[Gebruikerservaringen] Newsleecher*

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.853 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:00

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Gunner schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 10:27:
een beta status is wel een makkelijke manier om eventuele storingen op af te schuiven
True en daarom koop ik het ook niet. De support is echt drie keer niks als ik het forum zo bekijk en de supersearch (hét plus punt van newsleecher) ligt er vaak uit of werkt slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:33
Met NZB4U heb je heel super search niet nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:35
We Are Borg schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 11:26:
[...]

True en daarom koop ik het ook niet. De support is echt drie keer niks als ik het forum zo bekijk en de supersearch (hét plus punt van newsleecher) ligt er vaak uit of werkt slecht.
Wat er aan die SS zo een pluspunt is begrijp ik niet, tenminste als je even kijkt wat je betaalt. Ik heb zelf eenmalig NewsPro gekocht a 33€, maar die is en blijft van mij, ook over 7 jaar nog. Bij NL huur je alleen maar. Verder voor je nzb neem je een goedkoper accountje bij NZB4U, of beter nog als je een CC hebt, Newzbin>> kan je lekker op categorieen kijken wat er nou weer gepost is en hoef je niet bij FTD etc. langs waar minstens de helft nooit gespot wordt.
tJa ik begrijp die ophef over NL niet zo.

[ Voor 3% gewijzigd door Sjah op 26-01-2005 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:48
Moet eerlijk zeggen, ik heb NL ook gekocht net voor nieuwjaar. Maar ik vraag me al af waarom... ik gebruik de SS nooit omdat ik gelijktijdig een abbo bij Newzbin genomen heb. :X
Newzbin kost jaarlijks evenveel als NL, en die lijkt er nooit uit te liggen.
Natuurlijk is de SS wel handig als je bvb. gewoon 1 liedje ofzo zoekt, die staan er bij Newzbin niet bij. Of als je wil zoeken op 'pussy' of zo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:35

Magic666

No one's neighbour!

Ik ben een grote NL fan maar de SS functie gebruik ik ook niet (niet omdat het nog niet werkt maar omdat ik liever newzbin gebruik).

Zoals Sjah als zegt kun je lekker op categorieeën zoeken en dat is voor mij meer dan zat.

Ophef over NL... och IMHO het beste programma voor het leechen van de nieuwsgroepen. (en ja ik heb al diverse, zo niet alle, andere programma's geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44189

Is het mogelijk om met newsleecher bepaalde delen van headers op te halen
want soms wil ik alleen de laatste 4 dagen ophalen maar dan moet hij toch alles updaten..
(mits ik de group als subscriped behoud maar dat is soms onmogelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:07

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Je kan niet van x dagen terug headers ophalen maar wel opgeven hoeveel headers. Ik schat dan altijd ruwweg 6 dagen en dat werkt ook redelijk goed.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik heb even de replies die over het licentieprobleem gingen naar [rml][ Newsleecher] Licentiecode wordt niet meer geaccepteerd? *[/rml] verplaatst zodat we de gebruikerservaringen kunnen scheiden van de licentieproblemen :) Gebruikerservaringen (nog steeds) in dit topic; licentieproblemen mogen in hun eigen topic: [rml][ Newsleecher] Licentiecode wordt niet meer geaccepteerd? *[/rml] :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87541

Hebben jullie ook dat newsleecer rond de 30% van je cpu gebruikt?
Want als je dan ook ondertussen gaat quickparren, of uitgaat pakken, dan is mijn pc echt supersloom..

Als ik hem in de tray zet, gebruikt hij 10%.. Stukken beter iig! Kga dat dus vaker doen..

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 87541 op 28-01-2005 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Laten we die gebruiken voor discussies over dit specifieke probleem. Dat houdt het lekker centraal :Y)
Dus ik heb wat posts die kant op verplaatst.

Ik ben bang dat dit het heel bekende probleem is van een leuk programma coden != een programma marketen, verkopen en support leveren.

Dus ontopic: CPU heb ik met NL nooit last van gehad, wel met andere usenet leech programma's. Maar speel wat met options -> advanced -> optimalization

[ Voor 22% gewijzigd door F_J_K op 29-01-2005 20:21 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelican
  • Niet online

pelican

En newsleecher.com is weer up!

update: en nu niet meer...
wordt een beetje "doet ie het of doet ie het niet....? "

[ Voor 60% gewijzigd door pelican op 31-01-2005 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135527

Ja, heerlijk toch. Niet meer met allerlei andere software aanmodderen .

