Hey, ik weet niet of dit al eens eerder is langs gekomen, maar ik kon het in de search iig niet vinden.
Ik ben namelijk opzoek naar een apparaatje waarmee ik meerdere dingen op SCART aan kan sluiten, die bestaan uiteraard wel. Maar ik zoek er 1 die ook een composiet in heeft ( zo heet toch het stekkertje wat op de gemiddelde videokaart zit voor TV-Out?, niet cinch dus ). En die kan ik dus nergens vinden. Nu heb ik op Conrad.nl deze gevonden:

Iemand enig idee of datgene wat ik zoek wel bestaat, zoja waar haal ik zoiets dan? De lokale electroboer heeft alleen simpele voor 2x SCART.
BvD
Ik ben namelijk opzoek naar een apparaatje waarmee ik meerdere dingen op SCART aan kan sluiten, die bestaan uiteraard wel. Maar ik zoek er 1 die ook een composiet in heeft ( zo heet toch het stekkertje wat op de gemiddelde videokaart zit voor TV-Out?, niet cinch dus ). En die kan ik dus nergens vinden. Nu heb ik op Conrad.nl deze gevonden:

Dit lijkt er wel op, maar is het nietA/V-omschakelaar met 3 ingangen op 2 uitgangen en overspeelfunctie.
Uitvoering: 3 Scart-ingangen • 1 Scart-uitgang • 1 composite-uitgang (3x Cinch) • 1 S-VHS-uitgang • TV-in/TV-out-omschakelaar • Record-functie van ingang 2 naaringang 2 en record-functie van ingang 3 naar ingang 1 • Ingangsbron omschakelaar • RGB-omschakelaar.
3 ingangen
2 uitgangen
Iemand enig idee of datgene wat ik zoek wel bestaat, zoja waar haal ik zoiets dan? De lokale electroboer heeft alleen simpele voor 2x SCART.
BvD

(2 pin RCA-6001 male aan kabel)
(4 pin Mini-DIN female aan het apparaat)