[Gebruikerservaringen] Newsleecher*

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.846 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Gunner schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 14:59:
[...]
SS is natuurlijk gewoon alleen maar het zoeksysteem.
De SS resultaten kan je gewoon aan je download queue toevoegen? :?
tot ik het vandaag probeerde wel. Maar ik bedoel eigenlijk of ook dat gedeelte nog steeds werkt bij je. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Gunner schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 14:26:
Vreemd, ik kan wel gewoon SS gebruiken. Ben wel een geregistreerd gebruiker
is er een verschil tussen een geregistreerd gebruiker en een betalend gebruiker?
Op de site vond ik iets van dat pas in januari het supersearch abo in gaat en je dus tot die tijd als geregistreerd gebruiker gebruik kunt maken van supersearch. Maar dan heb je wel betaal voor versie 1 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

leuf schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 15:28:
Is er een verschil tussen een geregistreerd gebruiker en een betalend gebruiker?
Nee, volgens mij zou er geen verschil moeten zijn. Verschil in opvatting :)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
bij deze nog een keer mijn vraag: zijn er mensen die wel hun SS resultaten aan hun downloadqueue kunnen toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BusMastah
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-10-2024
bigfoot1942 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 22:28:
bij deze nog een keer mijn vraag: zijn er mensen die wel hun SS resultaten aan hun downloadqueue kunnen toevoegen?
Ja kan ik wel, maar ben betalend gebruiker.
Dat zal wel nodig zijn sinds vandaag.

Dus als je SS wil gebruiken, moet je hem dus kopen, afgaande o de berichtren van anderen in deze thread.

Workstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:01
SS werkt idd niet meer, zelfs al je versie 'geregistreerd' is.

Beetje idioot imho, want je krijgt eerst een schermpje 'SS is free while in beta', je zoekt iets op, wilt het queuen, en dan krijg je een schermpje dat je moet betalen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:14

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Hier werkt het nog steeds hoor. Ook zoekresultaten toevoegen werkt nog netjes.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 07:21
Ik heb deze post en meerdere er al op nageslagen maar eb het niet kunnen vinden,

PRIMA programma alleen als ik dingen download uit een NZB bestand dan werkt het gewoon, meestal ben ik er zosnel bij dat ik sneller download dan dat ze op de server staan ...---> Faild missing parts... Newsleecher verwijdert dan dit bestand uit zijn wachtrij en laat een half gedownloade file achterstaan...

Is dit te verhelpen ? dat hij bv standaard als hij bestanden mist veder gaat met de volgende (doet die nu al) maar dat die dan ook dat bestandje LATER nog een keer probeert... wantnu moet je dat handmatig doen ... en maakt die een bestandje dan aan van Copy ...

Sorry beetje onduidelijk geschreven maar moet ook weer snel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Blisterin_Bull schreef op woensdag 08 december 2004 @ 07:19:
Hier werkt het nog steeds hoor. Ook zoekresultaten toevoegen werkt nog netjes.
Welke versie gebruik je dan en ben je een betalende user of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:45
Domme onzin, om een feature in een apart package te verkopen. Jammer ook.
Ik heb het gekocht voor 2 jaren à 35 US$. Ik kan nog steeds SS gebruiken en er ook van leechen btw. (beta 9, rc2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-05 08:45
Stom dat je nu al moet gaan betalen voor de SS.
IK weiger gewoon voor een beta programma te dokken.
En ik vind het belachelijk dat je 2 keerzoveel moet betalen als je gebruik wil maken van de SS terwijl dat in de beta als een onderdeel van het programma wordt gepresenteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:24

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Hier de laatste beta (# 9) en ik kan de supersearch volledig gebruiken (net 5 min geleden nog wat toegevoegd d.m.v. de SS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Laatst online: 24-05 08:45
We Are Borg schreef op woensdag 08 december 2004 @ 13:08:
Hier de laatste beta (# 9) en ik kan de supersearch volledig gebruiken (net 5 min geleden nog wat toegevoegd d.m.v. de SS)
Jja maar jij hebt em zeker gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 15-06 14:12

we_are_borg

You will Comply

Aurelium schreef op woensdag 08 december 2004 @ 13:10:
[...]

Dat maakt niet uit, als je een Super Search doet moet je wel de aantal dagen opgeven dan doet hij het beter als dat je dit niet doet.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Fire69 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 12:07:
[...]

Welke versie gebruik je dan en ben je een betalende user of niet?
Nieuwste versie (RC2 B9) en Ja, ben al een paar maandjes een regged user (sinds v1 B23) ongeveer. :)

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
we_are_borg schreef op woensdag 08 december 2004 @ 13:58:
[...]

Dat maakt niet uit, als je een Super Search doet moet je wel de aantal dagen opgeven dan doet hij het beter als dat je dit niet doet.
Dat maakt hier helemaal niks uit...
Hij zegt gewoon dat je moet geregistreerd zijn voor deze 'feature'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:24

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Aurelium schreef op woensdag 08 december 2004 @ 13:10:
[...]

Vergeten te vermelden, niet dus.

Rare is dat ik het vanochtend nog eens deed en toen een melding kreeg. Vervolgens probeer ik het nu weer en werkt het wel 8)7

Leve de beta's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124278

Ik snap zelfs van v1.0 final niet veel terwijl ik Xnews redelijk doorgrond had: kan ik nu geen halve bestanden meer downloaden? Bij NL komen in de File Manager alleen de volledige rarren binnen en niet de halfjes! Zo kan ik bij een fout nooit verder gaan met downen. Iets dat nog VEEEEL irritanter is: zodra in de queue een foutje optreedt gaat NL meteen verder met de volgende, maar het overgeslagen bestand is mooi weg uit de queue en die downloadt ie dus gewoon niet meer. HELP!

