Het is ''And there where some Tweakers''Jeebus schreef op 08 juli 2004 @ 20:17:
[...]
Er staat een typfoutje in: "And ther were some Tweakers"
Ik hoef hopelijk niet uit te leggen waar de fout zit
Mar je maakt zelf ook ook fout,
Miss een idee om er ledjes in te zetten ?
krijg je een leuk verlicht effect
12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen

De zijkant..

Jaha! Dat had je niet verwacht he
Ik heb de hele kabelzooi zoveel mogelijk uit zicht gehangen voor nou, ik zal dit zeer waarschijnlijk later nog een keer beter wegwerken.. maar ik mis nog een aantal dingetjes.

En dit is het gevolg van een hete zomerdag

Voor wie de kast nog niet herkent had zal hem nou wel herkennen, het is een Antec-P160 Performance one..
Wat er nog moet gebeuren:
Er komt nog een groene led fan in van 120mm, de oude gaat voor de hdd's uit het zicht (saaie zwarte fan die bij de kast hoort) en dan komt de nieuwe groene waar de zwarte zat (net iets onder de voeding)
Er komt nog een fancontroller in, namelijk een Vantec NXP-301 die moet worden overgevlogen uit amerika omdat ze in europa alleen de blauwe versie verkopen en ik moet een groene hebben !
En ik moet eigenlijk nog iets bedenken om die 3,5" bay van de floppy mee op te vullen, ik dacht zelf aan een geëdged stuk plexiglas met m'n nick erin.... Andere ideeën zijn welkom
Edit: Die lelijke blauwe ledjes aan de voorkant worden ook nog vervangen door groene exemplaren.. ik denk dat ik ze eruit probeer te smelten want ze zitten vast met lijm een lijmpistool..
[ Voor 9% gewijzigd door Xthemes.us op 29-07-2004 18:36 ]
MSI GX640 - 8GB RAM, Radeon 5970, 80GB SSD
Verwijderd
het is een Antec plusview 1000AMG
mods tot nu toe zijn: blauwe neon achter front grille, blauwe neon in case zelf, 2 coolermaster blauwe led fans achteraan, 1 blauwe led fan in de zijkant, 2 Antec fans vooraan in de case
hier een voorsmaakje

en hier is de link naar m'n fotopagina
http://www.la-folie.be/fotopagina%20case%20Hazard/index.htm
mods to come zijn die zwarte pinnetjes die de plexi aan de zijplaat houden vervangen door inbusdingkies. de ledjes vervangen door blauwe, mn drives en aerogate krijgen ook hetzelfde kleur als dat van de case zelf. er komt ook nog groene CCFL bij. Het linkerzijpaneel zal ook nog bewerkt worden, wss met tribals. misschien wel de hele case triballen (wat een woord
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 19:41 ]
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
ga je ook je nick op je raam moddenVerwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 19:38:
Kheb sinds vandaag me nieuwe case binnen dus direct het spul uit me ouwe comp erin gegooid![]()
het is een Antec plusview 1000AMG
mods tot nu toe zijn: blauwe neon achter front grille, blauwe neon in case zelf, 2 coolermaster blauwe led fans achteraan, 1 blauwe led fan in de zijkant, 2 Antec fans vooraan in de case
hier een voorsmaakje
[afbeelding]
en hier is de link naar m'n fotopagina
mods to come zijn die zwarte pinnetjes die de plexi aan de zijplaat houden vervangen door inbusdingkies. de ledjes vervangen door blauwe, mn drives en aerogate krijgen ook hetzelfde kleur als dat van de case zelf. er komt ook nog groene CCFL bij. Het linkerzijpaneel zal ook nog bewerkt worden, wss met tribals. misschien wel de hele case triballen (wat een woord) Mn nickname komt ook nog op het window, maby een topwindow. nouja ik vin em al mooi zoals ie nu is
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Verwijderd
Sorry voor brakke pic.
Voor dit soort dingen moet je een CiP (Casemod In Progress) aanvragen bij 1 van de mods,
of alle foto's bewaren tot t allemaal klaar is, en dan een topic ervan maken...
zo wordt t namelijk best irritant....
. . . . . Youp.net . . . . .
Verwijderd
Ik heb een AOpen HQ08 kast en ik kan dus bij m'n hardware door het zijpaneel naar achter te schuiven, moet helemaal. Nu krijg ik een (ovale) window kit binnen. Maar ik ben bang als ik dat rubber gebruik dat ik mijn kast niet meer naar achter kan schuiven. Hoe is dit precies op te lossen? Toch met 2-componenten lijm? Of is er een beter materiaal?
//
paar pics van kast voor en tijdens mod zijn voorlopig te vinden op http://www.lonecowboy.nl/casemod/casemod.php , maar ik ben dus nog bezig hiermee(weinig tijd enzo + wachten op materiaal).
ook geen verhaal erbij, maar dat komt nog...
shit . mijn mod is het echt niet waardExploWare schreef op 29 juli 2004 @ 23:10:
[...]
Voor dit soort dingen moet je een CiP (Casemod In Progress) aanvragen bij 1 van de mods,
of alle foto's bewaren tot t allemaal klaar is, en dan een topic ervan maken...
zo wordt t namelijk best irritant....

