Toon posts:

router met chello classic??

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
op mijn werk werd me verteld dat je met je chello classic abbo,
nu ook voortaan met een router zou mogen werken.

klopt dit??????.

want tot een half jaar geleden mocht dit niet!!!!.
(ze hebben mij toen afgesloten omdat ze er achter kwamen dat er een router tussen zat). :'(

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:12
draai al meer dan 3 jaar met een router en een chello classic abbo!! ze kunnen me rug op dat het niet mag.. maar naar mijn weten mag het pas bij het chello plus abbo..
chello plus
Als je pijlsnel internet bij je thuis wilt. 4608/512 Kbps download/upload (± 81x inbellen) voor € 79,95. Bovendien kun je met chello plus meerdere (maximaal drie) computers tegelijk aansluiten
En ik had dus gelijk! Zoeken is ook een vak, staat letterlijk op www.chello.nl!!

[ Voor 1% gewijzigd door BenJoep op 05-07-2004 19:11 . Reden: typo's ]

| I've got permission to color outside the lines |

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

http://home.nld.chello.nl...t/support/netwerk_status/

Netwerk toegestaan bij chello
11 mei 2004 11:15
Vanaf heden is het toegestaan om op de chello producten een thuisnetwerk aan te sluiten. Voorheen was dit formeel alleen toegestaan bij het chello plus product. Maar nu mag op ieder chello product een thuisnetwerk worden aangesloten. Een thuisnetwerk voor chello kan op verschillende manieren aangelegd worden. Het meest eenvoudige is om gebruik te maken van een router. Een goed werkende router (inclusief handleiding) is verkrijgbaar bij iedere goede computerzaak. De UPC helpdesk levert geen ondersteuning voor uw router.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

-Rob- schreef op 05 juli 2004 @ 19:12:
http://home.nld.chello.nl...t/support/netwerk_status/

Netwerk toegestaan bij chello
11 mei 2004 11:15
Vanaf heden is het toegestaan om op de chello producten een thuisnetwerk aan te sluiten. Voorheen was dit formeel alleen toegestaan bij het chello plus product. Maar nu mag op ieder chello product een thuisnetwerk worden aangesloten. Een thuisnetwerk voor chello kan op verschillende manieren aangelegd worden. Het meest eenvoudige is om gebruik te maken van een router. Een goed werkende router (inclusief handleiding) is verkrijgbaar bij iedere goede computerzaak. De UPC helpdesk levert geen ondersteuning voor uw router.
Dit is ook het enige wat ik weet :)

Overigens heb ik een kennis die ook al minimaal 1 jaar lang een Router achter een classic aboo heeft gehad !!! Nu gelukkig ADSL met 510 Alcatel :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:12
Vreemd dat ze dat dan ook niet even in de rest van de website consistent door voeren!! :) Gewoon doen dus!! Simpel..

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Topicstarter
jongens bedankt

ik ga mijn router er weer opzetten.

Verwijderd

Het was eerst net als het met het roken op stations nu is.
Het mocht niet maar ze zeiden er niks van. ;)

• Industrial_Life
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02-2025
Het is heel simpel eigenlijk: Voor Chello Plus ""mag"" je een router installen en voor de rest kan je gebruik maken van Windows ICS

-

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Staat dus gewoon op de Chello site :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.