met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
jezus dat is echt fucking weinigOp zondag 24 december 2000 16:16 schreef Servowire het volgende:
Ik zit hier dus met een kabel abbo, maar ik heb een datalimiet van 250 mb per maand
weet iemand nog iets om minder te verbruiken (b.v. tijdens het surfen) ?
Ik surf nu dagelijks zonder plaatjes aan, maar dat is zwaar klote
250 per maand? Daar kan ik me mail en news niet eens mee tjekken en als ik dan ook nog eens wat wil uploaden..neeuh dan kom ik er niet echt.. deze maand momenteel 23.50 Gb up en 15562.2 incoming dus..
Als ik jouw was zou ik eens even nagaan dat als je je kabelabbo opzet hoeveel uur je ik kan bellen bij bijvoorbeeld een gratis provider en wat je met een telefoonmodem aan data binnen zou kunnen krijgen..misschien ben je dan wel goedkoper uit
Als ik jouw was zou ik eens even nagaan dat als je je kabelabbo opzet hoeveel uur je ik kan bellen bij bijvoorbeeld een gratis provider en wat je met een telefoonmodem aan data binnen zou kunnen krijgen..misschien ben je dan wel goedkoper uit
tja... ik woon nog bij mijn ouders
en internet via telefoon mag niet
voor elke mb die ik over de 250 mb per maand ga moet ik 55 cent betalen

vorige maand 50,- extra

(btw, ISP is http://www.rendo.dekooi.nl )
en internet via telefoon mag niet
voor elke mb die ik over de 250 mb per maand ga moet ik 55 cent betalen
vorige maand 50,- extra
(btw, ISP is http://www.rendo.dekooi.nl )
van RENDO De Kooi Internet Services per 1-9-2000
Abonnement particulier per 1-9-2000
Standaard consument
De "normale" privé Internet gebruiker kan met dit basis-abonnement op het Internet voor een vast
bedrag per maand. Bij dit abonnement wordt geen tijdsduur in rekening gebracht echter wel een overschrijding van de dataverkeerlimiet. Dit abonnement is bestemd voor niet-commercieel gebruik.
Modem snelheid 57.6 Kbit/sec. Schijfruimte homepage: 5 MegaByte, voor privé gebruik. Standaard
2 email adressen: uwnaam@rendo.kooi.nl. 1 Dynamisch IP-nummer. Vrij dataverkeer 250MB per maand Zie A)
- reductie 50MB (uitleg); Vrij homepageverkeer 100 MB per maand. (bezoek aan uw homepage)
Kosten per maand ƒ. 49,95 incl. BTW; inclusief toegang, huur kabelmodem en gebruik kabel
infrastructuur.
--- Bij de overstap naar een heavy user jaarabonnement zijn geen overschrijvingskosten verschuldigd.
Ik kan nix anders zeggen dan: Wat een afzetter!
Abonnement particulier per 1-9-2000
Standaard consument
De "normale" privé Internet gebruiker kan met dit basis-abonnement op het Internet voor een vast
bedrag per maand. Bij dit abonnement wordt geen tijdsduur in rekening gebracht echter wel een overschrijding van de dataverkeerlimiet. Dit abonnement is bestemd voor niet-commercieel gebruik.
Modem snelheid 57.6 Kbit/sec. Schijfruimte homepage: 5 MegaByte, voor privé gebruik. Standaard
2 email adressen: uwnaam@rendo.kooi.nl. 1 Dynamisch IP-nummer. Vrij dataverkeer 250MB per maand Zie A)
- reductie 50MB (uitleg); Vrij homepageverkeer 100 MB per maand. (bezoek aan uw homepage)
Kosten per maand ƒ. 49,95 incl. BTW; inclusief toegang, huur kabelmodem en gebruik kabel
infrastructuur.
--- Bij de overstap naar een heavy user jaarabonnement zijn geen overschrijvingskosten verschuldigd.
Ik kan nix anders zeggen dan: Wat een afzetter!
20*350ZO45°
250 meg is echt TE weinig... Dan moet je gewoon nog uitkijken met surfen ook zeg... adners zit je er al over heen.
Ik heb een tijdje gemeten met DU-meter (gewoon als schatting) en zonder hd of fikker (lees zonder warez
) had ik al ruim 1 gig per maand...
Petje af dat je het emt 250 kan doen...
Ik heb een tijdje gemeten met DU-meter (gewoon als schatting) en zonder hd of fikker (lees zonder warez
Petje af dat je het emt 250 kan doen...
Verwijderd
jezus, daar kan ik nog niet eens mee m'n e-mail checken, ik vind m'n 2 gb bij zeelandnet al weinig en ik heb 30kbps (fl 80,- p/m)
En dan zit "wij" al te klagen, met onze 1,5Mbit/s downstream, 128Kbit/s upstream en onbeperkt dataverkeer voor F89,- per maand...
Wat een
bedrijf
is dat zeg!
Wat een
250 meg in de MAAND? Man dat is weinig
... ik heb alleen vandaag al ruim 2 gig binnengetrokken (@Home roelt groottijd
).
Gewoon overstappen op 56K/ISDN, dan ben je een stuk goedkoper uit
Gewoon overstappen op 56K/ISDN, dan ben je een stuk goedkoper uit
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Zelfs bij casema heb je een limiet van 1GB (die je natuurlijk nooit berijkt;)).
Pak je rust!
Tja...... ISDN is MISSCHIEN een optie
maar ik wil wel de hele avond online kunnen zijn...... = 7 gulden per dag = 210 piek per maand

---------------------------------------
Neej, deze kabel aanbieder zuigt BIG TIME
250 mb per maand whaah

*snif* Ik wil casema, want dan heb ik tenminste 1 gig dataverkeer
maar ik wil wel de hele avond online kunnen zijn...... = 7 gulden per dag = 210 piek per maand
---------------------------------------
Neej, deze kabel aanbieder zuigt BIG TIME
250 mb per maand whaah
*snif* Ik wil casema, want dan heb ik tenminste 1 gig dataverkeer
edit:
een aantal maanden geleden was het zelfs 180 mb per maand
TOEN was het pas erg
http://www.rendo.dekooi.nl

een aantal maanden geleden was het zelfs 180 mb per maand
TOEN was het pas erg
gebruik een banner-killer als webwasher (www.webwasher.com), maar je had plaatjes al uit staan, nee dan helpt dat ook niet
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
wat rot voor je...
rendo das toch omgeving hoogeveen enzo.. moet je maar 20KM noordelijker gaan wonen.. heb je @home :9:P*D
Verwijderd
Kan je geen heavy user jaarabonnement nemen bij die kabelprovider? Dat kost volgens mij niks extra. Misschien dat je dan 300 MB mag downloaden
Volgens mij heb je bij Casema 1333mb per maand. Is (ondanks de k*t snelheid) toch wel weinig vind ik. Laat pc vaak aanstaan snachts voor te downloaden en aan de 1333mb zit je zelfs met Casema zo (wel met com21). Ben benieuwd wanneer ik een waarschuwingsbrief krijg
https://www.youtube.com/@MashupMasterKing
Pagina: 1