Wie gaan er nog meer op server 3 spelen en wat worden ze? Is miss wel handig/leuk om lijstjes te maken...
Verwijderd
De enige mensen die op server 3 gaan spelen zijn denk ik degenen die nu pas beginnen met RYL. Als je al characters hebt op de andere servers ga je immers niet overstappen.Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 14:09:
Wie gaan er nog meer op server 3 spelen en wat worden ze? Is miss wel handig/leuk om lijstjes te maken...
Lijkt me lache spel heb het net gedownload!
Denk dat ik op die nieuwe server ga spelen lekker rustig.
Alleen krijg ik die laatste patch niet gedownload!!
Allemaal super trage servers of ze werken niet...
Alleen krijg ik die laatste patch niet gedownload!!
offtopic:
kan iemand die die laatste patch al heeft niet ff hosten
Verwijderd
Ik ga met een vriend op server 3 opnieuw beginnen (assasin), lekker rustig. Die laatste patch beetje overloaded, zeiden die GM's ook al.
Verwijderd
Zoals wel vaker is het antwoord: ShareazaSleepyhead schreef op 16 augustus 2004 @ 20:16:
Verwijderd
Dan zou je moeten wachten tot donderdag, ik zou de patch donderdag dan pas ook installeren, zodat ik nog wat met het spel kan (als die pokkehumans me niet te vaak mollen, dat is
Verwijderd
Hoezo donderdag, de GM's zeiden dinsdag (02 en 07)
En ik heb die non-moving bug, dus wacht zowieso, want word nu beetje saai in je 1tje
En ik heb die non-moving bug, dus wacht zowieso, want word nu beetje saai in je 1tje

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 08:57 ]
Verwijderd
http://forum.ryl.com.my/viewtopic.php?t=7249Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 08:56:
Hoezo donderdag, de GM's zeiden dinsdag (02 en 07)
Ben je trouwens al op het 2e eiland aangekomen waar de andere kant van het spel goed tot zijn recht komt? (PvP, het jagen op plekken waar de vijand (het andere ras) niet veel zit). Ik wilde alleen dat ik al een hoger level had, want ik ben nu nog maar level 39 en dat helpt niet echt tegen level 80 poppetjes.To all RYL Gamers, we will be updating the new version on the 19th of August. So enjoy the game while waiting....and thank you for supporting RYL and CiB.
Best Regards,
GM04
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 09:20 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 09:18:
[...]
http://forum.ryl.com.my/viewtopic.php?t=7249
[...]
Ben je trouwens al op het 2e eiland aangekomen waar de andere kant van het spel goed tot zijn recht komt? (PvP, het jagen op plekken waar de vijand (het andere ras) niet veel zit). Ik wilde alleen dat ik al een hoger level had, want ik ben nu nog maar level 39 en dat helpt niet echt tegen level 80 poppetjes.
Edit:
Klopt het dat de servers down zijn? (heb gereinstalled)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 09:41 ]
Verwijderd
Schijnbaar wel, ik krijg een foutmelding dat de inlogserver dood isVerwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 09:38:
[...]
Edit:
Klopt het dat de servers down zijn? (heb gereinstalled)

Oh ja, http://forum.ryl.com.my/viewtopic.php?t=6142[norml],[/] maintainance periode
Hmm, er is dus een onbekend probleem opgetreden ofzo, want de server is nog steeds brak/dood.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 15:58 ]
Verwijderd
Ja maar waarom nu als de servers toch pas op Donderdag gepatched zijn 
Edit:
Servers weer up, maar kom niet bij login scherm!
Ik probeer nieuwe patch ff........
Edit2:
nope werkt ook nog nie....

Edit:
Servers weer up, maar kom niet bij login scherm!
Ik probeer nieuwe patch ff........
Edit2:
nope werkt ook nog nie....
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 11:47 ]
Verwijderd
Wanneer worden de servers eigenlijk geupdate, donderdagochtend of donderdagavond? M.a.w., wanneer kan je de patch installeren.
Ik wil iedereen hier trouwens graag even herinneren aan het RYL irc-kanaal van Tweakers, te vinden op irc://irc.tweakers.net/RYL
Ik wil iedereen hier trouwens graag even herinneren aan het RYL irc-kanaal van Tweakers, te vinden op irc://irc.tweakers.net/RYL
Verwijderd
Die human assassins zijn heel irritant en ze moeten mij ook altijd hebben
, en als ze je eenmaal hebben, rennen ze weer gauw weg, stelletje bangerikken (ok, zo is de speelstijl van de klasse, maar ik vind het maar irritant
).
Mijn runeoff is nu level 41 met ~4700 fame.

Mijn runeoff is nu level 41 met ~4700 fame.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 17:44 ]
Verwijderd
Voor de nieuwste Patch (518): Patch V518 (hoef je niet in de qeue --> de exacte link) 

En aangezien het daar +8GMT is wete ik de precieze tijd niet2004-08-18
NEWS! We had to have an emergency test for our new test server and version earlier today. Sorry for the inconvenience caused. But everything is fine now. The current version is running fine. Look forward to the new version and 3rd server coming soon tomorrow. Upgrade starts at 10.00 am and will take approximately 8 hours to complete. Enjoy the game!