SUPERRRRRRRR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87541

Bij mij niet hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133553

ik gebruik sinds kort ook newsleecher nu heb ik een vraag. Is het mogelijk om NL
verschillende bestanden tegelijk te laten downloaden ipv allemaal een stukje van
hetzelfde bestand? Reden is dat dit aan het einde met samenvoegen een dip
in de download veroorzaakt en die zou bij het downloaden van verschillende bestanden
tegelijkertijd beter opgevangen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-06 23:37
Hmm is het toevallig of zijn die problemen met newsleecher sinds de "illegale" werkende versie op internet?
Misschien moet er maar weer eens een nieuwe versie uitkomen. Bij de vorige updates moest je ook updaten voor een werkende supersearch.

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
Anoniem: 133553 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 15:30:
ik gebruik sinds kort ook newsleecher nu heb ik een vraag. Is het mogelijk om NL
verschillende bestanden tegelijk te laten downloaden ipv allemaal een stukje van
in de download veroorzaakt en die zou bij het downloaden van verschillende bestanden
Nee, dit is helaas niet mogelijk in Newsleecher (voor zover ik weet). Maar theoretisch gezien *zou* dit toch niets uit moeten maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-05 16:41

evaarties

Powerball @ 12.582

Anoniem: 133553 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 15:30:
In principe gebeurt dit ook als een bestand klaar is met downloaden, als je meerder connecties hebt gaat NL automatisch door met parts van een ander bestand. Het gedownloade bestand wordt op 1 connectie gebuild.

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Die dip komt toch van het samenvoegen zelf en dat gebeurt toch ook bij een bestand per thread? Volgens mij zou het dus niets uitmaken. Ik merk er als ik het zo voor de geest haal ook weinig van als ik twee files van verschillende servers (en dus ook verschillende threads) haal.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AK47 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 15:50:
[...]
Nee, dit is helaas niet mogelijk in Newsleecher (voor zover ik weet). Maar theoretisch gezien *zou* dit toch niets uit moeten maken?
Heb nog ff wat dingen zitten proberen. Maar het lijkt erop dat als een groter bestand >50MB moet worden samengevoegd NL ff helemaal stil staat en dan pas weer verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

F_J_K schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 15:55:
Die dip komt toch van het samenvoegen zelf en dat gebeurt toch ook bij een bestand per thread? Volgens mij zou het dus niets uitmaken. Ik merk er als ik het zo voor de geest haal ook weinig van als ik twee files van verschillende servers (en dus ook verschillende threads) haal.
Ja maar bij bijvoorbeeld Newsbin vangt een andere thread het downloaden van degene die net klaar is dan op door wat sneller te gaan omdat er nog bandbreedte over is. Maar het lijkt erop dat dit een ander probleem is bij NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omitz
linkje
DIt zijn de probleempjes zo te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

omitz schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 01:32:
linkje
DIt zijn de probleempjes zo te zien...
Dat stond ook al in het topic dat over de huidige problemen met de site / activering gaat: [rml]accel in "[ Newsleecher] Licentiecode wordt niet me..."[/rml] :Y)

--------
Anoniem: 133553 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:12:
Ja maar bij bijvoorbeeld Newsbin vangt een andere thread het downloaden van degene die net klaar is dan op door wat sneller te gaan omdat er nog bandbreedte over is. Maar het lijkt erop dat dit een ander probleem is bij NL.
OK, dat beetje bandbreedte. Dat is inderdaad even minder.

[ Voor 32% gewijzigd door F_J_K op 02-02-2005 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageNL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-06 07:02
1.1. Use
Subscribers are not permitted to store large
amounts
of data on the server for free download
or reading without prior agreement with B-one.
The purpose is not to function as an external
hard drive for the storage of data in formats
such as zip, rar, avi, wmv, MP3, swf, exe,
etc., but as a presentation/sales space for
companies and private individuals.
Dat is ook gewoon lomp omschreven... Stond 10mb aan downloads (nieuwste versie en 1.0). Ik vind dat geen large amount, maar iemand anders kan dat wel vinden, relatieve termen horen niet in zo'n overeenkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134201

www.newsleechter.com : "this site has been supsended"? :(

Ff een mirror zoeken...

/edit: hier.

