[TF]Tijd voor een nieuw themaforum

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
TFE (examen) is alweer voorbij net zoals TFE (ek2004)

Zou er misschien een nieuw themaforum gecreërd kunnen worden.

Het liefst een themaforum Vakantie , omdat het voor sommige mensen al vakantie hebben, maar dus niet iedereen.
In mijn beleving kunnen hier de users ervaringen opdoen aan bepaalde vakantielanden / vakantieoorden.

Dit gaat ook topics in SG schelen zoals [rml][ Turkije] Alanya, Antalya, Bodrum of Marmaris[/rml] die dan gewoon in TFV kunnen :)

Natuurlijk kan een ander TF ook, het hoeft niet perse een thema fora zijn dat alleen gaat over de vakantie, iets anders kan ook.

offtopic:
moest dit nu in LA of in SM :?

[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 12-07-2004 13:41 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou TF politiek wel weer terug willen, er zijn niet direct verkiezingen (alhoewel }) ), maar da's natuurlijk nog geen reden om niet over politiek te praten.

maar (met TF EK in gedachten) kun je natuurlijk ook denken aan een TF tour de france, of een TF olympische spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 13:43:
ik zou TF politiek wel weer terug willen, er zijn niet direct verkiezingen (alhoewel }) ), maar da's natuurlijk nog geen reden om niet over politiek te praten.
imho is het dus juist daarom om geen TF politiek te gaan openen.
maar (met TF EK in gedachten) kun je natuurlijk ook denken aan een TF tour de france, of een TF olympische spelen.
De Tour de France is bijna afgelopen, maar de Olympische spelen is idd een heel mooi onderwerp moet ik zeggen. Ik weet zeker dat de OS veel aandacht zal gaan trekken

2 TF's :P :?

[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 12-07-2004 13:47 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Als je een nieuw TF voor wilt stellen kom dan met een lijstje van min. 10 topics die er thuis horen, dan maak je kans.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

justmental schreef op 12 juli 2004 @ 13:52:
Als je een nieuw TF voor wilt stellen kom dan met een lijstje van min. 10 topics die er thuis horen, dan maak je kans.
Is dat zo'n bruikbaar 'argument' dan? Als er geen specifiek forum voor is, zullen de meeste zaken wel in een groot topic worden geplaatst. Ik zie in NSTM bijvoorbeeld nog niet meteen tien verschillende topics over de Tour of destijds over Euro 2004 verschijnen, terwijl er (afgaande op de grote topics) best veel animo voor is resp. was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Steve schreef op 12 juli 2004 @ 13:55:
Is dat zo'n bruikbaar 'argument' dan? Als er geen specifiek forum voor is, zullen de meeste zaken wel in een groot topic worden geplaatst. Ik zie in NSTM bijvoorbeeld nog niet meteen tien verschillende topics over de Tour of destijds over Euro 2004 verschijnen, terwijl er (afgaande op de grote topics) best veel animo voor is resp. was.
Dan tel je een groot topic als meerdere kleine ofzo.
Het punt wat ik wilde maken is dat er al veel aandacht voor het onderwerp moet zijn en dat het er niet vanzelf komt als er een apart forum voor is.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:52
Of gewoon die 2 huidige sluiten en geen nieuwe aanmaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-09 11:49

Basszje

Reisvaap!]

Is het voor vakantie niet een beetje te laat aangezien iedereen of al weg is of al plannen heeft gemaakt :?

Ik ben voor een themaforum sinterklaas / kerst, dat komt er immers volgende maand ook alweer aan :Y)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:03
TF Vakantie!