Over nzb: als ik een nzb draai van een posting die nog niet helemaal compleet is, dan stopt NL ook gewoon bij het laatste bestand dat gedownload kan worden en hij blijft niet proberen de nzb volledig af te maken. Is dit ook normaal???

Wie helpt mij uit de brand?
Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Je moet instellen dat hij ook de incompletes download. Even in je options gluren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gunner schreef op donderdag 09 december 2004 @ 10:30:
Je moet instellen dat hij ook de incompletes download. Even in je options gluren
Thanks.. staat alleen al aangevinkt dus dat is het niet. Maar het feit dat iets uit de queue verdwijnt na incomplete downloaden of nog niet beschikbaar zijn op de server (nzb) staat ook als request gemeld bij NL forum. Ben net een dag begonnen met NL en nu heeft de maker van het programma net gisteren toevallig gezegd dat dit inderdaad wel iets is dat gemist wordt!!! -> http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?p=16681#16681

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wat is het voordeel van dit? Om te zien of het succesvol is gedownload?

Persoonlijk maakt het me niet uit, maar ik heb er geen bezwaar als het ingebouwd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik zou het toch ook wel handig vinden, anders moet je steeds beginnen zoeken welke files er tussen mankeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
Gunner schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:42:
Wat is het voordeel van dit? Om te zien of het succesvol is gedownload?
Dit mis ik eigenlijk wel een beetje ten opzichte van Newsbin Pro. Hierbij kon je altijd zien welke files succesvol gedownload waren en welke failed waren.

Trouwens, mijn gebruikerservaring met Newsleecher:

Ik gebruik ook al een tijdje Newsleecher, hiervoor gebruikte ik altijd Newsbin Pro. Ik moet zeggen dat ik Newsleecher de béste 'news-downloader' vind van dit moment. Waarom?

- Multi-Server support. Ik gebruik Scarlet IPv6 (gratis), Newszilla IPv4 (bied mijn ISP aan), Newszilla IPv6 (gratis) en VirtualBox (betaald). Newsleecher probeert eerst file-parts van Scarlet te downloaden, Scarlet is trouwens erg snel maar erg incompleet en heeft niet veel retentie. Daarna probeert Newsleecher Newszilla IPv4/IPv6, Newszilla wordt tegenwoordig steeds beter (betere retentie, hij is inmiddels 40TB groot). Jammer genoeg zijn er nog wel enkele groups geblocked, maar daar heb ik zelf geen last van. En mocht na Newszilla nog niet alles compleet zijn dan probeert Newsleecher nog VirtualBox.

Op zo'n manier komt alles 99% compleet binnen. Voor de rest is de snelheid goed. Mijn 2mbit wordt met gemak dichtgetrokken.

- NZB support. NZB's haal ik in de meeste gevallen van NZB4U af, waarvoor betaald moet worden sinds kort. Geen probleem, even 20 euro overmaken en ik kan weer 1,5 jaar vooruit (die 0,5 jaar kreeg ik gratis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Spiril, de maker van het programma heeft zich uitgesproken over upgraden van licenties voor de SS:
Yeps, all registered users will soon be able to convert to a SS subscription for free. When converting to the SuprSearch subscription, you will, of course, get a full year of subscription even if you originally registered NewsLeecher years ago.

Cheers
Met andere woorden, je kan je twee jarige upgrade abbo gratis omruilen voor een één jarig SS abbo.

Aantal quotes over het feit of SS nu werkt of niet voor betalende/niet betalende users:
Currently *all* registered user should be able to use the super search engine. No matter if you registered months ago, or yesterday.

So if you can't fetch articles from the SS engine, it must be due to a bug I have overlooked somewhere.

Pls PM me your licensename/key, so I can see if I'm able to reproduce the prob.

Cheers
Unregistered users can still perform searches with Super Search. But it's not possible to fetch the search results.

Originally the idea was to make Super Search 100% uncrippled for trial users, but there are *so* many trial resetter programs out there at the moment, so the Super Search server load would go beyond max if I kept it that way.

If I manage to release a NL version were you can't illegally reset the trial time every 30 days, I'll make the SS uncrippled for unregistered users again... Actually it might be uncrippled for the 2.0 final release, as the trial code is currently being strengthened.

[ Voor 53% gewijzigd door Gunner op 09-12-2004 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19321

Oke ik kan hier echt ff geen wijs uit.. ik heb altijd xnews gebruikt en om daar te downen moest je eerst alle headers downen.. maaruh nu heb ik dus nzb files ontdekt icm newsleecher.. maaruh..

stel ik start die nzb vandaag op maar alle headers zijn er dus niet.. krijg ik dus zeg maar 5 van de 10 rars binnen.. stel morgen staan de andre rars er ook op. start ik de nzb weer.. begint NL weer met het downen van de eerste 5 :?

edit: skip downloaded files wilt wel helpen |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 19321 op 12-12-2004 03:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Gunner schreef op donderdag 09 december 2004 @ 12:29:
Spiril, de maker van het programma heeft zich uitgesproken over upgraden van licenties voor de SS:

[...]

Met andere woorden, je kan je twee jarige upgrade abbo gratis omruilen voor een één jarig SS abbo.

Aantal quotes over het feit of SS nu werkt of niet voor betalende/niet betalende users:

[...]