Verwijderd
Het is hier, +1 GMT (volgens windowsVerwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 18:19:
Voor de nieuwste Patch (518): Patch V518 (hoef je niet in de qeue --> de exacte link)![]()
[...]
En aangezien het daar +8GMT is wete ik de precieze tijd niet![]()
Misschien dat ik op server 3 de humans maar eens ga proberen.
Verwijderd
Humans stuk beter vind ik persoonlijk, ik ga zelf ook op server 3 beginnen met een vriend, denk een Sorcerer of Assasin
Verwijderd
Let op: Dit is een nieuwere patch!!! Andere is 517!!
Is pas vandaag gekomen.......
Is pas vandaag gekomen.......
Your welcome
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 19:38 ]
Verwijderd
Als ik naar server 3 ga, start ik sowieso een sorc, al was het alleen maar om wat startkapitaal te hebben voor de andere klassen, of ik kies een enchanter, daar ben ik nog niet over uit.Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 18:44:
Humans stuk beter vind ik persoonlijk, ik ga zelf ook op server 3 beginnen met een vriend, denk een Sorcerer of Assasin
Verwijderd
Hmm, als ik morgen RYL wil kunnen spelen mag ik de pc wel de hele nacht laten aanstaan.
Een half uur downloaden en nog maar 6%...
Verwijderd
Ik had de eerste dag van de patch deze gedownload op gamershell, en dat deed ik met ~80kB/s, niet slecht.Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 20:30:
Hmm, als ik morgen RYL wil kunnen spelen mag ik de pc wel de hele nacht laten aanstaan.
Ik dacht, laat ik eens naar hyperion gaan, is het account daarop redelijk hard geborkeerd!

Op de een of andere manier zijn 2 chars naar de klote gegaan en hebben ze een andere naam gekregen

Sterker nog, check deze screen (klikbaar om de layout te sparen) O_o.

Ok, wat klopt er niet? Juist ja! Hoe de nuek kan dat een sorceror zijn, terwijl het demons zijn?
Argh, waarom is dat forum van hun zo traag als een slak die een helling met olie erop moet beklimmen?
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 20:45 ]
Verwijderd
ik had hem in 2 uur.... 89 kb/s, ik kan wel proberen te hosten?Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 20:30:
Verwijderd
Komt door die server maintance, heel veel kleine bugs.
Ze hebben het niet aangepast, omdat morgen de hele servers veranderen.
Oh en welke class kon in de nieuwe pach monsters oproepen? Sorc toch
Oh en welke class kon in de nieuwe pach monsters oproepen? Sorc toch
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 22:20 ]
Verwijderd
Ik weet het zo niet, het is gewoon vreemd om als demon door het eerste human eiland te lopen, met de inventory van een demon, level22 zijndeVerwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 22:17:
Komt door die server maintance, heel veel kleine bugs.

Verwijderd
Ik had ook wat rare dingen, al me stuff waren uit em inventory, maar me bonusses deden het wel

Verwijderd
Nieuwe link: Patch 518 --> 370kb/s
Oops.. vergat edit
Oops.. vergat edit

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 22:23 ]
Verwijderd
Ik heb wat extra screenies geplaatst in het topic op het forum van RYL. Ik zal de link zo plaatsen. Het is echt vreemd dat men mij ziet als een human terwijl ik mezelf als een demon zie, óp het land van de humans. Maar goed, check de thread maar (als de server tenminste wil
)
http://forum.ryl.com.my/viewtopic.php?p=49615#49615
Nou vooruit, één pic dan maar
(klikbaar)
http://forum.ryl.com.my/viewtopic.php?p=49615#49615
Nou vooruit, één pic dan maar

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 23:39 ]
Verwijderd
OK, wat is dit nou weer? Tijdens het patchen van het spel verblijdt windows me met een "Dit programma heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd"?
Waarom is het mij altijd die er weer geluk mee heeft? Zelfs de MD5 checksum klopt. Argh, wat een ransbaggerzooi
.
Ik zal zo nog eens proberen de troep te herinstalleren, anders vind ik dit wel een heel wat mindere "verrassing"
.
Dat wordt dus de hele client maar downloaden.
Argh, ik wil weten of er meer mensen zijn met dit baggerprobleem, alleen ik kan de pokkeforum niet berijken momenteel (alsof het al ooit fatsoenlijk te bereiken was)
.

(klikbaar omdat anders de layout me niet meer lief vond)
Dit lijkt me niet met een nieuwe server te maken te hebben maar meer met een megabrak installatieprogramma
, mag ik alsnog een halve gig downloaden.
Waarom is het mij altijd die er weer geluk mee heeft? Zelfs de MD5 checksum klopt. Argh, wat een ransbaggerzooi

Ik zal zo nog eens proberen de troep te herinstalleren, anders vind ik dit wel een heel wat mindere "verrassing"

edit:
Komt erbij het feit dat ze van mij ook wel een extra server mogen aanschaffen voor dat asociaal trage kloteforum van hen, het lijkt wel of het echt zo'n cheapass ding is wat maximaal 2 gebruikers aankan ofzo
Komt erbij het feit dat ze van mij ook wel een extra server mogen aanschaffen voor dat asociaal trage kloteforum van hen, het lijkt wel of het echt zo'n cheapass ding is wat maximaal 2 gebruikers aankan ofzo
Dat wordt dus de hele client maar downloaden.
Argh, ik wil weten of er meer mensen zijn met dit baggerprobleem, alleen ik kan de pokkeforum niet berijken momenteel (alsof het al ooit fatsoenlijk te bereiken was)

Dat weet ik wel, hij is pas na elven weer te bereiken, áls alles goed gaat.
Dit lijkt me niet met een nieuwe server te maken te hebben maar meer met een megabrak installatieprogramma
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 08:55 ]
Verwijderd
Er komt een nieuwe server 
Je kunt nu niet bereiken, omdat ze er mee bezig zijn