Iedereen heeft nu toch ong. vakantie en dus begint het nu toch ook te kriebelen? Ik straks wel en dmv een TF kan ik alvast gaan wennen aan het idee dat ik straks niet bezig ben met werken, maar met bruin worden. Verder kunnen er mooi tips/ trucs e.d. uitgewisseld worden over de verschillende vakantieoorden.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:13

Sherlock

No Shit

TF Olympische Spelen! Het lijkt me dat er over de OS nog meer te zeggen is dan over het EK.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Sherlock schreef op 12 juli 2004 @ 14:29:
TF Olympische Spelen! Het lijkt me dat er over de OS nog meer te zeggen is dan over het EK.
Doe dan TF: Sport. Dan pak je de OS en de tour en alle andere dingen in 1 klap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sherlock schreef op 12 juli 2004 @ 14:29:
tuurlijk, veel breder onderwerp. os/2, dos, windows, unix, etc...

zou best kunnen. er zijn in ieder geval veel meer sporten, en per sport veel meer wedstrijden (bij bijv. zwemmen hebben ze zoveel medailles bedacht dat iedereen er een paar krijgt).
ze schijnen ook nog te voetballen op de OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:42
SChiet een TF Vakantie wel op? Iedereen is op vakantie :)
Ach kan me wel een aantal topics in verzinnen:
Waar ga je naar op vakantie?
Wat zijn echte vakantie oorden?
Hoeveel ga je maximaal uitgeven op vakantie?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 15:37

DinX

Motormuis

TF Auto's en motoren ? :)

Of simpelweg "vervoer" of iets dergelijks :)

Het grote "oldtimer" topic
Ford Ka - Oliepeil 10cm over max?
Geen motorolie in motorblok..
Het grote treinentopic deel 8
ABS of niet???

Allemaal uit de huidige lijst die ik te zien krijg in SG :)
Al heb je die topics wel het hele jaar door, beetje moeilijk om er een tijdelijk forum voor te maken

[ Voor 142% gewijzigd door DinX op 12-07-2004 14:53 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09 15:04

Res-q

Redder in nood?

m-m schreef op 12 juli 2004 @ 14:31:
[...]

Doe dan TF: Sport. Dan pak je de OS en de tour en alle andere dingen in 1 klap :P
daarvoor hebben we toch N[b]S[/]TM?

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Vakantie hebben we allang gehad, onder het argument dat het veel zinniger is om een dergelijk themaforum te openen op het moment dat iedereen nog moet boeken. Ook dan komen er namelijk wel ervaringen van mensen die voorgaande jaren naar een bepaald oord zijn gegaan. Een nieuw themaforum vakantie zie ik nu dan ook niet weer een succes worden eigenlijk.....

er hoeft niet per se elke keer een themaforum te zijn. Ik denk dat je moet nadenken over een themaforum op het moment dat er wel erg veel topics over een bepaald onderwerp geopend worden, of er veel geluiden gaan bij ' themaforum-potentiele' onderwerpen zoals examens, EK 2004, etc. Eigenlijk komt misschien dan alleen de Olympische Spelen nog in de buurt.... met alle respect maar Tour de France is nou ook weer niet _zo_populair...

anyway, ik denk dat er momenteel niet echt veel materiaal is om een themaforum een beetje zinnig te vullen. En dan kun je het maar beter zo laten imo ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

DinX schreef op 12 juli 2004 @ 14:47:
TF Auto's en motoren ? :)

[...]
Al heb je die topics wel het hele jaar door, beetje moeilijk om er een tijdelijk forum voor te maken
Wat meteen een sluitend argument is om er geen themaforum van te maken, en om er geen permanent forum van te maken verwijs ik je door naar de FAQ:
Gathering of Tweakers.net is een forum bedoeld voor mensen die bovenmatig geinteresseerd zijn in computers en de randverschijnselen daarvan. Het voorziet haar bezoekers in de behoefte om op niveau over deze zaken te discussiëren en te communiceren, en probeert hier een lichte vorm van ontspanning aan toe te voegen.
;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
LuNaTiC schreef op 13 juli 2004 @ 12:59:
Vakantie hebben we allang gehad, onder het argument dat het veel zinniger is om een dergelijk themaforum te openen op het moment dat iedereen nog moet boeken. Ook dan komen er namelijk wel ervaringen van mensen die voorgaande jaren naar een bepaald oord zijn gegaan. Een nieuw themaforum vakantie zie ik nu dan ook niet weer een succes worden eigenlijk.....