[...]
Hmzzz
2 jaar voor 1 jaar, lekker hoor, extra geld ole ole?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 15-06 14:12

we_are_borg

You will Comply

wvkreg schreef op zondag 12 december 2004 @ 11:53:
[...]

Hmzzz
2 jaar voor 1 jaar, lekker hoor, extra geld ole ole?
Anders betaal je toch gewoon niet die nieuwe licentie, alleen dan kan je geen gebruik maken van SuperSearch. Neem je wel een optie op SuperSearch dan kost dat 2,95 in de maand met een gratis Newsleecher erbij, die je mag upgraden.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THX
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

THX

AK47 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 12:19:
[...]

Ik gebruik ook al een tijdje Newsleecher, hiervoor gebruikte ik altijd Newsbin Pro. Ik moet zeggen dat ik Newsleecher de béste 'news-downloader' vind van dit moment. Waarom?

- Multi-Server support.
- NZB support.
Dit zijn toch geen redenen om NewsLeecher boven NewsBin Pro te kiezen? :?

Geef ons dan aub functies aan die NewsBin NIET kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-06 15:53
THX schreef op zondag 12 december 2004 @ 12:10:
[...]

Wat dacht je van bestanden van meerdere servers tegelijk downen, dus als ergens een blokje mist, dat ie kijkt op de andere server of ie daar staat? meerdere groepen te gelijk downen in dit opzich is veel sneller dan in newsbin pro.

2 nadelen:

1. Geen snelheid limiter.
2. Geen automatische download functie, zover ik hem heb kunnen vinden.

(Iemand die voor mij zo'n licentie kan kopen na overmaken van geld? :))

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik heb een probleempje, maar weet het of het aan NL ligt eigenlijk.
Voorbeeldje: ik zie op newzbin iets staan. Ik zoek het op met de SS van NL. Daarmee kan ik niets downloaden, en toont me geen groep omdat ik niet geregistreerd ben, maar da's geen probleem, ik heb de groep toch via newzbin.
Als ik nu een xpat-search doe in die groep, vind hij niks? :?
Het zou me verwonderen moest het gewoon niet op de server van Astraweb staan.
Volgens hun group-search hebben ze de groep wel op de servers staan...

[ Voor 9% gewijzigd door Fire69 op 13-12-2004 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AK47
THX schreef op zondag 12 december 2004 @ 12:10:
[...]

Mjah. Wat m00n dus zegt :). Multi-Server support in Newsbin Pro is niet zo goed als in Newsleecher :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19321

Ok ik heb gister NL gebruikt in combi met een nzb.. vraagje.. hoe vertel ik NL dat ik de incompletes ook gewoon wil ophalen..?

Hij slaat ze nu op de een of andere manier over terwijl ik ze icm par2 files natuurlijk wel nodig heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Even beter zoeken Roppenzo.

Zorg dat er geen vinkje staat in Options --> Download --> Never download incompletes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddv
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-06-2022

ddv

Steam: ddv_ | psn: ddv84_

Wat mij betreft is NewsLeecher de beste Usenet binaries-reader. Ik draai hem hem onder VMware Workstation omdat Linux een gebrek heeft aan goede binary-newsreaders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gunner schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:15:
Even beter zoeken Roppenzo.

Zorg dat er geen vinkje staat in Options --> Download --> Never download incompletes
Niet helemaal waar hoor. Zelfs als je dus wel incompletes opslaat, dan slaat NL die gewoon weer over door gebruik van "skip downloaded files", zoals Roppenzo al zelf had gevonden. Resultaat is nog steeds een hoop incompletes als je gewoon vaak je NZB moet starten of de upload aan de andere kant erg traag gaat... Of zie ik dit allemaal "anders"?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 124278 op 13-12-2004 16:10 ]

Anoniem: 66153

Ik heb het volgende probleem met @Home breedband en Newsleecher V1.0 trail

Als ik aan het downloaden ben dan worden de berichten regelmatig afgebroken en komt er waar normaal het percentage loopt queued te staan. Ik krijg de download dan met geen mogelijkheeid aan de praat. Hij gaat gewoon verder met het volgende bericht, deze wordt na x% ook weer afgebroken. Het vervelende hieraan is dat de gedownloade berichten niet in de file manager staan, waardoor ze bij quickpar niet gebruikt kunnen worden.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik ben al een stapje verder. Het heeft met een Bug te maken nu alleen nog even kijken hoe ik er vanaf kom..... Deze Bug zit overigends in de BETA2 versie. Deze heb ik over V1.0 geinstalleerd en toen weer weggehaald.

• wvkreg
Probleem is al bekend, dit is al een poosje zo.
Ik weet dat het ook met de nieuwsserver te maken heeft en niet alleen software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wvkreg schreef op donderdag 16 december 2004 @ 16:51:
Probleem is al bekend, dit is al een poosje zo.
Ik weet dat het ook met de nieuwsserver te maken heeft en niet alleen software.
Ik heb geprobeerd om de beta te deinstalleren en er dus weer de V1.0 op te zetten echter heeft dit niet geholpen. :( Voordat de beta op mijn machine stond had ik nergens last van. Weet iemand hier iets op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:44
Anoniem: 66153 schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 07:46:
[...]