Je moet die Patch niet hebben, is verkeerde ! Je moet 518 (588mb) hebben (had ik gister dacht toch duidelijk laten zien)[afbeelding]
Dit lijkt me niet met een nieuwe server te maken te hebben maar meer met een megabrak installatieprogramma, mag ik alsnog een halve gig downloaden.
[ Voor 143% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 09:29 ]
Verwijderd
Ok, dus deze patch had ik niet hoeven te downloaden, dat slaat bij godsnaam nergens op, ik kan niet bevatten waarom het niet werkt zoals het zou moeten.Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 08:51:
Er komt een nieuwe server
[...]
Je moet die Patch niet hebben, is verkeerde ! Je moet 518 (588mb) hebben (had ik gister dacht toch duidelijk laten zien)
Immers 488->490->517->518 zou hetzelfde moeten zijn als het andere, anders snap ik niet waarom ik dit in hemelsnaam zou hebben moeten downloaden.
Check dit: http://www.ryl.com.my/dl_game.htm[norml],[/] toen de 490->517 patch beschikbaar was, was er nog geen sprake van een 518 patch (dat deze gister toevallig beschikbaar kwam, kan me mijn aars oxideren, een partiele upgrade zou moeten werken, temeer omdat de md5 overeenkomt met die op het forum), kijk, als de achterlijke nergens opslaande foutmelding niet kwam, hoefde ik dus nog maar 1.89 MB te downloaden, wat me een paar uur scheelt.
Helaas kan ik het betreffende topic niet openen, omdat dat achterlijke forum niet eens 100 mensen aankan.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 10:57 ]
Verwijderd
Deze was al wel aangekondigd (518) Daarom werd ook gezegd dat ej niks moest installen voor de servers waren gepatched.....Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 10:55:
[...]
Ok, dus deze patch had ik niet hoeven te downloaden, dat slaat bij godsnaam nergens op, ik kan niet bevatten waarom het niet werkt zoals het zou moeten.
Immers 488->490->517->518 zou hetzelfde moeten zijn als het andere, anders snap ik niet waarom ik dit in hemelsnaam zou hebben moeten downloaden.
Check dit: http://www.ryl.com.my/dl_game.htm[norml],[/] toen de 490->517 patch beschikbaar was, was er nog geen sprake van een 518 patch (dat deze gister toevallig beschikbaar kwam, kan me mijn aars oxideren, een partiele upgrade zou moeten werken, temeer omdat de md5 overeenkomt met die op het forum), kijk, als de achterlijke nergens opslaande foutmelding niet kwam, hoefde ik dus nog maar 1.89 MB te downloaden, wat me een paar uur scheelt.
Helaas kan ik het betreffende topic niet openen, omdat dat achterlijke forum niet eens 100 mensen aankan.
Bij mij doet het forum het wel
Hopen dat het zo begintGame Installation Notes (For players with existing client 488 or 490):
Download and install the FullPatch 488 to 490 below after installing the 488 client to patch to version 490.
Download and install FullPatch 517 and 518.
For players without any client program, simply download and install the version 518 Full Client

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 11:00 ]
Zo, in 46 minuten heb ik de client (208KBps) en dan doe ik MEE! Tenminste, als de servers weer online zijn
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Verwijderd
Ja ze lopen (als het niet goed is) een uur achter
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 11:56 ]
Verwijderd
Hebben we dat ook weer 
2004-08-19
NEWS! The server update process will take longer than expected due to other performance related upgrades to improve the system network. We will update you once the servers are up and running. Thank you for your patience.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 12:36 ]
Hoe kom je aan dat nieuws? Ik krijg time-outs als ik de "NEWS" pagina probeer te bereiken.
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Verwijderd
Ik kan niet bevatten dat het officiele forum wel goed loopt bij jullie: het loopt bij mij echt zo traag als dikke uitwerpselen.
Ik wilde weleens zien of het normaal was om bij het inlogscherm (gewoon nieuwsgierig naar de nieuwe interface) geen tekst te krijgen, bij zowel userid als password (normaal sterrretjes).
.
http://202.190.201.90/ site not found, wtf? Dit is toch het ip van de server (naar ik mag aannemen (hier gaat de link naar het forum soms heen))?
Hmm, 1/58734568734573496 keer werkt een link wel, kan je tenminste wel zeggen dat je de hele dag op het forum van ryl hebt gezeten, om daar zo'n 2 topics te bekijken (laat ik het maar positief zien).
Ik wilde weleens zien of het normaal was om bij het inlogscherm (gewoon nieuwsgierig naar de nieuwe interface) geen tekst te krijgen, bij zowel userid als password (normaal sterrretjes).
Hmm, ok, welke alternatieve dns server moet ik instellen, zodat die pauperpagina wel bereikt kan worden? Altijd als je info nodig hebt, ligt het forum platG:\>ping http://forum.ryl.com.my/
Ping-aanvraag kan host http://forum.ryl.com.my/ niet vinden. Controleer de naam
en probeer het
opnieuw.

