PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
En wat als ie repair nodig heeft? Gaat dat dan wel goed?MeNTaL_TO schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 22:38:
[...]
Waarom zo lastig? Ik heb hem in Newsleecher ingesteld als commando als de queue leeg is.
Of check je eerst op par, auto scan + auto repair, en dan pas uitpakken?
Ik doe het eigenlijk nog steeds handmatig, beetje erg overbodig gezien het allemaal automagisch kan, dus waarom ik dat niet doe..
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Als ie een repair nodig heeft? Dan doet rarslave dat voor me, par checken, repairen, uitpakken, en par's en rar's wissen.Nakebod schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:52:
[...]
En wat als ie repair nodig heeft? Gaat dat dan wel goed?
Of check je eerst op par, auto scan + auto repair, en dan pas uitpakken?
Ik doe het eigenlijk nog steeds handmatig, beetje erg overbodig gezien het allemaal automagisch kan, dus waarom ik dat niet doe..
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Anoniem: 94923
--------------------------------
+: Added a 'Show Paused' filter to the download queue.
The filter makes it possible to hide away articles which have
been set in 'Paused' state.
*: A few visual improvements here and there. (Speed will be
represented as MB/s instead of KB/s if it gets above 1024 KB/s,
etc)
!: Various small bugfixes.
That is, als mijn downloads klaar zijn
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
http://www.see-and-be.com/AutoUnpack/Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 21:14:
Maar vertel eens, waar kan ik dat autounpack vinden? Dat klinkt goed en wil ik proberen.
Precies. Alleen om de 5 min vind ik een beetje veel bij mijn doet die het om het uur omdat tegen die tijd wel weer een dvd binnen is en niet om de 5 min, was het maar waar om de 5 min een dvdXanderH schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:45:
[...]
Als ik dat hier ging proberen kon ik soms een week wachten totdat ie ging unrarren. Mijn queue is niet zo vaak leeg.![]()
* pimpimmers vindt het ook makkelijker dat ie op een bepaalde tijdsinterval checkt. Is bij mij eens in de 5 minuten trouwens...
En als ik achter mijn PC zit kan ik altijd nog als ik dat nodig vind op een snelkoppeling klikken zodat die eerder controleerd maar dat ben ik eigenlijk niet nodig alleens als ik iets download wat ik direct nodig ben.
De expired-date van mijn licentie is sinds het starten van 3.5 final verandert in 8 juni.Jun 02, 2006, @355 .beats
Note that we have once again extended the subscription time for the SuperSearch licenses which are about to expire. So there's no need to re-register yet ...
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Als je zo graag alles automatisch wil hebben, kijk dan eens naar SabNZBd. Is zeg maar de tegenhanger van uTorrent maar dan voor Usenet: NZB invoeren, en klaar, je ziet direct hoe laat je download klaar is (en tv kan kijkenAnoniem: 32279 schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 11:09:
In de PCM van deze maand staat een handige tool voor newsleecher die ik nog niet kende en waar ik al redelijk enthousiast over geworden ben (helemaal als de nieuwe beta van dit programma deze week uitkomt):
http://una.ramonvanbruggen.nl/
Wat info uit het blad:
[...]
Met die laatste zinssnede ben ik het niet eens. Het is zo superhandig, dit programma. Eerst moest ik van alles wat ik downloade (voornamelijk dvd's) steeds quickpar starten en dat deed ik dan voor bijv. 10 dvd's tegelijk en kon dan 2 uur mijn pc niet gebruiken. Dit programma maakt het werken op mijn pc tijdens het controleren wel mogelijk en het werkt superhandig. Het scheelt mij in iedergeval veel werk en je kan zowel met of zonder newsleecher werken (je kan het programma automatisch laten controleren of gewoon een hele map in 1 keer en hem zijn werk laten doen achteraf).
Super!
Het kan ook 1 mapje in de gaten houden. Zodra je daarin een nieuwe NZB zet wordt hij gedownload.
Op het forum van sabnzbd zijn een aantal templates te vinden, enkele zijn erg duidelijk (het is een webinterface).
Enige nadeel is dat het geheugengebruik niet veel minder is dan Newsleecher (terwijl de interface gewoon website is, als je die sluit draait het op de achtergrond en blijft het naar mijn idee vrij veel geheugen gebruiken), mogelijk komt dat doordat het in Python is geschreven.
ach daar moet je weinig waarden aan hechtenpven schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 10:17:
[...]
