Windows 2k admin password kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• R1
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hoi,

om de een of andere reden logt 2k ineens niet meer automatisch door , en moet ik het admin password ingeven, en dat is al zo lang geleden dat ik die niet meer weet. Ik heb lopht al geprobeerd op de sam file, een andere sam van een 2e pc erop gezet, maar beiden werken niet..........iemand nog iedeen behalve het er opnieuw opzetten ?
thnx
Dennis

*-Specs-*

Verwijderd

Als je een andere user hebt gemaakt met admin-rechten kun je het veranderen...dat heb je toch gedaan, toch..?

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zondag 24 december 2000 19:41 schreef 5371 het volgende:
Als je een andere user hebt gemaakt met admin-rechten kun je het veranderen...dat heb je toch gedaan, toch..?
Als ie een beetje nagedacht heeft, dan heeft ie dat gedaan ja...

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik mag toch aannemen dat je zoiets idd doet, anders ben je dom bezig...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Waarom zou je dat doen? Als je zo stom bent om je admin password kwijt te raken, waarom dan niet het password van die user. Unix heeft toch ook maar 1 user met root/adminrechten.

Verwijderd

Wachtwoord vergeten,....??? je gebruikt toch maar 1 wachtwoord voor dat soort dingen ? of heb je voor ieder dingetje een ander wachtwoord ?

Verwijderd

Er is zo'n programma voor die het eerst gebruikte password (bij instaltie) pakt moet je booten met een disk maar vraag niet hoe of wat wel van gehoord.............
Pagina: 1