http://202.190.201.90/ site not found, wtf? Dit is toch het ip van de server (naar ik mag aannemen (hier gaat de link naar het forum soms heen))?
Hmm, 1/58734568734573496 keer werkt een link wel, kan je tenminste wel zeggen dat je de hele dag op het forum van ryl hebt gezeten, om daar zo'n 2 topics te bekijken (laat ik het maar positief zien).
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 15:55 ]
Verwijderd
Met nieuwe patch kan je tot 1600x1024Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 13:50:
waarom kan de client niet naar 1280x1024.zker nog nooit gehoord van tft schermen daar
Verwijderd
Bij jullie werkt het spel al? Ik zie het beeld naar 1600x1200 springen, tik mijn naam en wachtwoord in (waar ik inplaats van letters opeens zwarte balkjes zie
), en krijg een server authorization error.
Ok, ik heb net het spel even gespeeld, maar ik vond het zeer rustig, iets te rustig, verder ziet het er wel mooi uit, maar 1600x1200 vind ik iets te hoog voor dit spel
.
Het spel lagt gigantisch hard en windows weet niet meer dat hij terug moet schakelen van 1280x960@60Hz
naar 1600x1200@85Hz (niets nieuw opzich want ik ben het wel gewend van dit dementerende os wat niets kan onthouden
).
Ik probeer het nog maar eens, ik heb anders toch niet veel te doen, eens kijken of ik het spel nu binnen 5 minuten na de klik op start kan inkomen
.
Oh, en natuurlijk kijken of windows nu wel zo intelligent is dat hij de resolutie weer fatsoenlijk terugschakelt (ik vrees van niet) na het spelen van het spel (als ik er al kan inkomen).
(Hmm, het spel doet er nu al 2(!) seconden over om de 3 servers te laten zien (jaja dat dan weer wel), dat belooft wat)
En hij was eruit geklapt na 2 minuten wachten op het antwoord van de baggerserver om te kijken of mijn human account kon worden gestart
.
Damn, dit is nog bijna erger als toen ik net met lineage2 speelde, toen had alleen de inlogserver problemen, nu werkt de hele website + forum ook al niet meer. Damn, wat zijn ze toch aan het doen met de servers? De update zou ffs al om 11 uur goed erop zitten!
Ik heb net wel wat kunnen spelen, maar nu is het fokking onmogelijk!
.
Ik ga echt overstappen naar de amerikaanse versie als daar de open beta van is, want dit is niet te doen.

Ok, ik heb net het spel even gespeeld, maar ik vond het zeer rustig, iets te rustig, verder ziet het er wel mooi uit, maar 1600x1200 vind ik iets te hoog voor dit spel
Het spel lagt gigantisch hard en windows weet niet meer dat hij terug moet schakelen van 1280x960@60Hz

Ik probeer het nog maar eens, ik heb anders toch niet veel te doen, eens kijken of ik het spel nu binnen 5 minuten na de klik op start kan inkomen

Oh, en natuurlijk kijken of windows nu wel zo intelligent is dat hij de resolutie weer fatsoenlijk terugschakelt (ik vrees van niet) na het spelen van het spel (als ik er al kan inkomen).
(Hmm, het spel doet er nu al 2(!) seconden over om de 3 servers te laten zien (jaja dat dan weer wel), dat belooft wat)
En hij was eruit geklapt na 2 minuten wachten op het antwoord van de baggerserver om te kijken of mijn human account kon worden gestart

Damn, dit is nog bijna erger als toen ik net met lineage2 speelde, toen had alleen de inlogserver problemen, nu werkt de hele website + forum ook al niet meer. Damn, wat zijn ze toch aan het doen met de servers? De update zou ffs al om 11 uur goed erop zitten!
Ik heb net wel wat kunnen spelen, maar nu is het fokking onmogelijk!
Ik ga echt overstappen naar de amerikaanse versie als daar de open beta van is, want dit is niet te doen.
[ Voor 134% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 19:35 ]
Verwijderd
zo blijf je natuurlijk editten met al die dingen die fout gaanVerwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 18:18:
Bij jullie werkt het spel al? Ik zie het beeld naar 1600x1200 springen, tik mijn naam en wachtwoord in (waar ik inplaats van letters opeens zwarte balkjes zie), en krijg een server authorization error.
Ok, ik heb net het spel even gespeeld, maar ik vond het zeer rustig, iets te rustig, verder ziet het er wel mooi uit, maar 1600x1200 vind ik iets te hoog voor dit spel.
Het spel lagt gigantisch hard en windows weet niet meer dat hij terug moet schakelen van 1280x960@60Hz![]()
naar 1600x1200@85Hz (niets nieuw opzich want ik ben het wel gewend van dit dementerende os wat niets kan onthouden
).
Ik probeer het nog maar eens, ik heb anders toch niet veel te doen, eens kijken of ik het spel nu binnen 5 minuten na de klik op start kan inkomen![]()
![]()
.
En hij was eruit geklapt na 2 minuten wachten op het antwoord van de baggerserver om te kijken of mijn human account kon worden gestart![]()
.
Verwijderd
Hmmja, jij kan dus wel fatsoenlijk spelen met het spel nu? Ik kan zelfs al geen nieuw char aanmaken, dan gaat het spel al over zijn nek wegens een niet reagerende server.Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 19:34:
[...]
zo blijf je natuurlijk editten met al die dingen die fout gaan
Ach ja, ik probeer het nog even en dan wacht ik wel tot morgen, hopelijk is het dan opgelost, anders ga ik wel mu proberen (waar ik slechte verhalen over heb gehoord).
Het kan bijna niet aan winroute liggen (max connecties enzo), het spel deed het altijd redelijk goed, en ik kan nog steeds goed surfen op het internet.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 19:39 ]
Verwijderd
De site is idd dood ja, ik snap niet wat die lui in hemelsnaam aan het doen zijn daar, de patch staat erop want dat zag ik net wel ingame.Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 19:38:
Heeft er iemand een linkje naar de patch want ik kom niet op www.ryl.com.my
Na veel pijn en moeite kan hij nou de servers vinden! Maar daar schiet ik nog niks mee op want ik kan niet verder inloggen want ik hij geeft de letters niet weer in dat inlogschermpje. 
Maakt niks dacht ik maar als ik alles intyp en druk op connect gooit hij me ineens uit het spel!
Maakt niks dacht ik maar als ik alles intyp en druk op connect gooit hij me ineens uit het spel!
Verwijderd
nee ik kan ook niet normaal spelen, kom tot aan dat inlogscherm en daarna wil ie niet meer verder.
Verwijderd
Hmz ik kom geeneens bij servers