De expired-date van mijn licentie is sinds het starten van 3.5 final verandert in 8 juni.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Idd een handige optie. Heb je dit al op het NL-forum gemeld? (Zo niet: dan meld ik hem daar ; zo ja: dan roep ik daar dat ik dit ook handig vind.Bor de Wollef schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 11:10:
Kun je de supersearch trouwens ook zo instellen dat ie automatisch alle categories doorzoekt zoals eerder? Nu filtert ie bij Main bv heel erg veel weg aan muziek wat ik dan alleen weer kan vinden door van category te switchen.
Nee, niet gemeld. Ik vond het namelijk eigenlijk ook niet echt een 'functie' maar iets vanzelfsprekends. De huidige vorm was namelijk ook niet in 3.4 aanwezig (die vond gewoon alles als je hem op de default category zette. Maar je mag hem submitten hoorpven schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 21:45:
[...]
Idd een handige optie. Heb je dit al op het NL-forum gemeld? (Zo niet: dan meld ik hem daar ; zo ja: dan roep ik daar dat ik dit ook handig vind.)
[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 02-06-2006 21:59 ]
Done: http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?p=52594Bor de Wollef schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 21:59:
[...]
Nee, niet gemeld. Ik vond het namelijk eigenlijk ook niet echt een 'functie' maar iets vanzelfsprekends. De huidige vorm was namelijk ook niet in 3.4 aanwezig (die vond gewoon alles als je hem op de default category zette. Maar je mag hem submitten hoor
31 maart staat die van mij opAnkh schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 10:52:
[...]
ach daar moet je weinig waarden aan hechtenik draai nog steeds op een mei licentie (datum that is) maar het programma "zeurt" er nooit over
3.5 beta 7 that is
[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 02-06-2006 22:39 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik krijg het gevoel dat er nog erg veel bugs en onlogischheden in 3.5 zitten.
Waar zit in deze versie overigens de "stop update" functie? Erg onhandig dat ze bij elke beta sommige functies weer op een andere plaats neerzetten.
[ Voor 17% gewijzigd door Bor op 03-06-2006 21:15 ]
Anoniem: 32279
ik dubbelklik op nieuwe taak toevoegen, kies ervoor dat rarslave elke dag wordt uitgevoerd en ga dan naar geavanceerd en bij taak herhalen zet ik 60 minuten neer. Maar wat vul ik in bij het veld daaronder (waarin je moet aangeven hoe lang de duur is). Ik heb de duur nu op 1 uur en 1 minuut staan.
Kan iemand even wat tips geven? Dat maakt het werken met newsleecher nog veel makkelijker. Ik gebruikte hiervoor UNA, maar die doet het niet goed (soms wel, soms niet), dus nu probeer ik deze, maar ik zit hier vast.
[ Voor 183% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 05-06-2006 15:30 ]
Niet, ik heb hem als commando staan die gedraaid wordt als de queue leeg is.Anoniem: 32279 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 15:16:
Hoe hebben jullie die rarslave ingesteld in de task manager?
ik dubbelklik op nieuwe taak toevoegen, kies ervoor dat rarslave elke dag wordt uitgevoerd en ga dan naar geavanceerd en bij taak herhalen zet ik 60 minuten neer. Maar wat vul ik in bij het veld daaronder (waarin je moet aangeven hoe lang de duur is). Ik heb de duur nu op 1 uur en 1 minuut staan.
Kan iemand even wat tips geven? Dat maakt het werken met newsleecher nog veel makkelijker. Ik gebruikte hiervoor UNA, maar die doet het niet goed (soms wel, soms niet), dus nu probeer ik deze, maar ik zit hier vast.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Mijn que is vaak te vol, vandaar dat ik iets zoek dat automatisch werkt, bijv. elk uur.MeNTaL_TO schreef op maandag 05 juni 2006 @ 16:59:
[...]
Niet, ik heb hem als commando staan die gedraaid wordt als de queue leeg is.
Geinstalleerd en ik test het nu. Op het eerste gezicht een stuk beter dan Salami's rarslave.
OP 1 groot nadeel na, ik download alles via nzb's en newsleecher maakt daar automatisch een folder voor aan, ik kan via Autounpack niet uitlaten pakken in die folder, hij doet alleen root of een aangemaakte folder in die folder met het archief naam, als ze dat nog eens kunnen fixen kan ik hem ook gebruiken als vervanging van rarslave.Anoniem: 32279 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 17:28:
[...]
Mijn que is vaak te vol, vandaar dat ik iets zoek dat automatisch werkt, bijv. elk uur.
[...]
Geinstalleerd en ik test het nu. Op het eerste gezicht een stuk beter dan Salami's rarslave.