knip...
Mhaw hier ben ik het niet volledig mee eens. Ikzelf bijvoorbeeld heb vorige week pas mijn vakantie geboekt en vond in de tijd van het TF, het TF helemaal niet interessant. Nu zou ik er zeker veel in gaan kijken, omdat ikzelf ook binnenkort wegga, zoals zovelen met mij.

Ik heb bv al gezocht naar mijn huidige vakantiebestemming @ GOT (Blanes, woei :D )en wel degelijk wat gevonden, wat volgens mij ook in een TF heeft gestaan?

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Masch schreef op 13 juli 2004 @ 13:16:
[...]

Mhaw hier ben ik het niet volledig mee eens. Ikzelf bijvoorbeeld heb vorige week pas mijn vakantie geboekt en vond in de tijd van het TF, het TF helemaal niet interessant. Nu zou ik er zeker veel in gaan kijken, omdat ikzelf ook binnenkort wegga, zoals zovelen met mij.

Ik heb bv al gezocht naar mijn huidige vakantiebestemming @ GOT (Blanes, woei :D )en wel degelijk wat gevonden, wat volgens mij ook in een TF heeft gestaan?
dan ben je -denk ik- in de minderheid; dat geeft op zich niet, maar dan kom je bij het punt 'is er wel genoeg om een heel forum mee te vullen'.

en dat denk ik dus niet. Voor die paar vakantietopics kan nu makkelijk een centraal topicje in HK of desnoods SG lopen... om daar nu weer een heel nieuw themaforum voor te openen gaat te ver denk ik :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
curry684 schreef op 13 juli 2004 @ 13:08:
[...]

Wat meteen een sluitend argument is om er geen themaforum van te maken, en om er geen permanent forum van te maken verwijs ik je door naar de FAQ:

[...]

;)
uh, snap ik het nu niet helemaal 8)7
wat had bijvoorbeeld het EK nou met computers te maken. Daarvoor wel een TFE, maar niet bijvoorbeeld van vakantie.
Maar ik snap ver weg wel , dat vakantie er niet komt.

Heeft volgens de faq heeft het EK ook niets te maken met computers etc. , en dus zou ook de Olympische Spelen niet kunnen :?

* Outerspace maakt zich druk om niets... afschaffen die Thema Forums :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
LuNaTiC schreef op 13 juli 2004 @ 13:20:
[...]

dan ben je -denk ik- in de minderheid; dat geeft op zich niet, maar dan kom je bij het punt 'is er wel genoeg om een heel forum mee te vullen'.

en dat denk ik dus niet. Voor die paar vakantietopics kan nu makkelijk een centraal topicje in HK of desnoods SG lopen... om daar nu weer een heel nieuw themaforum voor te openen gaat te ver denk ik :)
Op zich ben ik het wel met je eens. Uit dit topic blijkt inderdaad niet dat er veel respons zou zijn voor een TF vakantie. Helaas..

Misschien moet iemand dan maar een topic maken in de HK, ik zit nu op mijn werk en moet eigenlijk nu even wat anders gaan doen dan topics openen ;)

edit:
Nah, ik ga toch lekker maar een topic openen

[ Voor 7% gewijzigd door Masch op 13-07-2004 13:44 ]

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

outerspace schreef op 13 juli 2004 @ 13:20:
[...]

uh, snap ik het nu niet helemaal 8)7
wat had bijvoorbeeld het EK nou met computers te maken. Daarvoor wel een TFE, maar niet bijvoorbeeld van vakantie.
Maar ik snap ver weg wel , dat vakantie er niet komt.

Heeft volgens de faq heeft het EK ook niets te maken met computers etc. , en dus zou ook de Olympische Spelen niet kunnen :?