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 22:15 ]
Verwijderd
Heh net even 1600 medals geleeched in de arena, in een paar uur level 21 is niet slecht, ook als is de xp zelf generfed op de nieuwe server (en de drops ook)
.
.
Ik heb geen letters maar in het spel werkt alles wel goed, gewoon alles goed blindtypenSleepyhead schreef op 19 augustus 2004 @ 19:46:
Na veel pijn en moeite kan hij nou de servers vinden! Maar daar schiet ik nog niks mee op want ik kan niet verder inloggen want ik hij geeft de letters niet weer in dat inlogschermpje.
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 01:10 ]
Verwijderd
Dat er geen letters zijn in het inlogscherm hoort blijkbaar zo: dat is zodat (als je bijvoorbeeld in een cybercafé zit) je buurman je ID niet kan zien.
edit: trouwens, bij welke NPC kan je Black Moon en Sapphire inwisselen? Wat kan je er mee, bedoel ik.
edit: trouwens, bij welke NPC kan je Black Moon en Sapphire inwisselen? Wat kan je er mee, bedoel ik.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 11:36 ]
Verwijderd
Dit is echt niet leuk meer, het hogere level dan de xp cap aanvallen is er niet meer bij, omdat de drops gigantisch hard zuigen nu
. Ik mis de dagen dat een veel hoger level monster 4 kisten, wat goud en wat zakken liet vallen. Nu mag ik al blij zijn als er al wat goud valt en het is al helemaal een wonder als er een kist of zak bij zit.
Het forum werkt nog steeds als vanouds: dus gigantisch slecht. Ik wilde weten wat andere mensen van de "drops" vinden.
Áls je een fragment vind, kan je die in small pots gooien zodat er potions met bepaalde effecten ontstaan. Waarom je dat zou doen zou ik niet weten, wan de extra drops van hogergelevelden hoef je het niet meer te doen, zo dramatisch slecht zijn ze
.
Ik ga eens met cheiron verder, de kans dat ik binnen een uur een link verder ben op het "forum" is volgens mij 0.00000000000000001 %, hopelijk zijn de drops daar niet generfd maar ik heb het gevoel van wel
. Volgens mij gaan ze de kant van Pristontale op (ik heb gehoord dat de drops daar ook niet meer zo zijn als ze geweest zijn).
De volgende keer dat ik me weer inschrijf voor een open beta, kijk ik eerst een paar dagen of het forum wel bereikbaar is, want dit irriteerd me mateloos, zelfs de gratis vbulletin boards hebben niet zo veel problemen als het "forum" van RYL.
Het forum werkt nog steeds als vanouds: dus gigantisch slecht. Ik wilde weten wat andere mensen van de "drops" vinden.
Áls je een fragment vind, kan je die in small pots gooien zodat er potions met bepaalde effecten ontstaan. Waarom je dat zou doen zou ik niet weten, wan de extra drops van hogergelevelden hoef je het niet meer te doen, zo dramatisch slecht zijn ze
offtopic:
Poging 10 11 om op de index pagina te komen van het "forum" van RYL, misschien zitter er nu wel 101 mensen op!! Ja dan kan ik het begrijpen, want met 10 mensen loopt het forum al bagger
OMG wat erg: Kan naam van doelsysteem http://forum.ryl.com.my/ niet omzetten.
In total there are 13 users online Omg, wat triest, de server kan niet eens 13 f**king users aan
Poging 10 11 om op de index pagina te komen van het "forum" van RYL, misschien zitter er nu wel 101 mensen op!! Ja dan kan ik het begrijpen, want met 10 mensen loopt het forum al bagger
OMG wat erg: Kan naam van doelsysteem http://forum.ryl.com.my/ niet omzetten.
In total there are 13 users online Omg, wat triest, de server kan niet eens 13 f**king users aan
Ik ga eens met cheiron verder, de kans dat ik binnen een uur een link verder ben op het "forum" is volgens mij 0.00000000000000001 %, hopelijk zijn de drops daar niet generfd maar ik heb het gevoel van wel
De volgende keer dat ik me weer inschrijf voor een open beta, kijk ik eerst een paar dagen of het forum wel bereikbaar is, want dit irriteerd me mateloos, zelfs de gratis vbulletin boards hebben niet zo veel problemen als het "forum" van RYL.
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 12:35 ]
Verwijderd
LOL, dat brengt me op een idee: maak je eigen RYL-board bij vbulletin, en post de link op het officiele forum (op een tijdstip dat die weer eens werkt). Zo van: "if the official forum doesn't work, use this alternate board".Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 12:11:
zelfs de gratis vbulletin boards hebben niet zo veel problemen als het "forum" van RYL.
Wedden dat je dan binnen no-time tientallen members op je forum hebt?
Verwijderd
Eigelijk is het gewoon triestVerwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 13:59:
[...]
LOL, dat brengt me op een idee: maak je eigen RYL-board bij vbulletin, en post de link op het officiele forum (op een tijdstip dat die weer eens werkt). Zo van: "if the official forum doesn't work, use this alternate board".
Wedden dat je dan binnen no-time tientallen members op je forum hebt?
Pluspunten:
- Hogere resolutie
- Iets meer effecten (die je als negatief kan zien, maar ik vind het grijze beeld als hp <30% wel leuk)
- Meer quests
- Chaos stenen en boeken stacken (eindelijk)
- OMG, wat is er gebeurd met de droprate? Het is gewoon zoo laag, en als er al wat dropt is het een brood of wat goud of een gem fragment
- OMG, wat is er gebeurd met de xp? Met mijn templar heb ik geen zin meer om zo te levelen
- OMFG, waarom is de chatregel zo erg verkort in vergelijking met de vorige versie?
- Waarom zit die gare timer om spam te voorkomen er nog in? Soms wil ik best wel twee dingen zeggen in de shout binnen 20 seconden
- Het naar level 10 toe komen duurt laang
- Als ik doodga in de arena, waarom respawn ik dan erbuiten en dan ook nog na 10 minuten pas ofzo?
ZO, net is Hypherion down gegaan, en ik had net iemand gewvonden die een party met me wou vormen. Ah ja, maandag verder dan maar. U kunt me vinden op Hypherion onder de naam GotTwisted. Lvl 10 Warrior
Verwijderd
OMFG, ze kunnen het spel beter Risk Your Lag kunnen noemen, 3 lagdeaths achter elkaar
.
Verder wel leuk met iemand gepartied, gezellig samen alles gedeelt
.

