Toon posts:

Drama met Smc Barricade 7804WBRA_UG

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bovengenoemde modem inc router gekocht Aangesloten via de makkelijke manier ingesteld dus naam wachtwoord enz Kom op het internet Maar is zo ontzettend traag waar kan dit aan liggen Heb mxstream maar met alcatel modem gaat het gewoon als de brandweer
Hulp plzzzzzzzzzzzzz

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
offtopic:
Mag ik er op wijzen dat er tussen de "," en de "/" er normaliter op een toetsenbord een "." zit? :?

Wát houd precies "de makkelijke manier" in? :? Handig om dat eventjes uit te leggen en wat je precies gedaan hebt..

Verwijderd

Moto, als je hier serieus hulp wilt zul je zelf echt eerst met meer informatie over de brug moeten komen. Daarom een paar vragen:

1) wat is 'de makkelijke manier' ? Hoe heb je het nu ingesteld?

2) wat is 'het internet' in jouw beleving? Wat is er precies traag, het browsen, of gewoon alles?

3) als je bij www.speedtest.nl een test doet, wat komt daar uit voor snelheden?

4) als je vanaf jouw PC een ping doet (in een dosvenster) naar bv. www.tweakers.net, wat komt er dan uit?

5) als je vanaf jouw PC een tracert doet (in een dosvenster) naar bv. www.tweakers.net, wat komt er dan uit?

6) heb je zelf al uberhaupt iets geprobeerd om dit probleem op te lossen?

Verder nog wat handige links om door te lezen (echt verstandig, wil je geholpen worden)

FAQ
Starten van topics in NT *lezen*
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2004 02:15 ]

Verwijderd

Zie De Generaal. Ik stel voor dat je zometeen even een nieuw topic start en daain heel duidelijk uitlegt hoe en wat en de resulaten van een aantal tests in De Generaals post neerzet.

Op deze manier kunnen we je niet hepen; je geeft ons *niks* om mee te werken.

Dit topic is gesloten.