* Outerspace maakt zich druk om niets... afschaffen die Thema Forums :X :P
Maar EK is voor zover ik weet een tijdelijk lopend thema dat veel bezoekers bezig houdt, en de vraag die ik daar beantwoordde ging om een permanent auto/vervoersforum dat op dit techforum volslagen offtopic is en weinig bezoekers zal tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
curry684 schreef op 14 juli 2004 @ 15:43:
[...]

Maar EK is voor zover ik weet een tijdelijk lopend thema dat veel bezoekers bezig houdt, en de vraag die ik daar beantwoordde ging om een permanent auto/vervoersforum dat op dit techforum volslagen offtopic is en weinig bezoekers zal tellen.
ok , ik snap het.. Ik heb nog even het stukje nagelezen wat jij zei.
Gathering of Tweakers.net is een forum bedoeld voor mensen die bovenmatig geinteresseerd zijn in computers en de randverschijnselen daarvan. Het voorziet haar bezoekers in de behoefte om op niveau over deze zaken te discussiëren en te communiceren, en probeert hier een lichte vorm van ontspanning aan toe te voegen.
Ik snapte het niet helemaal. Ik heb het gevoel dat je je namelijk een beetje tegenspreekt. Maar dan ben ik aan het mierenneuken.

Verder is er geen optie dus om een Olympische Spelen thema-forum te maken :? Want als dat ook niet kan, kan dit wel dicht neem ik aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

outerspace schreef op 14 juli 2004 @ 15:51:
[...]

Verder is er geen optie dus om een Olympische Spelen thema-forum te maken :? Want als dat ook niet kan, kan dit wel dicht neem ik aan :)
Even een stomme vraag van mij als ouwe lul: leven de Spelen wel een beetje onder de jeugd? Want ik heb zelf een beetje het gevoel dat het EK op een 5 tot 10 keer zo groot draagvlak op dit forum kon rekenen, maar wellicht ben ik wat 'out of touch'? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
curry684 schreef op 14 juli 2004 @ 16:01:
[...]

Even een stomme vraag van mij als ouwe lul: leven de Spelen wel een beetje onder de jeugd? Want ik heb zelf een beetje het gevoel dat het EK op een 5 tot 10 keer zo groot draagvlak op dit forum kon rekenen, maar wellicht ben ik wat 'out of touch'? :)
offtopic:
je bent een ouwe lul :X :P :>

mjah..

opzich heb je wel gelijk. Ik neem aan dat er niet 15 jarige pubers echt naar het OS gaan kijken. Dit is idd iets voor de wat oudere lui hiero. Je hebt gelijk ;)
Mjah, dan word het maar gewoon topics openen in NSTM. Blijkbaar zal er voor de OS-lui niets anders opzitten.

het is niet zo, dat je mij in het ThemaForum OS iets snel ziet typen, want ik ben dr opzich ook niet zo geinteresseerd. Ik dacht alleen 'voor' de grote meute. Ik was eigenlijk voor Vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Laatst online: 21-09 18:16

Fisico

by Fabian

Steve schreef op 12 juli 2004 @ 13:55:
Ik zie in NSTM bijvoorbeeld nog niet meteen tien verschillende topics over de Tour of destijds over Euro 2004 verschijnen, terwijl er (afgaande op de grote topics) best veel animo voor is resp. was.
De Tour wordt gedragen door 5 posters en wat ' zo nu en dan mening hebbers' voor het london open gold hetzelfde.

Het EK-forum is ook door een vrij kleine groep redelijk vol geposts, maar daar was de afweging de hoeveelheid topics en niet de hoeveelheid reacties.

