Boxjes/Speakers op batterijen

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:07
Heb al wel de search gebruikt, hele lading aan results maar slechts enkele thread met wat oude info. Dus dacht laat ik maar weer een paar mensen aan het werken zetten ;)

Ben voor vakantie op zoek naar een paar kleine, goedkope boxen die op batterijen werken, zodat ik deze kan aansluiten op m'n mp3 speler. Ik kan er nu ook wel boxen op aansluiten maar dan duurt het niet lang voor deze leeg zijn.

Als iemand mij een paar tips zou kunnen geven. :>

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:11

Cyphax

Moderator LNX/AI
Creative TravelSound werkt op 4 AAA batterijtjes.. :)
Hoewel goedkoop toch anders is (reken rond de 60 euro) heb je wel leuk spul natuurlijk :)
Hier heb je een review: nieuws: Creative TravelSound review

[ Voor 69% gewijzigd door Cyphax op 06-07-2004 19:48 ]

Saved by the buoyancy of citrus

• MailMan
Vind net via vriend van me dit ding: http://www.h-e.nl/meerinfo.php?ProductID=32772

iemand ervaring mee?

Hoewel die creative er zeer gelikt uiziet, lijkt het me toch wat link op vakantie.

[ Voor 29% gewijzigd door MailMan op 06-07-2004 20:24 ]

Verwijderd

Ik heb deze boxjes ook. Zijn wel leuk om er bij te hebben. Ik gebruik ze om mijn laptop iets meer volume te geven. Nadeel dat er geen volumeknop op zit. Geluid is goed, mits niet op volle sterkte.

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX/AI
Postov schreef op 06 juli 2004 @ 20:23:
Hoewel die creative er zeer gelikt uiziet, lijkt het me toch wat link op vakantie.
Hij is niet zo groot, dat valt nogal mee, plus dat het 1 geheel is en niet 2 losse boxjes.. lijkt mij juist ideaal :)
En ze klinken goed, dat weet ik uit ervaring. :)
Het enige nadeel vind ik de prijs.

• MailMan
Cyphax schreef op 06 juli 2004 @ 21:49:
[...]

Hij is niet zo groot, dat valt nogal mee, plus dat het 1 geheel is en niet 2 losse boxjes.. lijkt mij juist ideaal :)
En ze klinken goed, dat weet ik uit ervaring. :)
Het enige nadeel vind ik de prijs.
Ik doel een beetje op het feit dat zoiets een leuk hebbe dingetje is, en op een camping lopen niet altijd even lekkere types rond. Natuurlijk kan alles gestolen worden maar die van creative is 60+ euro. Bovendien lees ik net dat hij op AAA batterijen werkt, iets wat ik zelf nogal lastig vind ivm. oplader en kosten van die batterijtjes.

Verwijderd

Ik heb van die sony(ik zoek zo wel ff type en foto op) en werkt op 2 AA batterijen :) Gaan ook nog best lang mee ook!

Edit:
Dit zijn ze:
Sony SRS-A5
Plaatje
(Zijn wel wat ouder, weet niet of ze nog te krijgen zijn)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2004 22:46 ]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

*Vraagje* :

Waarom wil je persee met batterijen als het zonder ook kan en nog eens batterijen kopen/opladen scheelt ??

Heb speakertjes zonder ook maar 1 soort "extra voeding" en met de juiste discman geven ze aardig wat geluid :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX/AI
nero355 schreef op 06 juli 2004 @ 22:46:
*Vraagje* :

Waarom wil je persee met batterijen als het zonder ook kan en nog eens batterijen kopen/opladen scheelt ??

Heb speakertjes zonder ook maar 1 soort "extra voeding" en met de juiste discman geven ze aardig wat geluid :)
Hij geeft in de startpost aan dat de batterijen van z'n player dan sneller leeg zijn :)
Althans, dat denk ik :)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Cyphax schreef op 06 juli 2004 @ 23:07:
[...]

Hij geeft in de startpost aan dat de batterijen van z'n player dan sneller leeg zijn :)
Althans, dat denk ik :)
Ja dat zinnetje is zoo vaag daarom vraag ik het ook en verder ben ik een nieuwsgierig ventje :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• MailMan
Me mp3-speler werkt op 1 batterijtje, dus denk dat die boxen het dan niet erg lang volhouden en heb geen idee hoeveel geluid er dan uit komt. ;)

Maar heb nu de Philips boxjes bestelt. :)

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
De batterij van je MP3 eerder leeg omdat je er boxen op heb aangesloten :? Je mp3 spelertje geeft de speaker gewoon even veel vermogen als een koptelefoon hoor, alleen heeft de speaker een hogere gevoeligheid, vandaar dat deze harder klinkt.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Barry|IA schreef op 07 juli 2004 @ 14:59:
De batterij van je MP3 eerder leeg omdat je er boxen op heb aangesloten :? Je mp3 spelertje geeft de speaker gewoon even veel vermogen als een koptelefoon hoor, alleen heeft de speaker een hogere gevoeligheid, vandaar dat deze harder klinkt.
Vaak moet je wel het volume de de MP3 speler een stuk hoger zetten dan als je een koptelefoon gebruikt, en dat kost wel meer vermogen ;)

Verwijderd

Philips heeft van die boxen (typenummer weet ik niet, maar deze hebben ze maar een soort) op 4 batterijtjes. Ik heb ze ene keer van mn broer geleend en die gingen ruim 24 uur mee op vol volume. Ik had ze laatst bij de Dixons gezien voor 21.95 euro.

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
BrZ: Ook als je er boxjes op aansluit moet het volume (bijna) open anders heb je een te zacht ingangssignaal. ;)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Pagina: 1