headhunternl schreef op 15 juli 2004 @ 01:23:
O M G Firebird, ik liep net een aantal dagen met hetzelfde idee! fuck! jeetje! maar ja ach, ik ben niet praktisch genoeg om dat te voltooien dus: succes.
onvoorstelbaar.
offtopic: was iets dergelijks ook al niet gebeurd met die gloeilamp en ook met de telefoon ????
edit: mmmh ik kijk weer alleen plaatjes, mijn idee was: gebruik als reservoir van WC en hier en daar een soort ruitvormige ondebreking om er iig doorheen te kunnen kijken. de rest (dus het gebied rond die onderbreking bedekken met standaard matte raamstickers.) maar zoals gezegd, ik ben (nog) niet ervaren/skilled/praktisch/slim/koopkrachtig/etc genoeg voor dit soort dingen....
* Bestla heeft net een lian-li pc60 besteld om lekker mee in de weer te gaan...
Ach ja, of het er van komt is een ander ding. Ik kreeg het idee spontaan en dacht,laat ik het sharen in deze gemeenschap.
Ik heb op zolder nog een At/X tower(Compaq Xeon dual proc) staan met een dood mobo

Eerlijk 'gevonden' op de gemeentewerf van Vlaardingen

Voeding van deze kast is een 250 watt met een zeer stille fan

.Ik zat eerst vertwijfeld te kijken toen ik de powerknop aanzette, helemaal geen geluid, en toen ik mijn hand aan de achterzijde hield ontdekte ik dat hij het wel deed.
Hiermee ga ik aan de gang,want een andere mobo heb ik wel ergens liggen.
Die komt uit een Pentium 1 233Mhz MMX.
Even kijken hoe en wat met dat systeem van die kast. Er zit namelijk een pci-riser in die onderdeel uitmaakt van het frame van de kast

Maar daar hebben ze de dremel voor uitgevonden
ik ben misschien wel de oudste en meest amateuristische case-modder
Toevoeging: Gemeente werf Vlaardingen

Daar heb ik 12 pc's vandaan gehaald. Daarvan werken er 3 op dit moment

(Command&Conquer Tiberian Sun netwerk)
Ik mocht alles meenemen behalve de HDD, die moest ik achterlaten ivm de privacy.
Ik moest daar vaak water tappen en zodoende kon ik de tafel in de gaten houden waar mensen hun oude electraspul op konden zetten. Stond er wat leuks, dan was ik er als de kippen bij
[
Voor 30% gewijzigd door
Bestla op 15-07-2004 08:50
]