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 134201 op 03-02-2005 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimmy
  • Laatst online: 21-06-2022
Merkwaardig genoeg heeft men blijkbaar wel kans gezien een nieuwe versie in elkaar te flansen, dit bericht verscheen vandaag op Betanews:
http://fileforum.betanews.com/detail/NewsLeecher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

zimmy schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 16:57:
Merkwaardig genoeg heeft men blijkbaar wel kans gezien een nieuwe versie in elkaar te flansen, dit bericht verscheen vandaag op Betanews:
http://fileforum.betanews.com/detail/NewsLeecher.
Euhm, al doet de website van Betanews anders vermoeden, RC2 heb ik al een tijdje geleden geinstalleerd, en is dus ook al een tijdje uit !

[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 03-02-2005 17:44 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimmy
  • Laatst online: 21-06-2022
Gunner schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 17:44:
[...]

Euhm, al doet de website van Betanews anders vermoeden, RC2 heb ik al een tijdje geleden geinstalleerd, en is dus ook al een tijdje uit !
Ah toch wel, vond het al een merkwaardige zaak ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74967

Ligt het nu aan mij of wat, als ik wat download met newsleecher, download ie bijv een mb, en dan schiet ie terug naar 200 kb o.i.d. en dit continu. Na een tijdje zo aangekut te hebben, zet ie m op que en gaat ie met het volgende bestandje zo lopen kutten. Iemand een idee hoe dit komt? K gebruik de trial version, provider is zonnet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omitz
geen idee SliverF, ik heb daar totaal geen last van.
Misschien zijn de files niet compleet, maar waarschijnlijk is de server van je provider ff brak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74967

omitz schreef op zondag 06 februari 2005 @ 12:49:
geen idee SliverF, ik heb daar totaal geen last van.
Misschien zijn de files niet compleet, maar waarschijnlijk is de server van je provider ff brak
Ik heb het met AL mn downloads, dus zal niet aan de files liggen. En komt het niet omdat newsleecher.com down is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Nope, want ik kan hier prima downloaden, trouwens, dit gebeurt ook niet in een trial-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petor
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Anoniem: 74967 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 19:44:
Ligt het nu aan mij of wat, als ik wat download met newsleecher, download ie bijv een mb, en dan schiet ie terug naar 200 kb o.i.d. en dit continu. Na een tijdje zo aangekut te hebben, zet ie m op que en gaat ie met het volgende bestandje zo lopen kutten. Iemand een idee hoe dit komt? K gebruik de trial version, provider is zonnet.
Een veelvoorkomend probleem. Ik had het ook en het ligt aan de retentie bij Zon. Het file wordt door hen niet meer ondersteund en daarom kapt ie 'm ook halverwege af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsegre
  • Laatst online: 17-06 13:44

elsegre

Ti 3Al-2.5V

Anoniem: 74967 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 19:44:
Herkenbaar, alleen heb ik een betaalde versie die met UNS en newszilla connect.

Ik had al voor de vaste IP's gekozen om de loadbalancer te omzeilen.
Windows geupdate, defrag en opnieuw opgestart :+

Het is bij mij niet met alle downloads het geval --> sommige gaan als een speer.

No news is bad news.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6788

ik heb voor mijn newsleecher betaald

maar ik heb nu een probleempje en omdat hun forum eruit ligt gooi ik het hier maar in mischien hebben meer mensen hier last van en hopenlijk 1 van jullie de oplossing ...

ik download via 3 a 4 servers.....

nu heb ik er 1 met een langere retentie waarmee ik download als bij de andere servers alles al weg is

soms als ik de headers ga zoeken dan vind hij allemaal complete files maar als ie gaat downloaden gaat ie niet verder als x% de ene 10% maar sommige 99%

als ie ze alleen maar afmaakte en de files incompleet zouden zijn zou dat geen probleem zijn dan zijn ze wel te repareren maar dat doet hij niet ... dan is hij voor 99% gedownload en blijft hij als "queued" staan .....

mijn vraag is er een manier (optie) om die files toch (in)compleet af te maken ...?????