Anoniem: 36681
regelmatig een popup van newsleecher met de tekst:
Please wait...
Pausing Newsleechers actions..
Waiting for background threaths to catchup
Wat is dit?
Dit heb ik sinds versie 3.5 en het is ZEER irritant, in de opties kan ik nergens iets vinden waar ik dit uit kan zetten, het is behoorlijk storend want dat blijft maar knipperen met als resultaat dat je dus niets kan ingeven bv in de super search.
Iemand een oplossing?
(de NL website is down, kan daar niets opzoeken)
Als je "unpack to sub folder" aanzet pakt hij het niet uit naar een subforum met de archivenaam in de root, maar pakt hij het uit in een subfolder met de archivenaam in de folder waar het in stond...MeNTaL_TO schreef op maandag 05 juni 2006 @ 17:38:
OP 1 groot nadeel na, ik download alles via nzb's en newsleecher maakt daar automatisch een folder voor aan, ik kan via Autounpack niet uitlaten pakken in die folder, hij doet alleen root of een aangemaakte folder in die folder met het archief naam, als ze dat nog eens kunnen fixen kan ik hem ook gebruiken als vervanging van rarslave.
Dus bijv: Ik download een file blaat.rar naar E:\Downloads\blaadjes\ en laat E:\Downloads scannen, dan pakt ie netjes uit naar E:\Downloads\blaadjes\blaat\. Prima als je het mij vraagt.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Zo heb ik hem ook staan, bevalt mij goed. De .nfo en .sfv bestandjes laat hij staan. Enige nadeel is dat hij gerepareerde .rar bestandjes laat staan, bijv. filenaam.001.01 (gefixte rar file), maar dat zijn er meestal maar 1 of 2 en dat is niet erg.XanderH schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 08:16:
Dus bijv: Ik download een file blaat.rar naar E:\Downloads\blaadjes\ en laat E:\Downloads scannen, dan pakt ie netjes uit naar E:\Downloads\blaadjes\blaat\. Prima als je het mij vraagt.
Ik heb hem nu een nachtje draaien en ben echt heel tevreden, dat UNA laat ik voor nu links liggen (al vond ik de mail integratie wel super). Dat zou in dit programma ook wel mogen worden ingebouwd, dan is het helemaal super.
Dan moet ik in newsleecher die optie uitzetten wat ik liever niet doe. Ik heb liever een folder per nzb omdat ik soms dingen download die dezelfde filenames blijken te gebruiken.XanderH schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 08:16:
[...]
Als je "unpack to sub folder" aanzet pakt hij het niet uit naar een subforum met de archivenaam in de root, maar pakt hij het uit in een subfolder met de archivenaam in de folder waar het in stond...
nee hoor, het kan allebei. Zo heb ik het hier draaien en het werkt als een trein. Je moet even een vinkje zetten in autounpack bij process-subfolders (located in the specified source folder).MeNTaL_TO schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 18:13:
[...]
Dan moet ik in newsleecher die optie uitzetten wat ik liever niet doe. Ik heb liever een folder per nzb omdat ik soms dingen download die dezelfde filenames blijken te gebruiken.
Jazeker, er zit zelfs een optie in waarin je dit kan aangeven. De optie heet: move non-archive files, included in PAR-set, to destination folder (mp3's, jpg's etc). Het lijkt me dat je dit zoekt?Bor de Wollef schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 11:47:
Is Autounpack ook in staat files in directories te moven aan de hand van een parset (dus files die niet meer ge-extract hoeven te worden)? Dit is vooral handig bij MP3 downloads welke vaak niet zijn ingepakt. Rarslave doet hier niets mee, UNA ook niet helaas.
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 06-06-2006 18:20 ]
Dat klinkt als precies wat ik zoek. Ik zal het snel gaan testen. Thanks!Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 18:17:
[...]
Jazeker, er zit zelfs een optie in waarin je dit kan aangeven. De optie heet: move non-archive files, included in PAR-set, to destination folder (mp3's, jpg's etc). Het lijkt me dat je dit zoekt?
Jammer:
Sorry but it won't happen. The load on the server would be too much to search all categories at once. Not to mention that you would get so many incorrect results. People already complain about hitting the 10,000 limit.
link naar topic
off topic: Autounpack is de beste van al die automation tools IMHO.
yup, scheduler is het enige verschil
Dat laatste zou mooi zijn, gecombineerd met de email functionaliteit van autounpack. Iemand al wat ermee getest?
Alvast bedankt!
