Toon posts:

[FAT] Recovery Partition + data

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok.. Ik heb hier een 80GB harddisk.. En door onverklaarbare wijze.. zijn beide partities verdwenen.. En dit is dus zeer naatje. Omdat er behoorlijk veel opstond/staat wat echt super van belang is.

Ow begin niet over backuppen.. Die had ik op de lijst gezet voor vanavond :'( beetje jammer.. natuurlijk dat ik dat niet meer redt.

Ik heb gedaan:
-> 80 GB harddisk in een andere pc gestopt waar win2k op staat.

Ik heb geprobeert:
-> Data revocery met Easy Recovery (Werkt niet inverband win2k).
-> PC Inspector File Recovery (Wil ook niet werken.. Loopt op een gegeven moment vast)
-> GetDataBack for Fat... (Werkt wel.. maar ja.. license nodig.. Bestanden groter dan 62KB kan ik dan dus ook niet reden :'()
-> Disk Investigator.. (Wel data recovery.. maar niet van harddisken waar geen partities meer op staan).

Naja.. zo zijn er nog wel een aantal programma's die ik heb geprobeerd.. Maar ik weet het niet meer. Ik heb ook gekeken in het FAQ van got.. Waar ze ook een aantal tools aanboden... Maar ik geloof dat de juiste daar niet tussenzat.

Ik heb op google gezocht.. En ik heb er meerdere geprobeert.. Maar veel die ik vindt.. doen geen partitie recovery zeg maar...> En zodra ze het wel doen.. kost het behoorlijk wat geld.. Iets wat ik momenteel absoluut niet heb.

Weet iemand anders een mogelijke oplossing??? Voordat ik helemaal gek wordt/

Verwijderd

Topicstarter
Naja goed. Ik ben zelf uiteindelijk bij: Handy Recovery uitgekomen... Deze werkt perfect hij is dus een aanrader.

Enige nadeel: Je zult hem hoe dan ook moeten kopen.

Maar duur is hij niet. maar $30 dollar excl btw.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sja, zoals de FAQ van dit subforum hier al duidelijk over is: de kunst is om zelf zoveel mogelijk tooltjes te uitzoeken en ze allemaal uit te proberen. We kunnen hier natuurlijk 1000 tooltjes opnoemen, maar dat kun je net zo makkelijk zelf opzoeken/opgooglen, zoals je onderhand ook wel hebt gemerkt ;)

Dicht dus.

Dit topic is gesloten.