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Anoniem: 6788 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:24:
ik heb voor mijn newsleecher betaald

maar ik heb nu een probleempje en omdat hun forum eruit ligt gooi ik het hier maar in mischien hebben meer mensen hier last van en hopenlijk 1 van jullie de oplossing ...

ik download via 3 a 4 servers.....

nu heb ik er 1 met een langere retentie waarmee ik download als bij de andere servers alles al weg is

soms als ik de headers ga zoeken dan vind hij allemaal complete files maar als ie gaat downloaden gaat ie niet verder als x% de ene 10% maar sommige 99%

als ie ze alleen maar afmaakte en de files incompleet zouden zijn zou dat geen probleem zijn dan zijn ze wel te repareren maar dat doet hij niet ... dan is hij voor 99% gedownload en blijft hij als "queued" staan .....

mijn vraag is er een manier (optie) om die files toch (in)compleet af te maken ...?????

alvast bedankt
Ik heb dit probleem dus ook. Het enige wat voor mij is is dat ik er 9 gig doorheen geramd heb vandaag en die posts zijn 10 dagen oud. Ik wil het best opnieuw downloaden, maar de kans dat ik alles compleet krijg wordt steeds kleiner.

Weet iemand of ik die queued files toch kan decoden?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6788

http://www.yenc32.com/download.php

hiermee kan je het probleem oplossen ....
dit progje instaleren ....

newsleecher aan laten staan ( anders gooit hij zijn tijdelijke bestanden weg)
naar de map gaan waar je newsleecher geinstaleerd hebt ...
naar temp en dan naar parts .... daarin staan alle rars die nog niet klaar zijn alleen heten ze even anders ....

de map raw openen en alles selecteren en met de rechtermuisknop de optie decode.... kiezen ... nu maakt hij er het ontbrekende rar bestand van ...
als je 1 van die bestanden in de map raw opent met bijv. notepad dan zie je in de eerste regel de naam van het originele bestand......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Iemand al gemerkt dat er een nieuwe beta is? :)

Ik vind wel niet direct een changelog...

edit:

Never mind ivm changelog, ik keek naar de 1.0 Final, dus ook download en install. 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door Fire69 op 19-02-2005 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
2.0 RC3 - Released 19 Feb 2005
------------------------------
#: Note, this NewsLeecher release uses a new licensekey-scheme.
You can easily upgrade your key from here:
http://www.newsleecher.com/?id=resendkey
+: Added a new 'License Key Tools' sub-menu to the help menu.
The menu contains various key-manipulation tools. (More tools
will be added in the future)
+: Added 'Add user to Poster-Kill list' feature to the active
group menu.
+: Added option to auto-connect when an NZB file has been auto-
imported using the Scan-For-NZB-Files feature.
*: Re-enabled F11 for showing/hiding the connection window.
*: Super Search is now using a new port for NewsLeecher
connections. The port change was made to make Super Search
work through a larger number of firewalls.
*: Other small improvemtns to the Super Search engine.
!: Fixed bug where long filters (999+ characters in length) were
truncated when restarting NewsLeecher.
!: Fixed lots of small bugs. (Graphical presentation of the
'preview' and 'grouping' buttons, etc)
http://www.newsleecher.com/?id=download&dlinB=nl_b

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

changelog rc3

edit: ships, net 5 seconden te laat. :p

[ Voor 48% gewijzigd door Blisterin_Bull op 19-02-2005 17:56 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik kan niet meer naar astraweb connecten. Nog iemand problemen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-06 20:50

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Nee, hier geen problemen, ik kan gewoon headers ophalen. Dus ik neem aan dat ik geen probleem heb.
Ik weet niet wat voor abbo je hebt maar, misschien je blok data op gebruikt?

Ik heb net getest met Beta 9.

[ Voor 12% gewijzigd door Coenen op 19-02-2005 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Werkt nu terug, zal Astraweb wel geweest zijn dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Het lijkt alsof de SuperSearch-database al anderhalve dag niet bij is gewerkt. Hebben jullie daar ook last van of zoek ik gewoon naar de verkeerde dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-06 01:15
Zou kunnen. Zocht toenstraks ook een film die gisteren gepost was en die hij niet vond. Maar weet niet zeker of hij normaal die groep (a.b.ftn) indexeerd, dus weet niet of het aan achterstand van supersearch ligt of dat hij normaal die groep dus niet bijhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Gregoor schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 23:42:
Zou kunnen. Zocht toenstraks ook een film die gisteren gepost was en die hij niet vond. Maar weet niet zeker of hij normaal die groep (a.b.ftn) indexeerd, dus weet niet of het aan achterstand van supersearch ligt of dat hij normaal die groep dus niet bijhoudt.
*.ftn loopt gewoon mee in de index. Dat zou dus een storing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Handig: http://www.newsleecher.com/ss.php :Y)

ftn is 7,4 minuten geleden voor het laatst geïndexeerd. :P

[ Voor 41% gewijzigd door pven op 26-02-2005 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-06 16:09
Ik heb dus een probleem met newsleecher, ik zal het zo goed mogelijk proberen uit te leggen. Zodat jullie het hopelijk kunnen oplossen want ik kom er niet echt uit:(