Verder wel leuk met iemand gepartied, gezellig samen alles gedeelt
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 17:51 ]
Welke server was je op? Ik had op Hypherion geen problemen met @Home Breedband (512kbps UP)Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 16:36:
OMFG, ze kunnen het spel beter Risk Your Lag kunnen noemen, 3 lagdeaths achter elkaar.
Verwijderd
ik dacht meer aan risk your social lifeVerwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 16:36:
OMFG, ze kunnen het spel beter Risk Your Lag kunnen noemen, 3 lagdeaths achter elkaar.
Verwijderd
Die spamcontrole werkt sowieso niet zo goed: ik typ vaak dingen waar niks op aan te merken is en dan krijg ik de foutmelding "hanteer beleefd taalgebruik".Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 14:50:
• Waarom zit die gare timer om spam te voorkomen er nog in? Soms wil ik best wel twee dingen zeggen in de shout binnen 20 seconden
Verwijderd
Heh, waarschijnlijk iets met ass erin "class" enzoVerwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 17:07:
[...]
Die spamcontrole werkt sowieso niet zo goed: ik typ vaak dingen waar niks op aan te merken is en dan krijg ik de foutmelding "hanteer beleefd taalgebruik".
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 17:52 ]
Verwijderd
In 20 minuten tijd:
- 1x foutmelding, game afgesloten
- 1x Connection lost with server
Na de tweede keer kon ik niet meer in de game komen.
- 1x foutmelding, game afgesloten
- 1x Connection lost with server
Na de tweede keer kon ik niet meer in de game komen.
Hehe.
Verwijderd
Enige nadeel aan deze patch vind ik dat je niet terug kan naar Orc als je Human hebt gekozen
, ik wil wel is Orc proberen, maar op server 3 blijven
Verwijderd
Maak een ander account aanVerwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 19:02:
Enige nadeel aan deze patch vind ik dat je niet terug kan naar Orc als je Human hebt gekozen, ik wil wel is Orc proberen, maar op server 3 blijven
Verwijderd
Btw, Orcs komen niet voor in dit spel (tenminste niet als speelbaar character).
De goede naam is Ak'Kan.
De goede naam is Ak'Kan.
Verwijderd
Speelt er eigenlijk iemand nog op server 3? Ben volgens mij de neige GoT'er. (heb lvl 20 Defender en 18 Archer en 15 Sorcerer)
Verwijderd
Ik heb wel een level 23 sorceror, maar ik speel liever met mijn level 45 (9% tnl) rune officer.
Verwijderd
Die Orcs, of hoe je ze ook noemt zijn veel moeilijker te lvl'en
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 14:26 ]
Verwijderd
Dat komt omdat ze de mobs van de humans slapper hebben gemaakt en bij de akkan (dus de "Orcs") hetzelfde hebben gelaten (als ik het goed heb), tel daarbij de mindere xp (ok, ze gaan het weer veranderen) op en het totaalplaatje is compleet.Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 14:25:
Die Orcs, of hoe je ze ook noemt zijn veel moeilijker te lvl'en
Verder gaat het levelen idd zeer traag nu, gisteren 2 levels omhooggegaan, terwijl dat normaalgesproken er 3,5 a 4 zijn.
Verwijderd
Ehm....die links van Ausie-files doen et niet
...de site wel, maar de link niet, dus krijg je zon mooie 404. Waar kan ik hem wel downen?
Verwijderd
Da lukte oowk niej...maar ik heb em via Emule gedownd en ik ga hem nu ff volledig patchen en dan gamen maar
Verwijderd
Ok, ik wil even melden dat planetwidegames zijn open beta heeft gestart.
De voordelen zijn:
• Minder lag
De nadelen zijn:
• Ze verwijderen je char na de open beta
• Je moet je registreren om de forums alleen al te kunnen zien
.
Oftewel, de nadelen wegen niet op tegen de voordelen en of ik de us versie dan ooit nog zal gaan spelen is voor mij daarbij een beetje uitgesloten. Het tweede punt is wel op te lossen, aannemend dat ze hotmail adressen accepteren.
(Ik wil wel de ontwikkelingen bijhouden en als dan zon achterlijke pipo bijna het gehele forum op slot zet voor non-members...)
Alleen het eerste punt baart me zorgen. Dat de economie van de MY versie een beetje is verknoeid komt door die stomme King Of Ryl packs, dat hoeft dan niet te zeggen dat het in de us versie gebeurt, als tweede voel ik er weinig voor om een char naar level 60 te ploeteren en die dan verwijdert zien te worden.
Voordat het achterlijke slot op de forums ging (general moet je je voor aangemeld hebben bijvoorbeeld), werden de meeste topics al op slot gegooid, de modjes daar zijn echt happig op slotjes.
De voordelen zijn:
• Minder lag
De nadelen zijn:
• Ze verwijderen je char na de open beta
• Je moet je registreren om de forums alleen al te kunnen zien
Oftewel, de nadelen wegen niet op tegen de voordelen en of ik de us versie dan ooit nog zal gaan spelen is voor mij daarbij een beetje uitgesloten. Het tweede punt is wel op te lossen, aannemend dat ze hotmail adressen accepteren.
(Ik wil wel de ontwikkelingen bijhouden en als dan zon achterlijke pipo bijna het gehele forum op slot zet voor non-members...)
Alleen het eerste punt baart me zorgen. Dat de economie van de MY versie een beetje is verknoeid komt door die stomme King Of Ryl packs, dat hoeft dan niet te zeggen dat het in de us versie gebeurt, als tweede voel ik er weinig voor om een char naar level 60 te ploeteren en die dan verwijdert zien te worden.
Voordat het achterlijke slot op de forums ging (general moet je je voor aangemeld hebben bijvoorbeeld), werden de meeste topics al op slot gegooid, de modjes daar zijn echt happig op slotjes.
edit:
Laat ik het zo zeggen dat ik meer verwacht had van de open beta van de us versie, ik wilde zien of ze alsnog de chars behielden, want ik ga zo niet spelen, maar als je dat al niet eens meer kan..
Laat ik het zo zeggen dat ik meer verwacht had van de open beta van de us versie, ik wilde zien of ze alsnog de chars behielden, want ik ga zo niet spelen, maar als je dat al niet eens meer kan..
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 10:45 ]
heb hem dus gedownload, en de vervangende versioninfo.dat in mijn map gezet, maar krijg nog steeds een foutmelding bij het openen van de client. Zijn er meer mensen met dit probleem?
shit...
The Planetwide Games staff are notified that the servers are down. There is an emergency maintenance. I, or another administrator will inform you at the time in which the servers are back. Until then, read information on the forums . And please do not spam topics about this, try to keep the forums a clean, neat, and friendly place.
wilde gisteren ook al proberen, waren de login servers down
je moet toch wat als alternatief voor fungwan online
erg vreemd, bij mijn broertjes computer werkt het wel
Erg vet trouwens, ziet er allemaal erg vet uit!
shit...
The Planetwide Games staff are notified that the servers are down. There is an emergency maintenance. I, or another administrator will inform you at the time in which the servers are back. Until then, read information on the forums . And please do not spam topics about this, try to keep the forums a clean, neat, and friendly place.
wilde gisteren ook al proberen, waren de login servers down

