Verwijderd
Ach, Nederland......de Silverado is in Duitsland te koop en erg goed. Doe maar eens een search '%Silverado%'.....de moeite waard!
silverade = f150,- 
alpha = f119,-
is de alpha een beetje goed?
alpha = f119,-
is de alpha een beetje goed?
Verwijderd
Ligt eraan welke Alpha en met welke fan.
Waarom eigenlijk geen FOP38? Omdat ie teveel lawaai maakt? Een Alpha+Delta HP maakt net zo'n takke herrie. Een silverado is wel stiller.
FOP38 is ook in NL te krijgen (Narwal).
Waarom eigenlijk geen FOP38? Omdat ie teveel lawaai maakt? Een Alpha+Delta HP maakt net zo'n takke herrie. Een silverado is wel stiller.
FOP38 is ook in NL te krijgen (Narwal).
Verwijderd
ik zou een silverado kopen. koelt supergoed en is maar een beetje duurder dan de alpha die zo'n takkeherrie maakt.
Verwijderd
Heeft eigenlijk al iemand zo'n silverado??
Misschien heeft iemand ergens testresultaten gevonden??
Misschien heeft iemand ergens testresultaten gevonden??
Verwijderd
Ja, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd. Ik zou 'm graag is willen zien naast een FOP38/Alpha+Delta HP... Of met een Delta HP erop...

werkt dit goed tegen beschadeging aan de core en de temp???
Verwijderd
Silverado koeler kun je kopen bij www.aconto.de
Delta MP maakt minder lawaai ja. de 60mm maakt 28 dB-a en de 80mm 40 dB-a
Het schijnt dat die dingen goed beschermen en ze geleiden warmte.
Delta MP maakt minder lawaai ja. de 60mm maakt 28 dB-a en de 80mm 40 dB-a
Het schijnt dat die dingen goed beschermen en ze geleiden warmte.
Ik had de mijne in een week binnen. Besteld in Amerika bij 2cooltek.com en nog vet goedkoper dan bij die zaken hier in Nederland. Volgens mij zijn zelfs de verzendkosten nog lager dan wanneer je het in Nederland laat opsturen.Op zondag 24 december 2000 16:06 schreef eXistence het volgende:
het nadeel van de fop38 is dat je 3jaar moet wachten voor hij er is want hij is overal uitverkocht :'(!
Je moet wel een creditcard hebben.
Dus.
Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?
Verwijderd
2e week van jaunari komen ze weer binnen bij Narwal.
Ook zou ik even in Engeland rondneuzen (helaas geen URL :'(; zei een vriend vamme, zodiende) Daar schijnen ze incl. porto nog goedkoper te zijn.
Kan Tweakers.net geen benchmarkje doen van de FOP38 vs. Silverado?
Ik ken hier nu al sowieso 50 mensen die dat willen weten.
Ander idee; IS ER HIER IEMAND MET EEN SILVERADO?
Ik heb een FOP38 en als er nog iemand is met een silverado, dan kunnen we gaan benchmarken
Ook zou ik even in Engeland rondneuzen (helaas geen URL :'(; zei een vriend vamme, zodiende) Daar schijnen ze incl. porto nog goedkoper te zijn.
Kan Tweakers.net geen benchmarkje doen van de FOP38 vs. Silverado?
Ik ken hier nu al sowieso 50 mensen die dat willen weten.
Ander idee; IS ER HIER IEMAND MET EEN SILVERADO?
Ik heb een FOP38 en als er nog iemand is met een silverado, dan kunnen we gaan benchmarken
Verwijderd
Ik heb er 1 besteld, duurt volgens de website 3 weken. Als ie binnen is en ik ga testen, dan post ik de resultaten wel! Nog 1-2 weken...
Verwijderd
Kijk eens in deze topic gathering.tweakers.net/showtopic/85435 daar staan wat benchmarks met silverado koeler.
Dazzler
Dazzler
Pagina: 1