Nja, ik gebruik sinds een paar maanden newsleecher en dit is allemaal goed gegaan tot vandaag. Ik gebruik een 8mbit adsl lijn van xs4all (kpn). En kan dus maar met 3 connecties naar news.newszilla.nl connecten, en gebruik ook user+pass. Dit gaat allemaal goed tot vandaag, als ik aan het downloaden ben komt er bij 1 of 2 van die "connecties" of soms bij alle 3 deze error:
Error Occurred! Unable to authenticate. Check your download quota, youir username & password.

Dan disconnect ik van de de server, en laat ik hem connecten zonder user+pass. En dan komt er dit te staan bij de connecties waar ik die error had:
Idle (Transfers Scanned), dat doet ie dan een paar minuten en dan gaat ie verder downloaden.
En dan kan ik ook weer connecten met mijn user + pass totdat ik die wazige error weer krijg.Soms na 10 min of na 5 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-06 17:16

epo

Dat ligt aan Newszilla, niet aan Newsleecher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Ben ik de enige waarbij newsleecher sinds kort het geheugen vol zuigt ?

Zuigt echt geheugen ineens :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Wellicht interessant:
Mar 01, 2005
To make some final stress testing on the Super Search engine, we have temporarily enabled Super Search for *all* NewsLeecher users, registered aswell as unregistered. Let the searching begin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
T i M schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 21:15:
Nja, ik gebruik sinds een paar maanden newsleecher en dit is allemaal goed gegaan tot vandaag. Ik gebruik een 8mbit adsl lijn van xs4all (kpn). En kan dus maar met 3 connecties naar news.newszilla.nl connecten, en gebruik ook user+pass. Dit gaat allemaal goed tot vandaag, als ik aan het downloaden ben komt er bij 1 of 2 van die "connecties" of soms bij alle 3 deze error:
Error Occurred! Unable to authenticate. Check your download quota, youir username & password.

Dan disconnect ik van de de server, en laat ik hem connecten zonder user+pass. En dan komt er dit te staan bij de connecties waar ik die error had:
Idle (Transfers Scanned), dat doet ie dan een paar minuten en dan gaat ie verder downloaden.
En dan kan ik ook weer connecten met mijn user + pass totdat ik die wazige error weer krijg.Soms na 10 min of na 5 uur.
Ik heb hetzelfde met usenetserver en ben uiteindelijk maar weer teruggestapt op nbpro omdat leecher ook steeds meer resources ging vreten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Op http://www.newsleecher.com/?id=_b-one staat Spiril zijn verhaal over de downtijd en de onenigheid met B-one. Moraal van het verhaal: ga niet met B-one in zee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
En er is net weer een nieuwe gereleased. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
2.0 RC4 - Released 09 Mar 2005
*: Internal changes to the Super Search feature. Making it
all ready for final.
*: Couple of other internal changes.

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 10:53
Met de vorige versie heb ik veel last van incomplete downloads. Zoals het er nu naar uitziet ligt dit aan newsleecher. Hopelijk lost de nieuwe versie dit op.

Hadden andere mensen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Weet je zeker dat het aan NL lag/ligt en niet aan je usenet-provider? Ik heb er overigens geen last van gehad; as ik vermoedde er last van te hebben, dan leek UseNetServer storing te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
pven schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 16:01:
Weet je zeker dat het aan NL lag/ligt en niet aan je usenet-provider? Ik heb er overigens geen last van gehad; as ik vermoedde er last van te hebben, dan leek UseNetServer storing te hebben.
Ik heb het vermoeden dat het aan NL ligt, omdat als ik de corrupte bestanden opnieuw download ze soms wel goed zijn en andere weer meer/minder blocks missen.

Maar goed, zometeen als ik thuis ben eerst eventjes Grabit installeren en kijken wat er dan gebeurd. (en de nieuwe versie van NL natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Hoe download je via NL; SuperSearch, XPAT of NZB? De SS heeft wat problemen gehad die inmiddels opgelost zouden moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
pven schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 16:42:
Hoe download je via NL; SuperSearch, XPAT of NZB? De SS heeft wat problemen gehad die inmiddels opgelost zouden moeten zijn.
Ik download via SS. Mijn problemen zijn nu verholpen (met de nieuwste versie). Zou het dan aan SS gelegen hebben? Toch vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
kavorka schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 18:22:
[...]

