[winamp plugin] ventrilo

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jo, ik zit altijd lekker te gamen met muziek aan, maar als er iemand tegen je aan begint te lullen op ventrilo, hoor je r natuurlijk helemaal nossing van..
dus zat ik te denken, het zou wel handig zijn als winamp automatisch op pauze ging bij inkomende berichten...
heeft er iemand een id of er zo'n plugin is?(na veelvuldig zoeken: ik heb m niet gevonden...)

en dan de 2e brutale vraag, zou het mogelijk zijn om deze te maken en is er iemand die dat kan/wilt? :P

lijkt me in gameland een enorm suc6 iig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-09 11:37
Er is een plugin voor winamp waar je winamp mee kan besturen tijdens het spelen van games met een toetsen combinatie. (zonder ALT+Tab dus)
Zal ff zoeken.

Gevonden ->
http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=82185

Hmm heb je waarschijnlijk niks aan omdat je die persoon helemaal niet hoort als ie begint te praten.

[ Voor 40% gewijzigd door Sunrise op 08-07-2004 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:49

Licko

ZVDK

hlamp voor onder andere cs.
weet niet of hij ook bij 1.6 werkt, volgens mij niet

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Je kan toch zo'n mooi knopjes ding maken op je Serial Ports ?? Kan je hem op pauze zetten enzo... Is een Topic over hier ergens op GoT :)
Edwin van Cleef schreef op 08 juli 2004 @ 21:32:
als je zit te gamen is het toch veel leuker met de geluiden van de game erbij :?
maar goed ieder zijn smaak.
* nero355 gamed ook 9 van de 10 keer zonder en lekker Radio op de achtergrond, door mijn 2 keer 180 Watt Speakers :P

[ Voor 56% gewijzigd door nero355 op 08-07-2004 21:36 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

als je zit te gamen is het toch veel leuker met de geluiden van de game erbij :?
en ventrilo word alleen geactiveerd als die sound (spraak) waarneemt en als die niets meer hoort verdwijnt hij op de achtergrond
maak er vooral gebruik van als ik online zit te gamen namenlijk dat ik kan praten met andere teamgenoten en overleg plegen met muziek aan zal niet echt werken denk ik :+

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
Ik heb net ff verder zitten zoeken maar kan niks geschikt vinden.
Zou wel een interessante plugin zijn die bv op cpu verbruik reageerd van zelf te bepalen programma's.
Als ventrilo (of elk ander programma) een bericht binnen krijgt schiet het cpu verbruik omhoog en die plugin mute dan het geluid van winamp.
Copyright funkysmell ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zie een heleboel replies, maar niet ieder1 begrijpt denk ik wat ik bedoel :P

situatie
ik counter-strike, en ik heb een lekker muziekje aan
een van mijn maatjes op ventrilo zegt wat tegen me
door de muziek kan ik het niet verstaan
*frustratie*
winamp op pauze
"wat zei je nou net?"
diegene die wat tegen mij zei heeft ondertussen winamp weer aangezet en verstaat t niet
dus ook hij vraag wat ik zei omdat hij t niet verstaat
enz

na de plugin
ik counter-strike, en ik heb een lekker muziekje aan
een van mijn maatjes op ventrilo zegt wat tegen me
de PLUGIN voor winamp merkt dat er een inkomend bericht voor ventrilo is (bijv door het *pw0b* geluidje van ventrilo te herkennen)
en pauzeerd winamp
na het berichtje gaat de pauze er weer vanaf, perfect toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasilFX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 15:00

BasilFX

BasilFX

FunkySmell schreef op 08 juli 2004 @ 22:20:
Ik heb net ff verder zitten zoeken maar kan niks geschikt vinden.
Zou wel een interessante plugin zijn die bv op cpu verbruik reageerd van zelf te bepalen programma's.
Als ventrilo (of elk ander programma) een bericht binnen krijgt schiet het cpu verbruik omhoog en die plugin mute dan het geluid van winamp.
Copyright funkysmell ;)
Ik denk dat dit niet werkt. Beetje games hebben standaard al wel een CPU verbruik van 100%

http://www.basilfx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
spotnie schreef op 08 juli 2004 @ 22:42:
[...]