Verwijderd
Ik heb de HQ45, en daar moet je dat panel niet volledig naar achter schuiven.
Maar ik ben al wel een aantal keer zo'n topic tegengekomen.
Blijkbaar kan je gewoon de pinnetjes op het panel een beetje opbuigen zodat ie niet meer helemaal naar achter moet.
Jmmr genoeg kan ik geen details geven, aangezien ik die kast nog nooit van dichtbij heb gezien
De kast gespoten
De Frontjes van de CD/DVD enz spelers
Het geheel weer in elkaar
Zijkant
De (wel zelf) gemeshde voeding, nog niet de krimpkous gekrompen, is wel gebeurd.
Nieuwe Fans in de Voeding (UV-leds)
UV-leds in werking.
Wat is er gebeurd:
-Window in kast gekomen
-Kast gespoten incl frontjes e.d.
-Voeding gemeshed
-Fans in de voeding vervangen voor UV-fans
Nog te doen:
-Plexiglas in het window zetten.
-CCFL's In de kast zetten (zijn besteld en onderweg)
-Flat IDE/Floppy Cables vervangen voor Rounded Cables (zijn besteld en onderweg)
Eventueel:
-De voeding ook nog blauw spuiten, en het Interieur van de kast een mat zwarte kleur.
Verwijderd
dat vroeg ik me nou ook al afVerwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 19:15:
mag ik vragen waar je je onderdelen hebt laten spuiten? en mss ook hoeveel je dat gekost heeft?
Verwijderd
Zoals je op die website kunt zien bij de 1e foto al... is het 1 grote gleuf (op zich geen probleem mee, maar hij is van metaalVerwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 00:11:
@lonecowboy:
Ik heb de HQ45, en daar moet je dat panel niet volledig naar achter schuiven.
Maar ik ben al wel een aantal keer zo'n topic tegengekomen.
Blijkbaar kan je gewoon de pinnetjes op het panel een beetje opbuigen zodat ie niet meer helemaal naar achter moet.
Jmmr genoeg kan ik geen details geven, aangezien ik die kast nog nooit van dichtbij heb gezien
dus ik zie niet in hoe het zou helpen als buig
Ik zat er aan te denken om er twee scharniertjes in te zetten en voren zo'n magneetblokje. Dan heb ik een deurtje erin
//edit
als ik trouwens foto's opzoek van de kast, zie ik altijd een andere versie

bijv met extra hd-brackets boven de voeding enzo. Bestaan er twee types AOpen HQ-08 kasten?
Bij een autospuiterij.Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 19:15:
mag ik vragen waar je je onderdelen hebt laten spuiten? en mss ook hoeveel je dat gekost heeft?
Kosten, tja, is niet echt relevant denk ik. Er moest bij een garage bij mij in de buurt toevallig een auto in metallic blauw gespoten worden (een deur althans, had schade enz.), en ik vroeg aan de spuiter of hij mijn kast ook even mee wilde spuiten. Dat wilde hij wel, was niet zoveel werk zei hij.
Bij mij hoefde er dus zegmaar niet "opstartkosten" of hoe dat ook mag heten betaald te worden, ik kon gewoon even mee profiteren van een schade, meevallertje dus. Je moet gewoon even bij een paar "echte" garages langsgaan en vragen of er nog een auto gespoten moet worden in de kleur die jij wilt, of dat ze jouw even bellen als ze er een binnenkrijgen. Dan ben je voor een paar tientjes klaar.
Verwijderd
Search op GoT werkt weer een tijdje, en er zijn wel enkele topics over dit probleem.Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 19:34:
[...]
Zoals je op die website kunt zien bij de 1e foto al... is het 1 grote gleuf (op zich geen probleem mee, maar hij is van metaal)...
dus ik zie niet in hoe het zou helpen als buig
Ik zat er aan te denken om er twee scharniertjes in te zetten en voren zo'n magneetblokje. Dan heb ik een deurtje erin
//edit
als ik trouwens foto's opzoek van de kast, zie ik altijd een andere versie
bijv met extra hd-brackets boven de voeding enzo. Bestaan er twee types AOpen HQ-08 kasten?
Op VH doen ze het zo: http://www.virtual-hideout.net/articles/hx08/index9.shtml
Of er meerdere versies van die kast zijn? De kans is groot, hij is toch een jaartje of twee op de markt geweest...
closeHStyles schreef op 30 juli 2004 @ 19:59:
Volgens mij hebt die het gewoon in een autospuiterij ( ofziets ) er snel stiekem voor gegooit. ( nu oplette of je ergens een auto ziet rijde die nie helemaal gespote is
)
[ Voor 6% gewijzigd door Bizzarro op 30-07-2004 20:22 ]
last van mijn arm

[www.ganzz.nl]
Verwijderd
Dus dan maar dit.
kijk ^__^
Glans x.x
Binnen
[rml]PPanic in "[ CM] Het "Post hier je kleine mods" topi..."[/rml]
Het is "And there were some Tweakers"spydrone schreef op 29 juli 2004 @ 17:50:
[...]
Het is ''And there where some Tweakers''
Mar je maakt zelf ook ook fout,
Maar je maakt zelf dus ook een fout.
Ik hoef hopelijk niet uit te leggen waar de fout zit.