Ik download via SS. Mijn problemen zijn nu verholpen (met de nieuwste versie). Zou het dan aan SS gelegen hebben? Toch vreemd..
Eind-goed-al-goed, denk ik dan maar. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9449

Ik gebruik Newsleecher 1.0 final. Ik heb net een 2e server nieuwsserver toegevoegd. Beide kunnen 3 treads aan, dus ik download met 6 draadjes tegelijk. Is het nu zo dat als een bepaalde post op 1 van de servers incompleet is (dus als het incomplete gedeelte via 1 van de 3 draadjes van die server binnengehaalt probeert te worden) dat er automatisch een retry plaatsvindt op de andere nieuwsserver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
En weer een nieuwe versie (2.0 beta 12 / RC5) :
2.0 RC5 - Released 11 Mar 2005
!: Fixed a problem where some users were unable to enter
their licensekey data into the program.
-: Removed a faulty 'Key Uninstall' feature. NewsLeecher
will now automatically ask for a new key if it detects
that an outdated key is in use.
Geen bijzondere update dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Gebruikt iedereen nu de beta versies (newsleecher 2 rcxx) of de final versie (newsleecher 1)?

De final versie (deel 1 zeg maar) doet het namelijk gewoon niet op mijn pc's... de beta heeft geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
De finale versie deed het goed bij mij, maar ik ben heel errug gehecht aan de nieuwe functies uit versie 2 (vooral de SuperSearch); dus die doet het nog beter. :Y)

(Wanneer komt versie 2.5 uit ?!? :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9449

Ik gebruik 1.0 final, die loopt bij mij perfect!! (staat 24/7 aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:32

Bjk

Heb net Newsleecher gekocht, maar toch wilt hij hem niet registreren. Ik heb de laatste versie gedownload (RC5).
Me keycode werkt wel op de beta10 versie, maar die ondersteund geen supersearch. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

uninstall je key (indien nodig) en vraag een nieuwe aan via hun pagina. Hoogstwaarschijnlijk helpt dat wel.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk

Bjk

Heb al keys aangevraagd maar krijg geen mails!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Bjk schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 21:10:
Heb al keys aangevraagd maar krijg geen mails!
Laat je die keys toevallig naar een Tiscali-adres verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 15:45
Bah SS is nu alleen nog voor regged users sinds vanochtend
lekker flauw ik heb wel een license maar of ik nog ff 60 cent per week voor SS wil betalen
Hmmzz het valt mee je kunt je license converten
1 jaar SS :)

[ Voor 18% gewijzigd door wvkreg op 13-03-2005 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Idd:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/54022/full.jpg

Ik ben de laatste tijd toch wel erg gesteld geraakt op de SS, vooral nu het weer goed lijkt te werken; ik ga dus een abbo (erbij?) nemen, naast mijn abbo bij NZB4U. :)

Het omzetten werkt overigens prima: ik heb net mijn license omgezet en de SS werkt meteen weer goed, zonder herstart van NL.

[ Voor 22% gewijzigd door pven op 13-03-2005 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hoe gaat de procedure voor het upgraden dan? Ik kon vanmiddag niet fetchen van de SS engine en nu wel weer? :?

Hoef je geen credit card gegevens door te geven of gaat dat automatisch?

Vanmiddag had ik wel aangeklikt dat ik wil converteren maar weer op stop gedrukt, en nu zegt hij dat;
License Conversion Result:

Your NewsLeecher license is already Super Search enabled.
Wel vreemd dat er geen bevestiging komt (maar ik heb wel op stop gedrukt) want dan zou iedereen zonder dat jij dat wil je SS subscription regelen !

[ Voor 52% gewijzigd door Gunner op 13-03-2005 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Gunner schreef op zondag 13 maart 2005 @ 19:24:
Wel vreemd dat er geen bevestiging komt (maar ik heb wel op stop gedrukt) want dan zou iedereen zonder dat jij dat wil je SS subscription regelen !
Idd: er wordt nergens om gevraagd, uitgezonder je email-adres. Raar-maar-waar! :?

Iets anders: ik heb via de SS iets gedownload uit een groep '[Please Register to see the Group Name]' ... :? :? :?