je moet toch wat als alternatief voor fungwan online
erg vreemd, bij mijn broertjes computer werkt het wel
[ Voor 65% gewijzigd door Schuey op 22-09-2004 17:46 ]
ja het is echt de moeite waard tot nu toe. Erg veel tegenstanders, geluiden zijn leuk, bewegingen gaaf, aanvallen ook erg cool. Moet alleen nog ff uitzoeken hoe ik punten aan mijn eigenschappen kan toevoegen en hoe je nieuwe skills koopt
Verwijderd
Als je Ak'kan ben kan je dat pas vanaf lvl 10 (die punten toevoegen) en skills koop je bij trainer..... Welke server zit je btw, anders help ik je wel lvlen?
he heb jij toevallig ook geen fungwan gespeelt?Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 20:08:
Als je Ak'kan ben kan je dat pas vanaf lvl 10 (die punten toevoegen) en skills koop je bij trainer..... Welke server zit je btw, anders help ik je wel lvlen?
zit in mornuran oid, thx voor de info, zal straks eens een trainer opzoeken
Ben nog 5 minuten online, straks escape from la weer eens zien
Verwijderd
Ja ik was gek van Fung wan, behalve p2p gedeelte 
Maar kom server 3 en ik help je, heb geld en spullen enzo (en lvlen ofcourse)
Maar kom server 3 en ik help je, heb geld en spullen enzo (en lvlen ofcourse)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2004 20:46 ]
Verwijderd
Kick:
Ik heb 28 Templar(TemplarOfDeath), 36 Rune(UndeadDemon) en 30 Shadow(Shad0w0fDeath), dus als iemand ngo wil party'en ofhulp nodig met lvl'en, roep maar
Ik heb 28 Templar(TemplarOfDeath), 36 Rune(UndeadDemon) en 30 Shadow(Shad0w0fDeath), dus als iemand ngo wil party'en ofhulp nodig met lvl'en, roep maar
Verwijderd
Zo eh, hier is lang niet gepost
. Speelt geen van jullie dit meer?
Ik speel nu de open beta op de amerikaanse versie, 38 Sorc en 10 rune off

