Hoi cats0030, welkom op GoT.
Wat betreft je probleem met het BIOS. Allereerst zou je kunnen proberen met het achterhalen welk moederbord je hebt, en welke BIOS je nodig hebt. Hierbij kan je eens een kijkje nemen in
de PMG FAQ, waar genoeg informatie hierover staat.
Wat betreft je XP installatie; vanwege veel verschillende oorzaken is het mogelijk dat de installatie in de prak loopt. Probeer allereerst eens zelf wat meer informatie te winnen. Dit kan door zelf veel te proberen. Het lijkt mij geen slecht plan om eens goed
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door te nemen. Zo krijg je een betere inzicht op de wensen en de verwachtingen hier op GoT. Misschien is het niet overbodig eens een bezoekje te gunnen aan sites als
www.beginnersweb.nl.
p.s:
Mag ik u er tevens op wijzen dat e-mailadressen keurig netjes kunnen worden ingevuld in het profiel en derhalve niet bij elke aangewezen aangelegenheid herhaald hoeven worden? Het forum is er voor iedereen, niet enkel voor degenen die ervoor kiezen u te mailen. Gezien de spraakmakende hoeveelheid informatie waar op af te gaan is, gaat dit topic op slot. Mocht u problemen blijven tegenkomen, verzoek ik u een topic te openen welke conformeert aan de richtlijnen die wij alhier sinds jaar en dag hanteren. [Jiskefet mode] goeiemiddaaaaag! [/]
[
Voor 7% gewijzigd door
Laurent op 07-07-2004 02:35
]