Ik heb een 17 inch monitor. Maar sinds ik een nieuwe video-kaart heb is er geen fullscreen beeld meer op mijn monitor. Ik de monitor ook op de andere computer getest maar ook daar het zelfde probleem. Ik heb een Ati Radeon 9800 en op de andere pc een Geforce 4. Maar op de Riva TNT2 deed hij het wel, de monitor is nog vrij nieuw dus ik neem aan dat hij dergelijke nieuwe kaarten wel aan moet kunnen.
Heb je dezelfde resolutie gepakt als bij je vorige videokaart? Zelfs dan nog kan de beeldgrootte verschillen. Maar dat kun je in het OSD (on-screen-display)-menu wel weer bijregelen. Bij mij lukte dat na een videokaartvervanging tenminste wel.
Quatt mono v1.0, 12 zonnepanelen op eigen omvormer en 6 Enphase panelen en 10,5 kWh Enphase batterij, T6, All Electric uitbreiding sinds 15-10
Andere refreshrates al geprobeerd?
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
^^ refreshrates idd.
Voor de rest kun je op elke moderne monitor het beeld vergroten/verkleinen etc.. neem aan dat je dat al geprobeerd hebt?
Voor de rest kun je op elke moderne monitor het beeld vergroten/verkleinen etc.. neem aan dat je dat al geprobeerd hebt?
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 21:32:
hoe kun je de refreshrates veranderen?
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
1) rechtsklikken op je bureaublad, 'eigenschappen' kiezen
2) tabblad 'instellingen', knop 'geavanceerd'
3) tabblad 'monitor', daar zit een combobox waar je de refreshrate kunt kiezen. Je wil niet onder de 75Hz gaan zitten.
2) tabblad 'instellingen', knop 'geavanceerd'
3) tabblad 'monitor', daar zit een combobox waar je de refreshrate kunt kiezen. Je wil niet onder de 75Hz gaan zitten.
ja het uitrekken van dingen staat al op het maximum, hertz kunnen niet worden ingesteld via de monitor
via OSD al geprobeerd zoals PeterKeller al zei?
edit:
iets met spuit 11
iets met spuit 11
[ Voor 28% gewijzigd door LifeTecH op 08-07-2004 21:39 ]
Dan vinden je VGA en Monitor elkaar niet liefVerwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 21:37:
ooh ja dat hadden we al, welke je ook pakt, er veranderd nix
Heeft mijn Pa ook gehad en een andere Monitor deed wonderen, helaas zit ik nu daardoor zonder monitor voor mijn Prutsbak
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Andere resolutie helpt ook niet?
Geeft je OSD ook de gebruikte frequentie weer en zo ja, verandert die wel als je het in windows verandert?
Geeft je OSD ook de gebruikte frequentie weer en zo ja, verandert die wel als je het in windows verandert?
Configuratie>beeldscherm>instellingen>geavanceerd>weergaves>monitor>aanpassingen
Hier kun je onder schermformaat de breedte/hoogte van het scherm ook vergroten, doe het liefer met resolutie,refreshrate en monitorinstellingen, maar als het dan nog te krap is werkt dit perfect.
Hier kun je onder schermformaat de breedte/hoogte van het scherm ook vergroten, doe het liefer met resolutie,refreshrate en monitorinstellingen, maar als het dan nog te krap is werkt dit perfect.
Noobs don't use "F1", Pro's do, but they can't find the information they needed
hmm de freq en dingen kloppen wel, ik denk dat het idd tussen de vcard ligt en de monitor met een andere kaart werkt het wel namelijk, nja andere monitor dan maar thx
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Waarschijnlijk moet je even met de drivers voor de videokaart aan de slag. Loop de diverse instellingen door en zorg dat je je monitor ook op hogere refreshrates kan zetten (rechtermuis knop op je bureaublad > eigenschappen > instellingen > geavanceerd > weergaves). Dan moet het gewoon weer werken
Waarschijnlijk moet je even met de drivers voor de videokaart aan de slag. Loop de diverse instellingen door en zorg dat je je monitor ook op hogere refreshrates kan zetten (rechtermuis knop op je bureaublad > eigenschappen > instellingen > geavanceerd > weergaves). Dan moet het gewoon weer werken
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()