Toon posts:

[IE] 'Er is een fout opgetreden' bij starten van IE *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer als ik internet explorer afsluit dan krijg ik meteen een pop-up die niet door mij pop-up killer word herkent. Panicware en Msn toolbar, ze vinden hem allebei niet. Maar nou loopt internet explorer ook vaak vast na dat deze pop-up eindelijk weg heb gekregen. Het is een pop up met de vraag of ik een of andere toolbar wil instaleren, en dan kan ik voor ja of nee kiezen en als ik hem sluit krijg ik hem steeds weer trug en dan loopt hij meestal vast. Maar dan later kan ik hem gewoon weer starten alleen bij elk venster wat ik sluit krijg ik die vervelende pop up.

Nou is het al zo erg dat ik I E niet eens meer kan opstarten. Krijg namelijk deze fout:
Afbeeldingslocatie: http://www.peteralblas.nl/fout.JPG

Weet iemand wat dit kan zijn of heeft iemand hier ook al problemen mee gehad.
Ad Aware en alles heb ik al laten scannen (ook in veilige modus) maar niks helpt.
Of als ik I E opnieuw instaleer kan het dan zijn dat het weg is ?

Ik zit ook te overwegen om over te stappen op Opera. Ben nu via msn explorer bezig maar das niks. Maar wil gewoon graag I E weer in orde hebben.

Alvast bedankt.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zou inderdaad proberen om IE opnieuw te installeren. verder zou je ook eens op Spyware kunnen scannen voor de zekerheid. Een alternatieve browser is ook een idee; maar IE hoort natuurlijk gewoon te werken :)

IE hoort btw in SA; hiernaast een titeledit van mij :)

Problemen met Internet Explorer > [IE] 'Er is een fout opgetreden' bij starten van IE *
WOS > SA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok maar heb hem al op spyware laten testen. Met Ad Aware en ook nog in de veilige modus (XP) maar jah zie het wel. Hoe kan ik I E er het beste overnieuw opzetten?

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost ;) Na wat hulp in een ander topic en na het scannen met spybot in de veilige modus en wat bestanden in de veilige modus weg gegooid is het opgelost :*)