AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB
Had ik ook. Met PartitionMagic heb ik dat toen opgelost. Nieuwe maximale partitie aan laten maken en windows pakte hem daarna in 1x. Das het mooie van PartitionMagic, je kan je partities wijzigen zonder dat je je data kwijt raakt.
helaas werkt dat niet, partitionmagic werkt niet goed samen met maxblast ofzo.
ik had eerst via maxblast hem draaien, hij herkende hem anders niet, hij deed het zo prima, maar na de installatie van winxp dus niet meer.
kan je maxblast er opzetten zonder de data kwijt te raken?
ik heb de bios al naar 1016 geflashed (ik heb een asus p4p800 deluxe), maar winxp wil de schijf nog steeds formatteren...
ik had eerst via maxblast hem draaien, hij herkende hem anders niet, hij deed het zo prima, maar na de installatie van winxp dus niet meer.
kan je maxblast er opzetten zonder de data kwijt te raken?
ik heb de bios al naar 1016 geflashed (ik heb een asus p4p800 deluxe), maar winxp wil de schijf nog steeds formatteren...
AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB
ik heb inmiddels partitionmagic draaiend gekregen door de maxblast van de schijf te verwijderen, maar via partitionmagic lukt het niet om in de schijf een nieuwe partitie te maken, hij ziet hem als ongeveer 35 gb ipv. 120 gb!
ik zou dus maxblast opnieuw moeten installeren, maar dan ben ik de data kwijt en dat kan echt niet (werkstukken, bookmarks etc.)...
weet er iemand een truc via maxblast ofzo?
of een andere programma, ezdrive heb ik al geprobeerd, maar die zal de data ook verwijderen zegt ie. bios al geflashed, wat nu?
ik zou dus maxblast opnieuw moeten installeren, maar dan ben ik de data kwijt en dat kan echt niet (werkstukken, bookmarks etc.)...
weet er iemand een truc via maxblast ofzo?
of een andere programma, ezdrive heb ik al geprobeerd, maar die zal de data ook verwijderen zegt ie. bios al geflashed, wat nu?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
ja, dat is allemaal duidelijk, maar hoe zorg ik dat met maxblast mijn data niet verdwijnt?
Zelfde probleem hier.Zapp Brannigan schreef op 11 juli 2004 @ 00:09:
ja, dat is allemaal duidelijk, maar hoe zorg ik dat met maxblast mijn data niet verdwijnt?
Ik heb een P4P800-Deluxe met 2x 80gb Seagate ATA en nu een 1x 200gb Maxtor S-ATA. WindowsXP ziet hem wel, maar geeft hem geen schijfletter.
De BIOS herkent hem prima. Heb al een proggie gedownload van maxtor om je register aan te passen maar het werkt nog niet.
Service Pack 1 installeren was bij mij het grote wonder met mn 200gb WD. Met Maxblast denk ik niet dat je je data kan houden op die schijf... Ik ben ook al 150 gb kwijtgeraakt door dit soort complicaties.
Wat is het probleem met maxblast dan ? Bij mij werkt het nu wel.Nevie schreef op 11 juli 2004 @ 13:34:
Service Pack 1 installeren was bij mij het grote wonder met mn 200gb WD. Met Maxblast denk ik niet dat je je data kan houden op die schijf... Ik ben ook al 150 gb kwijtgeraakt door dit soort complicaties.
Heb eerst:
http://www.maxtor.com/en/...ads/big_drive_enabler.htm
dit gedaan en toen maxblast3 vanaf flop gedaan.
Wat doet maxblast nog meer dan ?
het is inmiddels gelukt!
op mijn asus p4p800 deluxe zitten 2 extra raid pporten, toen ik daar de hd op aansloot pakte hij hem onmiddelijk, en ik heb mijn data nog...
op mijn asus p4p800 deluxe zitten 2 extra raid pporten, toen ik daar de hd op aansloot pakte hij hem onmiddelijk, en ik heb mijn data nog...
Pagina: 1