Verwijderd
Ik heb eens ff zitten kijken naar die plaatjes van die "portomonee MOD" , en uhhh sorry hoor maar ik kan er niks uit opmaken wat het voor iets is dat je gemaakt hebt !
Maar ja het kan ook aan mij liggen hoor , ben namelijk pas net wakker

Verwijderd

Edit: nog eentje, kun je zien dat de twee plaatjes met een extra stukje aan elkaar zijn vastgesoldeerd.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 13:14 ]

Aangezien ik uit het zonnige zuiden kom
Weet iemand of ik deze zogeheten "CompuNurse Temperature Probe" ergens anders kan krijgen? Google en Pricewatch heb ik niets kunnen vinden...
Zo niet, weet iemand dan waar ik twee van die kleine tempsensors met display vanaf zou kunnen toveren? Ben ook al bij een automaterialen zaak geweest, maar de displays die ze daar verkopen zijn al snel 10 cm breed, en daar krijg ik er dus nooit 2 van langs elkaar in 1 5,24" bezel gemod...
Bij voorbaat dank...
Verwijderd
hmmm en vo de rest wil ik (alsk mn schijven eb wa nie echt terzake doet...) es overschakelen na waterkoeling, en had eerder gedacht aan n radiator uit een of andere auto ma hoe sluit je nu in godsnaam da ding aan? natuurlijk mee wa deftige koelers derop heh (paar 220V's vree effectief)... iemand hiermee ervaring?
Verwijderd

Wat je ook kan doen is de blauwe LED's uit een geldtester (geeft een "blacklight" effect") halen, in plaats van blauwe LED's te kopen. Maar spijtig genoeg is de kabel van mijn powerlichtje kapot.
Anders wil ik nog (wanneer mijn schijven toekomen) overschakelen op waterkoeling. Ik wil een radiator uit een auto gaan gebruiken, maar hoe sluit je dat aan? Natuurlijk ga ik goeie koelers gebruiken (op 220V)... iemand hiermee ervaring?
[ Voor 8% gewijzigd door twabi2 op 01-08-2004 13:30 . Reden: typos ]
Kijk eens bij onze buren van /51, daar hebben ze een heel mooi Waterkoelingstopic en zul je zien dat er genoeg ervaring isVerwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 19:58:
wa ook nog de max is, ipv van blauwe leds zo'n leds uit een geldtester halen (heeft wa "blacklight" effect") alleen spijtig da blijkbaar da kabelke stuk is van mn mobo naar mn front om de te kunnen detecteren of ie aan staat...
hmmm en vo de rest wil ik (alsk mn schijven eb wa nie echt terzake doet...) es overschakelen na waterkoeling, en had eerder gedacht aan n radiator uit een of andere auto ma hoe sluit je nu in godsnaam da ding aan? natuurlijk mee wa deftige koelers derop heh (paar 220V's vree effectief)... iemand hiermee ervaring?
en dit is dan de fan, finally:
fan heeft trouwens goede airflow:
17 DbA(26.8 CFM) @ 1300 RPM
47 DbA(81.6 CFM) @ 3600 RPM
[ Voor 45% gewijzigd door LuPo op 01-08-2004 20:02 ]
Wat heeft een portomonee met een paar beugeltjes aan elkaar gesoldeert in vredesnaam te maken met casemodding, computers of elektronica???Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 13:07:
Whaha...ik zal eens een plaatje fotosoepen. Dan kun je zien wat ik met de tekst bedoelde.
[afbeelding]
Edit: nog eentje, kun je zien dat de twee plaatjes met een extra stukje aan elkaar zijn vastgesoldeerd.
[afbeelding]
Met de inhoud heeft hij z'n pc gekochtNls87 schreef op 01 augustus 2004 @ 16:37:
[...]
Wat heeft een portomonee met een paar beugeltjes aan elkaar gesoldeert in vredesnaam te maken met casemodding, computers of elektronica???

[ Voor 66% gewijzigd door KhaZ op 01-08-2004 17:15 ]
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
zo..dat ziet er wel mooi uit