Het oneindige X 0
Anoniem: 31211
Ik heb precies hetzelfde probleem, sinds 3.5 beta 9 heb ik dit en kan het ook niet vinden. Heb je toevallig ook internlnet, ik dacht dat het misschien te maken had met het nieuws dat zij de nieuwsservers gingen sluiten?Wokker schreef op maandag 19 juni 2006 @ 11:18:
Ik heb een raar probleem en kan er niks over vinden alle bestanden die wordne gedownload worden na het downloaden gepauseerd en het verveleende is dat hij ze opnieuwe gaat downloaden bij een restart van news leecher. Weer iemand waar ik een vinkje over het hoofd heb gezien ?ik gebruik versie 3.5
Alvast bedankt!
Probeer eens de queue leeg te maken en opnieuw te vullen met je downloads, misschien werkt dat. Zo niet kan je ook nog proberen of het te maken heeft met geheaderde groepen, deze dus purgen en evt. opnieuw downloaden.Wokker schreef op maandag 19 juni 2006 @ 11:18:
Ik heb een raar probleem en kan er niks over vinden alle bestanden die wordne gedownload worden na het downloaden gepauseerd en het verveleende is dat hij ze opnieuwe gaat downloaden bij een restart van news leecher. Weer iemand waar ik een vinkje over het hoofd heb gezien ?ik gebruik versie 3.5
Alvast bedankt!

Helaas is de site momenteel te traag om bv. een changelog te kunnen bekijken.
3.7 Final - Released 21 Jun 2006
--------------------------------
+: *BIG ADDITION*: A fully functional download speed scheduler has
been implemented.
+: Added a 'clear SuperSearch results' on shutdown feature. It can
be accessed from options->security.
+: Connect/Disconnect functionality has been added to the system
tray popup menu.
*: Group updates will now also be paused when the 'paused'
function is active.
*: Increased default value for days to keep groups headers from 7
to 30.
*: Various UI and speed improvements.
!: Mark as Old/New didn't always work with virtual groups.
Fixed: http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=10315
[ Voor 77% gewijzigd door pven op 21-06-2006 19:28 ]
Ik snap de overgang ook niet helemaal moet ik zeggen. In ieder geval word' ie vast veel gedowned. De site ligt alweer plat namelijk.Fire69 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 20:47:
Is dat niet een beetje snel van 3.5 naar 3.7 voor zo'n minimale veranderingen!?
Verder is die scheduler wel veel belovend (echter nog niet ver genoeg uitgewerkt imho)
edit: misschien moeten ze daar maar eens gaan nadenken dat de supersearch servers niet op dezelfde machine / switch moet zitten als de website.. (met dus de downloads)
[ Voor 31% gewijzigd door Mental op 21-06-2006 20:54 ]
Die speed scheduler lijkt me overigens best handig.
[ Voor 25% gewijzigd door pven op 21-06-2006 23:29 ]
Echt stabiel is het inderdaad niet. Maar het wordt wel altijd netjes opgelost. Maar toch...L4m0r schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 20:53:
edit: misschien moeten ze daar maar eens gaan nadenken dat de supersearch servers niet op dezelfde machine / switch moet zitten als de website.. (met dus de downloads)
Helaas wordt newsleecher nog steeds niet echt volwassen en blijft bij mij het gevoel van een amateurprogrammaatje hangen, komt vast doordat er veel te vaak onzinnige updates komen (in mijn ogen dan).
Liever 1 keer per jaar een nieuwe versie ipv elke maand. Ik blijf gewoon bij mijn iets oudere versie, die werkt prima en deze aanvullingen hoef ik niet. Maar ik gebruik het dagelijks met alle plezier, zou niet meer zonder kunnen.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 22-06-2006 09:48 ]
Die van mijn staat nu op 29 juni.
Waarom zouden ze dit steeds doen het maakt mijn niet uit maarik vind het een beetje raar.
Omdat ze momenteel nog geen mogelijkheid hebben om een verlenging van je 'abonnement' aan te vragen, verlengen ze voor iedereen gewoon de vervaldatum.Pimpimmers20 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 21:00:
Wel grappig dat ze de license key steeds uitstellen.
Die van mijn staat nu op 29 juni.
Waarom zouden ze dit steeds doen het maakt mijn niet uit maarik vind het een beetje raar.
Als ik news bijv. uitzet, dan komt xpat search te voorschijn terwijl er geen vinkje bij komt? Zet ik die uit, dan gaat er weer een ander tabblad weg of komt erbij. Beetje vervelend, ik heb namelijk een hekel aan tabbladen en wil ze gewoon weghebben (ik wil alleen de que hebben).