Ik heb geprobeerd om de beta te deinstalleren en er dus weer de V1.0 op te zetten echter heeft dit niet geholpen. :( Voordat de beta op mijn machine stond had ik nergens last van. Weet iemand hier iets op?
Dit heeft met de retentie tijd van de @home servers te maken, veel files staan daar niet compleet op. Dit is geen probleem met newsleecher, maar meer met je servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AK47
sorted.bits schreef op zondag 19 december 2004 @ 01:12:
[...]
Dit heeft met de retentie tijd van de @home servers te maken, veel files staan daar niet compleet op. Dit is geen probleem met newsleecher, maar meer met je servers.
Klopt. @Home heeft niet zo'n geweldige nieuwsserver. De retentie is beperkt plus de 'fill-threads' met andere servers zijn slecht waardoor veel bestanden incomplete aankomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
Sinds dit weekend gebruik ik ook newsservers (dus nog zwaar weinig verstand ervan/ervaring ermee).

Nu kwam ik al snel op Newsleecher, was allemaal erg lang uitzoeken wat wat was, maar uiteindelijk headers kunnen downloaden.

Nou dacht ik dat hij deze wel bewaarde (omdat het ook erg lang duurt om ze binnen te krijgen), en dat wordt ook aangegeven. In de opties niet echt iets hieraan veranderd.

Wat me opvalt is dat, nu ik van een group de headers heb binnen gehaalt, dat ik als ik switch naar een andere group, die update en vervolgens weer terug ga naar de andere group dat deze nog ongeveer 1% van de posts bevat als daarvoor, enkele seconden later merkt ik dit ook bij mijn zojuist geupdate'te group.

Dus ik update 1 group, zie bijv 4000 posts, update een andere group en ga vervolgens weer terug naar de eerste group en slechts 40 posts worden zichtbaar. Als ik dan op update druk, geeft hij aan dat alles up to date is.

Ik heb met alle vinkjes boven het zoek venster geklooit, maar dan werder het er alleen maar minder tot niets.

Ik heb het idee dat ik toch ergens iets vergeet aangezien ik hier nieuw in ben, of dat ik het systeem niet goed begrijp en dat het zo hoort te werken |:(

Iemand sugesties?

[ Voor 4% gewijzigd door Erik070 op 21-12-2004 02:28 . Reden: iets vergeten te melden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Erik070 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 02:25:
Sinds dit weekend gebruik ik ook newsservers (dus nog zwaar weinig verstand ervan/ervaring ermee).

Nu kwam ik al snel op Newsleecher, was allemaal erg lang uitzoeken wat wat was, maar uiteindelijk headers kunnen downloaden.

Nou dacht ik dat hij deze wel bewaarde (omdat het ook erg lang duurt om ze binnen te krijgen), en dat wordt ook aangegeven. In de opties niet echt iets hieraan veranderd.

Wat me opvalt is dat, nu ik van een group de headers heb binnen gehaalt, dat ik als ik switch naar een andere group, die update en vervolgens weer terug ga naar de andere group dat deze nog ongeveer 1% van de posts bevat als daarvoor, enkele seconden later merkt ik dit ook bij mijn zojuist geupdate'te group.

Dus ik update 1 group, zie bijv 4000 posts, update een andere group en ga vervolgens weer terug naar de eerste group en slechts 40 posts worden zichtbaar. Als ik dan op update druk, geeft hij aan dat alles up to date is.

Ik heb met alle vinkjes boven het zoek venster geklooit, maar dan werder het er alleen maar minder tot niets.

Iemand sugesties?
Welke filter opties heb je aan staan, met welke versie werk je van NL? Kan me voorstellen dat je bv. "Only New" aan hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
Ik heb only new niet als filter aanstaan,
verder heb ik alle filters al geprobeerd.

Zoals ik zei, eerst zie ik wel alle posts, maar ga ik naar een andere group en even later weer terug, dan krijg ik slechts enkele posts te zien.

Op dit moment is bijv alt.binaries.boneless aan het binnehalen (duurt erg lang), ik zie op dit moment dat hij al bijna 90.000 posts heeft gevonden. Als ik vanavond als hij klaar is wissel van group zal daar niets van over blijven vrees ik.

BTW Ik gebruik NL 1.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:58
Ik ken die bug niet maar je zou eens eens een 2.0 beta kunnen proberen. Die bugs die na 1.0 zijn gevonden worden namelijk alleen in de 2.0 beta's gefixed... Nadeel voor mensen die NL nog niet gekocht hebben is alleen dat de trial periode dan nog maar 15 dagen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
das jammer inderdaad.

Ik kijk het nog even aan (laat nog 1 group headers binnehalen). Maar ik denk dat ik daarna even overstap naar een andere newsreader en kijk hoe de beta wordt ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AK47
Erik070 > 'headeren' is gewoon 1 van dé nadelen van Newsgroups, als in, het duurt lang en is onoverzichtelijk. Je kunt eigenlijk beter gebruik gaan maken van Usenet-indexing services zoals FTD. Bij FTD wordt aangekondigd waar iets geplaatst wordt. Met diensten zoals NZB4U kun je zoeken op filename en je kunt mbv van de resultaten een NZB file laten genereren die je weer in Newsleecher kunt impoteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik wil net NL bestellen. 29.95 voor 1 jaar incl. SS. Ik reken via XE.com om naar €, komt op 22.xx€, en op de NL-site komt het op 23.25€. Ze neppen je waar je bijstaat!!!! :(

:P

Het is zijn geld wel waard vind ik.

[edit]
Crap, zie ik net dat er nog 5€ btw bovenop komt. Da's wel :(
Waarom moeten we 17.5% btw betalen als Europeanen? :?