Na enkele maanden offline te zijn, heb ik weer RYL opgepakt. Ben nu Assassin lvl 20, genaamd MissSalo, daarvoorheen genaamd LordSalo (Defender), maar werd er beetje zat van. Ik heb ook het gevoel dat men stukke vriendelijker tegenover elkaar zijn. Voorheen wou iedereen met je PvP-en. Nu zit men graag in een Party, liefst met diverse caracters. Ik heb gisteren heerlijk gepartyed, met z'n vieren. Heb mijn friendlist up-to-date. Aan het eind van de avond heb ik 2 Staff Bone Collectors en 2 Mythrills verkocht . Dat was dus weer $$$.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:07:
Zo eh, hier is lang niet gepost. Speelt geen van jullie dit meer?
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Heeft iemand toevallig nog een mirror voor de client? Ik kan hem nergens fatsoenlijk downloaden.
--edit--
Ahh,de file staat op filefront. Haal daar nu een fatsoenlijke snelheid.
--edit--
Ahh,de file staat op filefront. Haal daar nu een fatsoenlijke snelheid.
[ Voor 32% gewijzigd door pingkiller op 03-01-2005 16:57 ]
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Verwijderd
Heb hem net gedownload 
Wel tof spel opzich
Maar waneer kan ik guild wars doen met nu levle 19
Wel tof spel opzich
Maar waneer kan ik guild wars doen met nu levle 19
Verwijderd
Speelt iemand dit hier nog wel ?
ik speel het sinds 3 dagen ben nu level 29
warrior.
Keiharde hakzooi , je moet gewoon met een parrty diep de bergen in gaan naar de beesten die niet dood te krijgen zijn , krijg je zo dikke 500 a 600 exp per keer
een beest gedood word dan gaat het echt rete snel
,
Ik raad je wel aan veel healing potion mee te nemen en veel roast meat
Als je gaat beginnen Spaar al je Salvins op , items die je kan verzamelen dit iser 1tje van je hebt veel soroten stenenen enzo , maar spaar alles op tot je er lekker veel hebt , dan ga je terug naar je kasteel en jkan je een store openen met de items die je hebt.
ALs je die geopent hebt kan je salvin per stuk bij eenboer verkopen voor 200 , of aan gasten die het nodig hebben die hebben zoveel geld die leggen zo 25000 goud voor je neer per stuk
en andere items nog wel meer.
Je hebt ook wapens zoals een D een C etc.... en dan nog met +++++ erachter , hoe meer + en hoe dichter naaar de A toe hoe beter je wapen is mer meer speciale dingen.
Die zijn dus veel geld waard
als je dus wapens opraapt c++++ wapens bijvoorbeeld een sword c++++ bewaar die dan goed in je deposit op de martk . die dingen kun je goed verkopen. Bewaaar ze dus altijd ondanksje ze niet kan gebruiken
Keiharde hakzooi , je moet gewoon met een parrty diep de bergen in gaan naar de beesten die niet dood te krijgen zijn , krijg je zo dikke 500 a 600 exp per keer
Ik raad je wel aan veel healing potion mee te nemen en veel roast meat
Als je gaat beginnen Spaar al je Salvins op , items die je kan verzamelen dit iser 1tje van je hebt veel soroten stenenen enzo , maar spaar alles op tot je er lekker veel hebt , dan ga je terug naar je kasteel en jkan je een store openen met de items die je hebt.
ALs je die geopent hebt kan je salvin per stuk bij eenboer verkopen voor 200 , of aan gasten die het nodig hebben die hebben zoveel geld die leggen zo 25000 goud voor je neer per stuk
Je hebt ook wapens zoals een D een C etc.... en dan nog met +++++ erachter , hoe meer + en hoe dichter naaar de A toe hoe beter je wapen is mer meer speciale dingen.
Die zijn dus veel geld waard
als je dus wapens opraapt c++++ wapens bijvoorbeeld een sword c++++ bewaar die dan goed in je deposit op de martk . die dingen kun je goed verkopen. Bewaaar ze dus altijd ondanksje ze niet kan gebruiken
ryl1 wel idd maar ryl2 is gratis..
www.ryl2.com.my <--- hier te downloaden...
en als je het gaat spelen moet je op zeus spelen
want ik speel daar ook. kunne we elkaar helpen
46 sorcerer
20 cleric
www.ryl2.com.my <--- hier te downloaden...
en als je het gaat spelen moet je op zeus spelen
46 sorcerer
20 cleric
lets give it a try 
nu bezig met downen gaat redelijk snel nog maar een uur w88
nu bezig met downen gaat redelijk snel nog maar een uur w88
Heeft geen signature.
Verwijderd
ik ken het spel
ga ook beginnen
op welke server zitten de meeste nederlanders? of zijn die er niet in dit spookspel?
ga ook beginnen
op welke server zitten de meeste nederlanders? of zijn die er niet in dit spookspel?
ik weet niet of er nog animo voor is. Maar er is nu een goede ryl1 en ryl2 server.
Neem maar een kijkje op http://www.rylunderground.com/. Het is een hoge xp rate server dus je bent binnen 1 a 2 weken al op het hoogste level, en dan kan je lekker pvpen. Ik speel hier zelf ook msg me maar ingame: PowPow op de RYL2 server
Neem maar een kijkje op http://www.rylunderground.com/. Het is een hoge xp rate server dus je bent binnen 1 a 2 weken al op het hoogste level, en dan kan je lekker pvpen. Ik speel hier zelf ook msg me maar ingame: PowPow op de RYL2 server
Verwijderd
ik speel dit spel al zeker 3 jaar, je kan in Malaysia RM punten kopen, krijg je bv 800 Tears of black smith, waard : 2.5miljoen per stuk.
zo kun je dus echt dikke AAA+++ armors krijgen, met 4k def en 25k hp 120 con
zo kun je dus echt dikke AAA+++ armors krijgen, met 4k def en 25k hp 120 con
Verwijderd
Hey mensen ik speel dit spel ook zeker wel vanaf het begin, maar ben nu een jaar bezig geweest op de rylunderground server, maar echt waar, er waren zo vaak problemen met de patch of met een connectie, maar verder vind ik het (nog steeds) een leuk spel! Nu is rylunderground gehackt, dus alle servers/players allemaal weg!. Wel jammer ik was een lvl 95 gunner lvl 95 templar me gunner had al 50k+ fame;). Weet iemand verder nog een leuke privateserver voor ryl?
Subtiele kick,
RYL Tartarus is nu al een maand of 3 aan 't draaien en heeft een redelijk grote groep vaste spelers weten te krijgen.
Om up te graden moet je de metals zelf farmen, de rates zijn niet extreem hoog maar ook weer niet te laag om leuk te kunnen gamen.
RYL Tartarus is nu al een maand of 3 aan 't draaien en heeft een redelijk grote groep vaste spelers weten te krijgen.
Om up te graden moet je de metals zelf farmen, de rates zijn niet extreem hoog maar ook weer niet te laag om leuk te kunnen gamen.