[ Voor 15% gewijzigd door pven op 13-03-2005 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-06 20:50

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Die foutmelding krijg je als je Newsleecher gratis gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Coenen schreef op zondag 13 maart 2005 @ 23:11:
Die foutmelding krijg je als je Newsleecher gratis gebruikt.
Dan zal er wel ergens iets dwars hebben gezet, want ik gebruik al een tijdje een legaal geregistreerde versie. Maar goed: dit leek eenmalig te zijn.
Anoniem: 9449 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:58:
Is het nu zo dat als een bepaalde post op 1 van de servers incompleet is (dus als het incomplete gedeelte via 1 van de 3 draadjes van die server binnengehaalt probeert te worden) dat er automatisch een retry plaatsvindt op de andere nieuwsserver?
Ik ben bang van niet, maar helemaal zeker ben ik er niet van. Iemand enig idee? :?

[ Voor 31% gewijzigd door pven op 14-03-2005 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

pven, check even dit op het NL forum. Ik had er gister avond al een mail over gestuurd naar support@newsleecher.com, maar begrijpelijk nog geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Is het jullie trouwens wel eens opgevallen dat a.b.erotica (waar ik natuurlijk nooit in kijk O-)) niet echt actueel is als je met SS gaat zoeken? Volgens http://www.newsleecher.com/ss.php wordt deze zeer regelmatig bijgewerkt, maar als ik met NZB4U kijk dan lijkt NZB4U veel actueler.

@ Gunner : dank voor het openen van een topic op het NL-forum ;ik ben benieuwd wat support hierover gaat melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

pven schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:09:
@ Gunner : dank voor het openen van een topic op het NL-forum ;ik ben benieuwd wat support hierover gaat melden.
Ik heb al een reactie per mail, sneller dan verwacht eigenlijk
There is no charge to convert your subscription. Your account now
includes NL and SS for 1 year, until April 1, 2006.
pven, check dit topic ook eens. Daar staat ongeveer hetzelfde, met een hoop replies al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
En weer een nieuwe beta (beta 13 / RC 6) :
2.0 RC6 - Released 15 Mar 2005
*: Filter strings entered into the filter boxes will now be
added to the filter history if the user presses the 'Enter'
key.
!: Fixed bug where the 'Free Harddisk Space' value was sometimes
incorrectly displayed in the statusbar.
!: The Auto-Import-NZB-Files feature only worked if the
extension of the NZB files were in lowercase. Fixed!
!: Fixed bug "lkjaaa". Where NewsLeecher was unable to focus the
Super Search window if NewsLeecher was minimized to the tray.
!: Various small bugfixes mainly related to the toolbar icons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
De beta's komen nu al om de twee dagen! :)

[ Voor 3% gewijzigd door kavorka op 15-03-2005 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Hebben jullie ook het probleem dat newsleecher zelf super traag loopt bij een grote download ?
Heb het sinds beta 9 of 10 al.

Lees net dat ze de retentie van de super search naar 50 dagen gooien :D

Komt mooi uit met me giganews accountje.

[ Voor 33% gewijzigd door BladePHQ op 15-03-2005 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk

Bjk

Hmm hebben jullie ook het probleem dat supersearch de helft niet vind. Net ergens een nieuwe release maar nog niks op SS. Iemand tips, ik heb de nieuwste beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
De finale versie 2 is uit:
2.0 FINAL - Released 17 Mar 2005
--------------------------------
!: Minor bugfixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loenen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:41
Bjk schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 18:24:
Hmm hebben jullie ook het probleem dat supersearch de helft niet vind. Net ergens een nieuwe release maar nog niks op SS. Iemand tips, ik heb de nieuwste beta.
Niet alle groepen worden geindexeerd door SS. Kijk even op http://www.newsleecher.com/ss.php, daar staan de groepen die worden bijgehouden. Het is sowieso geen probleem van jouw versie van NL, SS wordt namelijk direct van de server gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Tis niet meer bij te houden:
2.1 Beta 1 - Released 17 Mar 2005
---------------------------------
#: This version of NewsLeecher uses a new group cache format.
This means that your previously downloaded group headers
an't be used with this version. Your old headers are still
kept on your computer so you, at any time, can install an
older version of NewsLeecher and keep using the headers.
*: The biggest memory eater in NewsLeecher has now been
eliminated! In NewsLeecher versions prior to 2.1, it would,
in extreme cases, require up of 500MB RAM for NewsLeecher to
do a cache-cleanup for large groups with lots of retention.
This version of NewsLeecher introduces a new cache cleanup
function that doesn't require *any* RAM at all to do the
cleaning. Besides that, it is also much faster than the old
clean up function.
*: NewsLeecher uses a new memory manager which makes the
application a bit faster and a bit more stable.
*: Optimized the load/save cache functions a bit. They are a
little faster now.
*: All queue-move functions are now directly accessible from the
'Download Queue' toolbar.
*: Other small improvements.
Nu maar hopen dat er met al die nieuwe versies niet al te veel nieuwe bugs worden geïntroduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Nou inderdaad, heb ik koud 2.0 final geinstalleerd komt ie hier weer mee :)