[ Voor 23% gewijzigd door Fire69 op 21-12-2004 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
AK47> het probleem is niet zozeer het headeren, maar dat die headers bij het wisselen van groups weer weg zijn.

Ik heb inmiddels een ander programma getest, hier onthoudt hij wel de headers, maar gaat alleen het binnenhallen niet zo snel als bij newsleecher :'( (heb geen idee hoe dit kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik gebruik NewsLeecher nu al sinds V1 B18 en nog nooit heeft NL de headers kwijt geraakt.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
toch vreemd wat er dan gebeurt.

Ga toch maar eens de de 2.0 beta proberen (zodra ik terug ben van me werk)

Zal alleen dan weer en hele nacht headers moeten binnen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Je MOET niet per se alle headers binnenhalen weet je toch. Je kan ook een hoeveelheid instellen (zelf uitrekenen hoeveel headers X aantal dagen zijn). :)
Daarnaast is het gewoon gekkenwerk om groepen zoals .x/.nl/.boneless/.dvd te headeren.
De grootste groep die ik header heeft ong. 1.500.000 headers (21 dagen) en daarvan header ik (de eerste keer) ongeveer 450.000 (7 dagen). Vind ik wel voldoende omdat ik van tevoren weet dat ik toch niet de articles van 8+ dagen download. :)

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AK47
Erik070 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 16:48:
Ik heb inmiddels een ander programma getest, hier onthoudt hij wel de headers, maar gaat alleen het binnenhallen niet zo snel als bij newsleecher :'( (heb geen idee hoe dit kan).
Tjah, je kunt natuurlijk ook Newsbin Pro gaan proberen en zien hoe dat je bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
Dat van niet alle headers downloaden kwam ik ook pas vandaag achter inderdaad.
Maar zoals ik zei ben nog nieuw met dit soort software en netwerk, alles is bijna onbekend voor mij.

Ik ga lekker verder klooien en zeker Newsbin pro'beren.

BTW ik had (toen ik net nog thuis was) bijna alle headers van boneless binnen :7 , duurde wel even :) , en nu begrijp ik dat dit ook nogeens vrij nutteloos is. Me pc heeft dus vandaag een zeker doeltreffende dag gehad :)

[ Voor 34% gewijzigd door Erik070 op 21-12-2004 21:55 . Reden: wat vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
2 beta werkt prima bij mij.

Nog steeds gen idee wat er nou mis ging bij het binnenhalen van headers, maar nu werkt alles naar wens.

Bedankt voor de hulp een advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87541

Ik heb een vraag mbt Newsleecher.
Ik wil namelijk de nieuwe berichten ophalen. Dus ik klik op update. Maar dan krijg ik alléén de nieuwe berichten te zien? Hoe krijg ik ze allebei te zien? Ook heb ik het probleem dat als ik bestanden in queue dan krijg ik ze niet gestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

In je Active Group tab moet je "Only New" uitvinken. Daarnaast klinkt het alsof je downloads toevoegt in "Paused mode"

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blisterin_Bull schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 12:36:
In je Active Group tab moet je "Only New" uitvinken. Daarnaast klinkt het alsof je downloads toevoegt in "Paused mode"
bedankt!
Ik weet niet meer precies hoe ik ze in queue heb gezet, maar daar zal ik volgende keer even op letten!

/edit

Hoe kan ik ze dan uit de pauze mode halen en laten downloaden?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 87541 op 28-12-2004 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Door even je verstand te gebruiken. ;)

Ofwel sta je volledig in Pause en moet je bovenaan in de knoppenbalk even op Pause klikken.
Ofwel selecteer je je files, rechtsklikken en Resume kiezen.

Ik wil enkele files afhalen die met BN gecodeerd zijn (bekend bij de Telenetters onder ons).
Blijkbaar vind NL dat niet zo leuk, en gooit hij die files gewoon weg NA het downloaden omdat hij ze niet kan decoderen.
Enig idee wat hier aan te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Ik heb niet heel het topic gelezen, maar plemp even mijn ervaringen met dit stukje software neer.

Het lijkt en leek een perfect programma, behoorlijke interface, sluit qua functies aan op wat ik zocht etc etc. Maar toch heb ik em vorige week maar weer bruut van mijn schijf geknikkerd. Voor de zovelste keer onthield het stomme programma niet dat ik de dag vantevoren de complete headers van alt.binaries.dvd had binnengehaald, dus ging ie doodleuk weer 2+ miljoen headers binnen trekken.... En dat kwam al een paar keer voor. Het rare is dat dit vanaf release 1.0 zo is bij mij.

Daarbij begin ik me ook te scharen bij de comments die bepaalde crackers van dit programma in hun readme's zetten van desbetreffende cracks. Tis een eeuwige beta en waarom zou je daar voor moeten betalen... (heb dat dus ook niet gedaan, want het werkt idd gewoon niet naar behoren).

Het lijkt zo mooi, maar de ontwikkelaar van het programma lijkt soms meer bezig te zijn met nieuwe features dan met het fixen van kritieke bugs zoals dat cache probleem. (wat een hoop mensen hebben, kijk maar eens op het newleecher forum...) Beetje mixed feelings dus. Als het werkt sluit het aan bij wat ik wil hebben, maar het werkt niet, dus schiet het weer niet op.