[ Voor 9% gewijzigd door LuPo op 01-08-2004 18:51 ]
ook een goede geluidsproductieLuPo schreef op 01 augustus 2004 @ 19:30:
[...]
wikkel zo'n heel touwtje om de connector van je CPU koeler(of hoe dat ook heet)
Lijkt mij wel geinig staan...helemaal strak derom heen gewikkeld...dan eerst nog ijzerdraadje erdoor heen laten lopen zodat je hem in de positie kan doen zoals je zelf wilt
Mja, zit der ergens tussenin gewrongen. Dit maar tijdelijk, binnenkort wordt ook de ATX-connector met bedrading, UVblue gesleeved.LuPo schreef op 01 augustus 2004 @ 18:48:
[...]
zo..dat ziet er wel mooi uit..maar waar gaat dat touwtje uiteindelijk heen??..ik zie em nog wel tot je mobo connector...lijkt net of hij er zowat ingaat
[afbeelding]
Misschien kan ik die touwtjes op een andere creatieve manier gebruiiken
ScoubidouLuPo schreef op 01 augustus 2004 @ 19:30:
[...]
wikkel zo'n heel touwtje om de connector van je CPU koeler(of hoe dat ook heet)
Lijkt mij wel geinig staan...helemaal strak derom heen gewikkeld...dan eerst nog ijzerdraadje erdoor heen laten lopen zodat je hem in de positie kan doen zoals je zelf wilt
dat met dat ijzerdraadje heb ik eerder gehoord ja....dus niet echt praktisch voor mij, en niet meer orgineel
[ Voor 52% gewijzigd door Yellowneck op 01-08-2004 20:20 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
wikkel zo'n heel touwtje om de connector van je CPU koeler(of hoe dat ook heetYellowNeck schreef op 01 augustus 2004 @ 18:53:
[...]
Mja, zit der ergens tussenin gewrongen. Dit maar tijdelijk, binnenkort wordt ook de ATX-connector met bedrading, UVblue gesleeved.
neej ik bedoel echt je CPU FAN...daar die 3 draadjes van.,..die je cpu fan van stroom voorzienYellowNeck schreef op 01 augustus 2004 @ 18:53:
[...]
Mja, zit der ergens tussenin gewrongen. Dit maar tijdelijk, binnenkort wordt ook de ATX-connector met bedrading, UVblue gesleeved.
[...]
Scoubidou. CPU koeler?..mja alles kan....
dat met dat ijzerdraadje heb ik eerder gehoord ja....dus niet echt praktisch voor mij, en niet meer orgineel
[ Voor 41% gewijzigd door LuPo op 01-08-2004 20:16 ]
Verwijderd
Hmm... bij mij zijn het geen aparte stukjes, maar is het 1 groot stuk wat je schuift. Dus dat ombuigen heeft geen zin? Misschien dat ik op dit moment te moeilijk denk, maar er schiet mij niets te binnenVerwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 20:08:
[...]
Search op GoT werkt weer een tijdje, en er zijn wel enkele topics over dit probleem.
Op VH doen ze het zo: http://www.virtual-hideout.net/articles/hx08/index9.shtml

Maar goed, van de 3 grills die ik had besteld was er 1tje een UV groene, hij lijkt erg veel op deze:

Echter die van mij was niet zo mooi groen rond de ringetjes maar paars (UV kleurige ringen zitten erin..) Dit beviel me dus totaal niet en was ook zeer zeker niet de grill die al productsfoto stond op de site van salland.. Uit onvrede had ik dus ook maar besloten het ding niet in de huidige staat te gebruiken..
Toen had ik het volgende bedacht:

Voordat ik dit uit kon voeren moest ik de fangrill eerst uit elkaar trekken, zo gezegd zo gedaan
Waar de draad net de ring binnengaat heb ik een temperatuur van 97°c gemeten! Dit was stukken warmer dan ik had verwacht, ik heb hierna het heetste stuk tegen een CD aangedrukt om te zien of deze tegen de hitte kan, en cd's zijn hier tegen bestand
Daarna heb ik hetzelfde gedaan met een stuk plexiglas om te zien of dit tegen de temperatuur kon, en ja hoor ook plexiglas kan tegen 97 graden.. Toen ben ik het huis en de garage maar eens gaan doorspitten naar een lijm die tegen zulke temperaturen kan en het zooitje bij elkaar kan houden.. na een paar minuten kwam ik uit bij Sanitair Kit, deze kan tegen temparaturen van -50°c tot +150°c.
Hierna heb ik dus de cd overgetrokken op plexi (met een cd-writer want die blijf er wel even opzitten) en deze uitgezaagt met een decoupeer zaag. Na het zagen van het plexi heb ik de binnenkant van de UV ringetjes overgetrokken op het plexi en daarna de lijntjes die had ik er had neergetekend weer weer overtrokken met kit, De UV ringetjes in de kit gedrukt, bovenkant van de ringetjes ook overspoten met kit.. Toen de buitenste rand van het ronde stukje plexi en de buitenste rand van de CD overspoten met kit en de cd op het stuk plexi geplakt met de ringetjes ertussen in... Zoutpot er boven op voor het gewicht, zodat tijdens het drogen beide kanten ook echt contact maken.
Na al dat gepruts is dit het resultaat:
Overdag:

S'nachts

Ik had trouwens de CD als ondergrond gekozen om het licht wat naar de achterkant 'ontsnapt' terug te spiegelen
Deze 'UV ring lamp' komt onderaan m'n voeding te hangen om wat licht in me kast te schijven
MSI GX640 - 8GB RAM, Radeon 5970, 80GB SSD
De mijne komt van de Blokker of zoiets. Doodgewoon thermometertje met buitensensor, voor nog geen tientje. Heb er zelf een met plastic sensorhuisje, die met een nikkel huisje zouden wat sneller reageren, maar ik wil geen ruzie met meneer Galvano.kram335 schreef op 31 juli 2004 @ 17:45:
Weet iemand of ik deze zogeheten "CompuNurse Temperature Probe" ergens anders kan krijgen? Google en Pricewatch heb ik niets kunnen vinden...
Zoals rim13 onder je al schreef, eerst de achterkant verwijdert (dat is een losse kap die zonder al te veel moeite verwijdert kan worden) en deze apart gespoten.Ives schreef op 25 juli 2004 @ 08:57:
[...]
Hoe heb je het gedaan met de gaten voor ventilatie, gewoon door gespoten of opgevult ofzo?
Dit om te voorkomen dat de verf gaat druipen en dat de binnenkant ook blauw wordt (kan misschien te warm worden oid)
[ Voor 15% gewijzigd door hellbringer op 02-08-2004 23:02 ]
Voor

