Speelt er eigenlijk iemand nog op server 3? Ben volgens mij de neige GoT'er. (heb lvl 20 Defender en 18 Archer en 15 Sorcerer)
Verwijderd
Ik heb wel een level 23 sorceror, maar ik speel liever met mijn level 45 (9% tnl) rune officer.
Verwijderd
Die Orcs, of hoe je ze ook noemt zijn veel moeilijker te lvl'en
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 14:26 ]
Verwijderd
Dat komt omdat ze de mobs van de humans slapper hebben gemaakt en bij de akkan (dus de "Orcs") hetzelfde hebben gelaten (als ik het goed heb), tel daarbij de mindere xp (ok, ze gaan het weer veranderen) op en het totaalplaatje is compleet.Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 14:25:
Die Orcs, of hoe je ze ook noemt zijn veel moeilijker te lvl'en
Verder gaat het levelen idd zeer traag nu, gisteren 2 levels omhooggegaan, terwijl dat normaalgesproken er 3,5 a 4 zijn.
Verwijderd
Ehm....die links van Ausie-files doen et niet
...de site wel, maar de link niet, dus krijg je zon mooie 404. Waar kan ik hem wel downen?
Verwijderd
Da lukte oowk niej...maar ik heb em via Emule gedownd en ik ga hem nu ff volledig patchen en dan gamen maar
Verwijderd
Ok, ik wil even melden dat planetwidegames zijn open beta heeft gestart.
De voordelen zijn:
• Minder lag
De nadelen zijn:
• Ze verwijderen je char na de open beta
• Je moet je registreren om de forums alleen al te kunnen zien
.
Oftewel, de nadelen wegen niet op tegen de voordelen en of ik de us versie dan ooit nog zal gaan spelen is voor mij daarbij een beetje uitgesloten. Het tweede punt is wel op te lossen, aannemend dat ze hotmail adressen accepteren.
(Ik wil wel de ontwikkelingen bijhouden en als dan zon achterlijke pipo bijna het gehele forum op slot zet voor non-members...)
Alleen het eerste punt baart me zorgen. Dat de economie van de MY versie een beetje is verknoeid komt door die stomme King Of Ryl packs, dat hoeft dan niet te zeggen dat het in de us versie gebeurt, als tweede voel ik er weinig voor om een char naar level 60 te ploeteren en die dan verwijdert zien te worden.
Voordat het achterlijke slot op de forums ging (general moet je je voor aangemeld hebben bijvoorbeeld), werden de meeste topics al op slot gegooid, de modjes daar zijn echt happig op slotjes.
De voordelen zijn:
• Minder lag
De nadelen zijn:
• Ze verwijderen je char na de open beta
• Je moet je registreren om de forums alleen al te kunnen zien
Oftewel, de nadelen wegen niet op tegen de voordelen en of ik de us versie dan ooit nog zal gaan spelen is voor mij daarbij een beetje uitgesloten. Het tweede punt is wel op te lossen, aannemend dat ze hotmail adressen accepteren.
(Ik wil wel de ontwikkelingen bijhouden en als dan zon achterlijke pipo bijna het gehele forum op slot zet voor non-members...)
Alleen het eerste punt baart me zorgen. Dat de economie van de MY versie een beetje is verknoeid komt door die stomme King Of Ryl packs, dat hoeft dan niet te zeggen dat het in de us versie gebeurt, als tweede voel ik er weinig voor om een char naar level 60 te ploeteren en die dan verwijdert zien te worden.
Voordat het achterlijke slot op de forums ging (general moet je je voor aangemeld hebben bijvoorbeeld), werden de meeste topics al op slot gegooid, de modjes daar zijn echt happig op slotjes.
edit:
Laat ik het zo zeggen dat ik meer verwacht had van de open beta van de us versie, ik wilde zien of ze alsnog de chars behielden, want ik ga zo niet spelen, maar als je dat al niet eens meer kan..
Laat ik het zo zeggen dat ik meer verwacht had van de open beta van de us versie, ik wilde zien of ze alsnog de chars behielden, want ik ga zo niet spelen, maar als je dat al niet eens meer kan..
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 10:45 ]
heb hem dus gedownload, en de vervangende versioninfo.dat in mijn map gezet, maar krijg nog steeds een foutmelding bij het openen van de client. Zijn er meer mensen met dit probleem?
shit...
The Planetwide Games staff are notified that the servers are down. There is an emergency maintenance. I, or another administrator will inform you at the time in which the servers are back. Until then, read information on the forums . And please do not spam topics about this, try to keep the forums a clean, neat, and friendly place.
wilde gisteren ook al proberen, waren de login servers down
je moet toch wat als alternatief voor fungwan online
erg vreemd, bij mijn broertjes computer werkt het wel
Erg vet trouwens, ziet er allemaal erg vet uit!
shit...
