wat ik overigens vrij jammer vind.
CS bezit namelijk een vrij groot wapenarsenaal, maar helaas wordt daarvan niet eens de helft gebruikt.
Overzichtje van de guns die eigenlijk alleen gebruikt worden:
Pistols: glock/usp (omdat je die free krijgt), deagle
Shotgun: geen
SMG: MP5
Rifle: AK47/M4A1, AWP, af en toe scout
Machinegun: geen...

shotguns, de overige smg en de para worden eigenlijk alleen in "funmode" gebruikt...nogal logisch ook, de para is veel te duur voor wat ie doet, de shotguns zijn totaal waardeloos, zelfs op korte afstand. De overige smg vallen in het niet bij de mp5.
Ik hoop een beetje dat CS2 een evenwichtiger wapenarsenaal bezit, waardoor er meer diversiteit in de wapens komt.

[ Voor 3% gewijzigd door HyperioN op 18-08-2004 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, is opzich wel zo ja, veel nutteloze weapons. Toch vind ik het zo ook wel fijn. Je moet gewoon goed om kunnen gaan met mp5, colt/ak en awp. Dat blijf je dan practisen tot je het steeds beter kan, en iedereen gebruikt zowat hetzelfde wapen, dus je kan snel vergelijken hoe goed je was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

caspergt schreef op 18 augustus 2004 @ 00:38:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hoe kom je hieraan? Ik weet dat de hitboxes niet kloppen, maar ik geloof er niks van dat dit zo is. Vooral als ik plaatje 2 zo zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
w0w schreef op 18 augustus 2004 @ 00:44:
[...]

Hoe kom je hieraan? Ik weet dat de hitboxes niet kloppen, maar ik geloof er niks van dat dit zo is. Vooral als ik plaatje 2 zo zie...
volgens mij is die post ook als grapje bedoelt....tis heus niet ECHT zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
HyperioN. schreef op 18 augustus 2004 @ 00:49:
[...]

volgens mij is die post ook als grapje bedoelt....tis heus niet ECHT zo..
Denk 't ook, want zelfs voor een BETA zou zoiets niet kunnen, tenzij ze daar bij Valve wel heel erg slecht hun best hebben gedaan.....

Edit: 't kan voor een BETA toch wel, als ik zo kijk, ach 't is nog maar een BETA

[ Voor 14% gewijzigd door Yonix op 18-08-2004 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
mwahh dit heb ik allemaal van steam forum af gehaald, net zoals deze.

Afbeeldingslocatie: http://img60.exs.cx/img60/4209/HITBOXES.jpg

Maar na 10 pagina`s doorgelezen te hebben net, krijg ik dit te zien.

Hitbox Filmpje Test 1

Hitbox Filmpje Test 2

Dus het blijkt toch wel te kloppen,die hitboxes .. woehie :)

]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

caspergt schreef op 18 augustus 2004 @ 00:38:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mail die pics +comment naar Valve. Nu kunnen ze het nog wijzigen voor versie 1.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
Jongens, bekijk de filmpjes, ik heb 10 pagina`s doorgelezen en het blijkt toch niet te kloppen gelukkig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lees [rml]Crash in "[ PC] Counter-Strike: Source"[/rml] nog eens heel goed door

[ Voor 27% gewijzigd door Crash op 18-08-2004 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
HyperioN. schreef op 18 augustus 2004 @ 00:38:
[...]

ze willen CSS zoveel mogelijk op CS1.6 laten lijken dus er gaan echt geen major changes komen ofzo.

Dus ga er maar vanuit dat de verhoudingen tussen de wapens ongeveer hetzelfde blijven, wat ik overigens vrij jammer vind.
CS bezit namelijk een vrij groot wapenarsenaal, maar helaas wordt daarvan niet eens de helft gebruikt.
Overzichtje van de guns die eigenlijk alleen gebruikt worden:
Pistols: glock/usp (omdat je die free krijgt), deagle
Shotgun: geen
SMG: MP5
Rifle: AK47/M4A1, AWP, af en toe scout
Machinegun: geen...

shotguns, de overige smg en de para worden eigenlijk alleen in "funmode" gebruikt...nogal logisch ook, de para is veel te duur voor wat ie doet, de shotguns zijn totaal waardeloos, zelfs op korte afstand. De overige smg vallen in het niet bij de mp5.
Ik hoop een beetje dat CS2 een evenwichtiger wapenarsenaal bezit, waardoor er meer diversiteit in de wapens komt.
Zo zie je maar weer, de shotguns worden weer zwaar onderschat
Ik hoop dat ze er weinig aan veranderen (in de negatieve zin dan, positief mag best van mij :) ) want als je er mee om kan gaan zijn ze gewoon goed. Je moet alleen weten wanneer en hoe je ze moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Anthor schreef op 18 augustus 2004 @ 01:49:
[...]

Zo zie je maar weer, de shotguns worden weer zwaar onderschat
Ik hoop dat ze er weinig aan veranderen (in de negatieve zin dan, positief mag best van mij :) ) want als je er mee om kan gaan zijn ze gewoon goed. Je moet alleen weten wanneer en hoe je ze moet gebruiken.
jah right jij bent teh pwn met shotty :\ ik weet zeker dat ik je met iedere smg eruit knal....
maar goed, personal flame is natuurlijk hier niet de bedoeling. ik denk dat iedereen wel vind dat het wapenarsenaal enigszins ongebalanceerd is (enkele shotgunliefhebbers nagelaten ;))...irl zijn shotguns volgens mij ook veel krachtiger, tot 5 meter moet een schot genoeg zijn iemand finaal aan flarden te knallen, denk ik.

offtopic:
* HyperioN gaat maar eens slapen...lang genoeg geGoT..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Shotguns zijn lomp verbeterd in CS:Source, hoor.

Hier staat een interessant artikel over weapons (met officiele statistieken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van bèta's dienen geen bestanden uitgewisseld te worden

[ Voor 84% gewijzigd door Crash op 18-08-2004 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2020
HyperioN. schreef op 17 augustus 2004 @ 19:47:
Wat veel mensen denk ik vergeten is dat het nog steeds om een bèta gaat!! Doordat zelfs de bèta zo'n groot publiek bereikt, hebben mensen er (te) hoge verwachtingen van.
Maar denk eens terug aan de eerste CS1 bèta's.....met natuurlijk bèta 5.2 als uitgangspunt. Vergelijk dat met nu 1.6, of CS:CZ...een WERELD van verschil, en dat op voor 99% dezelfde engine!
Als je dat in je achterhoofd houdt, kun je pas bedenken hoe goed CS:Source of eventueel CS2 kan worden....
De source engine is gewoon een doorontwikkeling van de oude halflife engine wat weer een geupgrade q1/q2 engine was. Daarom is het ook zo makkelijk oude mods te porten. De engine is gewoon uitgebreid met wat fancy directx9 features en een nieuwe physics engine maar verder is de basis hetzelfde. Dus om te stellen dat men weer helemaal op terug is op het punt van beta 5.2 slaat natuurlijk nergens op.
Door die nieuwe grafische features weten ze nog wel leuke plaatjes te generen maar de basis blijft gewoon de halflife engine. Curved surfaces anyone? :/

vtec just kicked in yo!

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.