Na

Verwijderd
Het is een "Chieftec MX 01WD-D"
Nu wil ik graag zo'n sidepanel kopen, niet zelf maken *schaam*... ik heb begrepen dat Chieftec die dingen ook los verkoopt en ik heb ze ook al op een paar locaties gezien, maar ik vraag me af of deze sidepanels op mijn kast passen? Any1?
Die zijplaat, wat voor materiaal is dat eigenlijk? Lijkt erg dik namelijk.
Edit:

Ik had het verkeerd gezien ik d8 dat je de zijkant op de foto had staan!
[ Voor 39% gewijzigd door hellbringer op 02-08-2004 23:17 ]
Naja iig is deze case overal vrij dik qua materiaal, maakt em erg stevig, maar af en toe wel kut om mee te werken
Frontje is overigens gewoon kunststof
[ Voor 14% gewijzigd door Sartsj op 02-08-2004 23:11 ]
op de site van chieftec staan de type nummers van de zijpanelenVerwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 23:01:Nu wil ik graag zo'n sidepanel kopen, niet zelf maken *schaam*
daarmee kan je op pricewatch zoeken als ik het goed heb
edit : mmm nieuwe site? ik kan die nummers fff niet meer vinden.
anders kan je ze bij computerland halen. teminste die in eindhoven heeft ze op voorraad (of kan ze bestellen natuurlijk)
http://www.perfect-systems.nl/ heeft ze (onder casemod, niet onder behuizing zoals je misschien zou denken)
[ Voor 23% gewijzigd door Countess op 03-08-2004 00:01 ]
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
512MB gewone RAM? Nee, da's een broodje aap verhaal. Windows kan niet veel, maar het kan wel iets meer dan dat aanRMB schreef op 14 juli 2004 @ 19:47:
[...]
is het waar dat je niet meer als 512 mb kunt gebruiken bij windows?
AFAIK kan het op een 32-bit processor fysiek 4GB addresseren en als het PAE kan (ik weet niet of WinXP Home/Pro dit al doet -- Linux fanboy here en ik heb support tot 64GB RAM :*D) tot 64 GB -- dat laatste getal is echter niet allemaal constant physically mapped
Verwijderd
Ondertussen ook mn drives gestealthmod.
fotos zie je hier

totaalbeeld van de case

Dit is de draak die ik erop heb gespoten

Close up

Mn stealthmod

en open
Kheb mn zijkant volledig beplakt met schildertape, die draak hebk gevonden op I net, veruit de enige draak lijkende draak die ik vond die tekenbaar is in zwart wit. Kheb ze dan met de vrije hand op de tape overgetekend. Uitgesneden en gespoten. De draak is btw hittebestendig tot 650°c. Mn matte verf was op en glanzend zou niet staan, dus hittebestendig gebruikt
voor de rest van de foto's kijk je hier maar
ik heb hem even op m'n webspace gezet voor je:Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 10:06:
[afbeelding]
Dit is dus mijn casemod
Gewoon zwart gespoten kast
2 Bleu Led Uv leds
Cd-rom/DVd gestealth (alleen de floppy nog niet...HOE DOE JE DAT???)
Raampje erin gezet(zonder kit)
Komt nog wel meer licht in...
en betere Cpu cooling:)
greetz

Verwijderd
Verwijderd
maar ik wilde jullie deze case toch niet onthouden:
Klik!
Damn wat een vette shit
volges mij is dat geen probleem... bij die koelers van 800Euro staat er ook ijs op de pc dusVerwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 16:01:
Kweet niet of dit werkt, maar anders heeftie het wel lekker voorelkaar.
[afbeelding]
Groete!
[ Voor 66% gewijzigd door RMB op 04-08-2004 16:02 ]
het was wel in iets mindere maten uiteraard... een klein laagje.... maare gebruik ik het vervolg de edit knop...Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 16:04:
Ziet er dan trouwens wel lelijk uit voor 800 euro, dus hij zal het zelf wel gefixed hebben
Ik bedoel dus:
Als je een waterdichte kast maakt... die je in de diepvries zet, dan zijn de omstandigheden een stuk gezonder voor je pc, ALS het niet nat word
dan kun je ook nog een ontvochtiger in de diepvries zetten? (of meerdere
en dan lijkt mij dat het veilig is... niet?
als je de diepvries opent... komt er vocht binnen.. daardoor komt de ijsrand..... maar het water komt niet vrij lijkt me? want het hecht zich meteen aan de wand
moet je wel oppassen als de stroom uitvalt
[ Voor 19% gewijzigd door RMB op 04-08-2004 16:57 ]
Zit vocht in de lucht, die zit dus ook in het waterdichte kastje, dit vocht bevriest aan de randen van het kastje en aan de apperatuur, zodra het ondooit en de pc staat nog aan... (vul zelf maar in)..RMB schreef op 04 augustus 2004 @ 16:54:
[...]
offtopic:
moet je wel oppassen als de stroom uitvaltmaar daarvoor de waterdichte kast
Als je dit zou willen doen moet je dat kastje eerst vaccuum maken.
dan moet je hem gewoon een tijd laten drogen, dan moet niets aan de hand zijnRMB schreef op 04 augustus 2004 @ 16:54:
[...]
offtopic:
moet je wel oppassen als de stroom uitvaltmaar daarvoor de waterdichte kast
Verwijderd
Of je doet t gewoon als echte doccers en bouwt gewoon een ln2 container.Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 08:28:
of je bouwt alles inelkaar, en daarna plastificeer je alles. zondat je 1 groot plastic blok hebt. Dat blok douw je dan in een grote bak met stikstof!
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Verwijderd
dat gaat nooit lukken....
Verwijderd
Dit was mijn oude.