The Planetwide Games staff are notified that the servers are down. There is an emergency maintenance. I, or another administrator will inform you at the time in which the servers are back. Until then, read information on the forums . And please do not spam topics about this, try to keep the forums a clean, neat, and friendly place.
wilde gisteren ook al proberen, waren de login servers down

je moet toch wat als alternatief voor fungwan online
erg vreemd, bij mijn broertjes computer werkt het wel
[ Voor 65% gewijzigd door Schuey op 22-09-2004 17:46 ]
ja het is echt de moeite waard tot nu toe. Erg veel tegenstanders, geluiden zijn leuk, bewegingen gaaf, aanvallen ook erg cool. Moet alleen nog ff uitzoeken hoe ik punten aan mijn eigenschappen kan toevoegen en hoe je nieuwe skills koopt
Verwijderd
Als je Ak'kan ben kan je dat pas vanaf lvl 10 (die punten toevoegen) en skills koop je bij trainer..... Welke server zit je btw, anders help ik je wel lvlen?
he heb jij toevallig ook geen fungwan gespeelt?Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 20:08:
Als je Ak'kan ben kan je dat pas vanaf lvl 10 (die punten toevoegen) en skills koop je bij trainer..... Welke server zit je btw, anders help ik je wel lvlen?
zit in mornuran oid, thx voor de info, zal straks eens een trainer opzoeken
Ben nog 5 minuten online, straks escape from la weer eens zien
Verwijderd
Ja ik was gek van Fung wan, behalve p2p gedeelte 
Maar kom server 3 en ik help je, heb geld en spullen enzo (en lvlen ofcourse)
Maar kom server 3 en ik help je, heb geld en spullen enzo (en lvlen ofcourse)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2004 20:46 ]
Verwijderd
Kick:
Ik heb 28 Templar(TemplarOfDeath), 36 Rune(UndeadDemon) en 30 Shadow(Shad0w0fDeath), dus als iemand ngo wil party'en ofhulp nodig met lvl'en, roep maar
Ik heb 28 Templar(TemplarOfDeath), 36 Rune(UndeadDemon) en 30 Shadow(Shad0w0fDeath), dus als iemand ngo wil party'en ofhulp nodig met lvl'en, roep maar
Verwijderd
Zo eh, hier is lang niet gepost
. Speelt geen van jullie dit meer?
Ik speel nu de open beta op de amerikaanse versie, 38 Sorc en 10 rune off

Na enkele maanden offline te zijn, heb ik weer RYL opgepakt. Ben nu Assassin lvl 20, genaamd MissSalo, daarvoorheen genaamd LordSalo (Defender), maar werd er beetje zat van. Ik heb ook het gevoel dat men stukke vriendelijker tegenover elkaar zijn. Voorheen wou iedereen met je PvP-en. Nu zit men graag in een Party, liefst met diverse caracters. Ik heb gisteren heerlijk gepartyed, met z'n vieren. Heb mijn friendlist up-to-date. Aan het eind van de avond heb ik 2 Staff Bone Collectors en 2 Mythrills verkocht . Dat was dus weer $$$.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:07:
Zo eh, hier is lang niet gepost. Speelt geen van jullie dit meer?
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Heeft iemand toevallig nog een mirror voor de client? Ik kan hem nergens fatsoenlijk downloaden.
--edit--
Ahh,de file staat op filefront. Haal daar nu een fatsoenlijke snelheid.
--edit--
Ahh,de file staat op filefront. Haal daar nu een fatsoenlijke snelheid.
[ Voor 32% gewijzigd door pingkiller op 03-01-2005 16:57 ]
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Verwijderd
Heb hem net gedownload 
Wel tof spel opzich
Maar waneer kan ik guild wars doen met nu levle 19
Wel tof spel opzich
Maar waneer kan ik guild wars doen met nu levle 19
Verwijderd
Speelt iemand dit hier nog wel ?
ik speel het sinds 3 dagen ben nu level 29
warrior.
Keiharde hakzooi , je moet gewoon met een parrty diep de bergen in gaan naar de beesten die niet dood te krijgen zijn , krijg je zo dikke 500 a 600 exp per keer
een beest gedood word dan gaat het echt rete snel
,
Ik raad je wel aan veel healing potion mee te nemen en veel roast meat
Als je gaat beginnen Spaar al je Salvins op , items die je kan verzamelen dit iser 1tje van je hebt veel soroten stenenen enzo , maar spaar alles op tot je er lekker veel hebt , dan ga je terug naar je kasteel en jkan je een store openen met de items die je hebt.
ALs je die geopent hebt kan je salvin per stuk bij eenboer verkopen voor 200 , of aan gasten die het nodig hebben die hebben zoveel geld die leggen zo 25000 goud voor je neer per stuk
en andere items nog wel meer.