Meer mensen met dit probleem of kunnen jullie wel gewoon deze tabbladen uit en aanschakelen (ik vermoed dat het mijn pc is, ik heb meer vage problemen momenteel met bijv. het installeren van de nieuwe messenger dat ook niet wil)?
Die zit in een hoger menu verstopt helaas. CTRL-P werkt ook. Ik vind het ook erg onhandig / vervelend. Elke release ziet de GUI er weer anders uit. Dat is echt een van mijn grootste ergernissen ten opzichte van het verder zo mooie programma Newsleecher.Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 23:31:
En waar is nu de pauze knop gebleven als je met de rechtermuis klikt op het icoontje naast je windows klokje? Dat gebruikte ik wel een paar keer per dag
Waarom elke keer de GUI redesignen wanneer er op dat vlak nauwlijks nieuwe features worden toegevoegd? Het maakt het er alleen maar onduidelijker en onpraktischer op vaak.
Dat werkt inderdaad, maar ik heb newsleecher vaaak geminimaliseerd staan en dan was het handig om even te pauseren als bijv. mijn vrouw een uurtje wilde internetten op haar pc. Maar ik gebruik nu maar de connect / disconnect functie, dat werkt ook wel, maar dan vraag ik me af: waarom is er een pauze knop?Bor de Wollef schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 10:47:
Die zit in een hoger menu verstopt helaas. CTRL-P werkt ook.
Maar voor de rest werkt het allemaal prima, maar onhandig is het wel en ik merk dat ik daar niet vrolijk van word. Na elke update ben ik een avond ontevreden de laatste tijd. Misschien moet ik gewoon niet meer updaten
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 24-06-2006 21:17 ]
Dat komt me heel erg bekend voor moet ik zeggen. Ik pak ook niet meer elke update mee.Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 21:16:
[...]
Na elke update ben ik een avond ontevreden de laatste tijd.
Het was de afgelopen weken zo dat de licentie vaak verlengd wordt, nu echter staat de eind datum al enige tijd op 29 juni 2006 (meer dan 2 week geleden dus). Supersearch werkt nog wel..
Meer mensen die hier "last" van hebben?
Mijn pc crashed weleens deze dagen (moet nog even uitzoeken wat er aan de hand is, zal de warmte wel zijn hier op zolder), maar dan is newsleecher alles kwijt (zelfs de instellingen van mijn provider!).
Ik zoek de bestandjes waarin alles staat wat ik aanpas dat anders is dan de standaard instellingen. Dus bijv. dat ik .nzb files in folders wil, de plek waar download heen moeten en welke knopjes ik op de menu balken wil hebben.
Probeer is wat te spelen met de verschillende .dat files van newsleecher. (of backup ze gewoon allemaal). Als ik mijn .dat files uit de map servers haal is mijn server weg dus denk dat data files de gene zijn die je moet hebben.
Weet niet of dit wel de juiste oplossing is maar toch maar voor mezelf als oefening een tool gemaakt die de .dat files backupt.maxjuh schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 21:45:
@spoeki
Probeer is wat te spelen met de verschillende .dat files van newsleecher. (of backup ze gewoon allemaal). Als ik mijn .dat files uit de map servers haal is mijn server weg dus denk dat data files de gene zijn die je moet hebben.
Tool is ff snel in elkaar gestampt dus nog erg simpel. Files worden standaard uit: "C:/Program Files/NewsLeecher/" gehaald en opgeslagen in: "C:/BackupNewsleecher"...
mss maak ik de tool gebruikvriendelijker en uitgebreider....
nlBackup.jar
[ Voor 3% gewijzigd door maxjuh op 26-07-2006 00:56 ]
Tip: gooi die backupfiles dan niet naar dezelfde schijf. Je maakt de backup, gooit een (Ghost) image van je Windows installatie terug en bent alsnog je backup kwijt...maxjuh schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 00:49:
[...]
Weet niet of dit wel de juiste oplossing is maar toch maar voor mezelf als oefening een tool gemaakt die de .dat files backupt.
Tool is ff snel in elkaar gestampt dus nog erg simpel. Files worden standaard uit: "C:/Program Files/NewsLeecher/" gehaald en opgeslagen in: "C:/BackupNewsleecher"...
nlBackup.jar
hoe gebruik ik die tool? Werkt die alleen onder linux? Mijn windows kan er weinig mee en ook al zit ik op tweakers, dit krijg ik niet aan de praatmaxjuh schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 00:49:
Mijn newsleecher staat trouwens op de D schrijf, dus als je misschien daar iets aan kan aanpassen zou het fijn zijn (voor de rest wel standaard folder waarin hij geinstalleerd is).