Dit is mijn nieuwe.

De binnekant.

Ik ben nu nog aan het wachten op mijn andre voeding van antec (smartblue 350 watt ATX12V Illuminiated) en op mijn cobra kabels.
De ventilater achteraan moet nog vervangen worden door een met ledjes.Al de kabels die dan van mijn voeding komen moeten dan in kabelmesh gedaan worden.
Dan nog misschien in het voorpaneel ledjes aanbrengen.
Maarruh, wat heb jij hier nou eigenlijk zelf aan gedaan?
het kan nog groter hoorBizzarro schreef op 05 augustus 2004 @ 21:28:
Als je zo een groot window hebt is het een must om alles in de mesh te gooien en de ide kabels te vervangen voor rounded cables.
Maarruh, wat heb jij hier nou eigenlijk zelf aan gedaan?

Punt van Bizzaro is dat je met zo'n dergelijke raam dingen beter moet afwerken, zoals de kabels meshen. niet dat hij de raam al groot vind, en dat hij nog nooit een grotere heeft gezienLuPo schreef op 05 augustus 2004 @ 21:38:
[...]
het kan nog groter hoor...past niet eens op de foto...
(weet ook wel dat ik dan van iets verderaf had moeten nemen ofzo)
[afbeelding]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Wat heeft dit met een casemod te maken? Dit lijkt me gewoon een casekoopVerwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 19:13:
Ik heb onlangs mij een case gekocht van antec (Super Lanboy Case).
Dit was mijn oude.
[afbeelding]
Dit is mijn nieuwe.
[afbeelding]
De binnekant.
[afbeelding]
Ik ben nu nog aan het wachten op mijn andre voeding van antec (smartblue 350 watt ATX12V Illuminiated) en op mijn cobra kabels.
De ventilater achteraan moet nog vervangen worden door een met ledjes.Al de kabels die dan van mijn voeding komen moeten dan in kabelmesh gedaan worden.
Dan nog misschien in het voorpaneel ledjes aanbrengen.
@ Bizarro: hij zit te wachten op een nieuwe PSU; lijkt me logisch dat hij dan nu niet zijn kabels gaat meshen
Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.
dan maar de mijne erbij.
ik noem het een kleine mod, omdat het nooit af is
dit is het zoals het een week geleden was. ondertussen in de harde schijf die daar horizontaal staat onder de pci sloten beland en heb ik de powerverdeling van de 2 psu's aangepast.
de gouden (qtec 450) doet videokaart, hd's en cd/dvd, de ingebouwde grijze doet het mobo. wat ik heb gedaan is teveel om op te noemen, maar de todo's vallen wel mee.
todo
- uv ccfl's zoot
- meer uv fans, de zwarte vervangen
- aluminium kap voor 2e voeding afmaken
- meer/grotere hd's
- dvd lezer en cd lezer frontjes zwart maken
- kabels organiseren *is niet te doen*
- 2 lange vu-meters aan de voorkant die op de geluidskaart komen
- de blokken die ik al op maat heb gezaagd op mijn videokaart zetten (komen uit een 600 watt PA versterker)
inhoud
- xfx geforce fx5700 ultra DDRII 128 @ 547/1.2
- 80 gb maxtor, 60 gb seagate, 6 gb samsung, 20 gb WD
- asus ipanel omgebouwd zodat de IR ook op dit mobo werkt
- DFI lanparty KT400a mobo
- soundblaster audigy 1394
- medion 7134 tv/radio kaart
- no-name 1gb pc2700 geheugen op 187 mhz
- amd athlon 2500+ @ 2314 mhz met gemodde L6 bridges (multi tot 24x)
- toshiba 1612 dvd/cd lezer met gepachte firmware
- nec nd2500a naar dual layer
- asus 34x cd lezer
- qtec 450 watt + CRS 300 watt voeding
- belkin 54mps g WIFI kaart
- qtec modem 56k
- recom 6x fanbus
- floppy drive
- 4 casefans (5e zonder bladen, moet de stroomkabel van 2e voeding door
- heleboel chaos
- kan zijn dat ik nog wat vergeet
en open en dichterbij:

http://home.hetnet.nl/~powerflux/RIMG1618.jpg
http://home.hetnet.nl/~powerflux/RIMG1617.JPG
if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.
Verwijderd
Beetje rommelig, die kabels moeten dringend worden opgeruimd!powerflux schreef op 06 augustus 2004 @ 12:13:
nah
dan maar de mijne erbij.
ik noem het een kleine mod, omdat het nooit af is
dit is het zoals het een week geleden was. ondertussen in de harde schijf die daar horizontaal staat onder de pci sloten beland en heb ik de powerverdeling van de 2 psu's aangepast.
de gouden (qtec 450) doet videokaart, hd's en cd/dvd, de ingebouwde grijze doet het mobo. wat ik heb gedaan is teveel om op te noemen, maar de todo's vallen wel mee.
todo
- uv ccfl's zoot
- meer uv fans, de zwarte vervangen
- aluminium kap voor 2e voeding afmaken
- meer/grotere hd's
- dvd lezer en cd lezer frontjes zwart maken
- kabels organiseren *is niet te doen*
- 2 lange vu-meters aan de voorkant die op de geluidskaart komen
- de blokken die ik al op maat heb gezaagd op mijn videokaart zetten (komen uit een 600 watt PA versterker)
inhoud
- xfx geforce fx5700 ultra DDRII 128 @ 547/1.2
- 80 gb maxtor, 60 gb seagate, 6 gb samsung, 20 gb WD
- asus ipanel omgebouwd zodat de IR ook op dit mobo werkt
- DFI lanparty KT400a mobo
- soundblaster audigy 1394
- medion 7134 tv/radio kaart
- no-name 1gb pc2700 geheugen op 187 mhz
- amd athlon 2500+ @ 2314 mhz met gemodde L6 bridges (multi tot 24x)
- toshiba 1612 dvd/cd lezer met gepachte firmware
- nec nd2500a naar dual layer
- asus 34x cd lezer
- qtec 450 watt + CRS 300 watt voeding
- belkin 54mps g WIFI kaart
- qtec modem 56k
- recom 6x fanbus
- floppy drive
- 4 casefans (5e zonder bladen, moet de stroomkabel van 2e voeding door
- heleboel chaos
- kan zijn dat ik nog wat vergeet
[afbeelding]
en open en dichterbij:
[afbeelding]
http://home.hetnet.nl/~powerflux/RIMG1618.jpg
http://home.hetnet.nl/~powerflux/RIMG1617.JPG
En wat doet die fancontroller daar op je hdd?
Ik vermoed temp's uitlezen.Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 13:39:
Beetje rommelig, die kabels moeten dringend worden opgeruimd!
Fashionably sensitive, but too COOL to care
Verwijderd
eerst ff wat specs
amd Xp3200+
dfi lanpartyII rev.B
1gig pc2700 danelec
2x 80 gig hd (wd en maxtor)
point of view geforce fx 5600 256mb
en hier dan wat foto's toen die net gespoten was

zoals je hier ziet heb ik ook de kabels weggewerkt
hij is nog niet echt af maar ben er nog druk mee bezig als ik tijd heb en dat is schaars nu
things to do
*ik wil bij die adelaartjes nog wat ledjes achter plaatsen zodat ze in het donker ook te zien zijn
*wil nog wat lampjes bij plaatsen
*ben nog niet te vreden met mijn wc setup idle 45 stressed 47(klopt volgensmij niet echt maargoed)
*ik wil mijn nick nog met ledjes speciaal belichten met een soort van looplicht
geef gerust comments erop
ben nogwel benieuwd wat voor ideeen jullie voor me hebben
dat is dus dat i-panel. - ik gebruik em alleen voor IR omdat de andere functies niet werken, en met een doorzichtige kast rot het niet waar je em plaatst en daar had ik nutteloze ruimte over.Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 13:39:
[...]
Beetje rommelig, die kabels moeten dringend worden opgeruimd!
de echte fancontroller zit bovenaan, en de floppy erachter. als ik floppy nodig heb, klik ik de fancontroller eruit duurt minder dan 1 sec. handig, want: floppy nooit nodig eigenlijk, en zo had ik ruimte voor de ipanel
maar het is inderdaad een lekkere rotzooi.
ik zit op zolder*stikheet*, en mijn temp is load 51 graden, idle 46 - dus je kunt stellen dat de kabels niet in de weg zitten. (fans op 7 volt)
[ Voor 10% gewijzigd door powerflux op 06-08-2004 14:11 ]
if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.
schitterende paintjob! echt knap!Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 14:05:
....ben nogwel benieuwd wat voor ideeen jullie voor me hebben
Verwijderd
Nette mod jonge ! Ook al is die nog niet af.Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 14:05:
nou ik zal hier ook mijn mod maar eens plaatsen maar weet niet of dit op deze plek wel waardig is
eerst ff wat specs
amd Xp3200+
dfi lanpartyII rev.B
1gig pc2700 danelec
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hij is nog niet echt af maar ben er nog druk mee bezig als ik tijd heb en dat is schaars nu
things to do
*ik wil bij die adelaartjes nog wat ledjes achter plaatsen zodat ze in het donker ook te zien zijn
*ben nog niet te vreden met mijn wc setup idle 45 stressed 47(klopt volgensmij niet echt maargoed)
Heb je het zelf geairbrusht ? of heb je het laten doen ?
Verwijderd
nee ik heb het laten doen. hier zie deze linkVerwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 14:35:
[...]
Nette mod jonge ! Ook al is die nog niet af.
Heb je het zelf geairbrusht ? of heb je het laten doen ?
daar heb je eigenlijk wel gelijk in. de kast had eigenlijk dan donkerblauw moeten worden. maargoed dat kon en wist ik eerst nietPnD schreef op 06 augustus 2004 @ 14:42:
Mooie airbrush jammer dat ie niet bij de rest vd kast past?
ik had namelijk eerst een andere plaatje