Wat ik van de OS moet verwachten weet ik niet. Veel losse sporten of onderdelen van iets als zwemmen. Maar daar krijg je imho niet eens een topic mee vol of over gestart. Alleen de grote sporten (waar nederlanders kunnen winnen) zullen echte aandacht krijgen. Dan kom je al snel tot judo, zwemmen, wielrennen en misschien iets met paarden. Verder zit er weinig samenhang in de OS want er zijn maar weinig sporten die langer dan 1 a 2 dagen duren.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

outerspace schreef op 14 juli 2004 @ 15:51:
....
Nou, hier in LA gaan topics niet zo snel dicht hoor ;) Maar het ziet ernaar uit dat er voorlopig geen TF komt: zoals Curry zegt zal een TF:OS niet al teveel animo ontvangen dus om daar een speciaal TF voor aan te maken is overbodig. Bovendien moet ik nog bijkomen van de afgelopen twee Thema Fora :P

Komende tijd kan men zich dus (as always) in de vaste fora van GC vermaken :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-09 18:34

Bestla

Kvinne

Wat pc gerelateerde onderwerpen op GoT zitten we wel goed qua topics en subfora.

Ware het niet dat er iets als General Chat, met daarin de SG en de HK.
Ik ben van mening dat hier niet zozeer over pc's en randverschijnselen wordt gepraat maar over van alles en nog wat.
Ik ben naast pc gebruiker ook nog een klassieke auto fan, en post regelmatig in auto-gerelateerde topics.
Als door verschillende moderators verwezen wordt naar de Faq over het pc en randverschijnselengedoe,dan mogen de HK en SG ed wel sluiten.
General Chat is dus eigenlijk bedoeld om wat luchtiger over PC en randapparatuur te praten. Maar dat gebeurd maar zelden. Dus ergo wat is hier mis?
SG- wat serieuzere onderwerpen
NST&M - Zegt het zelf al (niets met pc's te maken IMO)
W&L - Helemaal niets met pc's te maken
HK - ook niets met pc's van doen.
TV - Thema Vervoer - Zou het goed doen getuige de topics hierover , nl Luchtvaart, treinen , auto's, motoren en scooters/brommers.

[ Voor 20% gewijzigd door Bestla op 17-07-2004 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Firebird72, Mag ik dit vertalen naar: "Kunnen we geen auto forum krijgen?" ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

elevator schreef op 17 juli 2004 @ 11:20:
Firebird72, Mag ik dit vertalen naar: "Kunnen we geen auto forum krijgen?" ? :)
Niet helemaal, ik wil alleen aangeven dat het soms vaag overkomt als zijnde GoT is PC gerelateerd, maar dat er zat topics zijn die daar niet aan voldoen. En toch blijven die open rara hoe kan dat?

Firebird72 gaat zo lekker aan zijn Firebird knutselen 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Bestla op 17-07-2004 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Bestla schreef op 17 juli 2004 @ 11:14:
Als door verschillende moderators verwezen wordt naar de Faq over het pc en randverschijnselengedoe,dan mogen de HK en SG ed wel sluiten.
Waarom denk je dat er een posteis aan die dingen zit voordat je erin kunt :z

We ontkennen niet dat er meer in het leven is dan alleen PC's, maar zorgen er wel voor dat mensen hier op het forum 'verplicht' worden om daarover mee te kunnen praten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

curry684 schreef op 17 juli 2004 @ 14:03:
[...]

Waarom denk je dat er een posteis aan die dingen zit voordat je erin kunt :z

We ontkennen niet dat er meer in het leven is dan alleen PC's, maar zorgen er wel voor dat mensen hier op het forum 'verplicht' worden om daarover mee te kunnen praten :)
Duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorammeke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 14:18

jorammeke

Prutser

Mischien was het makelijker geweest om een Themaforum Zomer 2004 aan te maken met daar in alles van deze zomer... dus het ek de tour vakanties Olympics enz enz..
Is allemaal van deze zomer.....

kunnen gelijk de topic over zonnebrillen er ook bij in....