Bedankt alvast! Scheelt me heel wat ergernis
Had net ff tijd dus heb wat aanpassingen gemaakt. Nu word echter de hele data map gekopieerd. De data word dus uit de D partitie gehaald en opgeslagen op C. Is nog een restore button bijgekomen.Anoniem: 32279 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 22:46:
[...]
hoe gebruik ik die tool? Werkt die alleen onder linux? Mijn windows kan er weinig mee en ook al zit ik op tweakers, dit krijg ik niet aan de praat![]()
Mijn newsleecher staat trouwens op de D schrijf, dus als je misschien daar iets aan kan aanpassen zou het fijn zijn (voor de rest wel standaard folder waarin hij geinstalleerd is).
Bedankt alvast! Scheelt me heel wat ergernis
nlBackup.jar
[ Voor 11% gewijzigd door maxjuh op 29-07-2006 02:04 ]
Ik kan me herinnere dat dit een instelling is in newsleecher...Anoniem: 183758 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:21:
Sinds enige dagen worden de Par2 bestanden die ik vanuit Supersearch leech, niet overgenomen naar mijn Queue. Het is ook niet mogelijk om deze op een andere manier te leechen.
Weet iemand raad??????
Ach ja, die had ik vorige week gewist omdat hij weer elke week ging updaten wat mij ging storen.Fire69 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 23:03:
Het is in Java geschreven, dus je zal wel een JVM op je pc moeten hebben
Ik zal hem weer even installeren en bedankt voor het aanpassen! Super!
Je kan die autoupdater uit de startup key in de registry rossen, ben je daar ook weer van af.Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:15:
[...]
Ach ja, die had ik vorige week gewist omdat hij weer elke week ging updaten wat mij ging storen
goede tip, bedanktCrusader schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 15:30:
Je kan die autoupdater uit de startup key in de registry rossen, ben je daar ook weer van af.
Anoniem: 31211
Dan download je de 3.7 Final en probeert het nog eens
Valt gewoon op de website van newsleecher te lezen.job schreef op zondag 16 juli 2006 @ 21:53:
Weet iemand hoe het zit met supersearch en de licentie.
Het was de afgelopen weken zo dat de licentie vaak verlengd wordt, nu echter staat de eind datum al enige tijd op 29 juni 2006 (meer dan 2 week geleden dus). Supersearch werkt nog wel..
Meer mensen die hier "last" van hebben?
De supersearch licentie word verlengt totdat het upgraden van de licenties werkt,
Het is nu alleen maar mogelijk nieuwe licenties te kopen, terwijl bestaande klanten deze zouden willen upgraden.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Ik vind het werkelijk ge-wel-dig! Als je de bestandsnaam eenmaal weet, kun je zeer eenvoudig de bijbehorende articles met die functie opzoeken en direct kiezen om te downloaden.Trinsec schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 15:08:
Ik zit zwaar te overwegen om Newsleecher te aanschaffen (gebruik tot zover toe 1.0 beta 22). Alleen, hoe nuttig is de supersearch feature? Ik heb het nooit gebruikt, dus ik weet ook niet precies wat het inhoudt.
Geen gedoe meer met .nzb's (die ook al een hele verbetering waren destijds).
Het probleem is alleen dat je de bestandsnamen eerst moet weten. Je blijft dus wel afhankelijk van sites. Dan geef ik de voorkeur aan sites waar je nzb's vanaf kan halen. Dat is op jaarbasis ook goedkoper dan supersearch bij newsleecher te nemen.Crusader schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 20:55:Ik vind het werkelijk ge-wel-dig! Als je de bestandsnaam eenmaal weet, kun je zeer eenvoudig de bijbehorende articles met die functie opzoeken en direct kiezen om te downloaden.
Ik heb FTD en Newzbin er ook nog naast. Het is dat een link naar .nzb ontbreekt in FTD (behalve als iemand ze heeft aangemaakt, maar dan nog is het vaak onhandig met die wereldbolletjes in de link), dan had ik waarschijnlijk de supersearch niet nodig gehad.Anoniem: 32279 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 21:15:
[...]
Het probleem is alleen dat je de bestandsnamen eerst moet weten. Je blijft dus wel afhankelijk van sites. Dan geef ik de voorkeur aan sites waar je nzb's vanaf kan halen. Dat is op jaarbasis ook goedkoper dan supersearch bij newsleecher te nemen.