Lang verhaal kort, ben nu weer bezig met newsbin pro. Die heeft wel een goed werkende cache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132869

Denk er over om newsleecher met supersearch aan te schaffen,echter betaling is alleen mogelijk met creditcard (waarover ik niet beschik) of is pay pal ook een oplossing ?
Heb getracht mij hiervoor te registreren maar na een ellenlange vragenlijst doorgeworsteld te hebben,werd er opnieuw gevraagd om creditcard gegevens(eurocard/matercard,american express etc)waardoor ik de complete registratie niet kon afronden.( wel inlogcode geactiveerd) Hetzelfde gold voor de betaling/registratie bij Newsleecher.com,waar ook weer om creditcard gegevens gevraagd werd.
Is er misschien iemand die mij hierbij zou willen kunnen/helpen ? In elk geval bedankt !

Ps weet iemand ook het emailadres van Newsleecher.com ? Met vriendelijke groet The viking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendevries
  • Laatst online: 31-03 23:00
edit

[ Voor 90% gewijzigd door jeroendevries op 14-11-2006 16:53 ]

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderFlow
[off-topic]
Maak een paypal account aan
Vul niets in bij CC gegevens (aangezien je die niet hebt)
Activeer het account en log in
Ga naar profile
Kies onder financial information: Bank Accounts
Voeg een rekening toe
Als dat afgerond is, ga naar add funds
Kies Transfer Funds From a Bank Account in the Netherlands
Volg de instructies (komt neer op het overmaken naar een bepaald rekening nummer met een unieke betaalcode).
Wacht 3 a 4 werkdagen.
Login paypal en check je paypal account en voilla geld erop en klaar voor gebruik

Hou rekening met de wisselkoers (is op het moment voordelig, maar wel iets lager dan de officiele koers).
[/off-topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor de tips,hopelijk lukt het pal account is inmiddels afgerond ! Nog een vraag over de betalingswijze naar Atlantic Coast
PLC (newsleecher)
De Complete Payment Information bestaat uit drie gedeeltes : 1 Payment Information deze staat compleet ingevuld bij mij oa orderstatus en het bedrag van de kostprijs van newsleecher 38.19 u.s dollars. 2 Add credit card or debit card (niet ingevuld alleen naam) en 3 Enter credit card billing address( adres, poscode,provincie en land ingevuld ) kan ik nu als het verschuldigde bedrag op mijn pal rekening staat betalingswijze 2 (add credit card or debit card) negeren ?
krijg n.l steeds de waarschuwing dat alle velden niet ingevuld zijn .

Met vriendelijke groet The Viking Sorry voor dit off topic bericht !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43089

Klein vraagje over NL. Mijn internet heeft 4 dagen (vanaf 31-12) niet gewerkt, nu is alles weer on-line maar haalt ie alleen de headers op vanaf zondag (2-1). Nu is er in deze tussentijd iets gepost maar wat ie niet ziet. Heb een Nzb file geimporteerd, alles staat netjes in de queue dan, maar zodra ie gaat downloaden komt er niks binnen. Enig idee hoe ik alle headers kan downloaden ofzo. Ik heb een Newsbin.TUdelft account. Retentie is meestal een dag of 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Anoniem: 43089 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 09:54:
Klein vraagje over NL. Mijn internet heeft 4 dagen (vanaf 31-12) niet gewerkt, nu is alles weer on-line maar haalt ie alleen de headers op vanaf zondag (2-1). Nu is er in deze tussentijd iets gepost maar wat ie niet ziet. Heb een Nzb file geimporteerd, alles staat netjes in de queue dan, maar zodra ie gaat downloaden komt er niks binnen. Enig idee hoe ik alle headers kan downloaden ofzo. Ik heb een Newsbin.TUdelft account. Retentie is meestal een dag of 8.
Betekent dat er een probleem is met de aanwezige headers en bodies van de geposte articles op jouw server. Staat verder los van NL. Is er een storing geweest op de newsserver dat je weet?
(mogelijkerwijs samenhangend met de storing waardoor je niet op internet kon.) Er is dan een onvolledige feed geweest of een totaal ontbrekende.

Eventueel kun je via een payserver de bestanden alsnog downloaden. Zie hiervoor het onderstaande topic.

[rml]Betaalde newsservers met binaries [ deel 3][/rml]

[ Voor 8% gewijzigd door Azqi op 04-01-2005 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loenen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:30
Ik heb Newsleecher aangeschaft omdat ik erg tevreden ben over de werking en wat hij kan. Ik heb nog geen problemen gehad, ik gebruik hem icm Astraweb.
Ik had eerst de standaard licentie aangeschaft en ingevoerd in NL. De SS werkte zo prima, alleen elke keer de melding die ik moest wegklikken..

Ik ben erg blij met die functie, zo blij dat ik daar ook een licentie voor heb aangeschaft. Hierdoor ontving ik een nieuwe license-key. Ik kan die alleen niet invoeren, weet iemand wat ik daarvoor moet doen?

Ik heb al diverse dingen geprobeerd: NL opnieuw geinstalleerd, register doorgespit en diverse sleutels verwijderd. Als ik NL opnieuw installeer is hij weer geregistreerd met mn 'oude' key.
Ook op het forum van Newsleecher kan ik hier niks over vinden. De support van NL heeft ook nog niet gereageerd op de mail die ik ze heb gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:35
Ik snap er echt niks van, ik heb een aantal bestanden die in de queue helemaal bovenaan staan, hiervan is ongeveer tussen de 80 & 90 % gedownload, deze bestanden gaat NL maar niet mee verder, wat ik ook probeer, andere bestanden die lager op de queue stonden is ie wel gewoon mee verder gegaan zonder problemen.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Indien gewenst kan ik vanavond als ik thuis ben wel een een screenshotje maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderFlow
Pff ik ben me weer danig aan het irriteren t.a.v. newsleecher.

