Toon posts:

[XP] Opstart problemen bij XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.
Heb wat probleempjes bij het opstarten van Win XP pro. Elke keer als ik mijn com opstart wordt automatisch media player gestart. Dit duurt even dus probeer je hem weg te klikken en loopt hij vast. Dit is allemaal gekomen na wat gekloot met wat spyware denk ik. Zie ook mijn andere topic [rml][ IE] 'Er is een fout opgetreden' bij starten van IE *[/rml]

Maar na het scannen met ad aware (ook in veilige modus) krijg ik het niet weg. Nou staat er in me program files map een bestand van die spyware toolbar ofzow en dat bestand kon ik niet handmatig verwijderen, dus ik geopent en wat gekloot met kladblok op de hoop dat het niet meer ging werken, maar jah helpt natuurlijk ook niks. Maar nu krijg ik dit venster ook elke keer als ik XP opstart :? het bestand heet iierizo.dll mischien iemand hier ook problemen mee gehad ?

Ik hoop dat iemand me kan helpen anders gooi ik me image er wel weer over heen.

alvast bedankt

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Peter1984,

Laat eerste even in je andere topic weten wat je nou gedaan hebt om je probleem op te lossen (of is dat probleem nog niet opgelost? Zo ja - kan je toch net zo goed daar door gaan?)

Verder - lees eens [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] door? :)

Verwijderd

Topicstarter
Nee is nog niet opgelost maar al ik het in het andere topic verder ging werd het zo'n zooitje :?

Maar jah ben hier nog niet zo lang en bekend dus sorry.

Verwijderd

bij uitvoeren "msconfig" typen, dan naar opstarten en dan Windows Mediaplayer en/of iierizo.dll uitvinken... ik weet niet of het werkt maar ik had ook zo'n dergelijk probleem en werd hierdoor opgelost

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 16:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Thnks Lamber zo heb ik het op kunnen lossen. En me andere probleem ook met het scannen met spybot in de veilige modus en wat bestanden weg gegooid werkt alles weer perfect :D

Bedankt