Dankje voor de info.wboevink schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 11:31:
Valt gewoon op de website van newsleecher te lezen.
De supersearch licentie word verlengt totdat het upgraden van de licenties werkt,
Het is nu alleen maar mogelijk nieuwe licenties te kopen, terwijl bestaande klanten deze zouden willen upgraden.
Ik kon het destijds niet zo snel vinden op de site. Misschien keek ik er wel overheen.
Qua lay-out een erge rip-off.niels88 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:29:
Dit gaat wel erg ver, 100% NL kloon
http://www.ultraleecher.com/cms/
Maar wel goedkoper
De automatische par reparatie functie is wel handig... maar ik geloof dat newsleecher zoiets ook ingebouwd krijgt.
Maar hetgeen waar ik juist newsleecher voor gekocht heb is de supersearch functie.. en dat heb je bij ultraleecher niet.
Wat het prijsverschil betreft... ik ga geen 15 dollar uitgeven aan een beta product.
En de continuiteit van het product en de snelheid van updates is mij ook nog niet bekend.
[ Voor 40% gewijzigd door job op 06-08-2006 22:41 ]
Die site kan je beter weghalen, dat mag hier niet volgens mij. Met die site kan je trouwens wel op filenaam zoeken, heb je dus geen supersearch nodig. In die site zoek je normaal op posts (rechtsboven), dit kan je veranderen in files en voila.Crusader schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:22:
Ik heb FTD en *** er ook nog naast.
Quote van die site:niels88 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:29:
Dit gaat wel erg ver, 100% NL kloon
http://www.ultraleecher.com/cms/
Maar wel goedkoper
"Buy Beta1 for just 14,95$ and get Lifetime Upgrades for free. (Just until Final 1 is out)."
Wat klopt hier niet aan!?
Als ze van Beta1 direct naar Final1 gaan, kan je je 14.95 wel dag zeggen!
Met supersearch kan je dus niet op partial names zoeken in de headers? Bv, ik wil 'Indiana Jones' files hebben, zoek ik gewoon op 'Indiana' ofzo, dat zou dus niet werken? Lijkt me minder geslaagd, want ik zou werkelijk die filenames niet weten.Crusader schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 20:55:
[...]
Ik vind het werkelijk ge-wel-dig! Als je de bestandsnaam eenmaal weet, kun je zeer eenvoudig de bijbehorende articles met die functie opzoeken en direct kiezen om te downloaden.
Wat ik normaal doe is gewoon alle headers downloaden, zien wat ik leuk vind, en hopen dat er een NZB file bij zit zodat ik gewoon dat kan gebruiken, anders handmatig alle bijelkaarhorende files selecteren voor download.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Waarom? Er is ergens op GoT ook een FTD topic? Zolang er geen links zijn naar auteurs rechtelijk beschermt materiaal is er niets aan de hand.Anoniem: 32279 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 08:28:
[...]
Die site kan je beter weghalen, dat mag hier niet volgens mij. Met die site kan je trouwens wel op filenaam zoeken, heb je dus geen supersearch nodig. In die site zoek je normaal op posts (rechtsboven), dit kan je veranderen in files en voila.
Als FTD illegaal zou zijn zou die hele club allang niet meer bestaan aangezien er binnen de applicatie FTD ook geen directe links zijn naar warez. Denk je dat een organisatie als Brein FTD niet kent? Ze kunnen er juridisch alleen niets aan doen.
Dus een krampachtige houding t.o.v FTD lijkt me op GoT niet nodig
[ Voor 33% gewijzigd door Gunner op 07-08-2006 11:03 ]
Het gaat ook om de andere site die wordt genoemdGunner schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:01:
[...]
Waarom? Er is ergens op GoT ook een FTD topic? Zolang er geen links zijn naar auteurs rechtelijk beschermt materiaal is er niets aan de hand.
Als FTD illegaal zou zijn zou die hele club allang niet meer bestaan aangezien er binnen de applicatie FTD ook geen directe links zijn naar warez. Denk je dat een organisatie als Brein FTD niet kent? Ze kunnen er juridisch alleen niets aan doen.
Dus een krampachtige houding t.o.v FTD lijkt me op GoT niet nodig
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Partial zoeken is mogelijk met Supersearch.Trinsec schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:56:
[...]
Met supersearch kan je dus niet op partial names zoeken in de headers? Bv, ik wil 'Indiana Jones' files hebben, zoek ik gewoon op 'Indiana' ofzo, dat zou dus niet werken? Lijkt me minder geslaagd, want ik zou werkelijk die filenames niet weten.