Heb afgelopen week een schone installatie van 2.0 beta 9 gedaan en probeer al 2 dagen om a.b.dvdr te headeren. Elke keer als ik 's avonds na mijn werk kijk heeft het ding kuren vertoond en zie je zo'n application bug venster. Enige wat nog werkt om het programma weer fatsoenlijk downloadend te krijgen is proces killen en opnieuw newsleecher starten.

Het kreng wil gewoon er gewoon niet aan om de headers te downloaden en te cachen... En daar baal ik behoorlijk van omdat de rest van het programma gewoon wel naar wens werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alles wat ik momenteel met Newsleecher supersearch download komt incompleet binnen (zo'n95%) ,terwijl wel word aangegeven dat ze compleet zijn, Met Grabit 1.51 lukt het wel om ze op enkele missende blocks na ze wel compleet te krijgen !
Heeft iemand misschien een idee wat de oorzaak hiervan is ?

Met vriendelijke groet The Viking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ze staan wel compleet op de server die de NewsLeecher SuperSearch server gebruikt, maar niet op jouw newsserver.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar waarom krijg ik ze dan wel compleet binnen met Grabit,gebruik toch dezelfde newsserver Eweka ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Blisterin_Bull schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 00:38:
Ze staan wel compleet op de server die de NewsLeecher SuperSearch server gebruikt, maar niet op jouw newsserver.
Is juist

Je schreef:
Alles wat ik momenteel met Newsleecher supersearch download komt incompleet binnen (zo'n95%) ,terwijl wel word aangegeven dat ze compleet zijn, Met Grabit 1.51 lukt het wel om ze op enkele missende blocks na ze wel compleet te krijgen !
Dus met Grabit krijg je ze ook niet compleet. Hoeveel blocks is het bestand, want stel dat elke bestand bij jou 27 blocks is, kom je met 2 missende blocks per bestand in Grabit op 93%(bij wijze van). Zelfde probleem dus.

Kun je de post niet parren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het verschil is dat ik bij de desbetreffende dvd via Grabitsearch slechts 8 herstelblocks nodig heb
( is dus makkelijk te herstellen met de meegeposte herstelblocks)terwijl ik met newsleecher
drie honderd blocks te kort kom( niet te herstellen dus) Ter verduidelijking dit geld niet alleen voor deze dvd maar alle dvd's die ik wil gaan downloaden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Me probleem is opgelost, kwam doordat ik er een 2e server bij had staan & die stond op pauze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 14:57

Magic666

No one's neighbour!

Nog steeds geen problemen met Newsleecher (nee ik gebruik de supersearch niet ;)).

Goed programma! Alleen mag Spiril (maker van het programma) wel wat vaker en beter support geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102729

ik heb een probleempje met nl
mijn download loopt over 5 servers (3 van zonnet en 2 van virtualbox)
nu is het zo dat hij bijv. part53 aan het downloaden is, je ziet de balk naast de servers lopen (grijze balk per server) als die balk vol is zie je bovenin het percentage en het aantal gedownloade KB's er weer afgaan, stel je dus voor dat je begint op 0% en met 2mbit download, de progress gaat naar 1% en dan weer naar 0%, na een aantal keren de balkjes vol gemaakt te hebben loopt hij wel langzaam op en op een gegeven moment krijg je de file ook wel binnen maar naar mijn idee duurd het 10 keer zolang om 1 part binnen te halen.
ik heb het met verschillende postjes geprobeerd en ook met verschillende servers (dus zonnet in de pauze of juist virtualbox) maar dat maakt geen verschil

zelfde files in grabit is geen enkel probleem..
ik gebruik overigens:
NL v2.0 RC2 trial versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Bedoel je nu 1 file of echt 1 part van een file?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee ik bedoel 1 file,
hij haalt dus met alle servers tegelijk 1 rar file binnen van bijv 50mb...
stel je voor: je kijkt naar je scherm en ziet dat je download op 4% staat (van die ene rar file dus) snelhied is 2mbit en je kijkt 3 minuten later en dan is het nog steeds 4% ondanks dat je download gewoon loopt, dus je ziet de teller lopen in KB's van 300 naar 850 bijvoorbeeld en dan is van 1 server het grijze balkje vol en gaar ie weer terug naar 300 om vervolgens weer op te lopen enz...

moeilijk om uit te leggen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Ik denk dat dit dezelfde oorzaak heeft als mijn probleem, wat je moet proberen is maar 1 server gebruiken, die 2e dus helemaal uit zetten & dan bedoel ik dus niet op pauze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Phoolie schreef op maandag 17 januari 2005 @ 14:01:
Ik denk dat dit dezelfde oorzaak heeft als mijn probleem, wat je moet proberen is maar 1 server gebruiken, die 2e dus helemaal uit zetten & dan bedoel ik dus niet op pauze.
Yep of de 2e server even op priority 2 zetten, dan kan ie eventuele incompletes soms toch nog completeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
wvkreg schreef op maandag 17 januari 2005 @ 14:06:
[...]