Ik denk dat dit niet werkt. Beetje games hebben standaard al wel een CPU verbruik van 100%
ennuh, je zal maar wat uitzippen ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
spotnie schreef op 08 juli 2004 @ 22:42:
[...]

Maar als er geluid binnenkomt stijgt het cpu gebruik van ventrilo en zakt het van de game(s), kleine marges maar wel meetbaar.
Als taskinfo het kan meten kunnen andere programma's het ook, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 22:47:
[...]

ennuh, je zal maar wat uitzippen ofzo ;)
Hmm jullie zien het plaatje niet zoals ik het bedoel, niet het totale cpu verbruik maar van programma's afzonderlijk, zelf in te stellen programma(s).
Zoals taskinfo precies kan zien welke applicaties hoeveel cpu gebruiken los van elkaar, zo zou dat die plugin dat moeten kunnen.

Ik zou dan in die plugin ventrilo.exe selecteren en die plugin monitored even hoeveel die standaard (idle) cpu gebruikt, en wanneer er gepraat word stijgt het cpu gebruik van ventrilo.exe waarop de plugin mute, pauze of whatever.

Lijkt mij mogenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

ik snap wel wat je bedoeld maar ik denk niet dat er iets is wat zal werken.
als ik samen met een maat van me zit te gamen gebruik ik meestal skype omdat we meestal met ons 2en online gamen op de zelfde server

mijn ervaring is bijvoorbeeld als hij mij belt terwijl ik al zit te gamen dat ik meestal terug kom op mijn bureaublad omdat de "telefoon" gaat
dan is het voor mij ook ontzettend moeilijk om weer terug te keren naar de game zelf meestal loopt hij dan vast.
ik denk wanneer jij zon extra tool installeert dat je het zelfde zal krijgen

ventrilo (mooi programma trouwens) en winamp zijn 2 verschillende producten je zou het mischien even aan de maker kunnen vragen.
wanneer je dus ook nog eens een soundmute plugin ga toepassen wat ook weer cpu tijd vreet zal je game langzamer gaan draaien zoals met alle apps die tijdens het gamen op de achtergrond draaien.

denk dat je moet kiezen tussen het 1 of het ander zelf vind ik het heerlijk om de gamegeluiden te horen speel ook altijd met een headset zodat ik goed kan horen waar ze bijvoorbeeld vandaan schieten icm een mic die er aanzit kan ik dan online gamen en praten tegelijk :)

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hm ik denk eigelijk wel dat t kan werken, winamp hoeft maar te reageren op een geluidje of op het toenemen van cpu (of een combinatie daarvan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:21

sjaakaq

It might get loud

Edwin van Cleef schreef op 08 juli 2004 @ 21:32:
en ventrilo word alleen geactiveerd als die sound (spraak) waarneemt en als die niets meer hoort verdwijnt hij op de achtergrond
maak er vooral gebruik van als ik online zit te gamen namenlijk dat ik kan praten met andere teamgenoten en overleg plegen met muziek aan zal niet echt werken denk ik :+
Nee man...serieus wat is er vetter dan alle ventjes op een map neerschiten met op de achtergrond Armin v. Buuren oid...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
leokennis schreef op 09 juli 2004 @ 18:04:
[...]

Nee man...serieus wat is er vetter dan alle ventjes op een map neerschiten met op de achtergrond Armin v. Buuren oid...
ventjes neerschieten op aprhodite !
/flauw

:P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2004 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Mja, ik heb over het algemeen ook muziek aanstaan onder het quaken. Alleen niet tijdens clan matches.

Niks leuker dan een vette beat onder het gamen.

Ontopic:

Heeft iemand al een poging gewaagd om cnotact opte nemen met ventrillo? Deze feature/plugin zou in ieder geval ERG op prijs worden gesteld door heel veel gamers.

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmja heb ik ook overwogen maar ik denk dat het moeilijker is vanuit ventrilo dan vanuit winamp

bovendien moet je betalen voor de nieuwere ventrilo's, en werk ik dus nog met de oude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 09:45:
hmja heb ik ook overwogen maar ik denk dat het moeilijker is vanuit ventrilo dan vanuit winamp

bovendien moet je betalen voor de nieuwere ventrilo's, en werk ik dus nog met de oude
heb het toch maar gedaan :P
http://forum.mygamewear.c...ead.php?s=&threadid=50905
Pagina: 1