Je hebt ook wapens zoals een D een C etc.... en dan nog met +++++ erachter , hoe meer + en hoe dichter naaar de A toe hoe beter je wapen is mer meer speciale dingen.
Die zijn dus veel geld waard
als je dus wapens opraapt c++++ wapens bijvoorbeeld een sword c++++ bewaar die dan goed in je deposit op de martk . die dingen kun je goed verkopen. Bewaaar ze dus altijd ondanksje ze niet kan gebruiken
Keiharde hakzooi , je moet gewoon met een parrty diep de bergen in gaan naar de beesten die niet dood te krijgen zijn , krijg je zo dikke 500 a 600 exp per keer
Ik raad je wel aan veel healing potion mee te nemen en veel roast meat
Als je gaat beginnen Spaar al je Salvins op , items die je kan verzamelen dit iser 1tje van je hebt veel soroten stenenen enzo , maar spaar alles op tot je er lekker veel hebt , dan ga je terug naar je kasteel en jkan je een store openen met de items die je hebt.
ALs je die geopent hebt kan je salvin per stuk bij eenboer verkopen voor 200 , of aan gasten die het nodig hebben die hebben zoveel geld die leggen zo 25000 goud voor je neer per stuk
Je hebt ook wapens zoals een D een C etc.... en dan nog met +++++ erachter , hoe meer + en hoe dichter naaar de A toe hoe beter je wapen is mer meer speciale dingen.
Die zijn dus veel geld waard
als je dus wapens opraapt c++++ wapens bijvoorbeeld een sword c++++ bewaar die dan goed in je deposit op de martk . die dingen kun je goed verkopen. Bewaaar ze dus altijd ondanksje ze niet kan gebruiken
ryl1 wel idd maar ryl2 is gratis..
www.ryl2.com.my <--- hier te downloaden...
en als je het gaat spelen moet je op zeus spelen
want ik speel daar ook. kunne we elkaar helpen
46 sorcerer
20 cleric
www.ryl2.com.my <--- hier te downloaden...
en als je het gaat spelen moet je op zeus spelen
46 sorcerer
20 cleric
lets give it a try 
nu bezig met downen gaat redelijk snel nog maar een uur w88
nu bezig met downen gaat redelijk snel nog maar een uur w88
Heeft geen signature.
Verwijderd
ik ken het spel
ga ook beginnen
op welke server zitten de meeste nederlanders? of zijn die er niet in dit spookspel?
ga ook beginnen
op welke server zitten de meeste nederlanders? of zijn die er niet in dit spookspel?
ik weet niet of er nog animo voor is. Maar er is nu een goede ryl1 en ryl2 server.
Neem maar een kijkje op http://www.rylunderground.com/. Het is een hoge xp rate server dus je bent binnen 1 a 2 weken al op het hoogste level, en dan kan je lekker pvpen. Ik speel hier zelf ook msg me maar ingame: PowPow op de RYL2 server
Neem maar een kijkje op http://www.rylunderground.com/. Het is een hoge xp rate server dus je bent binnen 1 a 2 weken al op het hoogste level, en dan kan je lekker pvpen. Ik speel hier zelf ook msg me maar ingame: PowPow op de RYL2 server
Verwijderd
ik speel dit spel al zeker 3 jaar, je kan in Malaysia RM punten kopen, krijg je bv 800 Tears of black smith, waard : 2.5miljoen per stuk.
zo kun je dus echt dikke AAA+++ armors krijgen, met 4k def en 25k hp 120 con
zo kun je dus echt dikke AAA+++ armors krijgen, met 4k def en 25k hp 120 con
Verwijderd
Hey mensen ik speel dit spel ook zeker wel vanaf het begin, maar ben nu een jaar bezig geweest op de rylunderground server, maar echt waar, er waren zo vaak problemen met de patch of met een connectie, maar verder vind ik het (nog steeds) een leuk spel! Nu is rylunderground gehackt, dus alle servers/players allemaal weg!. Wel jammer ik was een lvl 95 gunner lvl 95 templar me gunner had al 50k+ fame;). Weet iemand verder nog een leuke privateserver voor ryl?
Subtiele kick,
RYL Tartarus is nu al een maand of 3 aan 't draaien en heeft een redelijk grote groep vaste spelers weten te krijgen.
Om up te graden moet je de metals zelf farmen, de rates zijn niet extreem hoog maar ook weer niet te laag om leuk te kunnen gamen.
RYL Tartarus is nu al een maand of 3 aan 't draaien en heeft een redelijk grote groep vaste spelers weten te krijgen.
Om up te graden moet je de metals zelf farmen, de rates zijn niet extreem hoog maar ook weer niet te laag om leuk te kunnen gamen.