Yep of de 2e server even op priority 2 zetten, dan kan ie eventuele incompletes soms toch nog completeren!
Dat had ik eerst ook, maar als ik die dan op pauze zet dan geeft dat weer problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat ga ik zeker eens proberen, dan laat ik alleen de 2 virtualbox servers erin, de rest wis ik wel, maak nu eerst met grabit mijn downloads af...
iig alvast bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
De SuperSearch vindt momenteel erg weinig bij mij. Hebben jullie daar ook last van?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Nu heb ik weer wat anders, heb er maar 1 server in staan, dus dat kan het probleem niet zijn.
Maar ik heb 2 dvd's toegevoegd, staan bovenaan de lijst, maar hij wil ze absoluut niet downloaden, gaat gewoon met de dvd die als derde staat verder 8)7

Iemand dit al eens gehad of enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 16-06 20:50

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

pven schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 22:30:
De SuperSearch vindt momenteel erg weinig bij mij. Hebben jullie daar ook last van?
Het viel mij laatst ook al op dat je soms dingen niet kan vinden met de supersearch.
Via andere wegen zoeken leverde meer op.
Geen idee hoe dat komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

indeed, dit heb ik ook gemerkt. ik ben maar voor sommige dingen waarvan ik wel weet dat het erop staat teruggegaan naar good-old XPAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Is het in NL eigenlijk mogelijk om de headers van je groepen regulier en automatisch te laten verversen (bv. iedere twee uur)? Er staat me iets bij dat ik iets dergelijks wel eens in andere programma's heb gezien, maar in NL kan ik deze optie niet vinden.

Die optie komt dus nog:
Version 2.5:
+ Update several newsgroups at the same time.
+ Possibility to browse a newsgroup while other groups get updated in the background.
+ Scheduled group updating.

[ Voor 35% gewijzigd door pven op 23-01-2005 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Laatst online: 03-03 10:57
Ik had Newsbin in gebruik. Na een tijd gebruikt te hebben uiteindelijk ook newsleecher gaan gebruiken, maar ben nu weer teruggestapt naar newsbin. Laatste tijd heb ik problemen met newsleecher icm mijn payserver (usenetserver). Bij usenetserver gaven ze aan dat dit om een of andere reden alleen bij newsleecher zich voordoet. Wat er steeds gebeurt is: Na enige tijd krijg je authentication problemen. Newsleecher handelt de connecties kennelijk anders af. Hele cache deleten wil soms de boel weer aan de praat krijgen, maar uiteindelijk geeft het weer hetzelfde probleem. De connecties worden neit goed afgesloten en dan gaat usenetserver blerren dat ik al aan m'n max inlogs zit. :(
Wel grappig dat ik destijds was overgestapt op NL omdat nbpro zoveel resources vrat. Nu is het andersom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
pven schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 22:30:
Volgens mij gaat het niet zo goed met Newsleecher. Op het NL forum werd er de afgelopen dagen al het nodige geklaagd, maar vanuit het bedrijf kwam geen enkele reactie waarom de supersearch het al bijna een week niet doet.

En nu ligt volgens mij hun hele site eruit :?

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Marshal- schreef op maandag 24 januari 2005 @ 19:26:
[...]

Volgens mij gaat het niet zo goed met Newsleecher. Op het NL forum werd er de afgelopen dagen al het nodige geklaagd, maar vanuit het bedrijf kwam geen enkele reactie waarom de supersearch het al bijna een week niet doet.

En nu ligt volgens mij hun hele site eruit :?
Ik heb alleen vandaag dat de Supersearch neit werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Idd: heel de site van NewsLeecher ligt er uit. Ben ik ff blij dat ik ook nog een account bij NZB4U heb. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
Anoniem: 87541 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 19:53:
[...]
Ik heb alleen vandaag dat de Supersearch neit werkt..
De supersearch deed het nog wel, maar de afgelopen 5 dagen werden er geen nieuwe postings meer geindexeerd. Je kon dus alleen nog maar oude berichten vinden.
pven schreef op maandag 24 januari 2005 @ 19:53:
Idd: heel de site van NewsLeecher ligt er uit. Ben ik ff blij dat ik ook nog een account bij NZB4U heb. :*)
Heb zelf net betaald voor NL :( Hopelijk komt alles weer goed :)

[ Voor 31% gewijzigd door -Marshal- op 24-01-2005 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

website doet het gewoon? (forum iig)
Je hebt betaald voor het paket, je betaling gaat pas in zodra alles final is! Nu is het nog beta en gebruik je het dus "gratis".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 10:53
Magic666 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 09:57:
website doet het gewoon? (forum iig)
Je hebt betaald voor het paket, je betaling gaat pas in zodra alles final is! Nu is het nog beta en gebruik je het dus "gratis".
Wat is dat voor onzin? Ik heb NL ook gekocht en het geld is al afgeschreven van mijn rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

een beta status is wel een makkelijke manier om eventuele storingen op af te schuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
kavorka schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 10:26:
[...]

Wat is dat voor onzin? Ik heb NL ook gekocht en het geld is al afgeschreven van mijn rekening.
Hij bedoelt dat je registratie-periode pas begint te lopen vanaf het programma "gold" gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
Fire69 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 10:41:
[...]

Hij bedoelt dat je registratie-periode pas begint te lopen vanaf het programma "gold" gaat.
Daar heb je gelijk in maar, je kan alleen van de Supersearch gebruik maken als je het programma gekocht hebt. Dus in feite betaal je wel voor de supersearch functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Idd Fire69 dat bedoel ik :)

Je betaalt wel maar je mag er ook langer gebruik van maken omdat het nog beta is. (als de SS werkt tenminste.... schijnt de laatste dagen nogal down te zijn?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ja, gelukkig kan ik nog van XPAT gebruik maken :)

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als de Supersearch of Newsleecher site down is is het niet nodig dat hier te melden; je bericht wordt verwijderd en bij herhaling volgen sancties.