Toon posts:

discreet 3d studio max 4

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Hebben jullie wel eens gehhord of je dit programma wel tweedehands ergens kan kopen,of kan je dit programma na aanschaf blijven updaten zodat ergeen tweedehands bestaat

vincent

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
deze programmas kan je steeds updaten voor een kleiner bedrag dan een nieuwe licentie.
Ik denk niet dat er veel 2dehands maxversies zijn...
Maar deze info kan je ook vinden door even te kijken op
www.google.nl

(verder moet je even de faq door lezen, zo hoef je geen naam of groet onder je post te zetten, en voor je een topic opent eerst de search te gebruiken)

Good luck

edit:

waarvoor wil je het gaan gebruiken?
Als je hier je brood mee verdient kan het toch direct gekocht worden?
als het voor thuis gebruik is zijn er ook demos en gratis software programmas.
of je kan hem 'lenen' van vrienden

[ Voor 25% gewijzigd door ixl85 op 06-07-2004 02:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
i.i.g

bedankt voor je reactie

had al gezocht op

google

discreet+studiomax+studio+max+tweede+hands

had zelfs al op ebay,ricardo,tweedehands.nl gekeken niets gevonden,dus dacht zal ik het wagen om het hier te vragen :r

• ixl85
Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 02:28:
i.i.g

bedankt voor je reactie

had al gezocht op

google

discreet+studiomax+studio+max+tweede+hands

had zelfs al op ebay,ricardo,tweedehands.nl gekeken niets gevonden,dus dacht zal ik het wagen om het hier te vragen :r
Ik denk dat je hier weinig max licenties zal krijgen, de mensen die het hier gebruiken hebben hem of zelf nodig of hebben een backup (incl me)

Maar waar voor ga je max gebruiken?

and whats up met de :r ?

[ Voor 4% gewijzigd door ixl85 op 06-07-2004 02:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil max graag gaan gebruiken voor het maken van Auto's via bleuprint's

dat heb ik ergens gezien op een site zag er erg mooi uit maar vindt de aanschaf prijs van max erg erg 8)7 hoog...

dacht dus ouwere versie is meschien goedkoper

Heb al auto's proberen te maken met gmax,spazz3d maar das lang niet zo mooi

en de :r is voor de reactie die ik bijna op ieder forum tegen kom.. als je wat vraagt..

m.v.g

vincent

• ixl85
Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 02:42:
Ik wil max graag gaan gebruiken voor het maken van Auto's via bleuprint's

dat heb ik ergens gezien op een site zag er erg mooi uit maar vindt de aanschaf prijs van max erg erg 8)7 hoog...

dacht dus ouwere versie is meschien goedkoper

Heb al auto's proberen te maken met gmax,spazz3d maar das lang niet zo mooi

en de :r is voor de reactie die ik bijna op ieder forum tegen kom.. als je wat vraagt..

m.v.g

vincent
Mhh
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
(no grtz oid :P )

Sorry, maar ik denk dat je dan idd helemaal fout zit als je alleen voor autos meteen met max begint.
Het is een duur programma, en je moet niet denken dat het er meteen goed uit ziet in max...
Als je geen 3d achtergrond hebt dan moet je niet denken dat het meteen fotorealistisch gaat lijken... om een goed resultaat te krijgen is meer nodig dan een model.

En als je het alleen als hobby gaat gebruiken kan je vast en zeker wel een keer een cd van iemand 'lenen' O-) .

Als het daar bij blijft (en je gaat er niks prof's mee doen) lijkt me het idd overkill om hem helemaal nieuw aan te schaffen.

[quote]
[/quote]

en welke reactie is dat dan?

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:16

Pelle

🚴‍♂️

Hier ga je zowiezo geen tweedehands licenties vinden. Voor zover ik weet is het overdragen van licenties zowiezo niet toegestaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.