Komt Spiril niet met updates, is het niet goed, komt hij met veeel updates, is het ook niet goed :)

* Gunner blijft voorlopig bij 2.0 final

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Mij hoor je niet zeuren! ;)

Ik heb die nieuwe beta gisteravond geïnstalleerd en heb tot nu te het idee dat het inderdaad ietsjes sneller werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Dit is wel interresant bij de download link:
Note: Beta versions are *only* usable for registered NewsLeecher users.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hoe wordt dat gecontroleerd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Omdat je serial geverifieerd wordt bij het starten van NL.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil dit pakket ook graag kopen.

Wat adviseren jullie? Met of zonder supersearch kopen? Ik ben al lid van een site met nzb files, maar wellicht is het een handige aanvulling?

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 19-03-2005 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Als je tevreden bent met je huidige NZB-site, dan zou ik de SuperSearch er niet bijnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pven schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 12:33:
Als je tevreden bent met je huidige NZB-site, dan zou ik de SuperSearch er niet bijnemen.
Dat idee had ik ook. Ik vraag het volgende mij alleen af: als ik over een paar maand toch denk van: dat zou ik graag willen hebben. Dan kan ik het er niet meer bijkopen toch? Ik zie het in iedergeval nergens op de site staan.

Ik heb in iedergeval net voor 41 dollar (incl. vat) newsleecher voor 2 jaar zonder ss gekocht. Ik gebruikte het pakket al 4 maand, maar nu eindelijk legaal :)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 19-03-2005 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crest
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-12-2023
Kun je met geregistreerde Newsleecher ook vanaf 2 verschillende lokaties downloaden? Bijvoorbeeld vanaf lokatie 1 een film via Astraweb en vanaf lokatie 2 (ander huis) een film via Eweka?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Crest schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 22:24:
Kun je met geregistreerde Newsleecher ook vanaf 2 verschillende lokaties downloaden? Bijvoorbeeld vanaf lokatie 1 een film via Astraweb en vanaf lokatie 2 (ander huis) een film via Eweka?
Waarom niet? Als je bandbreedte het toelaat?

Newsleecher licentie technisch mag het ook; je mag het voor eigen gebruik op meer dan één computer installeren en supersearch werkt ook gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gunner schreef op zondag 20 maart 2005 @ 08:59:
Newsleecher licentie technisch mag het ook; je mag het voor eigen gebruik op meer dan één computer installeren en supersearch werkt ook gewoon
Ik zie dat nergens in de voorwaarden staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt, ik had er niet aan gedacht op het forum hier naar te zoeken. Wel mooi, kan ik het op de pc van mijn broer installeren voor het geval ik daar ben en iets nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik had zojuist een volledige crash met versie 2.1 beta1. NL hing en killen ging niet (er kwam een melding dat er iets in debug-mode stond). Zelfs na uit- en inloggen was de NL-sessie niet verdwenen. Een herstart zorgde er, uiteraard :), voor dat de NL-sessie verdween, maar toen ik NL weer startte had ik weer last van hetzelfde. Ik ga nu versie 2.0 final installleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pven schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 23:12:
Ik had zojuist een volledige crash met versie 2.1 beta1. NL hing en killen ging niet (er kwam een melding dat er iets in debug-mode stond). Zelfs na uit- en inloggen was de NL-sessie niet verdwenen. Een herstart zorgde er, uiteraard :), voor dat de NL-sessie verdween, maar toen ik NL weer startte had ik weer last van hetzelfde. Ik ga nu versie 2.0 final installleren.
Ik heb 2 keer een kleinere crash gehad met 2.1 beta en was toen al mijn bestanden kwijt die in de wachtrij stonden, erg fijn (not).
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als de Supersearch of Newsleecher site down is is het niet nodig dat hier te melden; je bericht wordt verwijderd en bij herhaling volgen sancties.