4800Wp / Elga-Toshiba / HA / ESP's en andere rommel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reanimation
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-07 12:31
jorammeke schreef op 18 juli 2004 @ 12:35:
Mischien was het makelijker geweest om een Themaforum Zomer 2004 aan te maken met daar in alles van deze zomer... dus het ek de tour vakanties Olympics enz enz..
Is allemaal van deze zomer.....

kunnen gelijk de topic over zonnebrillen er ook bij in....
tja... achteraf :+ maar ik ben wel voor TF Hobby's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Reanimation schreef op 19 juli 2004 @ 11:04:
[...]

tja... achteraf :+ maar ik ben wel voor TF Hobby's
ik denk dat het telkens omhoogschoppen van dit topic niet veel nut meer heeft. Zoals het er nu uitziet komt er voorlopig geen thema forum omdat niet iedereen in dezelfde dingen is geinteresseerd oftewel te weinig animo :)

[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 19-07-2004 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 21:58

Mist

Een gevaar op de weg

Fisico schreef op 14 juli 2004 @ 16:20:
Wat ik van de OS moet verwachten weet ik niet. Veel losse sporten of onderdelen van iets als zwemmen. Maar daar krijg je imho niet eens een topic mee vol of over gestart. Alleen de grote sporten (waar nederlanders kunnen winnen) zullen echte aandacht krijgen. Dan kom je al snel tot judo, zwemmen, wielrennen en misschien iets met paarden. Verder zit er weinig samenhang in de OS want er zijn maar weinig sporten die langer dan 1 a 2 dagen duren.
Het tegenovergestelde is waar. Als je naar het schema kijkt duurt bijna alles een week of langer. Zeker als je bijv. de verschillende soorten wielrennen en gymnastiek samen neemt.

Kijkend naar de diverse takken van sport, zijn de volgende denk ik zeker succesvol als los topic:
Atletiek, Wielrennen, Voetbal, Hockey, Zwemmen, Tennis

Wat minder, maar in een themaforum waarschijnlijk wel interessant:
Judo, Honkbal, Basketbal, Paardensport, Roeien, Zeilen, Volleybal

De overige sporten zullen als topic inderdaad alleen kansrijk zijn als er toevallig een paar beoefenaars of fanatieke volgers op GoT zitten en bij incidenteel Nederlands succes. Sporten als badminton, beach volleybal, turnen, handbal, tafeltennis, vechtsporten, waterpolo enz. Een topic overige sporten kan ook nog.
Verder zijn er wellicht nog algemenere dingen als een poule/toto, medaillespiegel, ceremonies, ernaartoe en wat men verder bedenkt.
Voor het eerst sinds 1992 weer in dezelfde tijdzone, makkelijk te volgen. Toen in Sydney werd het vrij massaal gevolgd en dat was aan de andere kant van de wereld.
De bijna 226 uur die NOS-Studio Sport wijdde aan de Spelen werd door gemiddeld 530.000 televisiekijkers bekeken. De Olympische Spelen in Barcelona trokken gemiddeld 685.000 kijkers, maar deze Spelen vonden overdag en 's avonds plaats. De Sydney-uitzendingen overdag en 's avonds trokken met gemiddeld 800.000 kijkers aanmerkelijk meer kijkers dan in Barcelona. Deze kijkcijfers zijn gebaseerd op thuiskijkers.
Uiteraard hielp het Nederlandse succes hier aan mee en ben het ermee eens dat de uiteindelijke populariteit van een evt themaforum hier ook van afhankelijk is, maar op zich denk ik dat het best een tijdelijk forum waard is.

[DPC] help conquer cancer @ WCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 09:24

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Basszje schreef op 12 juli 2004 @ 14:17:

Ik ben voor een themaforum sinterklaas / kerst, dat komt er immers volgende maand ook alweer aan :Y)
Je loopt een beetje voor/achter ;) :>

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

the_shadow schreef op 19 juli 2004 @ 17:17:
[...]

Je loopt een beetje voor/achter ;) :>
Reageerde hij na een week :z :+