maar die kon niet omdat hij niet echt scherp genoeg was. dus had hij eerst de kast maar zwart gemaakt terwijl we voor een opossing aan het zoeken waren dus vandaar
Verwijderd
Hoe krijg je dit voor elkaar Kram335? Als je een glowwire onder je toetsen hebt liggen kan je toch niet meer typen? En waar haal je de stroom vandaan?
heb ik die paintbrush niet al eens langs zien komen in dit topic?Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 14:05:
nou ik zal hier ook mijn mod maar eens plaatsen maar weet niet of dit op deze plek wel waardig is
eerst ff wat specs
amd Xp3200+
dfi lanpartyII rev.B
1gig pc2700 danelec
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
things to do
ziet er wel mooi uit natuurlijk
Verwijderd
ja klopt ik heb hem al eens eerder gepostArchettA schreef op 06 augustus 2004 @ 18:36:
[...]
heb ik die paintbrush niet al eens langs zien komen in dit topic?
ziet er wel mooi uit natuurlijk
maar dit maal zit er een updateje bij dus vandaar dat ik hem nog weer ff erbij heb gedaan
sommige tobo's hebben IDD weinig plek tussen de onderzijde en de knopjes, zoals de desktop navigators. de meetse andere hebben wel voldoende ruimte. en anders met je van elk knopje een mm afschurenVerwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 16:53:
Ik heb uit 1 vd vorige post hier je kleine mods topic een plaatje gehaald:
[afbeelding]
Hoe krijg je dit voor elkaar Kram335? Als je een glowwire onder je toetsen hebt liggen kan je toch niet meer typen? En waar haal je de stroom vandaan?
Verwijderd
Heb zelf ook iets gemod, ofja, gemod niet echt. Eerder uit elkaar gehaald en overgespoten: een Toshiba Tecra 8000 laptop. Volgens mij niet echt een eigen topic waardig, maar hopelijk net genoeg voor deze

Deze had ik ooit voor 60 euries compleet gekocht, vanwege een defect in het moederbord(was gevallen). Het moederbord heb ik daarna vervangen door een 2dehands. Voor het uit elkaar halen had ik alles in aparte anti-statische zakjes gedaan en goed op volgorde gelegd.
Ook was de behuizing beschadigd, dit heb ik opgelost door het wat te plamuren en goed waterproof te schuren. Daarna onderdeel voor onderdeel apart opgespoten met twee-componentenlak via een decoratiespuitje. Spuitbus was niet echt een succes van tevoren

Het weer in elkaar zetten was ook een hele kunst, maar doordat ik nog een compleet werkende Tecra, van het zelfde model, extra had viel dat wel mee
Wat zit er verder allemaal in:
400Mhz mobile PII cpu
128MB so-dimm
20GB Hitachi 4200rpm HD (nieuw)
24x (volgens mij) Teac cd-rom lezer
12" scherm
Verder zit er nog een goedkope video- en geluidskaart in en standaard laptop gebeuren.
Bij de link hierboven lopen de plaatjes op tot 12.jpg
iemand?
[ Voor 6% gewijzigd door Danjel op 06-08-2004 19:50 ]
They who buy the dip, deserves the rip.
Mail naar : peggeman [AT] zonnet.nl
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Verwijderd
welke? prijs?Danjel schreef op 06 augustus 2004 @ 19:50:
mooie mod. ik heb hier nog wel wat van die laps staan. voor de verkoop![]()
iemand?
kheb mss interesse
ik is lui met hete cpu naast zich

laps zijn wel vrij nieuw. ongeveer 2 maandjes in gebruik geweest.
[ Voor 31% gewijzigd door Danjel op 06-08-2004 20:28 ]
Verwijderd
ferry beantwoord je vraag al deels. En waar hij z'n stroom vandaan haalt. Kijk eens naar de gewone kabel die van z'n toetsenboard komt. Daar zie je nog een kabel langsheen lopen, en die gaat denk ik rechtstreeks naar z'n voeding.Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 16:53:
Ik heb uit 1 vd vorige post hier je kleine mods topic een plaatje gehaald:
[afbeelding]
vannaf 35 euro tot 860 euro kun je ze krijgen...
dat is dus vannaf een Toshiba Satellite 110 CS P1 tot Toshiba Satellite 1900 303 P4.
die met tas is en extra ati graphics. beste kracht patser voor het geld.
so make your choice
[ Voor 11% gewijzigd door Danjel op 06-08-2004 20:50 ]
Dit topic is gesloten.