Ik gebruik het al geruime tijd en het bevalt nog steeds super.
Met newsleecher kan je prima op partials zoeken.Trinsec schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:56:
Met supersearch kan je dus niet op partial names zoeken in de headers? Bv, ik wil 'Indiana Jones' files hebben, zoek ik gewoon op 'Indiana' ofzo, dat zou dus niet werken? Lijkt me minder geslaagd, want ik zou werkelijk die filenames niet weten.
Wat ik normaal doe is gewoon alle headers downloaden, zien wat ik leuk vind, en hopen dat er een NZB file bij zit zodat ik gewoon dat kan gebruiken, anders handmatig alle bijelkaarhorende files selecteren voor download.
Doe ik ook altijd.
Ik zoek wat ik wil hebben via ftn en ftd. Toets een deel van de bestandsnaam in supersearch.
Boel selecteren en downloaden maar.
Dat scheelt je in grote groepen (boneless bijvoorbeeld) heel veel tijd ivm het niet te hoeven download van headers.
[ Voor 6% gewijzigd door job op 07-08-2006 12:40 ]
Trinsec schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:24:
Als ik de laatste paar berichten hierboven zie, kan ik blijkbaar dus beter gewoon Newsleecher (2 jaar) en Newzbin nemen? Dat laatste is wel lekker goedkoop en kan je ook op gedeeltelijke namen zoeken als ik het goed heb begrepen? Ik werk heel vaak met nzb files en Newzbin schijnt daarmee te omgaan.
Ik gebruik gewoon NL met SS en Newzbin. Da's de ideale combi.Coenen schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:33:
[...]
Partial zoeken is mogelijk met Supersearch.
Ik gebruik het al geruime tijd en het bevalt nog steeds super.
Gewoon lijstje checken of er iets interessant is en nzb'tje openen.
Zoek je iets speciefieker, zet je het in de SS (ook partial names dus idd) en hoppa!
En zoals ze nu bezig zijn met hun licenties, heb je genoeg aan 1 jaar NL!
Hehe, dat zat ik ook al te bedenken. Is gelijk ook goedkoper dan gelijk voor 2 jaar te kopen, en je hebt toch nog 2 jaar extra erbij om gratis upgrades te krijgen.Fire69 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:37:
[...]
[...]
Ik gebruik gewoon NL met SS en Newzbin. Da's de ideale combi.
Zoek je iets speciefieker, zet je het in de SS (ook partial names dus idd) en hoppa!
Ik geloof dat ik voor de SS ga, bedankt voor de input.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Ja, en dan ga jij mijn "foute" tekst nog even quoten zodat het alsnog in dit topic te vinden isAnoniem: 32279 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 08:28:
[...]
Die site kan je beter weghalen, dat mag hier niet volgens mij.
Maar er is op GoT genoeg gezegd over die site, tenminste, ik krijg gigantisch veel hits in de search op "newzbin.com": klik
Kan me niet voorstellen dat die site of een link er naartoe illegaal is.
[ Voor 3% gewijzigd door Crusader op 07-08-2006 14:07 ]
Dat doe ik ookFire69 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:37:
[...]
[...]
Ik gebruik gewoon NL met SS en Newzbin. Da's de ideale combi.
Een jaar ofzo terug was hier wel een moderator die het maar niks vond en dreigde het topic te sluiten. Maar misschien is het beleid milder geworden? Maakt ook niet uit.Crusader schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 14:05:
Kan me niet voorstellen dat die site of een link er naartoe illegaal is.
Met newzbin heb je geen supersearch nodig lijkt mij, ik heb het er in iedergeval niet bijgenomen. Dingen uit ftd die ik niet met newzbin kan vinden, die zoek ik dan op filenaam met newzbin op en dat werkt tot nu toe altijd. Maar supersearch kan volgens mij wel heel handig zijn voor bijv. losse mp3'tjes enzo.
Ach, voor de kosten maakt het ook niet zoveel uit toch? Als je twijfelt zou ik het gewoon allebei nemen.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 07-08-2006 18:51 ]

Iemand een idee of hier wat makkelijker omheen te werken is?
Sorry, verkeerd gelezen. Nee, da's inderdaad lastig, ik weet ook geen workaround.
[ Voor 46% gewijzigd door Crusader op 10-08-2006 20:52 ]
Dit topic is gesloten.
Als de Supersearch of Newsleecher site down is is het niet nodig dat hier te melden; je bericht wordt verwijderd en bij herhaling volgen sancties.