Hallo allemaal,
Ik heb sinds een week terug hele rare problemen met mijn pc en ik kan het niet oplossen.
Ik heb vanalles geprobeert maar ben echt radeloos.
Hier ff over mijn probleem :
Ok ik wil bijv. windows afsluiten, alles gaat normaal en goed maar zodra je pc normaal is afgesloten, (je hele pc is uit.. zwart beeld etc.) start mijn pc zomaar weer op
. het is net een auto die een paar jaar nie aan is geweest.. net alsof de voeding mijn comp. kleine schokjes geeft om em weer op te laten starten en em daarna weer complete voltage geeft zodat hij op kan starten.
En zoals het gebeurt, ik denk nie dat het goed is voor me HD en andere hardware.
Ik heb al een nieuwe voeding geprobeert en heeft niets geholpen, Ik heb drivers geprobeert en bleek ook nie te helpen.
Ook heb ik vanalles in mijn bios geprobeert en hielp ook niet.
Ik heb ookal een andere stopcontact geprobeert (wie weet lag het daar aan) maar dus ook nie
.
Mijn syteem :
NF7-S rev. 2.0
AMD Athlon 2200+
2x256 MB DDR PC2100 Kingston Ram.
Hercules ATI Radeon 9700 non-pro @ pro speeds (324/310)
Onboardsound.
WinXP
Catalyst 4.5
Nforce 3.13 drivers + Nforce 4.31 Audio drivers (omdat die nieuwste nie al te best werken)
en normale Windows XP IDE drivers.
Ik hoop echt dat jullie iets weten, want anders ben ik bang dat mijn pc in een korte tijd kapot zal zijn.
Alvast bedankt,
Matty,
Ik heb sinds een week terug hele rare problemen met mijn pc en ik kan het niet oplossen.
Ik heb vanalles geprobeert maar ben echt radeloos.
Hier ff over mijn probleem :
Ok ik wil bijv. windows afsluiten, alles gaat normaal en goed maar zodra je pc normaal is afgesloten, (je hele pc is uit.. zwart beeld etc.) start mijn pc zomaar weer op
En zoals het gebeurt, ik denk nie dat het goed is voor me HD en andere hardware.
Ik heb al een nieuwe voeding geprobeert en heeft niets geholpen, Ik heb drivers geprobeert en bleek ook nie te helpen.
Ook heb ik vanalles in mijn bios geprobeert en hielp ook niet.
Ik heb ookal een andere stopcontact geprobeert (wie weet lag het daar aan) maar dus ook nie
Mijn syteem :
NF7-S rev. 2.0
AMD Athlon 2200+
2x256 MB DDR PC2100 Kingston Ram.
Hercules ATI Radeon 9700 non-pro @ pro speeds (324/310)
Onboardsound.
WinXP
Catalyst 4.5
Nforce 3.13 drivers + Nforce 4.31 Audio drivers (omdat die nieuwste nie al te best werken)
en normale Windows XP IDE drivers.
Ik hoop echt dat jullie iets weten, want anders ben ik bang dat mijn pc in een korte tijd kapot zal zijn.
Alvast bedankt,
Matty,