gemak, bij pc ook dvd-data lezen, beeldkwaliteit
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Bij welke is de beeldkwaliteid dan beter.
Zeker bij de standallone?
Zeker bij de standallone?
Wil je de dvd speler vooral gebruiken voor films koop dan zeker een stand alone.
Verwijderd
Is heel simpel:
Een Standalone is gemaakt voor DVD!
Een PC kan een hoopp meer, maar de fabrikanten maken betaalbare kaartjes voor de PC. Betaalbaar = Minder goede kwaliteit.
vergelijk het met naar sbs6 kijken, en DVD. dat is ongeveer het verschil tussen een PC-decoder en een 'echte' (a-merk) standalone-speler. De b-merk (goedkope) spelers hebben een vergelijkbare decoder als in de pc zitten.
dus: Kijk en Vergelijk. Probeer de spelers met dezelfde titel naast elkaar te zien. Er zit ECHT verschil tussen.
Een Standalone is gemaakt voor DVD!
Een PC kan een hoopp meer, maar de fabrikanten maken betaalbare kaartjes voor de PC. Betaalbaar = Minder goede kwaliteit.
vergelijk het met naar sbs6 kijken, en DVD. dat is ongeveer het verschil tussen een PC-decoder en een 'echte' (a-merk) standalone-speler. De b-merk (goedkope) spelers hebben een vergelijkbare decoder als in de pc zitten.
dus: Kijk en Vergelijk. Probeer de spelers met dezelfde titel naast elkaar te zien. Er zit ECHT verschil tussen.
En als je nou die DVD in je pc op je tv aansluit?
Hoe zit het dan met de kwaliteit van beeld en geluid??
IS het beeld dan tevergelijken met dat van een standallone??
Hoe zit het dan met de kwaliteit van beeld en geluid??
IS het beeld dan tevergelijken met dat van een standallone??
Jongen, lees nou eens goed wat er al gezegd is ipv ongeduldig te gaan posten. Er is al gezegd dat er idd een groot verschil in beeldkwaliteit zit tussen een stand alone en een pc DVD. En Obi heeft er zelfs een halve review van gemaakt.
Jag
Jag
ja, het is nu toch wel duidelijk denk ik.
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Pagina: 1