|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
2. Pro Linux? Denk dat dat nou wel meevalt. En wie weet brengen MS reclames wel erg veel op voor Tweakers.
3. Denk dat die advertentie daar nou juist voor bedoeld is!
Verwijderd
Dat een tweaker geen dell zou kopen is a) niet waar en b) niet relevant. Zelfde geldt voor MS reclames.
Het gaat er om dat de adverterende partij betaald voor de advertentie, het geld moet immers ergens vandaan komen..
Mocht je zoveel last hebben van de banners, dan kun je altijd nog overwegen om een T.net abonnement te nemen
[ Voor 59% gewijzigd door Osiris op 08-07-2004 17:15 ]
Verwijderd
Wat is er mis met het bedrijf Dell ??nero355 schreef op 08 juli 2004 @ 16:47:
Ik heb het dus over dit ding : Dell Reclame ofzo maar is soms ook wel iets anders
Kan hier wat aan gedaan worden ?? Tenminste dat ie niet meescrollt ofzo ??
Echt irritant.... paar punten :
1. Welke Tweaker koopt er nou een Dell
2. Heel T.net zowat is Pro Linux en soms zie ik daar MS Reclames
3. Ik krijg echt rare trekjes elke keer dat dat ding meeschuiftIk dwaal dan af van hetgene dat ik zit te lezen zeg maar ...
Please doe hier iets aan![]()
Iets vriendelijker mag ook wel.
-=edit=-
Goed, heren houden we het verder vriendelijk? nero355, je kunt wat meer informatie vinden over Advertentiebeleid op Tweakers.net in dit linkje. Het feit of een Tweaker wel of geen Dell koopt is ten eerste niet eens heel erg relevant. Afgezien daarvan lopen er ook genoeg mensen rond die nu of later in de ICT aan de bak gaan, en voor bedrijven is het niet eens zo raar om Dell systemen te kopen in plaats van zelf getweakte bakjes. Dat laatste zal waarschijnlijk zelfs een uitzondering zijn. Dat zou 1 reden _kunnen zijn_ om een dergelijke reclame te plaatsen vanuit de adverteerder gezien. Overigens betekent het feit dat je bij het scrollen naar die banner kijkt wel aan dat ie zijn werk doet.
Wat betreft de MS/Linux opmerking. Tweakers.net is helemaal niet pro dit of contra dat. We brengen nieuws en proberen dat neutraal te doen. Je zult hooguit zien dat de bezoekers erg pro of contra zijn, waarbij MS/Linux/OSS een redelijk gevoelig thema is. Toch gebruikt een niet te onderschatten deel van de bezoekers Windows (datzelfde geldt ook voor de Linux-distro's trouwens). Afgezien daarvan is er blijkbaar interesse in de aanbieders van de advertenties om deze op onze site te plaatsen. Waarom zouden we dat dan weigeren? Als we bewust advertenties van een software leverancier gaan voortrekken of weigeren (en dan heb ik het niet over financiele redenen), dan is de neutraliteit die we op de frontpage proberen te hanteren een eind zoek.
Overigens kun je ook inderdaad een abonnement nemen waarbij je de mogelijkheid hebt om advertenties uit te schakelen.
[ Voor 84% gewijzigd door Renegade op 08-07-2004 17:08 ]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
ik, laptop zelf bouwen kom je altijd duurder uit
Dat doet er in principe niet toe.
Ook als bezoekers onder elkaar kun je vriendelijk tegen elkaar blijven en de moeite nemen om iets uit te leggen. Als men daar het geduld niet voor op kan brengen is het misschien beter om je de moeite te besparen om er überhaupt iets neer te zetten.
Daarmee heb je namelijk je zelf een stuk moeite bespaar, de topicstarter een stuk frustratie over de korte antwoorden, en het topic de mogelijkheid gegeven om wél op een goede en vriendelijke manier verder te gaan. Snap je wat ik probeer te zeggen?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
bij mij blijft hij gewoon op een vaste plek staan, dus als je naar beneden scrollt gaat die ad omhoog, net zoals de rest van de pagina.
Bij mij niet. Bij mij schuift de advertentie mee naar beneden, zodat hij effectief altijd ongeveer op dezelfde plaats op je beeldscherm, maar niet op dezelfde plaats op de pagina, staatVerwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 17:24:
wat bedoel je met meescrollen eigenlijk?
bij mij blijft hij gewoon op een vaste plek staan, dus als je naar beneden scrollt gaat die ad omhoog, net zoals de rest van de pagina.
Het MT weegt zorgvuldig af welke advertentie's zij toelaten op de site, zoals Daniel in Advertentiebeleid op Tweakers.net uitlegt.
De Dell advertentie beweegt naast de content en staat er duidelijk los van. Waardoor, mijns inziens, deze advertentie geen al te grote storende factor op de Frontpage is.
Ingaande op het advertentie beleid van Dell en Microsoft. Beiden plaatsen al enige tijd reclame op Tweakers.net en ik neem dus aan dat zij verwachten dmv deze reclame meer producten te verkopen. Zij hebben dus duidelijk een ander gedachte over de effectiviteit van het adverteren op Tweakers.net dan jij die hebt.
Professioneel Hyves-weigeraar
Dit topic is gesloten.
![]()